Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Donidavu
    replied
    Dėl pašalintų medžių ir dviratininkams, ir gyventojams, ir vairuotojams minusas. Nėra nei vienos grupės kuriai nuo to būtų geriau.
    Taip pat problema, kad dėl šviesoforų kiekio plentas labiau panašus į Kareivių gatvės tesinį.
    Bet jeigu sąžiningai, tai geriau nei ankstesnis vasaros savaitgaliais užsikemšantis ir tikrai nesaugus keliukas. Net nesitikėjau kad šitą atkarpą pradės taip anksti. Maniau bus Šiaurinės likimas.
    Click image for larger version  Name:	1000045015.jpg Views:	0 Size:	229,5 kB ID:	2218657 Click image for larger version  Name:	1000045016.jpg Views:	0 Size:	324,1 kB ID:	2218658 Click image for larger version  Name:	1000045017.jpg Views:	0 Size:	304,6 kB ID:	2218659 Click image for larger version  Name:	1000045018.jpg Views:	0 Size:	251,4 kB ID:	2218660 Click image for larger version  Name:	1000045019.jpg Views:	0 Size:	272,4 kB ID:	2218661 Click image for larger version  Name:	1000045020.jpg Views:	0 Size:	263,2 kB ID:	2218662 Click image for larger version  Name:	1000045021.jpg Views:	0 Size:	281,6 kB ID:	2218663 Click image for larger version  Name:	1000045022.jpg Views:	0 Size:	203,5 kB ID:	2218664 Click image for larger version  Name:	1000045023.jpg Views:	0 Size:	240,4 kB ID:	2218665 Click image for larger version  Name:	1000045024.jpg Views:	0 Size:	211,6 kB ID:	2218666 Click image for larger version  Name:	1000045025.jpg Views:	0 Size:	258,7 kB ID:	2218667 Click image for larger version  Name:	1000045026.jpg Views:	0 Size:	295,8 kB ID:	2218668

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bent tvorelę tikrai galėjo padaryti kitoje tako pusėje, kad dviratininkai kaip ir gyventojai būtų apsaugoti nuo triukšmo ir taršos, dėl to gatvių raudonų linijų nereikėjo perkelti.
    Didžiojoj daly dvirtakis eina palei mišką ir garso tvorelių nėra. O daryt tvorelę nuo plento tai ką žinau, minant ne piko metu, daugiau erdvės ir matyt mišką kitoj kelio pusėj daug smagiau nei ištisinę sieną.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Papildoma eismo juosta eina +/- toj vietoj kur seniau eidavo dvirtakis. Kiek pamenu didelė dalis, nors ir ne visa, buvo už vieno kito medžio nuo kelio. Bet nenustebčiau jei tiesiant antrą juostą raudonosiose linijose nebeliko vietos dvirtakiui už medžių. Priedo tas pats dvirtakis buvo kompaktiškas gal pusantro metro pločio asfalto takelis. Su medžiais prie pat dvirtakio be jokių apsaugos zonų ir kitų saugumo nesąmonių O dabar yra gerokai platesnis dvirtakis + atskiras pėsčiųjų takas + apšvietimas + viskas saugiai atitraukta.
    Bent tvorelę tikrai galėjo padaryti kitoje tako pusėje, kad dviratininkai kaip ir gyventojai būtų apsaugoti nuo triukšmo ir taršos, dėl to gatvių raudonų linijų nereikėjo perkelti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Tikrai nebuvo būtinybės iškirsti visų medžių tarp kelio ir dviračių tako, nes tikriausiai viskas buvo suplanuota gatvės raudonosiose linijose. Ar dviračių takas prieš rekonstrukciją atkarpose Karačiūnai-Antaviliai ir Antaviliai-Nemenčinė vedė tarp medžių - nelabai tekdavo juo naudotis iki kelio platinimo?
    Papildoma eismo juosta eina +/- toj vietoj kur seniau eidavo dvirtakis. Kiek pamenu didelė dalis, nors ir ne visa, buvo už vieno kito medžio nuo kelio. Bet nenustebčiau jei tiesiant antrą juostą raudonosiose linijose nebeliko vietos dvirtakiui už medžių. Priedo tas pats dvirtakis buvo kompaktiškas gal pusantro metro pločio asfalto takelis. Su medžiais prie pat dvirtakio be jokių apsaugos zonų ir kitų saugumo nesąmonių O dabar yra gerokai platesnis dvirtakis + atskiras pėsčiųjų takas + apšvietimas + viskas saugiai atitraukta.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tikrai nebuvo būtinybės iškirsti visų medžių tarp kelio ir dviračių tako, nes tikriausiai viskas buvo suplanuota gatvės raudonosiose linijose. Ar dviračių takas prieš rekonstrukciją atkarpose Karačiūnai-Antaviliai ir Antaviliai-Nemenčinė vedė tarp medžių - nelabai tekdavo juo naudotis iki kelio platinimo?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manau projektuotojai įdiotai. Kelininkai daro pagal projektą.
    Taip, LT tas labai matosi, kad kelių/gatvių projektuotojai ant dviračio gyvenime nėra sėdėję.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Manau projektuotojai įdiotai. Kelininkai daro pagal projektą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    ​​
    Matosi kelininkai vis dar neišmoko dviračių takų tiesti ir daro juos tik dėl varnelės. Aplink tūkstančiai hektarų miško, bet taką tiesia būtinai tik palei 4 eismo juostų gatvę ir dar sienelę įrengia toje tako pusėje, kur ir gatvė eina, kad kuo daugiau išmetamųjų dujų dviratininkai kvėpuotų ir būtų kuo mažesnis patrauklumas tuo taku naudotis. Net senesnis takas tarybiniais metais geriau buvo suprojektuotas ir turėjo medžių juostą nuo gatvės. Kaip takai daromi, kur kur kas mažiau vietos:
    https://www.google.com/maps/@52.3386...oASAFQAw%3D%3D
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.08.31, 22:14.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Eismas vyksta pilnai. Dar stovi darbų ženklai, bet atrodo lyg be sutrikimų vyksta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal kas nors žino, ar eismas rekonstruojamu keliu jau vyksta, ar dar vykdomi darbai?
    Niekur nerandu infomacijos. Reikės ten važiuoti rugsėjo 1 d.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Teko šį savaitgalį pravažiuoti. Ten 5km intervale 6 šviesororai, toks įspūdis, kad geriau paliktų kaip yra ir visiems nuo to būtų geriau. Bus linksma stebėti kaip žinisklaida skalbs projektuotojus.
    Kas negalės skųstis, tai dviratininkai (aišku jie vis tiek skųsis) - tai vienas geresnių dviračio takų Lietuvoje šalia plento - gerai padirbėta.
    nu kaip be šviesoforų? juk ten daugybė sankryžų su judriais keliais, dideli srautai.... kitaip nelabai įmanoma. nebent žiedai, arba sankryžos be šviesoforų?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Šiandien paleido didesnę dalį šviesoforų, horizontalus ženklinimas taip pat beveik baigtas.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Teko šį savaitgalį pravažiuoti. Ten 5km intervale 6 šviesororai, toks įspūdis, kad geriau paliktų kaip yra ir visiems nuo to būtų geriau. Bus linksma stebėti kaip žinisklaida skalbs projektuotojus.
    Kas negalės skųstis, tai dviratininkai (aišku jie vis tiek skųsis) - tai vienas geresnių dviračio takų Lietuvoje šalia plento - gerai padirbėta.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Oficiali pridavimo data 2026 Q1. Rangovas pamatė, kad viską spėja anksčiau, todėl perkėlė pajėgumus į kitus objektus. Už ankstesnį pridavimą vargu ar numatyta premija, kitaip būtų jau pabaigę.
    Belieka tik pasidžiaugti kad dėl šitos priežasties neįjungia tų kvailų šviesoforų. Be jų puikiausiai visi pravažiuoja.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Oficiali pridavimo data 2026 Q1. Rangovas pamatė, kad viską spėja anksčiau, todėl perkėlė pajėgumus į kitus objektus. Už ankstesnį pridavimą vargu ar numatyta premija, kitaip būtų jau pabaigę.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Paskutinį savaitgalį technika dirbo bent keliuose sektoriuose, panašu kad pertrauka baigėsi.​​
    Man atrodo išvažiavo iš šio amžiaus projekto, stovi įšalę. Bent jau į Kairėnus žieduke tai 0 pokyčių jei neskaičiuoti laikinų ženklų sustatytų gal kažkiek daugiau.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Paskutinį savaitgalį technika dirbo bent keliuose sektoriuose, panašu kad pertrauka baigėsi.
    Click image for larger version  Name:	1000036047.jpg Views:	0 Size:	186,7 kB ID:	2200249​​ Click image for larger version  Name:	1000036048.jpg Views:	0 Size:	187,6 kB ID:	2200250​​ Click image for larger version  Name:	1000036049.jpg Views:	0 Size:	157,2 kB ID:	2200251​​ Click image for larger version  Name:	1000036050.jpg Views:	0 Size:	206,6 kB ID:	2200252​​ Click image for larger version  Name:	1000036051.jpg Views:	0 Size:	202,6 kB ID:	2200253​​ Click image for larger version  Name:	1000036052.jpg Views:	0 Size:	160,9 kB ID:	2200254​​ Click image for larger version  Name:	1000036053.jpg Views:	0 Size:	141,4 kB ID:	2200255​​ Click image for larger version  Name:	1000036054.jpg Views:	0 Size:	149,2 kB ID:	2200256​​ Click image for larger version  Name:	1000036055.jpg Views:	0 Size:	146,4 kB ID:	2200257​​ Click image for larger version  Name:	1000036056.jpg Views:	0 Size:	160,5 kB ID:	2200258​​

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Išties, darbai kurį laiką ėjosi labai sparčiai, bet po žiemos sustojo. Veikiausiai užsiima kitais projektais, o iki šito pridavimo termino dar daug laiko.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    IMHO kažkoks amžiaus projektas Nemenčinės pl ties Kairėnų gatve. Nesugebama žmoniškai padaryti ir nelaikyti visų amžinų statybų situacijoje.
    Čia kas, super viaduką reikia pastatyti, o ne žieduką sušiktą?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Beveik visą rekonstruojamą atkarpą galima praminti uždaryta kelio puse, takas dar nebaigtas, nors jau kai kur ir apšviestas. Click image for larger version Name:	dvirka.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	2195334
    Opa. Myniau link Nemenčinės, tai uždaryta puse pasinaudojau tik arčiau Miškonių. Įkalnėje privažiavus dvirtakio galą jau buvo neverta lipt per atitvarus tikrint situacijos.

    Komentuoti:

Working...
X