Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Senojoje Nemenčinės plento dalyje medžiai sėkmingai auga skiriamojoje juostoje ir niekam netrukdo. Kita vertus, rekonstruojant barjerai skiriamojoje juostoje bet kuriuo atveju bus, tai nematau, kaip medžiai galėtų trukdyti.
- 2 patinka
-
O skiriamoji juosta kokio pločio ? Nes medis yra potencialus pavojus smūgio metu, o kai išauga, pradeda lįst į kelią. Aišku jei plotis didelis, tada tikrai galima. O koks skirtumas kai važiuoji, degina saulė kelią ar ne ? Labiau matomumas svarbu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O užtektų tiesiog pakoreguoti važiuojamųjų dalių padėtis ir dalį medžių palikti, sodinti naujų nėra reikalo. Liūdna.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės g., yra visiškas nesusipratimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kažkiek apmaudu, kad skiriamojoje juostoje nebus medžių. Karštą vasarą važiuoti keliu, kurio nedegina saulė, yra maloniau. Aš tikiuosi, kad bent dviračių takas bus atskirtas medžiais, nes tai, kaip padaryta nuo Miškonių iki Nemenčinės, yra visiškas nesusipratimas.Paskutinis taisė abruo; 2024.04.30, 16:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tuo tarpu A2 ties Tarande ir A1 ties Gariūnais intensyvumas - virš 40000 per parą, kodėl ten nevykdomi darbai arba nėra 10 juostų? A16 link Trakų net didesnis intensyvumas už Nemenčinės plentą, bet ten 2 juostos, tai ar tikrai viskas gerai su prioritetais už milžinišką miesto pinigų krūvą?
Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?
Šaltinis: https://eismoinfo.lt/
1. Trakų kryptimi pusė atstumo priklauso Trakų rajonui, tai kreipkis į Trakų savivaldybę su klausimais del A16 ar jie išvis planuoja 4 juostas.
2. Tarandės A2 šiemet pradės jungiamąjį kelią. Beje įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
3. Gariūnai ir taip turi 4 juostas. + pridės viadukus. Ir primenu įvažiavimų klausimai niekaip nesusiję su plentų tiesimo prioritetais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
Tuomet irgi pateikite argumentus, kodėl miestas turi merkti tiek pinigų į užmiesčio kelią, kuris net nėra intensyviausias miesto "išvažiavimas"?
Šaltinis: https://eismoinfo.lt/
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąRomai, o Jūs žinote koks yra teorinis vienos eismo juostos laidumas ir kiek automobilių turi pravažiuoti per parą, kad atsirastų poreikis pridėti dar vieną eismo juostą?
Jei juostų skaičius pačiam atrodo svarbus ir kažką nori įrodyti, galima pačiam nesunkiai išsigūglinti ir pasidalinti šioje temoje, o ne kažkokioje FB grupėje.
Galima prigalvoti ir sunkesnių klausimų:
- Kiek pėsčiųjų turi praeiti Antakalnio šaligatviu, kad pridėti papildomą plytelę.
- Kiek dviratininkų turi pravažiuoti dvirtakiu arba kiek metų turi likti iki rinkimų, kad reikėtų rekonstruoti dvirtakį ir išardyti po dvejų metų.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąYra žinomas visuotinas faktas, kad kamerų prožektorių šviesa dažnai kerta per smegenis ir subujoja pas žmones visokie didybės kompleksai.
Tai pasako, kad šis plentas "vilniečiams visškai nereikalingas" , tai viešo aptarimo VMS patalpose metu prišneka totalių absurdų kryptingai žlugdant Šiaurinę ir t.t.
WTF dievas nenusileidžia ant žemės "laikyti bazarą" už savo žodžius (...)
Tai ir šiuo atveju prašom įvardinti savo interesą arba pateikti konkrečius argumentus, kodėl vis dėlto Nemenčinės plentas yra nereikalingas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGeras nusišnekėjimas - kaip iš "Komunistų partijos manifesto".
Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąŽmonėms, kurie naudojasi ta jungtimi kas dieną, gal ji ir reikalinga. Tačiau, vien pažiūrėjus į Vilniaus tankio žemėlapį galima pamatyti, kad tai yra Benkunsko suburbiniams draugeliams, o ne miesto gyventojams skirtas dalykas. Apskritai, tokius kelius turėtų tvarkyti valstybė, o ne miestas
Kodėl mieste gyvenantys žmonės turėtų finansuoti turčių keliones į miestą visureigiais iš laukų?
Kasdien vidutiniškai 11.483 turčių ir "Benkunsko draugelių" -įskaitant darbinius migrantus ir tėviškę dėl įvairių priežasčių (bet tikrai ne dėl turto) palikusius "naujuosius vilniečius".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kolega KEdas per TV numetė frazę kad šis projektas nereikalingas, tačiau nerado argumentų kaip tą pagrįsti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
2014 m. ir 2023 m. LAKD srautų pokytis
Už miesto ribos per 9 metus vidutiniai eismo srautai išaugo +21% - nuo 9458 iki 11483 per parą.
https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas
Važiuosiu pro šalį pasidalinsiu foto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabar būtų įdomu palyginti eismo skaičius nuo paminėtų Pašilaičių centro kryptimi. Maniau tik vaikams būdingas bruožas priimti žodį tiesiogiai ir tik ta vienintėle įmanoma tiesiausia prasme. Pasirodo klydau, atsiprašau. Tyliu.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąArunasx, užsiciklinai dėl linijinio parko ir nepaleidi.
Yra žinomas visuotinas faktas, kad kamerų prožektorių šviesa dažnai kerta per smegenis ir subujoja pas žmones visokie didybės kompleksai.
Tai pasako, kad šis plentas "vilniečiams visškai nereikalingas" , tai viešo aptarimo VMS patalpose metu prišneka totalių absurdų kryptingai žlugdant Šiaurinę ir t.t.
WTF dievas nenusileidžia ant žemės "laikyti bazarą" už savo žodžius ir todėl minėsiu tą linijinį parką, kad sapnuose jam skambėtų kaip košmaras ir traukuliai apimtų bandant vėl pasakyti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAš neskaičiau FB, bet atsakysiu Romui. TV3 straipsny aiškiai teigiama, kad fokusas turėtų būti į šaligatvius, sankryžas ir pan. Žinoma miesto branduolyje, o ne ties Antaviliais.
Romai, turbūt neprieštarausi, kad tavo taip norima Šiaurinė g. arba Speko norimas Šešuolių g. tunelis ir mano norimas jo pajungimas į aplinkkelį būtų reikalingesnis, nei Nemenčinės pl. tobulinimas, kuriuo naudojasi kaimiečiai važiuojantys pasimaudyti į baseinus Vilniuje arba pats neskubėdamas kartais juo važiuoji pagrybaut į užmiestį? Todėl ir išsireikšta "nereikalingas", suprask kabutėse.
Dėl nevykusių sankryžų pritariu, o dėl šaligatvių reikalingumo 12 km atstumu nuo miesto nuo centro neturiu komentarų.
Aš bevelyčiau nepriešpastatyti projektų skirtingose miesto dalyse - jie visi yra reikalingi.
Parašė dondc Rodyti pranešimąNemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso".
Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.
Tas "miestiečius mažiausiai kaso" nėra labai korektiškas ir kiek primena kapotas vienos politikės frazes. Pašilaičių gyventojui svarbiau būsimoji Šiaurinė gatvė, o Antavilių gyventojui - šis kelias. Ir vieni ir kiti yra vilniečiai. Važiavimas nusimaudyti ar grybauti (net jei ne ne dviračiu) irgi nėra nuodėmė.
Nesikartosim, kad tai pagrindinis išvažiavimas iš miesto šiaurės rytų kryptimi, kad ten kasdien vyksta daug darbo kelionių iš Nemenčinės ir priemiesčių ar iš Vilniaus į Pabradę, o savaitgaliais žmonės grįžta į gimtuosius savo miestelius ir kaimus; tuo keliu vyksta ir eismas tarp Ruklos ir Pabradės.
Dėl "visiškos mažumos" - tegul kalba skaičiai.
(paspaudus - didesnis vaizdai)
2014 /2015 m. srautų duomenys. Projekto aiškinamojo rašto 24-25 psl.
Ten paminėta, kad srautai ženkliai išauga vasarą ir savaitgaliais
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...9&AllowPrint=1
2014 m. ir 2023 m. LAKD srautų pokytis
Už miesto ribos per 9 metus vidutiniai eismo srautai išaugo +21% - nuo 9458 iki 11483 per parą.
https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumasPaskutinis taisė Romas; 2024.04.11, 16:42.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu kokią teisę turi žeminti priemiesčių vilniečius
Kaimiẽtis, -ė smob. (2) NdŽ kaimo gyventojas; žmogus, kilęs iš kaimo, valstietis: Aleksandras, kaimiečių papratimu, atkišo ranką sveikintis A.Vencl. Visi kaimiẽčiai susirinko J.
http://lkz.lt/?zodis=kaimietis&id=17007440000
© Lietuvių kalbos institutas
Atnaujinta 2018 01 01
© Programuotojai Evaldas Ožeraitis, Vytautas ZinkevičiusPaskutinis taisė dondc; 2024.04.11, 16:20.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Nemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso". Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.
Aš pats iš miegamųjų rajonų, bet nelabai suprantu kokią teisę turi žeminti priemiesčių vilniečius dondc "kuriuo naudojasi kaimiečiai važiuojantys pasimaudyti į baseinus Vilniuje" .
Iki pat Miškonių visi priemiesčiai priklauso miestui, todėl jie tai tokie patys Vilniaus miesto gyventojai.
Kartais reikėtų nusileisti iš viršaus, ne tik po nosim žiūrėti ir dar menkinti kitų problemas.Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.11, 11:00.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Arunasx, užsiciklinai dėl linijinio parko ir nepaleidi.Dėl Šiaurinės g. paaiškinau toje temoje, pranešime #7028 2023.10.16, ant kurio like paspaudė vėl jis ir dar 14 forumiečių, paaiškinant dėl to "linijinio parko".
Pastarajame pranešime išsireiškiau, kad reikia BP numatyto Šešuolių g. tunelio, kuris sujungtų tavo minėtą srautą nuo Kareivių g. per Ozo g. į aplinkkelį. KEdui paspaudus like ant abiejų pranešimų gali daryt išvadą, kad ne taip supratai "linijinio parko" mintį, o jis pasisako Kareivių g. srautą kreipti per Ozo g. tiesiai į aplinkkelį, išvengiant kiemų.
Nemenčinės pl. yra viso labo tubulinimas, kuris miestiečius "mažiausiai kaso". Kasdien geriau pasisukiočiau naujais tuneliais ne per kiemus vykstant į pvz. darbą nei turėčiau patobulinimus miesto pakrašty, kuriuo naudojasi visiška mažuma.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: