Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose
Collapse
X
-
Pažiūrėkite į nuotrauką ir pasakykit, kur ten bus sunku išsukti? Jau bl... nesikeikiant kai grynai sankryžoj priparkuota automobilių statmenai bordiūrui, tai tada tikrai saugiau ir lengviau sukiotis? https://maps.app.goo.gl/WmJ3uMELrSE1oSoW8Paskutinis taisė Ginthus; 2020.11.20, 13:29.
- 2 patinka
-
Turbūt pirmas tokio tipo siaurinimo projektas Pietvakarių Lietuvoje+Kaunas? (ok, neskaitant Kauno Kęstučio g.)Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Jaunimo g. juostos plotis bus 2,75 m ar 3 m?
Šiaip Birštono urbanistika yra gana liuks
Atgaiva po kitų aplinkinių miestų. Matyt taip buvo statyti Lietuvos kurortai sovietiniais laikais, kad viskas būtų pasiekiama pėsčiomis, mažai visokių didelių tuščių plotų.
---
Beje, pastaruoju metu pamatuoju juostų pločius Europoje, tai vyraujantis standartas 3 m. Čia tiems, kam 3 m per siaura juosta
- 3 patinka
Comment
-
Plungėje (jei ji dar prisiskaito prie šiaurės Lietuvos) buvo susiaurintos kelios gatvės.Parašė Gator Rodyti pranešimąKas šiaurės Lietuvoje taip padaryta?
- 2 patinka
Comment
-
Ne šiaurėje, bet vis tiek mažas miestas: Trakai susisiaurino pagrindinę gatvę ir vietoj perteklinio gatvės pločio nusitiesė raudonus dvirtakius.Parašė acetonas Rodyti pranešimąPlungėje (jei ji dar prisiskaito prie šiaurės Lietuvos) buvo susiaurintos kelios gatvės.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Tokio tipo lenkti stulpai nemažai kur paplitę: Čekijoje Prahos aplinkkelio viadukuose, Prancūzijos miesteliuose. Tiesa, dažniausiai būna lenkta viršutinė dalis, o ne dvigubai lenkta kaip Birštone.Parašė abruo Rodyti pranešimąŠviestuvai, man atrodo, geriau būtų buvę tiesūs. Tie išraitymai truputį užnešą į kolūkinį baroką. Bet visa kita - puikiai.
- 1 patinka
Comment
-
Rinkos aikštė 2021.11.29
Baigta Mindaugo gatvės rekonstrukcija
Kėdainių mieste oficialiai baigti dar vienos gatvės rekonstrukcijos darbai. Pavasarį pradėta Mindaugo gatvės rekonstrukcija baigta vėlyvą rudenį.
Šioje gatvėje padaugėjo automobilių statymo vietų, buvo atnaujinti ir sutvarkyti pėsčiųjų šaligatviai, apšvietimas, įrengta smulkioji architektūra ir atlikti kiti darbai

https://rinkosaikste.lt/baigta-minda...ekonstrukcija/
- 1 patinka
Comment
-
Virš pėsčiųjų perėjų įrengtas kryptinis apšvietimas. Tai reiškia, kad virš perėjų tamsiuoju paros metu mirksi oranžinis šviesos signalas.
O šiaip, Vilnius baigia išsimėžt nuo geltonų skydų, kitur jie įrenginėjami naujai, Vilniuje parkingo gatvėse mažėja, kitur džiaugiasi per pus daugiau vietų nei anksčiau.. Liūdnoka, tačiau reikia tikėtis, kad galų gale ir į kitus miestus praktika normaliai tvarkyti gatves ateis.
- 1 patinka
Comment
-
Labai liūdina, kad po rekonstrukcijos yra saugu parkuotis stačiai gatvei, bet kažkodėl perėja nesaugiParašė Romas Rodyti pranešimąRinkos aikštė 2021.11.29
Baigta Mindaugo gatvės rekonstrukcija
- 1 patinka
Comment
-
Jonavos žinios 2021.11.30
Pavasarį Jonavoje prasidės naujos žiedinės sankryžos įrengimo darbai
Numatomos rekonstruoti sankryžos vieta.Jau kitais metais Jonavoje prasidės naujos žiedinės sankryžos įrengimo darbai Vasario 16-osios ir Žeimių gatvių sankirtoje priešais meno mokyklą.

(...)
Nauja žiedinė sankryža miesto centre pradėta projektuoti dar 2017 m. Tuomet buvo atliktas tyrimas su automobilių srautų matavimu ir nustatyta, kad žiedinė sankryža šioje vietoje yra tinkamiausias sprendimas eismo saugumui užtikrinti.
Žeimių gatvė yra valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.144 Jonava – Kėdainiai – Šeduva dalis ir priklauso LAKD, todėl visi sprendimai dėl šios gatvės yra priimami bendradarbiaujant su valstybės įmone. Kartu su žiedinės sankryžos įrengimo darbais savivaldybė planuoja vykdyti Vasario 16-osios gatvės rekonstrukcijos II-ąjį etapą. Tikimasi, kad vienu metu tvarkant abu objektus gyventojai pajus mažiau nepatogumų.

Žemėlapis iš www.mapy.cz
- 1 patinka
Comment
-
Stebėtina, kai Vilniuje visiškai sustojęs naujų gatvių ir aplinkkelių tiesimas, o Vilkaviškis per pusantrų metų sugeba pasidaryti tegu ir nedidelę, bet aplinkkelio atkarpą.
Čia problema ne piniguose, bet tame, kad Vilkaviškis netaško nesąmonėms pinigų ir pas juos galvoje prioritetas nera vien gatvių siaurinimas. Vilkaviškis sugeba ne raudoti apie gatvių perdavimą Kelių direkcijai, o pasinaudoti ES parama ir padaryti tai, ko reikia jų miestui.
Įgyvendinto Šaiurės g. projekto vieta

Žemėlapis iš www.mapy.cz
Vilkaviškio r. savivaldybė 2020.07.31
Pradedamas įgyvendini projektas „Nauja Šiaurės g. ruožo tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių statyba“
Santaka, 2022.01.17Inicijuojamas projektas, kurio metu bus įrengtas naujas Šiaurės gatvės ruožas tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių (naujai įrengiamos gatvės atkarpos ilgis sudaro apie 521,27 m.), įrengtos eismo saugos priemonės. Įgyvendinus projektą tikimasi, kad įrengta patogi susisiekimo komunikacijų infrastruktūra (Šiaurės gatvės atkarpa) gyventojams sudarys tinkamas sąlygas efektyviai judėti, trumpinti kasdienių kelionių laiką, o tai lems sukuriamą socialinę – ekonominę naudą Vilkaviškio miestui
Bendra projekto vertė 749 177,89 Eur, iš jų ES ir valstybės biudžeto lėšos sudaro 365 638,35 Eur, Vilkaviškio rajono savivaldybės dalis – 383 539,54 Eur.
https://vilkaviskis.lt/pradedamas-ig...atviu-statyba/
Vilkaviškio gyventojai jau naudojasi nauju aplinkkeliu
Nuo praėjusių metų pavasario vykę Vilkaviškio Šiaurės gatvės dalies rekonstrukcijos darbai – baigti.
Kelio atkarpa, jungiančia Vienybės ir Pilviškių gatves, jau naudojasi tiek vairuotojai, tiek pėstieji.

Patogu ir saugu
Apie būtinybę įrengti Vilkaviškio aplinkkelį diskutuota jau seniai. Dar 2020-aisiais Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija su Centrine projektų valdymo agentūra pasirašė finansavimo sutartį, pagal kurią buvo numatyta įrengti naują Vilkaviškio Šiaurės gatvės ruožą tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių. Projektui skirtas 743 588 eurų finansavimas, daugiau nei pusė sumos (51 proc.) – Savivaldybės biudžeto lėšos. Likę pinigai kelio darbams skirti iš Europos Sąjungos fondų (45 proc.) bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros ir plėtros programos (4 proc.).
Rangos darbų konkursą laimėjusios AB „Kelių priežiūra“ atstovai kelio atkarpos įrengimą pradėjo dar praeitą balandį, o baigė prieš pat Naujuosius metus. Suformuotos naujosios Šiaurės gatvės atkarpos ilgis – apie 520 metrų. Greta važiuojamosios dalies įrengtas 2, 5 metro pločio takas pėstiesiems su keletu mažosios architektūros objektų – suoliukais bei šiukšlinėmis. Takas nuo kelio atskirtas metro pločio žaliąja zona. Nauja gatvės atkarpa apšviesta šiuolaikiškais LED šviestuvais, tad ja važiuoti ar eiti saugu net ir tamsoje.
Ieškos investuotojų
Tikimasi, kad naujoji Šiaurės gatvės atkarpa bus ypač patogi sunkiosioms transporto priemonėms, kurių vairuotojai galės išvengti S. Nėries, Statybininkų, Pilviškių, Birutės gatvių sankryžų, o kartu ir sumažinti oro taršą mieste.
Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos Investicijų ir strateginio planavimo skyriaus vedėja Jurga Grigaliūnaitė sakė, jog dar viena iš priežasčių, kodėl reikėjo šios kelio atkarpos, – greta esantys investiciniai žemės sklypai. (...)
Ieškos investuotojų
Įrengus naująją Šiaurės gatvės atkarpą darbai tuo neturėtų užsibaigti. Jau yra parengti techniniai projektai dviem kelio ruožams išasfaltuoti: vienas jų veda nuo Birutės gatvės iki Pilviškių kelio, kitas – nuo Vienybės gatvėje esančios „Vilkaujos“ parduotuvės iki naujosios Šiaurės gatvės atkarpos.
www.santaka.info/?sidx=64126
- 4 patinka
Comment
-
Apšvietimo stulpai sustatyti kitoje kelio pusėje nei dviračių-pėsčiųjų takas, kas atrodo nelogiška. Čia todėl, kad nuo LED žibintų šviesa geriau tokiu būdu krenta, ar kokia kita gili prasmė yra tokio sprendimo?Parašė Romas Rodyti pranešimą
Santaka, 2022.01.17
Vilkaviškio gyventojai jau naudojasi nauju aplinkkeliu
Comment
-
Tas "kažkas" - tai Vilkaviškio rajono savivaldybė.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąMan čia panašiau į interesą kažkieno savo sklypų vertę pasikelti, nenustebčiau jei greitu metu prie šio "aplinkelio" pradės nameliai kilti.
Straipsnyje yra rašoma, kad šalia bus ne gyvenamieji, o pramoninės paskirties sklypai ir bus ieškoma investuotojų. Taip pat planuojama įrengti inžinerinius tinklus.
Šjo atveju jungties ilgis nėra esminis dydis, svarbu, kad kelias sujungia dvi gatvės kur tiesesniu tkeliu važiuos sunkusis transportas. Be to, jau yra parengti kitų atkarpų techniniai projektai. (...)
Reikia pasidžiaugti, kad Vilkaviškio savivaldybėje įgyvendintas ne itin didelės apimties, bet reikalingas projektas.
- 1 patinka
Comment
-
Žiūriu Romas pradėjo naudoti Al1 taktiką - tas labai mėgdavo prirašyti demagogijų ar nesąmonių ir gale pridėti - "bet tema ne apie tai".Parašė Romas Rodyti pranešimąVisiška priešingybė siaurintojams iš Vilniaus m. savivaldybės, kur, pvz. iš didelės "pompos" apie Kernavės gatvės tiesimą eismo problemos liko neišspręstos, o eismas liko nepritaikytoje Linkmenų gatvėje. Apie nepradėta tiesti Šiaurinę gatvę ar Mykolo Lietuvio geriau nekalbėti - eismas vyksta vidinėmis gatvėmis ar pro individualius namus. Ten net ir mažos atkarpos ar jungtys išspręstų nemažai eismo problemų
Tačiau ši tema yra apie mažesnius miestus. Reikia pasidžiaugti, kad Vilkaviškio savivaldybėje įgyvendintas ne itin didelės apimties, bet reikalingas projektas.
- 5 patinka
Comment
Comment