Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Ne, reikia būtent iš Vokietijos. Ir ne pavienio atvejo iš kokios nors skylės, o kur jie būtų masiškai naudojami. Nes aš daug kartų buvęs Vokietijoje (paskutinį kartą prieš pusantro mėnesio) ir kažkaip nelabai mačiau tokių dalykų. Aišku aš specialiai to nesistengiau fiksuoti, bet dabar gal pusvalandį skyriau pavažinėjimui per SW, tai net rytuose nieko panašaus neradau. Todėl tokiems skambiems žodžiams norėtųsi bent kažkokių įrodymų.
- 2 patinka
-
Siaip Vokietijoje uzmiescio keliai pakankamai geri. Ten prasto remonto pavyzdziu sunkiai pavyksta prisiminti. Bet miestuose, tai pas juos galima nesunkiai daug perliuku surasti:
K52 – „Google“ žemėlapiai
110 Scheffelstraße – „Google“ žemėlapiai
- 1 patinka
Comment
-
Miestuose esu matęs (ypač depresyviuose industriniuose), man įdomu kur užmiestyje dviejų eismo juostų keliuose su žymėjimu thomciusmatė tokių lopymų. Italija - galbūt, ten valdiški keliai nelabai. Bet Vokietijoje, masiškai? Sunku patikėti.Parašė sleader Rodyti pranešimąSiaip Vokietijoje uzmiescio keliai pakankamai geri. Ten prasto remonto pavyzdziu sunkiai pavyksta prisiminti. Bet miestuose, tai pas juos galima nesunkiai daug perliuku surasti:
K52 – „Google“ žemėlapiai
110 Scheffelstraße – „Google“ žemėlapiai
P.S. Tikiu kad dabar pasėdės pusvalandį ir galbūt kokį pavyzdį suras. Problema tame kad ten tai išimtinė situacija, kurią dar pabandyk surasti, pas mus gi tai ant kiekvieno kampo. Galima tiesiog random mesti tašką ant SW ir surasi.
- 2 patinka
Comment
-
Patvirtinu, kad Vokietija ir Italija kai kur yra pasaulio skylės (ten kur remontuoja kelius taip, kaip ruzzijoje).Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Pirmiau tu atsakyk į klausimą kurį uždaviau ir patvirtink ar paneig savo teiginį, kad Vokietija, Italija ir kitos šalys yra pasaulio skylės, nes irgi kai kur naudoja tokią technologiją.
Dabar gali įdėti tokių pavyzdžių? Ar vėl vartysies iš kiemo paukščio, kaip darai visada, kai priremia įrodymai?
- 1 patinka
Comment
-
Kokie įrodymai prirėmė mane šįkart?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Patvirtinu, kad Vokietija ir Italija kai kur yra pasaulio skylės (ten kur remontuoja kelius taip, kaip ruzzijoje).
Dabar gali įdėti tokių pavyzdžių? Ar vėl vartysies iš kiemo paukščio, kaip darai visada, kai priremia įrodymai?
Kada kokie nors įrodymai prirėmė mane anksčiau?
Aš ir keletas kitų forumo dalyvių laikosi nuomonės, kad taip normalu greitai, pigiai ar tam tikro lygio kelią suremontuoti.
Tokį būdą (Lopeta su asfaltu) ar frezavimas ir asfaltavimas naudoja visos pasaulio šalys.
Tavo teiginys, kad taip daro tik ruzzijoje ir kitose skylėse.
Dabar jau po ginčų pridedami žodžiai "masiškai", būtinai kelias dviejų juostų, būtinai dažytas ir t.t.. Tai jau yra vartymasis iš gaidžio!
Skylė JAV:
https://maps.app.goo.gl/ovBn5h786LtAAGwZ6?g_st=ac
Vaizdas iš Google 2023m Vokietijoje.
https://maps.app.goo.gl/PT1Jrkg7PiyjNaGV7?g_st=ac
Vaizdas toje pačioje vietoje užvakar, skylė su metais didėja, tai dameta lopetą asfalto matyt kasmet (sorry už kokybę):
Pakentėk, šiemet dar tikrai būsiu Vokietijoje, Prancūzijoje ir Italijoje, specialiai tau nufotografuosime.
Dabar tu pasivartyk.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip juokinga, kad tie patys, kurie čia su šūdais maišo greitą duobių užlopymą būtų patys pirmi piktintis, jei tame kelyje dabar duobes pradėtų tvarkyti frezuojant. Na, „pagrindiniam plente vieni šviesoforai, senajame išfrezuotos duobės, radarų direkcija išprotėjo, kaip pravažiuot????“, ar kažkaip panašiai.
- 4 patinka
Comment
-
Kai nufrezuoja smulkias duobeles gaunasi bardakas su aštriais kampais, o kai tiesiog užpili košės lyg tvarkingiau einasi eismo organizavimas. Gerai yra formuoti lopus, kad jie būtų didelio ploto. Pvz. autostradoj ar net magistraliniuose keliuose geriau košių nedėt.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŠiaip juokinga, kad tie patys, kurie čia su šūdais maišo greitą duobių užlopymą būtų patys pirmi piktintis, jei tame kelyje dabar duobes pradėtų tvarkyti frezuojant. Na, „pagrindiniam plente vieni šviesoforai, senajame išfrezuotos duobės, radarų direkcija išprotėjo, kaip pravažiuot????“, ar kažkaip panašiai.
Geriausia tiesiog spėti atlikt normalų ištisinį asfaltavimą, o ne knistis su tais košių pylimais.Paskutinis taisė PoDV; 2025.10.11, 00:37.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kokie įrodymai prirėmė mane šįkart?
Kada kokie nors įrodymai prirėmė mane anksčiau?
Dabar tu pasivartyk.
Paskutinis taisė goolfietis; 2025.10.13, 10:18.
- 1 patinka
Comment
-
Reikia šiek tiek logiškai pagalvoti. Jeigu tai yra pavienės išdaužos, tai tikrai niekur nesiveš frezos remontui. Norint sutvarkyti su freza, reikia atsivežti pačią frezą, volą, savivartį frezuotam asfaltui išvežti. Čia baisiniai kaštai, jeigu reikia užtaisyti vieną ar kitą duobę ilgoje atkarpoje.
- 1 patinka
Comment
-
Labas rytas,Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
ten kur "maikę plėšiau" esu atsakęs kaip važiuočiau, bet nepatiko atsakymas, tada įkėlei į kitą tema, vėl nepatiko įkėlei į trečią temą.
Tai gal pasiliekam šioje temoje? Priremk šitoje temoje ir vartykis iš šito savo teiginio:
Kaip ir žadėjau įkelsiu daugiau foto kai pravažiuosiu pro tavo teiginiu pasaulio skyles.Taip, kaip užtaisytos duobės, duobes remontuoja ryzzyne, ir kitose pasaulio skylėse...
- 1 patinka
Comment
-
KK172 yra tik atskiri ruožai, kur nėra ištrupėję kelkraščiai.Parašė sleader Rodyti pranešimąReikia šiek tiek logiškai pagalvoti. Jeigu tai yra pavienės išdaužos, tai tikrai niekur nesiveš frezos remontui. Norint sutvarkyti su freza, reikia atsivežti pačią frezą, volą, savivartį frezuotam asfaltui išvežti. Čia baisiniai kaštai, jeigu reikia užtaisyti vieną ar kitą duobę ilgoje atkarpoje.
Du ruožai yra labai prastos būklės - tarp Glitiškių ir Vilniaus - Molėtų rajonų ribos bei už Kazokų link Molėtų.
Problema ta, kad senasis kelias nebuvo suremontuotas iš anksto, prieš padidėjant automobilių srautui dėl A14 rekonstrukcijos. Dabar lieka tik tikėtis, kad iki rekonstrukcijos pabaigos neatsitiks kokia rimtesnė nelaimė.
- 1 patinka
Comment
-
Ten baisu... Kaip neprikelti lygiagretaus kelio prieš uždarant magistralinį... Bet - nėra lėšų.Parašė Romas Rodyti pranešimąKK172 yra tik atskiri ruožai, kur nėra ištrupėję kelkraščiai.
Du ruožai yra labai prastos būklės - tarp Glitiškių ir Vilniaus - Molėtų rajonų ribos bei už Kazokų link Molėtų.
Problema ta, kad senasis kelias nebuvo suremontuotas iš anksto, prieš padidėjant automobilių srautui dėl A14 rekonstrukcijos. Dabar lieka tik tikėtis, kad iki rekonstrukcijos pabaigos neatsitiks kokia rimtesnė nelaimė.
- 1 patinka
Comment
-
Perskaičiau sleader postą apie geresnį mokesčio surinkimą. Tai mintys dėliojosi būtent šiai temai.
Lietuvoj jau labai jaučiasi pasėkmės per mažai tvarkomų užmiesčio kelių po 2008 krizės.
Jau net per registratorius kai filmuoja, matosi jei urbanizuota zona tai daugmaž jau tvarkingesnė, gražesnė, danga lygi, kad ir su šuliniais vis dar nesusitvarkom.
Kur tik filmuoja kokį užmiesčio kelią, tik iki 1/3 visų video iš akies sakyčiau patenkinama/gera danga, kitur keliai aiškiai pavargę, apgriuvę.
Gal čia pačios socdemų valdžios prioritetai, nes partija neatsinaujina ir ieško būdų priartinti savo rezultatus į rinkėjų kiemus (t. y. miesteliai), o užmiesčio keliai liko podukros vietoj, nes buvo ilgai giriamasi, kad mūsų keliai ir taip geresni nei kaimynų, tas taip nesijautė iki 2016 m., bet valstiečių partija toliau ėmėsi rajoninių kelių ir jau tik kasmet kai tvarkėsi kelius Latvijoje tas vis labiau pradėjo jaustis.
Norint turėti geresnius magistralinius ir vietomis krašto kelius anksčiau, greičiausiai reikės didžiųjų miestų partijoms pavykti išrinkti valdžią ilgiau nei vieną kadenciją, nes kol kas nepavyksta, bet visokie rajoniniai keliai ar kai kurios savivaldybių centrų gatvės gali likti netvarkytos.Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 13:57.
- 2 patinka
Comment
Comment