Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kur būtų galima kreiptis dėl pėstiesiems ir dviratininkams skirtos dalies praplatinimo ant Valakampių tilto? Šaligatvis /takas per Valakampių tiltą galėtų būti ir platesnis, apšvietimo stulpai pernelyg daug vietos užima. Panašiai atnaujino Šilo tiltą, t.y. nušveitė ir perdažė turėklus, sumontavo naujus stulpus kurie visvien maišo einantiems/minantiems per tiltą. Nesitikiu kad kas pasikeis, bet norėtųsi gauti atsakymą iš atsakingų už darbus.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      O jis rimtai siūbuoja? Nes aš eidamas visada galvojau kad tiesiog įsivaizduoju judesį ir ignoruodavau
      Kaip dėl Liubarto tilto nežinau, bet Ozo gatvėje esantis viadukas per Ukmergės gatvę (Akropolio link), tai visai stipriai siubuoja, kai autobusas pravažiuoja..

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        O jis rimtai siūbuoja? Nes aš eidamas visada galvojau kad tiesiog įsivaizduoju judesį ir ignoruodavau
        Liubarto tiltas yra labiausiai siūbuojantis tiltas Vilniuje, bent jau kai pravažiuoja troleibusas.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Liubarto tiltas yra labiausiai siūbuojantis tiltas Vilniuje, bent jau kai pravažiuoja troleibusas.
          Gal dėl to, kad plieninis, priešingai nei kiti betotiniai?
          Flickr

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Liubarto tiltas yra labiausiai siūbuojantis tiltas Vilniuje, bent jau kai pravažiuoja troleibusas.
            Aišku, vadinasi neįsivaizuduoju judesio. Matyt reikėjo labiau pasitikėti pojūčiais

            Comment


              Valakampių tiltas pusiau uždarytas, nugremžta dalis asfalto.
              Attached Files

              Comment


                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                pusiau uždarytas, nugremžta dalis asfalto.
                Šiandien Valakampių tilto dešinėje (šiaurinėje) pusėje buvo betonuojama..
                Paskutinis taisė Romas; 2025.06.13, 22:16.

                Comment


                  VZ.lt 2025.06.13
                  Mero V. Benkunsko interviu verslo žinioms fragmentas
                  Ar yra Vilniuje naujų transporto tiltų būtinybė, turint galvoje nemenkas eismo srautų problemas?
                  Turbūt didžiausias poreikis statyti transporto tiltą yra Balsiuose sujungiant su Nemenčine. Ten jis yra senai įrašytas bendruose planuose. Bet ten yra tas kontekstas, kad gyventojų bendruomenė prieštarauja tokiam tiltui, dėl to iki šiol niekas nebuvo daryta. Tą problemą dar reikia spręsti.

                  Bet, žinot, mano rūpestis pirmaisiais metais buvo užtikrinti, kad dabartiniai tiltai nesugriūtų. Nes ne vienas tiltas yra arba avarinės būklės, arba netoli to.
                  Tarkim, Valakampių tiltas jau kurį laiką buvo apribotas, tik viena eismo juosta palikta viešajam transportui. Labai panašios konstrukcijos, jeigu ne identiškos, tiltas, statytas sovietmečiu, prieš kelerius metus sugriuvo Drezdene. Ir tas tiltas Vilniuje irgi turėjo labai didelių problemų dėl savo konstrukcijų.

                  Dabar jis remontuojamas, iš esmės visi pagrindiniai Vilniaus transporto tiltai per šią kadenciją bus sutvarkyti

                  https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...istykla-569164

                  Comment


                    Bendruomenė prieštarauja... Ji prieštarauja ir ML, ir Šiaurinėj, ir kitur.
                    Jei tik ir teklausyti ''bendruomenių'', tai galima išvis pamiršti apie bet kokias statybas, išjungti šviesą ir skirstytis.
                    Aš už žmonių išklausymą ir maksimalų suderinimą, bet tikrai ne už esminių arterijų stabdymą bele stabdyti ar, kaip sako, NIMBY.

                    Comment


                      Padarius apklausą Balsiuose dauguma būtų už tiltą. Keli protesto balsai aišku būtų. Bet transporto srautai daug daugiau išaugo vien dėl daugiau gyventojų ir toliau augs. Tiltas ne tiek daug įtakos turėtų. Didesnė bėda, kad berods privažiavimo prie tilto trasoje jau namų pristatyta

                      Comment


                        Jeigu Balsiai į Vilnių pradės važiuoti per Nemenčinės pl., tada "RIP" Antakalniui ir Žirmūnams ryte/vakare.

                        Comment


                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                          Jeigu Balsiai į Vilnių pradės važiuoti per Nemenčinės pl., tada "RIP" Antakalniui ir Žirmūnams ryte/vakare.
                          Antakalnis į Santariškes važiuotų per Balsius tai tas ant to.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Antakalnis į Santariškes važiuotų per Balsius tai tas ant to.
                            Gal juokauji? Nori pasakyti, žmonės rinksis raudoną kelią vietoje oranžinio? OK...
                            Net jei ir bus srautas dėl šios priežasties, manai, jog jis prilygs kasdieniam piko srautui iš Balsių per Antakalnį ir Žirmūnus? Ta prasme, pareplikavai, bet apie nepalyginamus dalykus (kasdienį piko srautą su tūkstančiais žmonių vs. pavienius retus mažai tikėtinus važiavimus priešinga kryptimi).
                            Attached Files

                            Comment


                              Santariškių kryptimi visi bandymai baigtųsi ties Verkių rūmais bandant patekti iš šalutinio. Ten ir ne piko metu gali stovėti, o ryte tai iš viso manyčiau būtų forget.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Santariškių kryptimi visi bandymai baigtųsi ties Verkių rūmais bandant patekti iš šalutinio. Ten ir ne piko metu gali stovėti, o ryte tai iš viso manyčiau būtų forget.
                                Anksčiau trasa nuo Ožkinių tilto buvo ne palei Nerį į Ožkinių - Verkių gatves, o infrastruktūriniu koridoriumi Ragučio gatve link Žaliųjų Ežerų gatvės. Dėl to Balsių infrastruktūros koridoriaus ir yra nepatenkinta dalis Balsių gyventojų - nors pirkdami sklypus ir statydami namus galėjo pasidomėti, kad ten rezervuota teritorija trasai link Ožkinių tilto.

                                Kol kas žinoma tik apie 2022 metais Šimašiaus savivaldybės pradėtą planuoti mažai kam nereikalingą (nebent miško stirrnoms ir meškoms) pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą. To tilto vieta numatyta piečiau, Ožkinių kaime - ties Ožkinių ir Grūšialaukio g. sankryža.

                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
                                Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
                                „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

                                https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/
                                Net pasukus nuo to tilto link Ožkinių (jei tokia jungtis kažkada būtų), dauguma tranzitinio srauto į miestą važiuotų per Naujuosius Verkius, kur Popieriaus g. sankryžoje yra pirmenybė įsukant į Žaliųjų Ežerų gatvę (ta pirmenybė likusi nuo tų laikų, kai į kalną kildavo sunkvežimiai su popieriaus fabriko produkcija).
                                Paskutinis taisė Romas; 2025.06.14, 10:49.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                  Gal juokauji? Nori pasakyti, žmonės rinksis raudoną kelią vietoje oranžinio? OK...
                                  Net jei ir bus srautas dėl šios priežasties, manai, jog jis prilygs kasdieniam piko srautui iš Balsių per Antakalnį ir Žirmūnus? Ta prasme, pareplikavai, bet apie nepalyginamus dalykus (kasdienį piko srautą su tūkstančiais žmonių vs. pavienius retus mažai tikėtinus važiavimus priešinga kryptimi).
                                  Sako piko metu ir dabar iš Antakalnio galo per Nemenčinę ir Skirgiškių gyvenamąją zoną kartais geriau nei stovėt prie Valakampių tilto. Aišku sutvarkius tiltą situacija pagerės. Bet Balsių tiltas grąžins į dabartinę situaciją.

                                  Comment


                                    Likus dviem savaitėm iki planuotos darbų pabaigos, užvažiavau patikrint Kazbėjų tilto. Dar viskas užtverta, anksčiau laiko pravažiuot nepavyko. Net kažkoks liūdesiukas kilo kertant upę laikinu pėsčiųjų tiltuku.

                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Praėjus savaitei po žadėto atidarymo patikrinau tiltą. Vienintelis skirtumas yra tas, kad nebėr lentelės su data. Aiškiai, pajėgumai atitraukti kitur TM.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Iš savivaldybės protokolų:

                                        2. SVARSTYTA: Dėl Antakalnio – Žirmūnų tilto galimybių analizės rengimo.
                                        Administracijos patarėja Gintarė Pažarskė informavo, kad Bendrajame plane numatytas pėsčiųjų–dviračių takų tiltas. Ji pakvietė diskusijai dėl galimo poreikio šioje teritorijoje projektuoti transportinį tiltą (būtų reikalingas Bendrojo plano keitimas) arba pėsčiųjų ir dviračių tiltą. Pakomentavo esamą situaciją, projekto įgyvendinimo trikdžius bei galimus sprendinius.
                                        Klausimus uždavė ir pasisakė: V. Benkunskas, L. Kairienė, I. Karužis, G. Pažarskė, L. Joffė, A. Nikitin.

                                        NUTARTA:
                                        1. Pavesti UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ suplanuoti Antakalnio – Žirmūnų pėsčiųjų ir dviračių tilto projekto etapus su terminais ir kaštais bei pristatyti juos Neries programos peržiūroje.
                                        2. Rengti detalųjį teritorijos planą teritorijos išmiškinimui (įgyvendinus 1 punktą, užsakymą teikia Teritorijų planavimo skyrius).
                                        3. Lygiagrečiai rengiant detalųjį teritorijos planą, organizuoti architektūros projekto konkursą (įgyvendinus 1 punktą, užsakymą teikia Architektūros skyrius).
                                        4. Pavesti Infrastruktūros grupei pradėti Žolyno g. atkarpos (nuo sankryžos su Antakalnio g. iki Antakalnio poliklinikos, įskaitant planuojamą automobilių parkavimo aikštelę) projektavimą.
                                        Paskutinis taisė digital; 2025.08.11, 13:28. Priežastis: tilto dalis perkelta iš šaligatvių temos

                                        Comment


                                          Kur čia tas tiltas būtų? Kažkur ties Vileišio skveru (Antakalnio pusėje) ir tais laiptais Žirmūnų pusėje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X