Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    O skiriamoji juosta kokio pločio ? Nes medis yra potencialus pavojus smūgio metu, o kai išauga, pradeda lįst į kelią. Aišku jei plotis didelis, tada tikrai galima. O koks skirtumas kai važiuoji, degina saulė kelią ar ne ? Labiau matomumas svarbu

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O užtektų tiesiog pakoreguoti važiuojamųjų dalių padėtis ir dalį medžių palikti, sodinti naujų nėra reikalo. Liūdna.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės g., yra visiškas nesusipratimas.
    Projekte nenumatyta pasodinti nei vieno medžio Iškerta apie 15 000 ir nepasodina nei vieno.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės, yra visiškas nesusipratimas.
    Paskutinis taisė abruo; 2024.04.30, 16:18.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Žemės darbai vyksta, todėl jau aiškiai matosi į kurias puses plentas bus plečiamas.
    Kol kas dar jokio veiksmo prie Laurų sodų užkilimo.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095540_Gallery.jpg Views:	0 Size:	323,1 kB ID:	2127208
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095445_Gallery.jpg Views:	0 Size:	320,5 kB ID:	2127209
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095602_Gallery.jpg Views:	0 Size:	396,2 kB ID:	2127210
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095503_Gallery.jpg Views:	0 Size:	349,0 kB ID:	2127211
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095622_Gallery.jpg Views:	0 Size:	415,5 kB ID:	2127212
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240430_095646_Gallery.jpg Views:	0 Size:	399,6 kB ID:	2127213

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?

    Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?

    Šaltinis: https://eismoinfo.lt/
    Eilinis spamintojas. Kitą kartą surašyk 20 retorinių klausimų viename sakinyje.

    1. Trakų kryptimi pusė atstumo priklauso Trakų rajonui, tai kreipkis į Trakų savivaldybę su klausimais del A16 ar jie išvis planuoja 4 juostas.

    2. Tarandės A2 šiemet pradės jungiamąjį kelią. Beje įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-04-13 172241.jpg Views:	0 Size:	110,8 kB ID:	2123976

    3. Gariūnai ir taip turi 4 juostas. + pridės viadukus. Ir primenu įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
    Click image for larger version  Name:	Gariunai.jpg Views:	0 Size:	105,6 kB ID:	2123977

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
    Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?

    Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?

    Šaltinis: https://eismoinfo.lt/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Romai, o Jūs žinote koks yra teorinis vienos eismo juostos laidumas ir kiek automobilių turi pravažiuoti per parą, kad atsirastų poreikis pridėti dar vieną eismo juostą?
    Tamsta taip ir neatsakei, kodėl tas Nemenčinės plentas yra nereikalingas.

    Jei juostų skaičius pačiam atrodo svarbus ir kažką nori įrodyti, galima pačiam nesunkiai išsigūglinti ir pasidalinti šioje temoje, o ne kažkokioje FB grupėje.
    Galima prigalvoti ir sunkesnių klausimų:
    - Kiek pėsčiųjų turi praeiti Antakalnio šaligatviu, kad pridėti papildomą plytelę.
    - Kiek dviratininkų turi pravažiuoti dvirtakiu arba kiek metų turi likti iki rinkimų, kad reikėtų rekonstruoti dvirtakį ir išardyti po dvejų metų.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Yra žinomas visuotinas faktas, kad kamerų prožektorių šviesa dažnai kerta per smegenis ir subujoja pas žmones visokie didybės kompleksai.
    Tai pasako, kad šis plentas "vilniečiams visškai nereikalingas" , tai viešo aptarimo VMS patalpose metu prišneka totalių absurdų kryptingai žlugdant Šiaurinę ir t.t.
    WTF dievas nenusileidžia ant žemės "laikyti bazarą" už savo žodžius (...)
    Savo laiku buvo tokių "žaliųjų", kurie 1988 metais sėkmingai torpedavo Vakarinį aplinkkelį, o paskui paaiškėjo, jog tai viso labo žaliųjų garažų savininkai. Aplinkkelio statyba buvo nukelta 28 metams ir visus tuos metus Laisvės prospekto gyventojai turėjo uostyti dulkes ir klausyti triukšmo.
    Tai ir šiuo atveju prašom įvardinti savo interesą arba pateikti konkrečius argumentus, kodėl vis dėlto Nemenčinės plentas yra nereikalingas.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Geras nusišnekėjimas - kaip iš "Komunistų partijos manifesto".
    Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
    11 tūkstančių mieste negyvenančių yra niekas lyginant su 300 tūkstančių šiaurės Vilniuje, kurie neturi nei vienos prioritetu važiuojančios talpaus viešojo transporto linijos į ofiso rajonus ar pagrindinius traukos taškus. Gyvenantys užmiestyje neturi būti plėtros prioritetas, ypač su prasčiausiu Europos VT. Net jei jie ir taps prioritetu, juostų skaičiaus didinimas nėra tai, kas veikia ar apsimoka. Praplėtus kelią, jjs eilinį kartą užsikiš ir visi vėl verksit ir prašysit naujo ‘aplinkkelio’. Tose vietovėse įsivaizduočiau gerą Park and Ride, įskaitant prie geležinkelio.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
    Romai, o Jūs žinote koks yra teorinis vienos eismo juostos laidumas ir kiek automobilių turi pravažiuoti per parą, kad atsirastų poreikis pridėti dar vieną eismo juostą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Žmonėms, kurie naudojasi ta jungtimi kas dieną, gal ji ir reikalinga. Tačiau, vien pažiūrėjus į Vilniaus tankio žemėlapį galima pamatyti, kad tai yra Benkunsko suburbiniams draugeliams, o ne miesto gyventojams skirtas dalykas. Apskritai, tokius kelius turėtų tvarkyti valstybė, o ne miestas
    Kodėl mieste gyvenantys žmonės turėtų finansuoti turčių keliones į miestą visureigiais iš laukų?
    Geras nusišnekėjimas - kaip iš "Komunistų partijos manifesto".
    Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kolega KEdas per TV numetė frazę kad šis projektas nereikalingas, tačiau nerado argumentų kaip tą pagrįsti.
    Kas yra reikalinga ar nereikalinga - subjektyvu. Žmonėms, kurie naudojasi ta jungtimi kas dieną, gal ji ir reikalinga. Tačiau, vien pažiūrėjus į Vilniaus tankio žemėlapį galima pamatyti, kad tai yra Benkunsko suburbiniams draugeliams, o ne miesto gyventojams skirtas dalykas. Apskritai, tokius kelius turėtų tvarkyti valstybė, o ne miestas. Kodėl mieste gyvenantys žmonės turėtų finansuoti turčių keliones į miestą visureigiais iš laukų? Turint omeny katastrofišką dabartinę Vilniaus situaciją su viešuoju transportu, plėsti šitą jungtį šiandien yra spjūvis į veidą miesto gyventojams tad ne, Vilniaus miesto (ne suburbų) gyventojams šitos jungties šiuo metu tikrai nereikia. Gal reikės, kai turėsime pasistatę Vilniaus dydžio sostinių lygio viešojo transporto sistemą, bet čia kalbame apie šimto metų bėgį.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    2014 m. ir 2023 m. LAKD srautų pokytis
    Už miesto ribos per 9 metus vidutiniai eismo srautai išaugo +21% - nuo 9458 iki 11483 per parą.
    https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas
    Skaičiai kalba už save. Tikėkimės "nereikalinga" stovykla likusi be argumentų nukreips savo dėmesį dviračių takų pagal standartus įrengimo priežiūrai (kas taip pat labai svarbu).

    Važiuosiu pro šalį pasidalinsiu foto.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dabar būtų įdomu palyginti eismo skaičius nuo paminėtų Pašilaičių centro kryptimi. Maniau tik vaikams būdingas bruožas priimti žodį tiesiogiai ir tik ta vienintėle įmanoma tiesiausia prasme. Pasirodo klydau, atsiprašau. Tyliu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Arunasx, užsiciklinai dėl linijinio parko ir nepaleidi.
    Sakyčiau kitaip:
    Yra žinomas visuotinas faktas, kad kamerų prožektorių šviesa dažnai kerta per smegenis ir subujoja pas žmones visokie didybės kompleksai.
    Tai pasako, kad šis plentas "vilniečiams visškai nereikalingas" , tai viešo aptarimo VMS patalpose metu prišneka totalių absurdų kryptingai žlugdant Šiaurinę ir t.t.
    WTF dievas nenusileidžia ant žemės "laikyti bazarą" už savo žodžius ir todėl minėsiu tą linijinį parką, kad sapnuose jam skambėtų kaip košmaras ir traukuliai apimtų bandant vėl pasakyti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Aš neskaičiau FB, bet atsakysiu Romui. TV3 straipsny aiškiai teigiama, kad fokusas turėtų būti į šaligatvius, sankryžas ir pan. Žinoma miesto branduolyje, o ne ties Antaviliais.
    Romai, turbūt neprieštarausi, kad tavo taip norima Šiaurinė g. arba Speko norimas Šešuolių g. tunelis ir mano norimas jo pajungimas į aplinkkelį būtų reikalingesnis, nei Nemenčinės pl. tobulinimas, kuriuo naudojasi kaimiečiai važiuojantys pasimaudyti į baseinus Vilniuje arba pats neskubėdamas kartais juo važiuoji pagrybaut į užmiestį? Todėl ir išsireikšta "nereikalingas", suprask kabutėse.
    Kolega KEdas per TV numetė frazę kad šis projektas nereikalingas, tačiau nerado argumentų kaip tą pagrįsti.
    Dėl nevykusių sankryžų pritariu, o dėl šaligatvių reikalingumo 12 km atstumu nuo miesto nuo centro neturiu komentarų.
    Aš bevelyčiau nepriešpastatyti projektų skirtingose miesto dalyse - jie visi yra reikalingi.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso".
    Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.
    Stebiuosi, kaip už tą "tubulinimą" tamstos neužsipuolė vienas persekiotojas iš vienos Rytų Lietuvos gyvenvietės.

    Tas "miestiečius mažiausiai kaso" nėra labai korektiškas ir kiek primena kapotas vienos politikės frazes. Pašilaičių gyventojui svarbiau būsimoji Šiaurinė gatvė, o Antavilių gyventojui - šis kelias. Ir vieni ir kiti yra vilniečiai. Važiavimas nusimaudyti ar grybauti (net jei ne ne dviračiu) irgi nėra nuodėmė.
    Nesikartosim, kad tai pagrindinis išvažiavimas iš miesto šiaurės rytų kryptimi, kad ten kasdien vyksta daug darbo kelionių iš Nemenčinės ir priemiesčių ar iš Vilniaus į Pabradę, o savaitgaliais žmonės grįžta į gimtuosius savo miestelius ir kaimus; tuo keliu vyksta ir eismas tarp Ruklos ir Pabradės.

    Dėl "visiškos mažumos" - tegul kalba skaičiai.
    (paspaudus - didesnis vaizdai)

    2014 /2015 m. srautų duomenys. Projekto aiškinamojo rašto 24-25 psl.
    Ten paminėta, kad srautai ženkliai išauga vasarą ir savaitgaliais

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...9&AllowPrint=1

    2014 m. ir 2023 m. LAKD srautų pokytis
    Už miesto ribos per 9 metus vidutiniai eismo srautai išaugo +21% - nuo 9458 iki 11483 per parą.

    https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.11, 16:42.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu kokią teisę turi žeminti priemiesčių vilniečius
    Net nežinau, gal konstitucinę? Matyt turėjau omeny užmiesčio keliautojus.

    Kaimiẽtis, -ė smob. (2) NdŽ kaimo gyventojas; žmogus, kilęs iš kaimo, valstietis: Aleksandras, kaimiečių papratimu, atkišo ranką sveikintis A.Vencl. Visi kaimiẽčiai susirinko J.
    http://lkz.lt/?zodis=kaimietis&id=17007440000
    © Lietuvių kalbos institutas
    Atnaujinta 2018 01 01
    © Programuotojai Evaldas Ožeraitis, Vytautas Zinkevičius
    Edit: nei Pasakiškių, anei Baronų kaimai jokiais būdais užgauliai neskamba.
    Paskutinis taisė dondc; 2024.04.11, 16:20.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Nemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso". Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.
    Nelabai susijusios temos. Kol Šiaurinę pradės statyti (ji tikrai reikalinga), tai jau trys tokie Nemenčinės plentai bus pabaigti. Vienas kitam netrukdo.

    Aš pats iš miegamųjų rajonų, bet nelabai suprantu kokią teisę turi žeminti priemiesčių vilniečius dondc "kuriuo naudojasi kaimiečiai važiuojantys pasimaudyti į baseinus Vilniuje" .
    Iki pat Miškonių visi priemiesčiai priklauso miestui, todėl jie tai tokie patys Vilniaus miesto gyventojai.
    Kartais reikėtų nusileisti iš viršaus, ne tik po nosim žiūrėti ir dar menkinti kitų problemas.
    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.11, 11:00.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Arunasx, užsiciklinai dėl linijinio parko ir nepaleidi. Dėl Šiaurinės g. paaiškinau toje temoje, pranešime #7028 2023.10.16, ant kurio like paspaudė vėl jis ir dar 14 forumiečių, paaiškinant dėl to "linijinio parko".
    Pastarajame pranešime išsireiškiau, kad reikia BP numatyto Šešuolių g. tunelio, kuris sujungtų tavo minėtą srautą nuo Kareivių g. per Ozo g. į aplinkkelį. KEdui paspaudus like ant abiejų pranešimų gali daryt išvadą, kad ne taip supratai "linijinio parko" mintį, o jis pasisako Kareivių g. srautą kreipti per Ozo g. tiesiai į aplinkkelį, išvengiant kiemų.

    Nemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso". Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.

    Komentuoti:

Working...
X