Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
    Kodėl negali būti?
    Todėl, kad prioritetas miesto yra, kad žmonės važinėtų autobusais ir troleibusais, o ne mikrobais.

    Comment


      Naujo Kauno autobuso apetitas nustebino bandžiusius http://auto.lrytas.lt/naujienos/nauj...andziusius.htm

      Comment


        Nauji Komposteriai:
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
          Nauji Komposteriai:
          Atvaizdas
          Kuriam autobuse čia?

          Comment


            Parašė Elis Rodyti pranešimą
            Kuriam autobuse čia?
            Viename iš naujai paleistų Scania.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
              Nauji Komposteriai:
              Atvaizdas
              Tokie patys kaip ir Šiauliuose.

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Viename iš naujai paleistų Scania.
                Yra daugumoje Scania Naujų bei 329 ir 330
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                  Naujo Kauno autobuso apetitas nustebino bandžiusius http://auto.lrytas.lt/naujienos/nauj...andziusius.htm
                  O ne geriau iskart dairytis bent jau i hibridus? perkant toki kieki autobusu, hibridiniai gan nesunkiai atpirktu savo kaina, o ir miestas svaresnis butu... Bent jau paciu blogiausiu atveju tegu ziuri CNG, o ne dyzelinius tarsalus... Kazkaip pasigendu bendros vizijos is miesto puses

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    O ne geriau iskart dairytis bent jau i hibridus? perkant toki kieki autobusu, hibridiniai gan nesunkiai atpirktu savo kaina, o ir miestas svaresnis butu... Bent jau paciu blogiausiu atveju tegu ziuri CNG, o ne dyzelinius tarsalus... Kazkaip pasigendu bendros vizijos is miesto puses
                    Ačiū, turim jau vieną tokią nelaimę. Visiškai nevykęs aparatas, nešantis vien nuostolius. Gyvenime ne viskas taip, kaip rašo reklaminėse brošiūrose.

                    Comment


                      Likusioj Europoj ir net Turkijoj/GCC salyse, tokie dalykai, kaip hibridiniai autobusai ar bent CNG jau yra gan iprastas ir senai naudojamas dalykas Bet is kitos puses, pas mus ir analogine TV gan ilgai uzsibuvo, o dar ir dabar tebeturim zmoniu, kas naudoja senasias Nokia...

                      Comment


                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                        dar ir dabar tebeturim zmoniu, kas naudoja senasias Nokia...
                        Jeigu daiktas puikiai funkcionuoja ir yra neišdirbęs savo resurso, kam jį keisti nauju dėl mados ar tariamo progreso? Tokio progreso vienintelė priežastis yra parduoti prekes, kurių realiai nereikia. Offtopic, trinti.

                        Comment


                          O ka sakiau Retas busas Europoj dyzelinis ar net CNG centruose mazai, o pas mus vis dar apie "modernu dyzeli" kalba butu juokinga jei nebutu graudu, kaip pinigai senienoms svaistomi naudojant maksimalia keliu metu perspektyva i prieki

                          Comment


                            Kaune 1983metais pagaminti autobusai važinėja dar, troleibusai tokio amžiaus netgi kapitaliai remontuojami. Turbūt ne dėl to kad parkui patinka oldschool'inė technika

                            Comment


                              Turbut ne bet jei planuot toki kieki autobusu, tai manau verta planuot su 20m eksplotaciniu laikotarpiu ir ivertint visa ta laikotarpi ir galima kuro/tarsos dinamika O ne pirkt ta, kas dabar pigu, nes visi pereina prie CNG arba hibridu, o pabrangus kurui ir pasikeitus tarsos apmokestinimo politikai pataps inkaru po kaklu

                              Comment


                                Dėja, bet taip utopija. Finansavimas labai ribotas, nesugebama per 10metų nupirkt netgi naujų troleibusų, autobusai tik šįmet pradėti pirkti 10metų senumo. Žmonės visai nevertina viešojo transporto. Jei būtų siekiamybė padaryti VT, kad atrodytų COOL, reikėtų milžiniškų lėšų, paprasčiausiai neskirs Krabas tiek limonų.

                                Comment


                                  Jei neskiria pinigo, tai gal susipaprastint ir pirkt ta, ka iperki ir gali naudot 20 metu, o ne po 10m. verkt, kad nerentabilu, brangu islaikyt ir bla bla bla

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Todėl, kad prioritetas miesto yra, kad žmonės važinėtų autobusais ir troleibusais, o ne mikrobais.
                                    Miesto prioritetas turi būti, kad žmonės važinėtų tokiu viešuoju transportu, kuris jiems patogiausias. Ten, kur dideli srautai - tai didieji autobusai ar troleibusai, o kur mažesni - gali būti ir mikroautobusai. Neintegruotas viešasis transportas yra nepatogus, todėl tai neturi būti miesto interesas.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kur internete pateikiamos priemiestinių autobusų (pvz. 150) ir priemiestinių maršrutinių taksi (pvz. 107) bilietų kainos? Man rodos tai yra paslaptis nuo bet kurio žmogaus planuojančio jais važiuoti.

                                      Rajono mikriuke NR 93 kaina yra tik 0.87 centai , aisku graza eina arbatai , o dirba jie senu metodu , ne taip kaip dabar kautros mikroautobusai uz isdirbtas valandas

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Bent jau Kaune pradžiai reikėtų sureguliuot keleivių srautus ir autobusų talpą. Dabar patys didžiausi autobusai važinėja į pačius miesto pakraščius (23,39,46). Jei dings mikriukai iš gatvių po 3.5metų galima bus galbūt patrauklesnį aptarnavimą autobusais pasiūlyti, dabar mikriukai iš esmės tik dubliuoja esamas autobusų trasas.
                                        Bet tarkime pavėlavai į 46 kuris važiuoja kas 1h,o kartais kas 1h 30 min ką daryti? Pėsčiomis eiti? Nežinau,bet 52 mikriukas
                                        kartais važiuoja iki Girionių,bet vistiek geriau ir bent netoli pravažiuoja.
                                        Kur galima pagauti naujuosius Solaris? Kur galima parašyti skundą dėl vėlavimo? Kodėl 54 kartais važiuoja tik iki „Megos” jei nnenurodytaslaikas,kad turi iki ten važiuoti? Ačiū jei atsakysite.
                                        Paskutinis taisė Kaunietis Aidas; 2016.02.24, 15:54. Priežastis: Tekstas

                                        Comment


                                          Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
                                          Kur galima pagauti naujuosius Solaris?
                                          Šiandien važiavau 6-u.
                                          Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
                                          Kur galima parašyti skundą dėl vėlavimo?
                                          eimantas.babelis@kaunas.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X