Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasižiūrėjus į Kauno autobusų grafikus, vaizdas ne koks. Vos keli maršrutai, kurie važiuoja padoresniu dažniu. Apie 70 proc. važiuoja 1-3 kartus per valandą, likę dar rečiau... Taip, Kaunui reikėtų tik nedidelio kiekio dvigubų autobusų, o tankinant grafikus pakaktų vien tik standartinio ilgio 10-12 m. autobusų. Bet tada reikėtų didinti autobusų kiekį ir ženkliai, reikėtų daugiau vairuotojų ir daugiau kuro. Visa tai kainuoja. Iš kur pinigai? Jų ir nebus, kol valdžia vykdo tokią VT politiką, kaip kad priverstinis žemagrindžių autobusų įdiegimas, kai kur kas geriau besilaikančiuose Vakarų miestuose to dar pilnai nėra...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Pasižiūrėjus į Kauno autobusų grafikus, vaizdas ne koks. Vos keli maršrutai, kurie važiuoja padoresniu dažniu. Apie 70 proc. važiuoja 1-3 kartus per valandą, likę dar rečiau... Taip, Kaunui reikėtų tik nedidelio kiekio dvigubų autobusų, o tankinant grafikus pakaktų vien tik standartinio ilgio 10-12 m. autobusų. Bet tada reikėtų didinti autobusų kiekį ir ženkliai, reikėtų daugiau vairuotojų ir daugiau kuro. Visa tai kainuoja. Iš kur pinigai? Jų ir nebus, kol valdžia vykdo tokią VT politiką, kaip kad priverstinis žemagrindžių autobusų įdiegimas, kai kur kas geriau besilaikančiuose Vakarų miestuose to dar pilnai nėra...
      apie koky tankinimą kalbėt jei jau dabar nesugeba už viską atsiskaityti savivaldybė.

      Comment


        Tai aš ir rašau - iš kur pinigai.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Pasižiūrėjus į Kauno autobusų grafikus, vaizdas ne koks. Vos keli maršrutai, kurie važiuoja padoresniu dažniu. Apie 70 proc. važiuoja 1-3 kartus per valandą, likę dar rečiau... Taip, Kaunui reikėtų tik nedidelio kiekio dvigubų autobusų, o tankinant grafikus pakaktų vien tik standartinio ilgio 10-12 m. autobusų. Bet tada reikėtų didinti autobusų kiekį ir ženkliai, reikėtų daugiau vairuotojų ir daugiau kuro. Visa tai kainuoja. Iš kur pinigai? Jų ir nebus, kol valdžia vykdo tokią VT politiką, kaip kad priverstinis žemagrindžių autobusų įdiegimas, kai kur kas geriau besilaikančiuose Vakarų miestuose to dar pilnai nėra...

          Kodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Kodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.
            O 23 ir 46 pamiršai?

            Comment


              Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
              O 23 ir 46 pamiršai?
              Tai ir sakau 23, 39, 46 po 2 autobusus piko metu.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Tai ir sakau 23, 39, 46 po 2 autobusus piko metu.
                46 su trumpais du papildomi autobusai gal ir gelbėtų, bet su 23 reikėtų intervalus daryti kaip 37

                Comment


                  Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                  46 su trumpais du papildomi autobusai gal ir gelbėtų, bet su 23 reikėtų intervalus daryti kaip 37
                  Dėl 23 nesu tikras, gal ten srautai ir dideli. Bet kokiu atveju yra dabartiniai žemagrindžiai Den Oudsen ir Vanhool, kurie spėju dar ilgai važinės.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Kodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.
                    VT normaliai turėtų kursuoti ne tik pagal keleivių kiekį reise, bet ir kartu dirbant, kad jų daugėtų bei pagal mikrorajono gyventojų tankį, preikį mažinti autosrautus.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      23 maršruto kursavimo dažnis gal ir buvo optimalus tuo metu, kai jis tik buvo paleistas trasa per visą Kauną. Yra tekę juo važiuoti tik kelis kartus, bet visais atvejais į važiavimas į Rokus buvo oro vežiojimas. Jeigu būtų nuimti ilgi autobusai ir tankinamas eismas, galbūt turėtų prasmės koks nors nr. 23A Domeikava - Geležinkelio stotis?

                      Beje, nuo gegužės 1 d. 17 stos naujoje Lubinų g. stotelėje. 6A ne tik pridedamas papildomas autobusas, bet dabar jis visais reisais važiuos į Garliavą. Ko gero čia metų žinia garliaviškiams
                      (šaltinis - http://www.kaunas.lt/transportas/nuo...tvarkarasciai/)
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        3
                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        23 maršruto kursavimo dažnis gal ir buvo optimalus tuo metu, kai jis tik buvo paleistas trasa per visą Kauną. Yra tekę juo važiuoti tik kelis kartus, bet visais atvejais į važiavimas į Rokus buvo oro vežiojimas. Jeigu būtų nuimti ilgi autobusai ir tankinamas eismas, galbūt turėtų prasmės koks nors nr. 23A Domeikava - Geležinkelio stotis?

                        Beje, nuo gegužės 1 d. 17 stos naujoje Lubinų g. stotelėje. 6A ne tik pridedamas papildomas autobusas, bet dabar jis visais reisais važiuos į Garliavą. Ko gero čia metų žinia garliaviškiams
                        (šaltinis - http://www.kaunas.lt/transportas/nuo...tvarkarasciai/)
                        Man ir sunku patikėt, kad A23 toks prigrūstas važinėja. Šiap spėju dauguma važiuoja iki Šilanių turgaus stotelės. Ir šiap 93 mikriukas orą vežioja tai tikrai žinau. Iš vis tuos rajoninius reisus reikia sutvarkyti, oro vežiojimą tegu dalinai dengia rajono svivaldybė. "Kautra" jau nudegė su oro vežiojimais i miesto pakraščius. Gaila man miesto gyventojų, kurie privesrti kęsti retą autobusų kursavimą.

                        Comment


                          Šiandien 18 autobusas

                          Comment


                            Parašė Ponasdzinglas Rodyti pranešimą
                            Šiandien 18 autobusas

                            Atvaizdas
                            2216

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Kodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.
                              Tai todėl ir nėra keleivių, kad autobusai retai važinėja. Aišku, tas galioja ne visiems maršrutams, kai kuriems net ir sutankinus, keleivių nepadaugės. Kituose - taip, ir smarkiai. Mikrobai į Šilainius užsilenktų, jei ten normaliai iki centro bent vienas autobusų maršrutas kursuotų.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Kodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.
                                Tai todėl ir nėra keleivių, kad autobusai retai važinėja. Aišku, tas galioja ne visiems maršrutams, kai kuriems net ir sutankinus, keleivių nepadaugės. Kituose - taip, ir smarkiai. Mikrobai į Šilainius užsilenktų, jei ten normaliai iki centro bent vienas autobusų maršrutas kursuotų. Su Garliava irgi analogiška padėtis. Daug maršrutų, bet visi skysti. Tai kad nors tarpusavyje būtų sudetinti. Bet gi kartais vienas po kito pravažiuoja viena kryptimi pora autobusų, o paskui beveik pusvalandžio skylė, kuria naudojasi mikrobai ir 150 autobusas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Pasižiūrėjus į Kauno autobusų grafikus, vaizdas ne koks. Vos keli maršrutai, kurie važiuoja padoresniu dažniu. Apie 70 proc. važiuoja 1-3 kartus per valandą, likę dar rečiau... Taip, Kaunui reikėtų tik nedidelio kiekio dvigubų autobusų, o tankinant grafikus pakaktų vien tik standartinio ilgio 10-12 m. autobusų. Bet tada reikėtų didinti autobusų kiekį ir ženkliai, reikėtų daugiau vairuotojų ir daugiau kuro. Visa tai kainuoja. Iš kur pinigai? Jų ir nebus, kol valdžia vykdo tokią VT politiką, kaip kad priverstinis žemagrindžių autobusų įdiegimas, kai kur kas geriau besilaikančiuose Vakarų miestuose to dar pilnai nėra...
                                  kur mažas keleivių srautas bet neužtenka mikriuko jau nuo senai planuose pirkti mažus autobusus kažkas panašaus į buvusius DAB.
                                  O išspręstų pergrūstus autobusus piko metu normali ir griežta kontrolė kai negalėtų važiuoti nei vienas keleivis be bilieto. Net yra jau dabar keleiviams bauda už nesilaikymą įlipimo-išlipimo taisyklių (dėja nėra kas tai fiksuotų ir baustų - įlipimas ne per priekines duris bauda 5 eurai).

                                  Comment


                                    Aha, piko metu griežta kontrolė ir visus pro pusės metro plyšį.... Ir taip VT pas mus velkasi kaip apsiš**** Pas mus VT - autobusai ir troleibusai - veža tiek, kiek kokio nors maždaug milijono dydžio Europos miesto metro... Todėl ten antžeminis autotransportas neperdaug perkrautas ir galimas įlaipinimas pro priekines duris nelėtinant greičio.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.28, 18:20.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Aha, piko metu griežta kontrolė ir visus pro pusės metro plyšį.... Ir taip VT pas mus velkasi kaip apsiš**** Pas mus VT - autobusai ir troleibusai - veža tiek, kiek kokio nors maždaug milijono dydžio Europos miesto metro... Todėl ten antžeminis autotransportas neperdaug perkrautas ir galimas įlaipinimas pro priekines duris nelėtinant greičio.
                                      Taip, taip, žinoma. Galima bandyti greitinti visą šį procesą radikaliai trumpinant trasos įveikimo laiką, tuomet VT'o autobusai visai subyrėtų, senųjų Škodų ūsai išsitaškytų, bobučių prispaudimų skaičius išaugtų dvigubai, o jau besėdintys viduje keleiviai apsiš**** iš baimės.

                                      Comment


                                        Niekas ten nesubyrėtų. Dar prieš gerą penkmetį VT buvo greitesnis. Per tą laiką nei gatvėse mašinų padaugėjo, nei keleivių skaičius išaugo, nei transporto priemonių amžius (vidutinis) išaugo. amžius labiau aktualus autobusais, kurie yra keičiami naujesniais. Troleibusams tas mažiau aktualu.

                                        Comment


                                          Kas per nesąmonė bausti už įlipimą ne pro priekines duris?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X