Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Tik nepamenu kaip budavo su Ikarusais žiema, šalta salone ar šilta?
    Miestiniuose Ikarusuose žiemą budavo labai šaltą, langai iš vidaus visada būdavo apšalę, norin pamatyti kur autobusas važiuoja keleiviai prsisgrandydavo nedidelį lopinėlį lango ir žiūrėdavo.
    Dar vienas didelis miestinių Ikarusų trūkumas buvo tas, kad jų dyzelio virbraciją labai persiduodavo į kėbulą, sutojus vibracija persiduodavo į sėdynes, turėklus, ypač senesniuose, nudėvėtuose autobusuose. Keleiviams ši vibracija labai nemaloni. Dar vienas trūkumas - prastas kvapas salone, nuo kurio galėdavo ir galva įsiskaudėti. Apie miestinius Ikarus, deja, tik blogi prisiminimai.
    Minkštieji Ikarusai buvo ir šiltesni ir kvapo blogo neturėjo ir vibracijų nebuvo. Vienas trūkumas kurį prisimenu kaip keleivis, tai važiuojant auščiausia pavarą - pulsuojauntis kaukimas.
    Paskutinis taisė Eisinas; 2014.12.07, 13:15.

    Comment


      Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
      Miestiniuose Ikarusuose žienmą budavo labai šaltą, langai iš vidaus visada būdavo apšalę, norin pamatyti kur autobusas važiuoja kelieviai prsisgrandydavo nedidelį lopinėlį lango ir žiūrėdavo.
      Dar vienas didelis miestinių Ikarusų trūkumas buvo tas, kad jų dyzelio virbraciją labai persiduodavo į kėbulą, sutojus vibracija pesiduodavo į visą sėdynes, turėklus, ypač senesniuose, nudėvėtuose autobusuose. Keleviams ši vibracija labai nemaloni. Dar vienas trūkumas - prastas kvapas salone, nuo kurio galėdavo ir galva įsiskaudėti. Apie miestinius Ikarus, deja, tik blogi prisiminimai.
      Minkštieji Ikarusai buvo ir šiltesni ir kvapo blogo neturėjo ir vibracijų nebuvo. Vienas trūkumas kurį prisimenu kaip keleivis, tai važiuojant auščiausia pavarą - pulsuojauntis kaukimas.
      Tas pulsuojanis kaukimas budavo nuo susidevejusio reduktoriaus. O siap Ikarusuose budavo silta, kol neisvogdavo peciu. Dar ir dabar galima rasti kur nors apsildoma garaza butent panaudojant Ikarusini peciu.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Tas pulsuojanis kaukimas budavo nuo susidevejusio reduktoriaus. O siap Ikarusuose budavo silta, kol neisvogdavo peciu. Dar ir dabar galima rasti kur nors apsildoma garaza butent panaudojant Ikarusini peciu.
        Negi buvio išvogti visi pečiai iš visų Vilniaus miestinių Ikarusų, nes kažkaip nepamenu nei vieno šilto Ikaruso su neužšalusiais langais.
        Kad ir kaip malonų prisiminti jaunystę, bet miestinių Ikarusų tikrai neverta gailėtis. Pamenu apie 1990 - 1991 metus Vilniuje atsirado keli vakarietiški autobusai. Juos buvo padovanoję danai, o gal norvegai, dabar jau nepamenu. Autobuse buvo lentelė su tos šalies vėliava ir parašyta, kad jis padovanotas. Keleiviai įlipę į juos jausdavosi kaip kitame pasaulyje. Jie labai skyrėsi ir pranoko įprastus Ikarusus.
        Paskutinis taisė Eisinas; 2014.12.07, 13:33.

        Comment


          Prieš pusantro mėnesio.

          Comment


            Kur pagavai šį veteraną?
            Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

            Comment


              Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
              Kur pagavai šį veteraną?
              Kauno AP stovi...
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Kažkada, per "atsisveikinimo su Ikarusais" šventę, KA vadas žadėjo vieną 260-ąjį restauruoti. Gal 2109 tam ir skirtas, bet labai jau daug laiko jis rūdyja kieme, greit neliks ką restauruot.

                Comment


                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                  Kažkada, per "atsisveikinimo su Ikarusais" šventę, KA vadas žadėjo vieną 260-ąjį restauruoti. Gal 2109 tam ir skirtas, bet labai jau daug laiko jis rūdyja kieme, greit neliks ką restauruot.
                  Visuje buklė dar gera...
                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                  Comment


                    Šiandien "Vilniaus transporto ir energetikos muziejuje".Ikarus 260.37 #617

                    Comment


                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                      Prieš pusantro mėnesio.

                      Atvaizdas
                      Šį "mažylį tik į restauravimą. Nėra ko laukti.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Ukmergė, apie 1989 m.

                        Comment


                          Kauno tiesa 1974 m.





                          Po 40 metų mano kolekcijoj.

                          Paskutinis taisė AutoLiet; 2014.12.22, 10:02.

                          Comment


                            Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                            Kauno tiesa 1974 m.

                            Atvaizdas


                            Atvaizdas
                            kuri čia gatvė?

                            Comment


                              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                              Kauno tiesa 1974 m.

                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Po 40 metų mano kolekcijoj.

                              Atvaizdas
                              Tokį modeliuka ir mano dėdė turi...
                              Fainulis
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
                                kuri čia gatvė?
                                Speju kovo 11osios, prie "mirties slenio"

                                Comment


                                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                  Kauno tiesa 1974 m.

                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas


                                  Po 40 metų mano kolekcijoj.

                                  Atvaizdas
                                  Ar per sudurimą lankstosi?

                                  Comment


                                    Tokį Ikarusą dar iš vaikystės prisimenu. Pamenu priekinės durys buvo labai siauros ir buvo jis baltas su raudona juosta.

                                    Comment


                                      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                      Ar per sudurimą lankstosi?
                                      Vokiečiai yra vokiečiai, jie yra pedantai.

                                      Comment


                                        Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                        Ikarus kazkuriais metais buvo bankrutavusi/parduota kazkuris varijantas) ir scania tese darba ikarus gamyklos. dabar tikroji ikarus ganykla vel parduota ir dabar vadinasi IKARBUS
                                        Ikarbus yra buv. Jugoslavijos autobusus gaminanti įmonė. Dabar Serbijos. Beje, kažkada ji irgi vadinosi tiesiog Ikarus. Kažkada netgi buvo pretenzijos iš Ikaruso to paties pavadinimo vartojimo.

                                        Comment


                                          Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                                          Negi buvio išvogti visi pečiai iš visų Vilniaus miestinių Ikarusų, nes kažkaip nepamenu nei vieno šilto Ikaruso su neužšalusiais langais.
                                          Kad ir kaip malonų prisiminti jaunystę, bet miestinių Ikarusų tikrai neverta gailėtis. Pamenu apie 1990 - 1991 metus Vilniuje atsirado keli vakarietiški autobusai. Juos buvo padovanoję danai, o gal norvegai, dabar jau nepamenu. Autobuse buvo lentelė su tos šalies vėliava ir parašyta, kad jis padovanotas. Keleiviai įlipę į juos jausdavosi kaip kitame pasaulyje. Jie labai skyrėsi ir pranoko įprastus Ikarusus.
                                          Esmė tame, kad TSRS užsakinėjo autobusus visiškai nekeldama reikalavimų kur kas šaltesniam klimatui nei Vengrijoje. Ikarusai neturėjo termoizoliacijos sienose ir lubose. Pečiukai buvo nepakankamos galios, bet to juos iš tikrųjų išvogdavo gan greitai po autobusų gavimo. Ir taip buvo visuose parkuose. Pirmųjų laidų miesto autobusai turėjo šildymą nuo aušinimo sistemos. Palei kairiąją sieną buvo aliuminio gaubtas, o po juo radiatoriai. Miesto autobusų varikliai vibruodavo dėl per mažų variklio apsukų laisvoje eigoje. Matyt taupė kurą.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2015.01.04, 09:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X