Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aut. Audronius Ulozevičius. 1983 m.



    Klaipėdos AP Ikarus 260 gar.nr. 1235 (nuo 1981m. 1018) 11-27ллж gautas 1977m. Po kapitalinio remonto perdažytas balta-vyšnine spalva.




    http://www.epaveldas.lt
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.09.12, 06:48.

    Comment


      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
      Aut. Audronius Ulozevičius. 1983 m.

      Atvaizdas


      Klaipėdos AP Ikarus 260 gar.nr. 1235 (nuo 1981m. 1018) 11-27лиж gautas 1977m. Po kapitalinio remonto perdažytas balta-vyšnine spalva.

      Atvaizdas



      http://www.epaveldas.lt
      balta-raudona\vysnine buvo dazomi autobusai po kapitalinio taline arba kaliningrade regis
      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

      Comment


        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
        Aut. Audronius Ulozevičius. 1983 m.

        Atvaizdas


        Klaipėdos AP Ikarus 260 gar.nr. 1235 (nuo 1981m. 1018) 11-27лиж gautas 1977m. Po kapitalinio remonto perdažytas balta-vyšnine spalva.

        Atvaizdas



        http://www.epaveldas.lt
        Valstybinis numeris turėtų būti su raidėmis ЛЛЖ.

        Comment


          Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
          Negi buvio išvogti visi pečiai iš visų Vilniaus miestinių Ikarusų, nes kažkaip nepamenu nei vieno šilto Ikaruso su neužšalusiais langais.
          Kad ir kaip malonų prisiminti jaunystę, bet miestinių Ikarusų tikrai neverta gailėtis.
          Nors buvau koks dešimtmetis, puikiai prisimenu kaip dėdė, kuris dirbo, Kauno AP (gal tada kitaip vadinosi) pasakojo, kaip iškart po naujo autobuso gavimo išmontuojami šildytuvai ir parduodami ir klausė mano tėčio ar kartais nereikėtų jam Ikarus'inio šildytuvo...

          Comment


            Parašė aRa Rodyti pranešimą
            Valstybinis numeris turėtų būti su raidėmis ЛЛЖ.
            Ačiū už pataisymą. Ikarus kapitalinius remontus darė ir Kauno autoremonto gamykloje.

            Laikraštis "Kauno tiesa" 1981 m. sausio 17 d.

            Comment


              Parašė railman Rodyti pranešimą
              Nors buvau koks dešimtmetis, puikiai prisimenu kaip dėdė, kuris dirbo, Kauno AP (gal tada kitaip vadinosi) pasakojo, kaip iškart po naujo autobuso gavimo išmontuojami šildytuvai ir parduodami ir klausė mano tėčio ar kartais nereikėtų jam Ikarus'inio šildytuvo...
              Miestiniam ikare buvo 2 šildytuvai. Vienas įprastas pečiukas, šildomas nuo variklio, skirtas langams atšildyti. Pečiuko šerdis stora ir pilnai apšildydavo visą šoferio kabiną. Kitas - sauso tipo dyzelinis šildytuvas, "kerogazu" liaudiškai vadinamas. Dabar visiem puikiai žinomas su "webasto" prekiniu ženklu. Kerogazas buvo uždengtas skarda, kurią pradaužius galėjo šildyti ar keleivių saloną, arba šoferio kabiną. Ryte, užvedus per naktį peršalusį autobusą, dalykas pasakiškas, nors ir baisiai sausino orą. Liaudis juos naudojo šiltnamiams, garažams, rūsiams šildyti, prie ūkio daiktas nuostabus. Tai buvo vienintelis šildytuvas ikare, kuris šildė keleivių saloną, nes vandeniu (tosolas juk buvo deficitas) maitinamų pečiukų keleiviams nebuvo.

              Comment


                Į paskutinius kelis metus gautus autobusus jau statė ventiliatorinius šildytuvus, po kelis salone.

                Comment


                  http://www.rap.ot.lt/Content/S000415...ID=96&listview

                  Comment


                    Kam iš viso pirko tą 260-ą, jei jis važinėjo labai trumpai, o ir jau pirkimo metu atrodė paliegęs?

                    Comment


                      Pinigus tai reikėjo kažkaip plaut
                      Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kam iš viso pirko tą 260-ą, jei jis važinėjo labai trumpai, o ir jau pirkimo metu atrodė paliegęs?
                        Jei čia tas pats 383-as, tai autobusas buvo gautas 1987 metais (valst. nr. 4569ЛИШ, pakeistas į ZUH 628) ir važinėjo laaabai ilgai, jei dar dabar yra "fiziškai gyvas".

                        Comment


                          Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
                          O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
                          Paskutinis taisė Al1; 2015.09.16, 06:57.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
                            O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
                            Rokiškio "liuksą" esu matęs maršrute Vilnius - Rokiškis praeitais metais. autobusas važiavo Geležinio vilko gatve.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
                              O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
                              Kažkodėl įtariu, kad galėjote ne visai tiksliai prisiminti šį 2011 metų pranešimą.
                              Nes jokių pirktų iš kitur perdarytų Ikarus-ų Rokiškyje neteko matyti, o ir parke tokiais tada nesigyrė

                              Comment


                                Taip ir yra.

                                Comment


                                  Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1973 m. lapkričio 26 d.





                                  Comment


                                    Pirmieji Ikarus 250 Lietuvoje. Dėl didelių priekinių langų, keleiviai juos praminė „televizoriais“. Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1971 m. liepos 7 d.



                                    Comment


                                      Kokybė ne stebuklas. Gal kas paaiškinti gali kodėl bamperiai skiriasi?

                                      Už iškarpą dėkui.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Kokybė ne stebuklas. Gal kas paaiškinti gali kodėl bamperiai skiriasi?

                                        Už iškarpą dėkui.
                                        Bamperiai nesiskiria. Ant kitų dar neuždėtos atraminės gumos.

                                        Comment


                                          Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1972 m. lapkričio 4 d.





                                          Comment

                                          Working...
                                          X