Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O jis rimtai siūbuoja? Nes aš eidamas visada galvojau kad tiesiog įsivaizduoju judesį ir ignoruodavau
    Liubarto tiltas yra labiausiai siūbuojantis tiltas Vilniuje, bent jau kai pravažiuoja troleibusas.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Liubarto tiltas yra labiausiai siūbuojantis tiltas Vilniuje, bent jau kai pravažiuoja troleibusas.
      Gal dėl to, kad plieninis, priešingai nei kiti betotiniai?
      Flickr

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Liubarto tiltas yra labiausiai siūbuojantis tiltas Vilniuje, bent jau kai pravažiuoja troleibusas.
        Aišku, vadinasi neįsivaizuduoju judesio. Matyt reikėjo labiau pasitikėti pojūčiais

        Comment


          Valakampių tiltas pusiau uždarytas, nugremžta dalis asfalto.
          Attached Files

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
            pusiau uždarytas, nugremžta dalis asfalto.
            Šiandien Valakampių tilto dešinėje (šiaurinėje) pusėje buvo betonuojama..
            Paskutinis taisė Romas; 2025.06.13, 22:16.

            Comment


              VZ.lt 2025.06.13
              Mero V. Benkunsko interviu verslo žinioms fragmentas
              Ar yra Vilniuje naujų transporto tiltų būtinybė, turint galvoje nemenkas eismo srautų problemas?
              Turbūt didžiausias poreikis statyti transporto tiltą yra Balsiuose sujungiant su Nemenčine. Ten jis yra senai įrašytas bendruose planuose. Bet ten yra tas kontekstas, kad gyventojų bendruomenė prieštarauja tokiam tiltui, dėl to iki šiol niekas nebuvo daryta. Tą problemą dar reikia spręsti.

              Bet, žinot, mano rūpestis pirmaisiais metais buvo užtikrinti, kad dabartiniai tiltai nesugriūtų. Nes ne vienas tiltas yra arba avarinės būklės, arba netoli to.
              Tarkim, Valakampių tiltas jau kurį laiką buvo apribotas, tik viena eismo juosta palikta viešajam transportui. Labai panašios konstrukcijos, jeigu ne identiškos, tiltas, statytas sovietmečiu, prieš kelerius metus sugriuvo Drezdene. Ir tas tiltas Vilniuje irgi turėjo labai didelių problemų dėl savo konstrukcijų.

              Dabar jis remontuojamas, iš esmės visi pagrindiniai Vilniaus transporto tiltai per šią kadenciją bus sutvarkyti

              https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...istykla-569164

              Comment


                Bendruomenė prieštarauja... Ji prieštarauja ir ML, ir Šiaurinėj, ir kitur.
                Jei tik ir teklausyti ''bendruomenių'', tai galima išvis pamiršti apie bet kokias statybas, išjungti šviesą ir skirstytis.
                Aš už žmonių išklausymą ir maksimalų suderinimą, bet tikrai ne už esminių arterijų stabdymą bele stabdyti ar, kaip sako, NIMBY.

                Comment


                  Padarius apklausą Balsiuose dauguma būtų už tiltą. Keli protesto balsai aišku būtų. Bet transporto srautai daug daugiau išaugo vien dėl daugiau gyventojų ir toliau augs. Tiltas ne tiek daug įtakos turėtų. Didesnė bėda, kad berods privažiavimo prie tilto trasoje jau namų pristatyta

                  Comment


                    Jeigu Balsiai į Vilnių pradės važiuoti per Nemenčinės pl., tada "RIP" Antakalniui ir Žirmūnams ryte/vakare.

                    Comment


                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                      Jeigu Balsiai į Vilnių pradės važiuoti per Nemenčinės pl., tada "RIP" Antakalniui ir Žirmūnams ryte/vakare.
                      Antakalnis į Santariškes važiuotų per Balsius tai tas ant to.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Antakalnis į Santariškes važiuotų per Balsius tai tas ant to.
                        Gal juokauji? Nori pasakyti, žmonės rinksis raudoną kelią vietoje oranžinio? OK...
                        Net jei ir bus srautas dėl šios priežasties, manai, jog jis prilygs kasdieniam piko srautui iš Balsių per Antakalnį ir Žirmūnus? Ta prasme, pareplikavai, bet apie nepalyginamus dalykus (kasdienį piko srautą su tūkstančiais žmonių vs. pavienius retus mažai tikėtinus važiavimus priešinga kryptimi).
                        Attached Files

                        Comment


                          Santariškių kryptimi visi bandymai baigtųsi ties Verkių rūmais bandant patekti iš šalutinio. Ten ir ne piko metu gali stovėti, o ryte tai iš viso manyčiau būtų forget.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Santariškių kryptimi visi bandymai baigtųsi ties Verkių rūmais bandant patekti iš šalutinio. Ten ir ne piko metu gali stovėti, o ryte tai iš viso manyčiau būtų forget.
                            Anksčiau trasa nuo Ožkinių tilto buvo ne palei Nerį į Ožkinių - Verkių gatves, o infrastruktūriniu koridoriumi Ragučio gatve link Žaliųjų Ežerų gatvės. Dėl to Balsių infrastruktūros koridoriaus ir yra nepatenkinta dalis Balsių gyventojų - nors pirkdami sklypus ir statydami namus galėjo pasidomėti, kad ten rezervuota teritorija trasai link Ožkinių tilto.

                            Kol kas žinoma tik apie 2022 metais Šimašiaus savivaldybės pradėtą planuoti mažai kam nereikalingą (nebent miško stirrnoms ir meškoms) pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą. To tilto vieta numatyta piečiau, Ožkinių kaime - ties Ožkinių ir Grūšialaukio g. sankryža.

                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
                            Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
                            „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

                            https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/
                            Net pasukus nuo to tilto link Ožkinių (jei tokia jungtis kažkada būtų), dauguma tranzitinio srauto į miestą važiuotų per Naujuosius Verkius, kur Popieriaus g. sankryžoje yra pirmenybė įsukant į Žaliųjų Ežerų gatvę (ta pirmenybė likusi nuo tų laikų, kai į kalną kildavo sunkvežimiai su popieriaus fabriko produkcija).
                            Paskutinis taisė Romas; 2025.06.14, 10:49.

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                              Gal juokauji? Nori pasakyti, žmonės rinksis raudoną kelią vietoje oranžinio? OK...
                              Net jei ir bus srautas dėl šios priežasties, manai, jog jis prilygs kasdieniam piko srautui iš Balsių per Antakalnį ir Žirmūnus? Ta prasme, pareplikavai, bet apie nepalyginamus dalykus (kasdienį piko srautą su tūkstančiais žmonių vs. pavienius retus mažai tikėtinus važiavimus priešinga kryptimi).
                              Sako piko metu ir dabar iš Antakalnio galo per Nemenčinę ir Skirgiškių gyvenamąją zoną kartais geriau nei stovėt prie Valakampių tilto. Aišku sutvarkius tiltą situacija pagerės. Bet Balsių tiltas grąžins į dabartinę situaciją.

                              Comment


                                Likus dviem savaitėm iki planuotos darbų pabaigos, užvažiavau patikrint Kazbėjų tilto. Dar viskas užtverta, anksčiau laiko pravažiuot nepavyko. Net kažkoks liūdesiukas kilo kertant upę laikinu pėsčiųjų tiltuku.

                                Attached Files

                                Comment


                                  Praėjus savaitei po žadėto atidarymo patikrinau tiltą. Vienintelis skirtumas yra tas, kad nebėr lentelės su data. Aiškiai, pajėgumai atitraukti kitur TM.
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Iš savivaldybės protokolų:

                                    2. SVARSTYTA: Dėl Antakalnio – Žirmūnų tilto galimybių analizės rengimo.
                                    Administracijos patarėja Gintarė Pažarskė informavo, kad Bendrajame plane numatytas pėsčiųjų–dviračių takų tiltas. Ji pakvietė diskusijai dėl galimo poreikio šioje teritorijoje projektuoti transportinį tiltą (būtų reikalingas Bendrojo plano keitimas) arba pėsčiųjų ir dviračių tiltą. Pakomentavo esamą situaciją, projekto įgyvendinimo trikdžius bei galimus sprendinius.
                                    Klausimus uždavė ir pasisakė: V. Benkunskas, L. Kairienė, I. Karužis, G. Pažarskė, L. Joffė, A. Nikitin.

                                    NUTARTA:
                                    1. Pavesti UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ suplanuoti Antakalnio – Žirmūnų pėsčiųjų ir dviračių tilto projekto etapus su terminais ir kaštais bei pristatyti juos Neries programos peržiūroje.
                                    2. Rengti detalųjį teritorijos planą teritorijos išmiškinimui (įgyvendinus 1 punktą, užsakymą teikia Teritorijų planavimo skyrius).
                                    3. Lygiagrečiai rengiant detalųjį teritorijos planą, organizuoti architektūros projekto konkursą (įgyvendinus 1 punktą, užsakymą teikia Architektūros skyrius).
                                    4. Pavesti Infrastruktūros grupei pradėti Žolyno g. atkarpos (nuo sankryžos su Antakalnio g. iki Antakalnio poliklinikos, įskaitant planuojamą automobilių parkavimo aikštelę) projektavimą.
                                    Paskutinis taisė digital; 2025.08.11, 13:28. Priežastis: tilto dalis perkelta iš šaligatvių temos

                                    Comment


                                      Kur čia tas tiltas būtų? Kažkur ties Vileišio skveru (Antakalnio pusėje) ir tais laiptais Žirmūnų pusėje?

                                      Comment


                                        Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-11 141948.jpg
Views:	1196
Size:	79,2 kB
ID:	2214640

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Maždaug nuo Žolyno g. į Lakūnų g.
                                          Gal koks Ogmios miestas dar prisidėtų prie finansavimo, nes jiems turbūt padėtų padidinti žmonių srautus patogus susisiekimas su antakalniu.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X