Latvijoje prasčiau nei Lietuvoje su horizontaliu ženklinimu: neišskirtos A juostos aiškia linija, keisto dizaino sustojimo vietų žymėjimai, tie keistieji kelkraščiai kur visi verčiami pasitraukti, etc. Taip pat su šviesoforais, jie vieninteliai naudoja rusišką kairiąją sekciją naujoms sankryžoms, kai Estija jos atsisakė 200X m., o Lietuva 2012 m.
Vienas dalykas, kuris yra geriau tai vertikalusis ženklinimas. Naudojamas vokiškas šriftas ir ryškesni kontūrai, gražaus dizaino rodyklės. Įspėjamųjų ir draudžiamųjų ženklų raudoni rėmai platesni. Uždėkit latviškus ženklus pvz. A5 Marijampolė-Kaunas ir vaizdas būtų dar labiau europietiškas.
Sutinku, kad Latvijoje su žiedais tikrai prastokai. Lietuvoje kiek geriau, tačiau chaotišku ženklinimo žiedų turi Kaunas, Klaipėda ir keletas rajonų centrų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos keliai
Collapse
X
-
Pas mus iki žiedų pertvarkos kelių juostų žieduose buvo pamėgę daryti kiekvieną išvažiavimą dviem juostom, o čia įdomiai kai kur dvi juostos išsukime, kai kur viena, bet pagal video tai ženklinimo nėra, reiškias išsukti tik pirma juosta gali visuose išvažiavimuose.
Žinau lietuvaitį kuris Latvijoje išsukinėdamas iš antros juostos nukirto pirma juosta norėjusį važiuoti toliau žiedu, nes buvo įpratęs kaip LT jog gali ir antra juosta išsukinėti jeigu išsukimas dviejų juostų, bet ženklo tai leidžiančio daryti nebuvo...
Mano nuomone šitą žiedą dar galima toleruoti, nes jame galioja paprasčiausios taisyklės. Turi būti žieduose arba taip arba kaip pas mus dabar Vilniuje bet ne taip kaip Vilniuje buvo anksčiau kur nei iš šio nei iš to paskutinę akimirką važiuodamas žiede pamatai ženklą jog pirma juosta gali tik išsukti į dešinę.
Šitam latviškam žiede labiau prisikabinčiau ar apskritai jame reikia dviejų juostų.
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Lietuvoje kaip tik labai patogu - pasižiūrėjai į ženklus, ir viskas aišku.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMan kaip tik patinka minimalistiniai latviški žiedai. Kai Lietuvoje artėju prie žiedo, mane ima purtyti – nes jau kokį puskilometrį prieš žiedą jau reikia stebėti kelio ženklus, kur ir kaip persirikiuoti, iš kokios juostos įvažiuoti, nes paskui rizikuoji užsirauti ant kokio borto ir išvažiuoti ne ten kur tau reikia. Latvijoje tuo tarpu jokių parkių – atvažiuoji kaip nori, išvažiuoji kur nori.
P.S. Olandijoje turbo žiedai naudojami retai.
Dėl panašios priežasties, kaip Latvijoje, prieš keletą metų teko prasikeikti Paryžiaus žieduose. Beje, aplink Triumfo arką einančiame žiede linijos nusitrynusios, ir ilgai stovėjau, žiūrėjau ir negalėjau suprasti:
1. Kiek šiame žiede juostų,
2. Iš kur vietiniai žino, kaip įsukti ir išsukti,
3. Kaip jie sugeba nesusidurti vienas su kitu.
Latvija eina link Paryžiaus, nors kiek girdėjau, dabar ir ten didelės pertvarkos - greitis mažinamas, gatvės siaurinamos, gal pagaliau ir žiedus padarė normalius.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Man kaip tik patinka minimalistiniai latviški žiedai. Kai Lietuvoje artėju prie žiedo, mane ima purtyti – nes jau kokį puskilometrį prieš žiedą jau reikia stebėti kelio ženklus, kur ir kaip persirikiuoti, iš kokios juostos įvažiuoti, nes paskui rizikuoji užsirauti ant kokio borto ir išvažiuoti ne ten kur tau reikia. Latvijoje tuo tarpu jokių parkių – atvažiuoji kaip nori, išvažiuoji kur nori.
P.S. Olandijoje turbo žiedai naudojami retai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl kelių dar. Ar nekeista, kad visiškai naujai rekonstruoti keliai, įskaitant žiedus, daromi pagal maždaug 1980 standartus? Horizontalus ženklinimas, saugumo priemonės etc. Jie naujuose keliuose daro tas gal 2.5m pločio asfaltuotas šalikeles, kurių dėka eismo kultūra tampa panaši į Bangladešo arba Lenkijos prieš 20 metų. Jie realiai sunaudoja kokiu 1/3 daugiau asfalto ir moka daugiau pinigų tam, kad padarytų BLOGIAU ir nesaugiau. Nauji žiedai ženklinami panašiai kaip, tarkim, Vilniaus pedagoginio žiedas prieš 20 metų. Visiškas nindfuck ir šalies dydžiu to niekaip neina paaiškinti.
Kam taip daryti? Tai tada arba pilnavertiškas 2+2 kelias, arba visai nereikia tokių kelkraščių. Dabar realiai pusantros juostos. Bent bauduotų žostkai už tokius "manevrus", bet kad ne, važinėja taip visi.
Parašė John Rodyti pranešimąKaip atrodo neseniai rekonstruotas/renovuotas žiedas Latvijos A5 (aplinkkelio) ir A7 sankryžoje. Atkreipkit dėmesį į Sovietmečio laikų horizontalųjų ženklinimą. Paskutiniai tvarkymai (nauja danga, stulpeliai, žvyruotos šalikelės) daryta kažkada po 2019, nes tų metų Google Street view dar atrodė šiek tiek kitaip.
Žodžiu, jei Lietuvoje žiedai jau kokius 10 metų tvarkomi panašiu stiliumi ir su panašiomis saugumo priemonėmis, kaip Nyderlanduose ar kitose normaliose šalyse, tai Latvijoje 2021 kelius tvarko maždaug taip, kaip tvarkė Rusijoje kokiais 1980. Čia buvo turbūt labiausiai šokiruojantis dalykas, kokį mačiau Latvijoje per praėjusio savaitgalio kelionę
Paskutinis taisė Tomizmas; 2021.10.19, 07:41.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai čia gal tas turbo žiedas?
Dauguma žiedų Lietuvoje su paprastom juostom.
Ta prasme Kaune pbz 6 forto žiedas, Urmo bazės žiedas kaip 1 pavyzdys. O tokių kaip antras esu matęs tarpmiestiniuose keliuose, o pačiame mieste nelabai.
Galvojau lyginai paprastų juostų žiedus Lv su paprastų juostų žiedais Lg, tik, kad ženklinimas skiriasi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDetalizuok kas ten kitokio nei Lt mažiau pastabiems detalėms
O jei konkrečiai dėl žiedų, tai jie ten žymimi taip, kaip pas mus buvo prieš kokiue 15-20 metų t.y. pagal Sovietmečio standartus, kai visas žiedas yra 2 arba net 3 juostos be jokios papildomos navigacijos ir saugumo logikos. Nu maždaug toks (čia tas pats žiedas Latvijoje, beje)
Kaip šitie dalykai atrodo civilizuotose šalyse.
Lietuva
Nyderlandai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaip atrodo neseniai rekonstruotas/renovuotas žiedas Latvijos A5 (aplinkkelio) ir A7 sankryžoje. Atkreipkit dėmesį į Sovietmečio laikų horizontalųjų ženklinimą. Paskutiniai tvarkymai (nauja danga, stulpeliai, žvyruotos šalikelės) daryta kažkada po 2019, nes tų metų Google Street view dar atrodė šiek tiek kitaip.
Žodžiu, jei Lietuvoje žiedai jau kokius 10 metų tvarkomi panašiu stiliumi ir su panašiomis saugumo priemonėmis, kaip Nyderlanduose ar kitose normaliose šalyse, tai Latvijoje 2021 kelius tvarko maždaug taip, kaip tvarkė Rusijoje kokiais 1980. Čia buvo turbūt labiausiai šokiruojantis dalykas, kokį mačiau Latvijoje per praėjusio savaitgalio kelionę
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Baltijos pr. juk stato net du viadukus (kurie mano nuomone visiškas absurdas ir pinigų išmetimas), bet o prie ko šitos gatvės? Iš kur į kur važiuojant tranzitu per Klaipėdą reiktų lįsti į šias gatves?Paskutinis taisė acetonas; 2021.10.18, 18:57.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Pagal tokį argumentą ir Vilniui nereikia naujų aplinkelių. Juk tranzitinis eismas per Katedros aišktę nevyksta, bet apie Mykolo Lietuvio gatvę oi kiek prirašytą. Dar pridėsiu Tauragę ir Karmėlavą.
Klaipėdos Baltijos pr. Jūrininkų pr. ir Šilutės pl. turbūt daug nenusileidžia. Labai nekažka ir Lietuvoje su aplinkeliais.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Centrinėmis miestų aikštėmis pagrindinėmis šalies magistralėmis? Tikrai ne.
Kelias per zarasus nėra visiškai tas pats, kas Via Baltica, pro kur ištisom kolonom 24/7 varo fūros.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąZarasuos tranzitas Daugpilin vyksta būtent per centrinę aikštę
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
O tranzitas nevyksta Klaipėdos, Kretingos, Kuršėnų, Vilniaus, Zarasų gatvėmis?
Komentuoti:
-
"Aš tame nieko keisto nematau. Šalis dydžio kaip Lietuva, o gyventojų vos ne milijonu mažiau. Ir tie biednesni, jei per capita skaičiuoti. Tai net ir su EU kofinansavimu - keliai pakenčiami tik aplink Rygą. Nier pinionzų."
Tiesiog latviai ne tokie "verslūs" kaip lietuviai ir neįvaldė kelių remonto pinigų "įsisavinimo" mechanizmų kuriant perteklinę struktūrą.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl tualetų teisybė, pastebėjau, kad latviai gerau su tuo tvarjkosi. Be kita ko, su parkingu daugiabučių kiemuose jie irgi geriau tvarkosi ir už tai gauna kreditą nuo manęs. Bet tai, nors ir malonios, bet visgi smulkmenos. Kai važiuoji Via Baltica, ir vietoj aplinkkelių reikia naviguoti miestų gatvelėmis, supranti, kad kažkas toje šalyje nepaėjo biškį smarkiau, nei tualetai. Kai per Bauską ar kitus miestelius tranzitinės fūros važiuoja tūkstančiais per centrinę aikštę, supranti, kad kažkas čia, b**t, negerai su ta šalimi.
Komentuoti:
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Aš tame nieko keisto nematau. Šalis dydžio kaip Lietuva, o gyventojų vos ne milijonu mažiau. Ir tie biednesni, jei per capita skaičiuoti. Tai net ir su EU kofinansavimu - keliai pakenčiami tik aplink Rygą. Nier pinionzų.
O dėl bendros Latvijos situacijos ir perspektyvos - nesiginčiju. Šalis išgyvena ilgalaikę identiteto krizę ir kažkokių rimtesnių prošvaisčių nenusimato. Kas mums šiaip yra nieko gero. Liekame iš visų pusių apsupti arba atvirų priešų, arba paliegelių. Lenkija vienintelė dar džiugina, bet pas anuos irgi belekas dabar su EU darosi.Paskutinis taisė John; 2021.10.18, 12:18.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKai per Bauską ar kitus miestelius tranzitinės fūros važiuoja tūkstančiais per centrinę aikštę, supranti, kad kažkas čia, b**t, negerai su ta šalimi.
O dėl bendros Latvijos situacijos ir perspektyvos - nesiginčiju. Šalis išgyvena ilgalaikę identiteto krizę ir kažkokių rimtesnių prošvaisčių nenusimato. Kas mums šiaip yra nieko gero. Liekame iš visų pusių apsupti arba atvirų priešų, arba paliegelių. Lenkija vienintelė dar džiugina, bet pas anuos irgi belekas dabar su EU darosi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl tualetų teisybė, pastebėjau, kad latviai gerau su tuo tvarjkosi. Be kita ko, su parkingu daugiabučių kiemuose jie irgi geriau tvarkosi ir už tai gauna kreditą nuo manęs. Bet tai, nors ir malonios, bet visgi smulkmenos. Kai važiuoji Via Baltica, ir vietoj aplinkkelių reikia naviguoti miestų gatvelėmis, supranti, kad kažkas toje šalyje nepaėjo biškį smarkiau, nei tualetai. Kai per Bauską ar kitus miestelius tranzitinės fūros važiuoja tūkstančiais per centrinę aikštę, supranti, kad kažkas čia, b**t, negerai su ta šalimi.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: