Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Vasarą keliavau Latvijos pajūriu, nuo Liepojos iki Rygos. Gal ir nėra ten tų verslo centrų ir trikampiu, bet, pvz., pagal viešųjų tualetų švarą ir prieinamumą Lietuvai ir Estijai tik slėptis... Po Latvijos, kur prie kiekvieno turistinio objekto moderniausi nemokami tualetai, buvau Žemaitijoje prie Lopaičių piliakalnio. Minios lankytojų į krūmus bėgioja, kaip prieš 30 (300, 3000) metų...
    Dėl tualetų teisybė, pastebėjau, kad latviai gerau su tuo tvarjkosi. Be kita ko, su parkingu daugiabučių kiemuose jie irgi geriau tvarkosi ir už tai gauna kreditą nuo manęs. Bet tai, nors ir malonios, bet visgi smulkmenos. Kai važiuoji Via Baltica, ir vietoj aplinkkelių reikia naviguoti miestų gatvelėmis, supranti, kad kažkas toje šalyje nepaėjo biškį smarkiau, nei tualetai. Kai per Bauską ar kitus miestelius tranzitinės fūros važiuoja tūkstančiais per centrinę aikštę, supranti, kad kažkas čia, b**t, negerai su ta šalimi.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Baltijos tigrams neįdomi jų tranzito arterija. Gerai, kad bent lenkams rūpi, bent tai apsaugos nuo totalios gėdos.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
    Beje, ką latviai planuoja?
    Dar prieš tuos utopinius planus buvo planuojama nutiesri Kekavos ir Iecavos aplinkkelius 2+2, su perspektyva taip pat nutiesti likusias atkarpas LT/LV- Ryga 2+2.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Taip, tas kelias wtf. Ten tuo kelkraščiu ir dviratininkù pilna,paskutinį kartà ir mačiau sėdinčius vaikus, nors fūros viena kita lenkia trim eilėm.. dar keista kad jie grioviuose stato stulpelius su atšvaitais, man iš tolo naktį atrodo kaip gyvūnù akys, kas irgi erzina

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Latvijos keliai yra visiškas bardakas. Latviai net važiuodami Lietuvoje dažnai važiuoja šalikele (pabrėžiu, ne lenkimui, o tiesiog važiuoja) , nors pas mus jos visos ištisinės. Statytu 2+2 arba 2+1 ir viskas - vietos tam užtenka.
    Paskutinis taisė Resutas; 2020.09.03, 14:22.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gal kas geriaus susipažinęs su LV keliais gali paaiškinti, kodėl Latvijoje (konkrečiai A7, A3 ir A1) matosi daug va tokių atkarpų su asfaltuota šalikele ir punktyru? Idėją gal ir galima suprasti (kad būtų paprasčiau aplenkti), bet čia gi visiškas pravalas saugumo požiūriu. Važiuojant tokiu keliu jaučiuosi kaip Bangladeše ar Burundyje. Ir nemažai tokių atkarpų atrodo kokių 2-3 metų senumo t.y. ganėtinai naujos. Kas latviams užplaukė? Ar ir toliau jie tokius kelius stato/planuoja?

    A7 kažkur nelabai toli Rygos

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Gal tą dalį jau patys ruskeliai pasifinansuos, tai škias ne prie šitų projektų 8D
    Latviai iš eurofondo pinigų nusities europines autostradas, o atkarpa link Rusijos, jei pafinansuos Rusija, galės būti praplatinta pagal rusiškus 2x2 standartus Apsisukimai, pėsčiųjų perėjos ir stotelės. Pavyzdys

    Nenustebčiau jei M9 Rusijoje, jei bus platinamas, bus nutiestas būtent pagal tokius standartus.

    Todėl matyt ir neįtraukta į autostradų planų žemėlapius
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.16, 19:14.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Autostrada link Rėzeknės turėtų prasmę - būtų greičiau ir lengviau ruskeliams į Jūrmalą atvžiuoti. Bet tada neaišku, kodėl ji Rusijos sienos nesiekia
    Gal tą dalį jau patys ruskeliai pasifinansuos, tai škias ne prie šitų projektų 8D

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Autostrada link Rėzeknės turėtų prasmę - būtų greičiau ir lengviau ruskeliams į Jūrmalą atvžiuoti. Bet tada neaišku, kodėl ji Rusijos sienos nesiekia

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Pamačius tokius latvių planus tai tik viena mintis kyla - pasitikrinti ar kartais rinkimai bus greitu metu Bražyti autostradas, jungiant niolika ar keliasdešimt tūkstančių gyventojų turinčius miestus su maža tikimybe staigaus gyventojų kiekio augimo tai kaip studento referatas atrodo

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Planuojamų autostradų tinklo vaizdas labai panašus į Airijos. Ten 2000 m. buvo vos kelios autostrados (net Dublino aplinkkelis M50 nebuvo baigtas), ir per maždaug 15 m. didžiuliais tempais buvo pastatytas praktiškai visas planuotas tinklas. Airijos dydis panašus į Latvijos, bet ekonominis poreikis ir pajėgumas... Nedrįstu pagalvoti, kiek kartų skiriasi.

    Ambicijos yra gražu, bet liūdna, kad kažkas sėdi ir už valstybės pinigus paišo tokius visiškai lempinius paveiksliukus, pvz., planuojamus etapus. 1-as etapas – iki 2030 m., 2-as – nuo 2030 m. iki 2035 m.? Ką tai reiškia ir ką tai keičia? Tiesiog gražūs skaičiukai ir viskas.

    Latvijos keliai jau gana neblogai aptvarkyti (mūsų A12 Šiauliai – Latvijos siena atrodo gėdingai prieš latvių A8 beveik ligi Olainės), bet tikrai dar yra ką tvarkyti ne tik regioniniuose keliuose, bet ir „nacionalkėse“, ir tas tvarkymas įmanomas tik su adekvačiomis pinigų sumomis.
    Airijoje jungia didesnius miestus nei Liepoja, Daugpilis ar iš vis Ventspilis ar Rezeknė.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Planuojamų autostradų tinklo vaizdas labai panašus į Airijos. Ten 2000 m. buvo vos kelios autostrados (net Dublino aplinkkelis M50 nebuvo baigtas), ir per maždaug 15 m. didžiuliais tempais buvo pastatytas praktiškai visas planuotas tinklas. Airijos dydis panašus į Latvijos, bet ekonominis poreikis ir pajėgumas... Nedrįstu pagalvoti, kiek kartų skiriasi.

    Ambicijos yra gražu, bet liūdna, kad kažkas sėdi ir už valstybės pinigus paišo tokius visiškai lempinius paveiksliukus, pvz., planuojamus etapus. 1-as etapas – iki 2030 m., 2-as – nuo 2030 m. iki 2035 m.? Ką tai reiškia ir ką tai keičia? Tiesiog gražūs skaičiukai ir viskas.

    Latvijos keliai jau gana neblogai aptvarkyti (mūsų A12 Šiauliai – Latvijos siena atrodo gėdingai prieš latvių A8 beveik ligi Olainės), bet tikrai dar yra ką tvarkyti ne tik regioniniuose keliuose, bet ir „nacionalkėse“, ir tas tvarkymas įmanomas tik su adekvačiomis pinigų sumomis.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    LT tik geriau, jei LV būtų gera kelių kokybė. Kelis savaitgalius per metus tenka trankytis jų keliais, tai sakyčiau kai kuriuose ruožuose iki 90proc. mašinų su lietuviškais numeriais

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Autostrados Latvijoje yra tiek pat realistiška, kiek tunelis tarp Talino ir Helsinkio. Latvijos keliai yra tušti. Ten reikia nebent asfalto dangą pagerinti ir sutvarkyti saugumo dalykus sankryžose, kurių standartai meną sovietinius net pagrindiniuose A keliuose.
    Latvijai užtenka vienos turimos 3x3 pločio apšviestos autostrados tarp Rygos oro uosto ir Jūrmalos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Autostrados Latvijoje yra tiek pat realistiška, kiek tunelis tarp Talino ir Helsinkio. Latvijos keliai yra tušti. Ten reikia nebent asfalto dangą pagerinti ir sutvarkyti saugumo dalykus sankryžose, kurių standartai meną sovietinius net pagrindiniuose A keliuose.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    A8 iki Jelgavos jau senai 2+2. Viska kita IMHO marazmas, pasibaigsiantis su kitu Latvijos ekonomikos kolapsu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dabartiniu metu atrodo kiek nerealistiškai, nes niekur Europoje nestato autostradų tokiam eismui kaip Ryga-Ventspilis, bet galbūt turi savo unikalias ambicijas prikelti mirštančius regionus su mažo intensyvumo, bet padidinto greičio autostradomis. Bus matyt

    Via Baltica konvertavimui tai pilnai pritariu, bet estai (vis dar) planuoja 2+1 savo Via Balticos dalyje.

    Komentuoti:


  • Urbanozauras
    replied

    Iki 2040 metų latviai svajoja pastatyti 1020 kilometrų naujų autostradų ir sujungti visus regiono centrus su Ryga. Tikimąsi, kad kelionė iš bet kurio regiono didmiesčio į Rygą truks ne ilgiau kaip 2 valandas keturių juostų keliais (130 km/h). Darbus ketinama atlikti trimis etapais. Nejaugi po 20 metų kelių teks pavydėti net latviams? O gal kaimynų ir broliukų ambicijos yra finansiškai nepamatuotos? Ką manote? Kaip vertinate mūsų šalies kelininkų planus palyginus su latvių ambicijomis? Ar kol lietuviai bandys aplenkti švedus pagal asfaltuotų provincijos kelių ilgį, latviai aplenks lietuvius pagal greitkelių ir autostradų ilgį?

    Keli paveiksliukai ir straipsniai.



    Kelių standartas:


    Etapai


    Logika čia paprasta: 70 proc. srauto juda pagrindiniais keliais (10 proc. kelių).



    Latviškai


    Rusiškai


    Straipsnis, kuriame atskleidžiama kiek daugiau duomenų, pavyzdžiui, viso to kaina (5,9 milijardai).
    https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...celus.a364379/

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Bet ta kryptimi lygtais vis tiek kažoks nuvažiavimas bus nepabaigtas, tai gal vietoje vienos ilgos (jeigu) bus dvi trumpesnės? O koks šaltinis, būtų įdomu daugiau pasiskaityti, ar kalbat latviškai ir tam video apie tai kalbėjo?
    Tame video apie tai ta savivaldybės moteriškė pasakojo.
    Video apskritai buvo padarytas dėl žmonių nepasitenkinimo rezultatu, kurio įkaitais tapo gyventojai, kurie iš ten dar neišsikėlė. Galbūt jiems mokės po kokių 20 tūkstančių eurų kompensacijas. Bet kol kas atseit neranda profesionalų, kurie norėtų įvertinti jų situaciją, prarastą insoliaciją ir pan.

    Tas tiltas suprojektuotas 2012 m., gyventojams projektas pristatytas 2013 m, tiltas statytas nuo 2017 m., bet dabar dar nenaudojamas ir jau kažkas nurinko metalines dalis. Jau nebesaugu ten važinėt.

    Ketinta išpirkti ir nugriauti septynis namelius, išpirkti buvo tik du, kai kurių kitų gyventojai ėmė skųstis.
    Paskutinis taisė manometras; 2020.05.16, 21:52.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Panašu, kad šis latviukų mega projektas eina per kelis atskirus europinius projektus. Pirmas kaip suprantu yra "Smiltenės, Smilšu bei Kauno gatvių" sujungimas. https://www.daugavpils.lv/pilseta/pa...nas/read-17554
    Kito etapo nerandu, bet logiškai mastant turėtų būt kažkoks "Smiltenės ir Kandavas gatvių sujungimas".

    Click image for larger version

Name:	dsds.jpg
Views:	1211
Size:	207,1 kB
ID:	1802388

    Click image for larger version

Name:	DJI_0016.jpg
Views:	1265
Size:	443,1 kB
ID:	1802389


    Komentuoti:

Working...
X