Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Įdomu, ar remonto darbai turės įtakos posūkiui iš miesto į Aviežinius / Bendorius - ten ties viaduku ir posūkiu vakarais visada būna kamščiai.

    Via Lietuva 2025.10.08
    Kelyje Vilnius–Panevėžys ties Bukiškių viaduku įvedami eismo ribojimai
    Pradedami paprastojo remonto darbai automagistralėje Vilnius–Panevėžys (A2) ties Bukiškių viaduku (11 km), todėl nuo spalio 9 iki 30 d. planuojami laikini eismo ribojimai šiame kilometre.

    Paprastojo remonto darbai prasidės spalio 9 d. (ketvirtadienį) automagistralės dešinėje pusėje (Panevėžio kryptimi) – bus frezuojama danga, todėl spalio 9–10 d. nuo 20.00 iki 24.00 val. eismas bus ribojamas lėtėjimo ir pirmoje eismo juostoje, o nuo 24.00 iki 04.00 val. – antroje eismo juostoje.
    Darbai bus pratęsti spalio 13–14 d. prasidės dangos asfaltavimo darbai, todėl nuo 20.00 iki 01.00 val. eismas bus ribojimas lėtėjimo ir pirmoje eismo juostose, o nuo 01.00 iki 06.00 val. eismas ribojamas antroje eismo juostoje.
    Spalio 14 d. planuojama pradėti planinius deformacinių pjūvių ardymo ir naujų pjūvių įrengimo darbus, darbų metu spalio 14–22 dienomis eismas bus apribotas lėtėjimo ir puse pirmos eismo juostos.

    Spalio 22–30 d. ribojimai kelsis į kitą važiuojamąją dalį, bus apribota antroji ir pusė pirmos eismo juostos. Darbų metu bus pakeisti susidėvėję viaduko deformaciniai pjūviai ir viršutinis asfalto sluoksnis. Vykdant deformacinių pjūvių ardymo ir įrengimo darbus, eismas Panevėžio kryptimi vyks dviem susiaurintomis eismo juostomis

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...ismo-ribojimai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tvarkomas A2 ruožas 45,200 - 42,325 km


    Foto 2025.09
    Eismo ribojimai prasideda už Širvintų - Družų kelio viaduko








    Posūkis į KK116 Širvintos - Musninkai -Kernavė
    Dešiniajame kelkraštyje jau nufrezuoti nelygumai. Dar vasarą ten dar buvo pavojingi, gai 30 cm aukščio gumbai




    Apribojimų pabaiga

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ukmergės - Vilniaus kryptis. Tarp Krikšėnų ir Viesų sankryžų.
    Praėjusio savaitgalio nuotraukos.
    Foto 2025.09


    Labai humaniškas susiaurinimas - vienoje pusėje yra 2+1 juostos, o kitoje - 1 juosta.


    Nėra tokio diskomforto, kaip pernai rekonstruojant A1 ties Rumšiškėmis, kai yra itin siaura antra juosta
    Dabar priešingoje pusėje antroje juostoje teko matyti net važiuojančius autobusus


    55 / 81 km


    54 / 82 km




    Pervažiavimas iš anos pusės


    Tolumoje kairėje matosi "Suzana"
    ​​
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Romas Kas ta „Siuzana“?
    Pamenu kažkokia dainininkė tokiu vardu buvo.
    Pats skundies dėl neaiškių orientyrų, bet pats švaistais tik tavo chebroj žinomais terminais?
    Paaiškinu, jei pačiam niekad neteko šiuo keliu važiuoti Vilniaus - Ukmergės kryptimi:
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
    "Suzana" kavinės pavadinimas
    https://maps.app.goo.gl/7DEoA7LiDeyJz6gUA
    Tai visai neblogas armėniškų patiekalų restoranas, bet čia jau skonio dalykas.

    Tiltas per Širvintą


    Apribojimų pabaiga
    ​​

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiuo metu taisomi du A2 ruožai. LAKD PiaRščikai juos pavadino "nuo Rimučių iki Užušilių miško" ir nuo nuo "Ratiškių iki Širvintos upės", kažkodėl tų niekam nežinomų objektų pavadinimams paėmę kryptį ne nuo Vilniaus (kaip eina kilometražas) o nuo Panevėžio link Vilniaus.
    Pirmas ruožas yra 42,3 -45,2 km abipus 44 km mazgo su keliu KK116 Širvintos - Musninkai - Kernavė
    Antras ruožas yra 52,4 iki 56,2 km tarp Viesų mazgo (51 km) ir Krikštėnų "U" formos sankryžos - nuo "Suzanos" kavinės ties Širvintos upės tiltu iki Ukmergės r. ribos

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Kiek pamenu rugpjūčio antra pusė dar vis laikoma rugpjūčiu

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Apie pasirašyta abi sutartis buvo pranešta birželio 3 d., žadėta darbus pradėti "liepą - rugpjūtį", o pradeda rugpjūčio antroje pusėje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Apie pasirašyta abi sutartis buvo pranešta birželio 3 d., žadėta darbus pradėti "liepą - rugpjūtį", o pradeda rugpjūčio antroje pusėje.
    Darbus numatoma pradėti liepos–rugpjūčio mėnesiais, o baigti iki metų pabaigos.
    3,35 mln. eurų (su PVM) vertės darbus atliks konkursus laimėjusi bendrovė „Fegda“.

    https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...ruozai-1227693
    https://www.miestai.net/forumas/foru...70#post2203770

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Prasideda paprastojo remonto darbai automagistralėje A2 Vilnius–Panevėžys. Šią savaitę bus pradėti remontuoti du kelio ruožai dešinėje kelio pusėje (važiuojant Panevėžio kryptimi): nuo 42,3 iki 45,2 km (nuo Rimučių iki Užušilių miško) ir nuo 52,4 iki 56,2 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės)
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...remonto-darbai

    Komentuoti:


  • Deus
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    nu kur tau A2 tik keli km blogo kelio... provėžos tikrai daug kur yra. kokie 5-10 km viso mažiausiai. plius net greičio ribojimas uždėtas 110, o tai jau pasako daug,..
    Tik keli km tikrai blogo kelio, bet.... dauguma kilometrų, kelias yra tiesiog blogas, su provėžomis. Žinoma, kur suremontuota, ten kelio danga yra labai gera. Kelias yra ypač pavojingas stipriai lyjant nes provėžos sukaupia vandens, o antrą juosta irgi turi stovinčio vandens.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    nu kur tau A2 tik keli km blogo kelio... provėžos tikrai daug kur yra. kokie 5-10 km viso mažiausiai. plius net greičio ribojimas uždėtas 110, o tai jau pasako daug,..

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Važiavau prieš maždaug pora savaičių Vilnius-Ukmergė ant maždaug 130 kmh ir probleminės atkarpos buvo tik kelios ir vieno kito km ilgio. Taip, jas jau reikia tvarkyti, bet mano vertinimu, nebuvo kažko avarinio.

    Palyginimui, prieš kokia 20 metų esu važiavęs Armėnijos, kaip čia pavadinti, greitkeliais, tad man Lietuvos keliai palyginti atrodo labai geri. Ir taip, yra ką tvarkyti, taip, Lenkija mus pralenkė ir visa kita, bet mano požiūriu LT keliai yra pakankamai geros būklės. Pvz jau tuoj turi būti pagaliau sutvakytas Vilnius-Utena ir tuomet persikelsiu važinėti juo vietoje Ukmergės plento, tad kol Ukmergės plentas kiek prastėja, tvarkosi kitas kelias ir tai yra gerai. Po jo manau patvarkys ir tas Ukmergės kelio atkarpas ir vėl bus gerai ar net labai gerai.

    PS.
    Lietuvoje su greičio ribojimais yra persistengta ir ne tik šiame kelyje. Šiame kelyje 130 kmh yra pats tas. Žinoma, reikia atsižvelgti į savo vairavimo gebėjimus, priemonės techninę būklę, oro ir kitas sąlygas ir važiuoti pagal savo gebėjimą saugiai važiuoti.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.07.20, 14:51.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geriausia išvis arkliu važinėti. Nereiktų net asfalto kloti autostradose. Puikus požiūris, siekiant civilizuotos europietiškos transporto sistemos
    Aš su savo nešūdo spalvos golfu ir gamykliniais 16 ratais autostradose ramiai važiuoju 142km/h pagal GPS pirmoj juostoj (kai tik joje yra vietos). Apart vienos legendarinės atkarpos A2 nu niekur nėra tiek bloga danga, kad į orą kilčiau ir t.t.

    Ką tvarkyt keliuose yra n+k. Bet kai kurios dramos karalienės linkę gerokai perspausti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kadangi literaliai kartą esu pakilęs į orą (dar turėdamas šviežią TA) ir naudojau žemo profilio padangas, tai pasakysiu taip: persėdus nuo savo mašinos prie draugo (tik pervariau, laikiausi KET), instinktyviai sugalvojau lengvai apvažiuoti šulinį miesto kelyje (ką darydavau su savo mašina), tai taip sumėtė-užsiubavo, kaip "želė" gabalas, kad vos nekabinau borto centrinėj juostoj plačių juostų greito eismo gatvėje (Pilaitės pr., Vilniuje), kad galvojau išsitaškysiu. Tuo tarpu, kitu atveju prie didesnio greičio su savo mašina persirikiavau ant tilto, bet mašina priešais irgi suglavojo persirikiuoti "kad praleistų", tai turėjau grįžt į savo ankstesnę juostą, kad nesitrenkti jam į galą, tai sumėtė skersai – slydau įstrižas į atitvarus kairėn, pasukau vairą ir slydau įstrižas dešinėn, tada vėl kairėn, kol neištiesinau padėties tiesiai.

    Išvada, su "ne minkšta" važiuokle ir žemo profilio padangom kontrolės daugiau ir saugiau. Žemo profilio padangų slėgį tenka tikrinti irgi dažniau, kad nesugadint ratlankių, tai vėl dėl to saugiau, nes tolygus slėgis. Buvusi mašina [dabar tik dviratistas aš]:

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Man rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.
    Geriausia išvis arkliu važinėti. Nereiktų net asfalto kloti autostradose. Puikus požiūris, siekiant civilizuotos europietiškos transporto sistemos

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kad didžioji dalis atkarpų sutvarkytos per praėjusius kelis metus.
    Sutvarkytos kelios neilgos atkarpos šen ir ten. Tikrai ne "didžioji dalis".

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Na kaip gi vėl Via užkabinta, tai nemokamas advokatas kaip mat atsiras... Dar pasiūlyk pagalvę po užpakaliu pasidėt kad nekratytų.... ane?
    Apie ką čia? Romką?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Man rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.
    Na kaip gi vėl Via užkabinta, tai nemokamas advokatas kaip mat atsiras... Dar pasiūlyk pagalvę po užpakaliu pasidėt kad nekratytų.... ane?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Man rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.
    Nėr ką tvarkyt: mašina 2024m gamybos, ratai R18 235/55. Kia Sportage.

    Kelius reikia prižiūrėti, ir bent jau elementariai įlūžusio asfalto vietas sutvarkyti 130km/h leidžiamo greičio kelyje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Man rodos kai kuriems pakabas reiktų susitvarkyt. Arba ne su žemo profilio padangom ant 19 ratų važinėt.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    A2 apskritai neturėtų būti leidžiama 130 km/h. Didžioji dauguma visos Vilnius-Panevėžys atkarpos yra avarinės būklės ir ten elementariai pavojinga važiuoti greičiau, nei 90-100 km/h daugumoje ruožų dėl labai blogos dangos būklės. Turbūt tiesiog reiks laukti, kol įvyks kažkokia labai skaudi nelaimė ir tada labai nustebusios galvos iš Via Lietuva ir Susisiekimo ministerijos aiškins, kaip reikia labai smarkiai tą kelią tvarkyti ir remontuoti. Tai tiesiog laukiam, kol taip nutiks.
    Lietuvoj labai daug tokių atkarpų, kur turėtų būti ribojamas greitis - bet taip nedaroma.. Tas pats A1 - nemažai vietų, kur 130 važiuojant į orą pakilti gali, bet Via Lietuva viskas OK...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kad didžioji dalis atkarpų sutvarkytos per praėjusius kelis metus.

    Komentuoti:

Working...
X