Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    P124. Ventspils - Kolka

    Ruožas nuo Mazirbės link Ventspilio
    Foto 2010.07

    Mazirbės (Mazirbe) sankryža su P125 keliu į Dundagą


    Šio ženklo Latvijoje prireikia gana dažnai.
    Nors jis nepakenktų ir Lietuvoje




    Viskas gerai, kol nereikia su kuo nors prasilenkti






    Gerai, kad posūkis buvo kiek toliau.
    Dulkės miške nesisklaido kelis šimtus metrų.


    Ventspilio nuovadas (novads) - visiškai sutampa su buvusiu rajonu




    Kai kurios tiesios atkarpos tęsiasi kelis kilometrus.
    Pakelės labai dulkėtos


    Artėja dar vienas




    Porą sekundžių matomumas nulinis




    Staigus posūkis prieš Irbės upę




    Rekonstruojamo ruožo pradžia

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    P124. Ventspils - Kolka

    Iki šiol Latvijoje nėra asfaltuoto kelio visu pajūriu.
    Tarp Liepojos ir Ventspilio paskutinė atkarpa (Pāvilosta - Jūrkalne) asfaltuota tik prieš 5-6 metus
    Atstumas nuo Ventspilio iki Kuolkos - apie 80 km, iš jų iki neseno laiko buvo asfaltuota tik ~30 km iki Lūžnios (Lūžņa). Pernai asfaltas pasiekė 40 km - nuo Ventspilio iki tilto per Irbės upę (Irbe)
    Nedidelis asfalto ruožas yra nuo Mazirbės link Kuolkos

    Jāņa sēta žemėlapis iš: http://kurzemes-digitala-karte.zl.lv/?lang=lv
    Paskutinis taisė Romas; 2011.11.20, 07:30.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė John

    Lenkijoje 1+1 kelių su kelkraščiu yra daug. Lietuvoje lyg ir Via Baltica nuo Lenkijos turi kelkraštį? O šiaip kažkodėl tokios praktikos mūsuose nėra. Kitur Europoje, kaip suprantu, tai irgi nėra populiaru. Kam apskritai 1+1 keliui kelkraštis? Geriau tuomet statyti tegu ir "prastą", bet su 2+2 arba bent jau 1+2 juostomis.
    Na kodėl gi? Visai neblogas platus kelkraštis yra A3 kelyje nuo Vilniaus iki Baltarusijos sienos. Nelabai suprantu, kodėl Jūs manote, kad 1+1 keliams kelkraštis nereikalingas. Bent pusės eismo juostos pločio asfaltuotas kelkraštis (sakyčiau, tai tik pusė jo) puikiai pasitarnautų tiems, kam nelabai saugu važiuoti viename sraute su 90 kph lekiančiais automobiliais- visų pirma dviratininkams. Turiu omeny tik magistralinius ir krašto kelius. Kitais keliais automobilių eismas nėra toks intensyvus, kad reikėtų atskiros juostos dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė John
    Lenkijoje 1+1 kelių su kelkraščiu yra daug. Lietuvoje lyg ir Via Baltica nuo Lenkijos turi kelkraštį? O šiaip kažkodėl tokios praktikos mūsuose nėra. Kitur Europoje, kaip suprantu, tai irgi nėra populiaru. Kam apskritai 1+1 keliui kelkraštis? Geriau tuomet statyti tegu ir "prastą", bet su 2+2 arba bent jau 1+2 juostomis.
    Latvių platusis dviejų juostų kelias atrodo taip:



    šoniniai punktirai rodo kad kelkraščiais važiuoti sąlyginai galima.
    Toks kelio tipas naudojamas (iš biednumo) prie atitinkamo trafiko, kada klasikinio 1x2 jau nebepakanka, o 1x3, ar 2x2 dar nereikia...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    Lenkijoje 1+1 kelių su kelkraščiu yra daug. Lietuvoje lyg ir Via Baltica nuo Lenkijos turi kelkraštį? O šiaip kažkodėl tokios praktikos mūsuose nėra. Kitur Europoje, kaip suprantu, tai irgi nėra populiaru. Kam apskritai 1+1 keliui kelkraštis? Geriau tuomet statyti tegu ir "prastą", bet su 2+2 arba bent jau 1+2 juostomis.
    Pritariu, tikrai geriau tada paprastas 2+2 kelias, visai kitas važiavimas komforto, pralaidumo ir saugumo prasme, ir asfalto tik šiek tiek daugiau bereikia lyginant su 1+1+platūs kelkraščiai.

    http://i643.photobucket.com/albums/u...t200907-12.jpg
    Paskutinis taisė Lettered; 2011.11.18, 20:56.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ Čia naujo tipo 11 metrų pločio magistralinis kelias. Latvijoje toks tipas kai kur yra "Via Baltica" maršrute. Iš esmes, paga taisykles, tuo "minkštu" kelkraščiu važiuoti negalima, išskyrus kai kurių atvėjų (avarinių, arba lėtai judančių apvažiavimas). Toks kelkraštis leidžia greitesnems be lenkimo judėti greičiau už lėtus.
    Naudoti tokį apvažiavimo metodą (6:12-6:15) draudžiama.
    Tarp kitko, girdėjau kad Lietuvoje ir Lenkijoje yra panašių kelių, bet kažko arba nemačiau, arba užmiršau kur tokie yra.

    Komentuoti:


  • Martlarkis
    replied
    Turiu klausimą: kodėl Latvijoje (ypač magistraliniuose keliuose) daug vairuotojų važiuoja ne juosta, o pusiau arba net visiškai išlindę į kelkraštį (video gerai matosi nuo 11:43)? Lietuvoje to nepastebėjau, gal čia dėl punktyrinės linijos?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Rygos nauji tiltai, tame tarpe ir Dienvidu tilts (Pietinis tiltas, jam šiandien sukako 3 metai), žiedai, keliai:



    Map: http://g.co/maps/5kk62

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Rygos nauji tiltai, tame tarpe ir Dienvidu tilts (Pietinis tiltas, jam šiandien sukako 3 metai), žiedai, keliai:



    Map: http://g.co/maps/5kk62
    Paskutinis taisė Mørtã; 2011.11.18, 10:28.

    Komentuoti:


  • judosius
    replied
    Googlemobilis? pirma kart toki matau .

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied




    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    10:36

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Kas tai per mašina ir kurioje minutėje jis matosi?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    [A12] iki (LV) sienos, toliau [A8]:
    Youtube video
    Map: http://g.co/maps/32k78
    Ko gero niekas nepastebėjo Jelgavoje labai idomų objektą. Objektas yra automobilis stovintis kelkraštyje prieš šviesoforą. Tokiu ypatingų automobilių mačiau tik 3, vieną Lietuvoje, vieną Nyderlanduose... ir vieną šitą Latvijoje.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kelias nuo sienos iki Jelgavos tragiškas, kasmet vis prasteja... atrodo kitais metais prades remonta nuo Jelgavos. RipleyLV (SSC) apie tai rase...
    Musu puseje kai kur sutvarkytas, kai kur dar nevisai, bet anyway daug geresnis nei pas braliukus.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    [A12] iki (LV) sienos, toliau [A8]:



    Map: http://g.co/maps/32k78

    Komentuoti:


  • Godo
    replied
    Lietuviams linksma stotelė vidurio Latvijoje
    Rėzeknės r., kelyje A12 Rėzeknė-Jekabpils.



    Beje, juokas juokais, nors tai toli nuo Lietuvos, bet tame kaime ir lietuvių gyvenama...
    Paskutinis taisė Romas; 2014.02.22, 21:15. Priežastis: Kopija iš temos "Autobusų stotelės"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiškova - Svente (Ilūkstes novads)

    Važiuojant nuo Eglių kalno / Egļukalns link Sventės yra du žvyrkeliai.
    Žemėlapyje jie buvo visiškai vienodai pažymėti; gal tas palei Sventės ežerą būtų geresnis.
    Atkarpa Medumi - Šiškova - (Ilūkste) niekuo nesikiria nuo dulkėtų lietuviškų brolių (yra pora nuotraukų ir šioje temoje).
    Tuo tarpu vieškelis (Šarlote) - Šiškova - Sventė buvo labai siauras ir vingiuotas.

    Jāņa sēta žemėlapis iš http://latgales-digitala-karte.zl.lv/


    Kelios keliuko Šiškova - Sventė nuotraukos (2011.07)










    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lyvanų keltas / Līvānu pārceltuve

    Kelios didesnės Lyvanų kelto nuotraukos
    Foto 2011.07




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kaina nedidelė - 1 ar 2 Ls.
    Veikimo principas labiau panašus į Vilkijos keltą - čia yra ir motoriukas.

    Komentuoti:

Working...
X