Saulkrastų aplinkkelis (Saulkrastu apvedceļš) buvo projektuotas ir statytas burbulo laikais. 20,2 km atkarpa kainavo 115 mln. EUR. Pastatyti 7 viadukai, 6 tiltai, 2 geležinkelio viadukai, 2 pėsčiųjų tuneliai
Aplinkkelio statyba užtruko 3 metus; jis atidarytas 2007.09.27 Paspaudus - didesnis paveikslėlis http://www.celuprojekts.lv/saulkrastu-apvedcels-2/
Saulkrastų aplinkkelis buvo reikalingas objektas. Bet...
Peržiūrėdamas aplinkkelio nuotraukas nesupratau, ar gali vienoje vietoje būti trys viadukai. Ta proga žvilgtelėjau ir į planą
Skultė. Vienoje vietoje yra du viadukai. Labiausiai pribloškė, kad pastatytas geležinkelio viadukas ir autotransporto viadukas į stotį, kai geležinkelis pasibaigia Skultės stotyje - už poros šimtų metrų nuo aplinkkelio
Kitoje vietoje - Saulkrastų viduryje - iš tikrųjų yra trys viadukai vienas šalia kito, iš kurių du veda į sodų bendrijas ir vasarnamių kvartalus - t.y., praktiškai į niekur.
Nereikia stebėtis, kad Latvijoje dauguma kelių yra prastos kokybės
Kaip reikalai Latvijos periferijoj su keliu draugais?
O ka reiškia šis terminas?
Tūjos sankryža. Už dviejų kilometrų į dešinę yra neblogas Rygos įlankos krantas
Liepupė
Saulkrastų aplinkkelio pradžia. Tiesiai - buvusi kelio trasa.
Anksčiau reikėdavo 11 km per Zveiniekciemą ir Saulkrastus vilktis 40-50 km/h greičiu, stabčiojant prie perėjų ir šviesoforų
Keliolika kilometrų už Salacgryvos kelias nėra rekonstruotas
Provėžos
Svētciems, tiltas per Svetupę
Kėdžių reklama
Dažų reklama
Nuo Svetciemo iki Vitrupės kažkada buvo 2 x 2 kelias (senas + naujas, kaip mūsų kelias A13 tarp Kalotės ir Palangos). Bet jau kuris laikas senas kelias nenaudojamas
Ties Vitrupe yra trys poilsiavietės prie pat Rygos įlankos
/\ Su fotoaparatu, kartais pakeisdamas objektyvą.
Jei ką, šioje kelionėje turėjau progą didžiąją laiko dalį sėdėti štumano vietoje - tai sustoti vien dėl fotografavimo nereikėjo.
Kelias P37 Pliavinios - Maduona - Gulbenė yra vienas iš nedaugelio ilgos trukmės kelių Rytų Latvijoje einančių link Estijos. Jis sovietmečiu buvo laikomas visasąjunginės reikšmės keliu ir žymėtas A-214. Senuose žemėlapiuose dar buvo kelias A224 (dab. P75) Jekabpilis - Nereta, kuris prašėsi pratęsiamas iki Suvainiškio -Pandėlio - Svėdasų.
Jei link Jekabpilio būtų asfaltuoti keliai nuo Rokiškio ar Pandėlio, nereikėtų daryti lanko per Daugpilį.
Maduonos rajono riba
Kelio danga gana normali, eismo intensyvumas nedidelis
Geležinkelio Pliavinios - Maduona - Gulbenė pervaža
Prasideda Vidžemės aukštumos
Fotografuota teleobjektyvu
Ta keista žiedinė sankryža susidarė todėl, kad sovietmečiu spėta nutiesti tik dalį naujo kelio. Pliavinių aplinkeklis su tais 300° užsukimais tėra nutiesta Rygos - Rėzeknės - Maskvos trasos dalis.
Matosi, kad kelias į dešinę nuo tos pažymėtos sankryžos veda į niekur
Žemėlapis iš http://latvijas-karte.zl.lv/
Sovietmečiu buvo gana ambicingi kelių iš Rygos iki Maskvos tiesimo planai, kurie liko popieriuje
Sovietinis 1982-1984 m. žemėlapis. Lapas O-35-XXXII Jēkabpils http://maps.vlasenko.net/
Pirmą kartą važiuodamas tuo inžinerijos stebuklu jokių staigmenų nesitiki
Sankryža tokia, kad pasukus į dešinę iškart atsiranda antra žiedinė sankryža.
Aišku, ten nebuvo kada fotografuoti
Žemėlapis iš http://latvijas-karte.zl.lv/
Komentuoti: