Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tie paminėti 5 tiltai:

    LRT.lt 2025.10.08
    Vilniuje bus statomi 5 tiltai, senuosius pritaikys pėstiesiems, dviračiams
    Bet Balsių tilto - niekaip.
    Tarp Nemenčinės ir Valakupių - jokio tilto...

    Kaip ten skelbėsi - #merasbecirkų Kam Žvėryne dar vienas tiltas? nežinia...

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      Bet Balsių tilto - niekaip.
      Tarp Nemenčinės ir Valakupių - jokio tilto...

      Kaip ten skelbėsi - #merasbecirkų Kam Žvėryne dar vienas tiltas? nežinia...
      Kai avuliofkės pradės dygti Balsiuose ar prie Nemenčinės plento ntojo šviesoforo - tada gal ir atsiras

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Arba kodėl pvz čia neprioretizuojamas kelių lygių sprendimas, kuris sukurtų tiek transportui, tiek pėstiesiems nenetrūkstančius susisiekimo ryšius?:
        Eilinį kartą spekas vėl paišo ant mapso tas pačias padrikas idėjas ir jomis užspamina kelias temas. Prisipažinkit, kuris jį vis ištraukiat iš spintos ir užsukat sraigtelį?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Pritariu, Kernavės įdomiau. Anksčiau tai turėjo būti transporto tiltas, bet dabar nebūčiau toks visai tikras. Nors gal?

          Lazdynėlių tiltas yra numatytas bendrame plane nuo Šiltnamių g. į Eigulių g.
          Bet tai kabantis elektrinės tiltas cancelled?

          Comment


            Neįsivaizduoju...

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Bet tai kabantis elektrinės tiltas cancelled?
              Spėčiau nugrūstas gilyn į stalčių. Kol vietoje exKeliu policijos ir šiltnamių nevykdomi kažkokie apčiuopiamesni projektai, tai tas tiltas ne baisiai ir reikalingas. Nebent rekreacijai.

              Comment


                Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                Man tai įdomiau "Kernavės tiltas". Kas čia sugalvota ir koks tai būtų tiltas?
                https://nerisatgimsta.lt/

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą

                  Click image for larger version

Name:	GV Didlaukio viadukas.JPG
Views:	1460
Size:	104,9 kB
ID:	2224049
                  Šitas bus statomas kitais metais, bent taip sakė meras.
                  Flickr

                  Comment


                    kazin kazkur galima pakritikuot visa sita reikala kur nors?
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                      kazin kazkur galima pakritikuot visa sita reikala kur nors?
                      Niekur, nes čia antros klasės mokinio papaišaliojimai, o ne normalus teritorijų planavimo dokumentas ar projektas.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        kodėl n metų nenutiesiamas bent jau šis viadukas,
                        Nes pagerins sąlygas vadyteliams, o to negalima, reikia bloginti sąlygas jiems, kad jie išliptų iš savo auto ir naudotųsi VT.

                        Comment


                          Šiandien eismas Valakmpių tiltu jau judėjo į abi puses visomis juostomis. Nei ryte, nei vakare aplink tiltą kamščių nebebuvo.

                          Comment


                            Vilniuje restauruotas Kazbėjų tiltas: aptiko kai ką labai netikėto

                            Vilniuje po kapitalinio remonto neseniai atidarytas Kazbėjų tiltas per Vokės upę, kuris dar nuo 2018 m. dėl avarinės būklės buvo uždarytas ir skirtas tik pėsčiųjų bei dviračių eismui, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

                            Šis 36 metrų ilgio tiltas, spėjama, pastatytas apie 1935-uosius, yra vienas iš nedaugelio išlikusių plieninių santvarinių tiltų sostinėje. Iki kapitalinio remonto ant konstrukcijų dar buvo matyti istorinių mūšių žymės – 1941 m. birželio 23 d. čia susidūrė besitraukianti Sovietų Sąjungos tankų divizija ir į Vilnių žengusi nacistinės Vokietijos kariuomenė. Kai kurios metalo sijos buvo pažeistos kulkų ir tankų smūgių.

                            Kaip tiltas iškeliavo į Kretingą

                            Kapitalinio remonto techninis projektavimas pradėtas 2022 metais, o rangos darbai startavo 2024 m. pavasarį.

                            „Tilto konstrukcijos demontavimas buvo vienas iš sudėtingiausių etapų. Kolegos svarstė du variantus – ardyti konstrukciją dalimis, ar nukelti visą santvarą kaip vieną elementą. Atsižvelgę į technines rizikas, ypač dėl apatinės dalies korozijos, ir logistikos galimybes, pasirinkome antrąjį. Tiltas buvo pakeltas kranu, kurio keliamoji galia siekė 500 tonų, ir jo net 28 metrų ilgio konstrukcijos buvo sunkvežimiais išgabentos restauracijai į partnerių gamyklą Kretingoje“, – pasakoja K. Vanagas.

                            Gamykloje atliktas konstrukcinių elementų valymas, smėliavimas ir detali defektų analizė. Pakeistos tik tos plokštelės, kurių storis buvo kritiškai sumažėjęs – visos likusios detalės išsaugotos. „Įdomu tai, kad naujos apatinės konstrukcijos sijos buvo gaminamos rankiniu būdu – reikėjo išpjaustyti kiekvieną skylutę atskirai“, – priduria K. Vanagas.

                            Tarpukario inžinerija ir netikėti radiniai po asfaltu

                            Remontuojant devynis dešimtmečius netvarkytą tiltą, „YIT Lietuva“ aptiko ir keletą netikėtų istorinių radinių.

                            „Nukėlus tiltą, atramose radome projekte nepažymėtas angas su dangčiais – po keturias abiejose pusėse, apie 3 metrų gylio. Tai tarpukario ir Antrojo pasaulinio karo laikų inžineriniai sprendimai – angos buvo skirtos tiltui susprogdinti kariuomenei atsitraukiant. Jas užbetonavome atlikdami kapitalinį remontą“, – pasakoja K. Vanagas.

                            Dar vienas netikėtas atradimas – po sena asfalto danga rastas akmeninis grindinys. Kartu su paveldosaugos specialistais nuspręsta jį išsaugoti ir eksponuoti. Dėl to darbus teko sustabdyti keturiems mėnesiams, koreguoti projektinius sprendimus ir perprojektuoti lietaus nuotekų sistemą.

                            „Pritaikėme naują grindinio klojimo metodą – išlaikėme istorinį principą, derindami jį su šiuolaikinėmis technologijomis. Įsimintinas momentas buvo ardant grindinį – kolegos pirmiausia jį padengė kalkėmis, kad aiškiai matytųsi, kur yra akmens viršus“, – sako K. Vanagas.

                            Važiuojamosios dalies paklotui atkurti buvo naudojamos senos tilto nuotraukos, iš kurių atpažintas originalus eglutės raštas. Nors ardant tiltą rasta tik vėlesnio remonto metu naudota pabėgių tipo mediena, projekte buvo numatyti 6,8 metrų ilgio ąžuoliniai tašai.

                            „Norėjome kuo autentiškesnio vaizdo, bet tokių ąžuolo tašų Lietuvoje paprasčiausiai nėra – reikėjo laukti specialiai gamintų ruošinių“, – priduria K. Vanagas.

                            Kaip tiltas grįžo į savo vietą

                            Restauruotas tiltas buvo pargabentas iš Kretingos ir surinktas toje pačioje aikštelėje, kurioje prieš tai buvo išardytas. Autentiškos santvaros ir naujos apatinės konstrukcijos turėjo susijungti idealiai – be jokių korekcijų, nes net menkiausios paklaidos šiame etape būtų pažeidusios jau įrengtas konstrukcijas.

                            Ant sujungto tilto „YIT Lietuva“ įrengė ir architektūrinį apšvietimą, leidžiantį keisti jo spalvas pagal progines miesto nuotaikas.

                            „Aplink tiltą sumontavome RGBW šviestuvus, o santvaroms apšviesti naudojome tokius, kurie šviesą skleidžia 180 laipsnių kampu vėduoklės principu. Visa įranga atspari drėgmei, UV spinduliuotei ir aplinkos taršai – sprendimas ilgaamžis, bet kartu ir vizualiai išraiškingas, paryškinantis unikalią atnaujinto tilto geometriją“, – pasakoja K. Vanagas.




                            Comment


                              Po penkerių metų pertraukos – eismas Valakampių tiltu atvertas visomis eismo juostomis www.delfi.lt/auto
                              tiltui atliktas kapitalinis remontas – sutvirtintos laikančios konstrukcijos ir sijos, atnaujinta važiuojamoji kelio danga, įrengtas naujas apšvietimas, sutvarkyti pėsčiųjų ir dviračių takai. Meras žada, jog netrukus atsiras ir kelio atitvaras, kuris atskirs automobilius nuo pėsčiųjų ir dviratininkų.

                              Click image for larger version

Name:	ec5a574f-3eed-463c-a19b-4a06e0b35180.jpg?noup&w=1200.jpg
Views:	152
Size:	91,9 kB
ID:	2231116
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment

                              Working...
                              X