Parašė oranger
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos keliai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Baltijos tigrams neįdomi jų tranzito arterija. Gerai, kad bent lenkams rūpi, bent tai apsaugos nuo totalios gėdos.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
Beje, ką latviai planuoja?
Komentuoti:
-
Taip, tas kelias wtf. Ten tuo kelkraščiu ir dviratininkù pilna,paskutinį kartà ir mačiau sėdinčius vaikus, nors fūros viena kita lenkia trim eilėm.. dar keista kad jie grioviuose stato stulpelius su atšvaitais, man iš tolo naktį atrodo kaip gyvūnù akys, kas irgi erzina
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Latvijos keliai yra visiškas bardakas. Latviai net važiuodami Lietuvoje dažnai važiuoja šalikele (pabrėžiu, ne lenkimui, o tiesiog važiuoja) , nors pas mus jos visos ištisinės. Statytu 2+2 arba 2+1 ir viskas - vietos tam užtenka.Paskutinis taisė Resutas; 2020.09.03, 14:22.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas geriaus susipažinęs su LV keliais gali paaiškinti, kodėl Latvijoje (konkrečiai A7, A3 ir A1) matosi daug va tokių atkarpų su asfaltuota šalikele ir punktyru? Idėją gal ir galima suprasti (kad būtų paprasčiau aplenkti), bet čia gi visiškas pravalas saugumo požiūriu. Važiuojant tokiu keliu jaučiuosi kaip Bangladeše ar Burundyje. Ir nemažai tokių atkarpų atrodo kokių 2-3 metų senumo t.y. ganėtinai naujos. Kas latviams užplaukė? Ar ir toliau jie tokius kelius stato/planuoja?
A7 kažkur nelabai toli Rygos
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Gal tą dalį jau patys ruskeliai pasifinansuos, tai škias ne prie šitų projektų 8DApsisukimai, pėsčiųjų perėjos ir stotelės. Pavyzdys
Nenustebčiau jei M9 Rusijoje, jei bus platinamas, bus nutiestas būtent pagal tokius standartus.
Todėl matyt ir neįtraukta į autostradų planų žemėlapiusPaskutinis taisė PoDV; 2020.07.16, 19:14.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAutostrada link Rėzeknės turėtų prasmę - būtų greičiau ir lengviau ruskeliams į Jūrmalą atvžiuoti. Bet tada neaišku, kodėl ji Rusijos sienos nesiekia
Komentuoti:
-
Autostrada link Rėzeknės turėtų prasmę - būtų greičiau ir lengviau ruskeliams į Jūrmalą atvžiuoti. Bet tada neaišku, kodėl ji Rusijos sienos nesiekia
Komentuoti:
-
Pamačius tokius latvių planus tai tik viena mintis kyla - pasitikrinti ar kartais rinkimai bus greitu metuBražyti autostradas, jungiant niolika ar keliasdešimt tūkstančių gyventojų turinčius miestus su maža tikimybe staigaus gyventojų kiekio augimo tai kaip studento referatas atrodo
Komentuoti:
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąPlanuojamų autostradų tinklo vaizdas labai panašus į Airijos. Ten 2000 m. buvo vos kelios autostrados (net Dublino aplinkkelis M50 nebuvo baigtas), ir per maždaug 15 m. didžiuliais tempais buvo pastatytas praktiškai visas planuotas tinklas. Airijos dydis panašus į Latvijos, bet ekonominis poreikis ir pajėgumas... Nedrįstu pagalvoti, kiek kartų skiriasi.
Ambicijos yra gražu, bet liūdna, kad kažkas sėdi ir už valstybės pinigus paišo tokius visiškai lempinius paveiksliukus, pvz., planuojamus etapus. 1-as etapas – iki 2030 m., 2-as – nuo 2030 m. iki 2035 m.? Ką tai reiškia ir ką tai keičia? Tiesiog gražūs skaičiukai ir viskas.
Latvijos keliai jau gana neblogai aptvarkyti (mūsų A12 Šiauliai – Latvijos siena atrodo gėdingai prieš latvių A8 beveik ligi Olainės), bet tikrai dar yra ką tvarkyti ne tik regioniniuose keliuose, bet ir „nacionalkėse“, ir tas tvarkymas įmanomas tik su adekvačiomis pinigų sumomis.
Komentuoti:
-
Planuojamų autostradų tinklo vaizdas labai panašus į Airijos. Ten 2000 m. buvo vos kelios autostrados (net Dublino aplinkkelis M50 nebuvo baigtas), ir per maždaug 15 m. didžiuliais tempais buvo pastatytas praktiškai visas planuotas tinklas. Airijos dydis panašus į Latvijos, bet ekonominis poreikis ir pajėgumas... Nedrįstu pagalvoti, kiek kartų skiriasi.
Ambicijos yra gražu, bet liūdna, kad kažkas sėdi ir už valstybės pinigus paišo tokius visiškai lempinius paveiksliukus, pvz., planuojamus etapus. 1-as etapas – iki 2030 m., 2-as – nuo 2030 m. iki 2035 m.? Ką tai reiškia ir ką tai keičia? Tiesiog gražūs skaičiukai ir viskas.
Latvijos keliai jau gana neblogai aptvarkyti (mūsų A12 Šiauliai – Latvijos siena atrodo gėdingai prieš latvių A8 beveik ligi Olainės), bet tikrai dar yra ką tvarkyti ne tik regioniniuose keliuose, bet ir „nacionalkėse“, ir tas tvarkymas įmanomas tik su adekvačiomis pinigų sumomis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
LT tik geriau, jei LV būtų gera kelių kokybė. Kelis savaitgalius per metus tenka trankytis jų keliais, tai sakyčiau kai kuriuose ruožuose iki 90proc. mašinų su lietuviškais numeriais
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAutostrados Latvijoje yra tiek pat realistiška, kiek tunelis tarp Talino ir Helsinkio. Latvijos keliai yra tušti. Ten reikia nebent asfalto dangą pagerinti ir sutvarkyti saugumo dalykus sankryžose, kurių standartai meną sovietinius net pagrindiniuose A keliuose.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Autostrados Latvijoje yra tiek pat realistiška, kiek tunelis tarp Talino ir Helsinkio. Latvijos keliai yra tušti. Ten reikia nebent asfalto dangą pagerinti ir sutvarkyti saugumo dalykus sankryžose, kurių standartai meną sovietinius net pagrindiniuose A keliuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
A8 iki Jelgavos jau senai 2+2. Viska kita IMHO marazmas, pasibaigsiantis su kitu Latvijos ekonomikos kolapsu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabartiniu metu atrodo kiek nerealistiškai, nes niekur Europoje nestato autostradų tokiam eismui kaip Ryga-Ventspilis, bet galbūt turi savo unikalias ambicijas prikelti mirštančius regionus su mažo intensyvumo, bet padidinto greičio autostradomis. Bus matyt
Via Baltica konvertavimui tai pilnai pritariu, bet estai (vis dar) planuoja 2+1 savo Via Balticos dalyje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Iki 2040 metų latviai svajoja pastatyti 1020 kilometrų naujų autostradų ir sujungti visus regiono centrus su Ryga. Tikimąsi, kad kelionė iš bet kurio regiono didmiesčio į Rygą truks ne ilgiau kaip 2 valandas keturių juostų keliais (130 km/h). Darbus ketinama atlikti trimis etapais. Nejaugi po 20 metų kelių teks pavydėti net latviams? O gal kaimynų ir broliukų ambicijos yra finansiškai nepamatuotos? Ką manote? Kaip vertinate mūsų šalies kelininkų planus palyginus su latvių ambicijomis? Ar kol lietuviai bandys aplenkti švedus pagal asfaltuotų provincijos kelių ilgį, latviai aplenks lietuvius pagal greitkelių ir autostradų ilgį?
Keli paveiksliukai ir straipsniai.
Kelių standartas:
Etapai
Logika čia paprasta: 70 proc. srauto juda pagrindiniais keliais (10 proc. kelių).
Latviškai
Rusiškai
Straipsnis, kuriame atskleidžiama kiek daugiau duomenų, pavyzdžiui, viso to kaina (5,9 milijardai).
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...celus.a364379/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Bet ta kryptimi lygtais vis tiek kažoks nuvažiavimas bus nepabaigtas, tai gal vietoje vienos ilgos (jeigu) bus dvi trumpesnės? O koks šaltinis, būtų įdomu daugiau pasiskaityti, ar kalbat latviškai ir tam video apie tai kalbėjo?
Video apskritai buvo padarytas dėl žmonių nepasitenkinimo rezultatu, kurio įkaitais tapo gyventojai, kurie iš ten dar neišsikėlė. Galbūt jiems mokės po kokių 20 tūkstančių eurų kompensacijas. Bet kol kas atseit neranda profesionalų, kurie norėtų įvertinti jų situaciją, prarastą insoliaciją ir pan.
Tas tiltas suprojektuotas 2012 m., gyventojams projektas pristatytas 2013 m, tiltas statytas nuo 2017 m., bet dabar dar nenaudojamas ir jau kažkas nurinko metalines dalis. Jau nebesaugu ten važinėt.
Ketinta išpirkti ir nugriauti septynis namelius, išpirkti buvo tik du, kai kurių kitų gyventojai ėmė skųstis.Paskutinis taisė manometras; 2020.05.16, 21:52.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad šis latviukų mega projektas eina per kelis atskirus europinius projektus. Pirmas kaip suprantu yra "Smiltenės, Smilšu bei Kauno gatvių" sujungimas. https://www.daugavpils.lv/pilseta/pa...nas/read-17554
Kito etapo nerandu, bet logiškai mastant turėtų būt kažkoks "Smiltenės ir Kandavas gatvių sujungimas".
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: