Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip pat vietiniai gyventojai prašė ištestuoti sprendimus prieš darant fiziškai, tai tas turbūt ir yra dabar daroma ant tilto.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-04-09 113831.jpg
Views:	1483
Size:	199,5 kB
ID:	2194644

    Comment


      O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.

      Iš STR
      37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;

      (papildoma ištrauka iš lentelės: gali būti įrengiama arba neįrengiama priklausomai nuo poreikio)
      Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.04.09, 15:07.

      Comment


        Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
        O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.

        Iš STR
        Kad nebūtų rėkimo "Juostas siaurina! Neina pravažiuot!".

        Šiaip liūdna, kad visai nesprendžiamos problemos su Jasinskio VT stotelėm. Ten labai nepatogu – vienoj pusėj įvažiuoti ir išvažiuoti, o kitoj pusėj – išvažiuot link Žvėryno. Ir kam tiek daug nenaudojamo ploto ant viaduko per Geležinio Vilko g.? Realiai jį galima dvigubai susiaurinti – nuvažiavimai link Goštauto g. galėtų atsišakoti žymiai arčiau Neries. Žodžiu. Kaip visada, lyg ir kažkas į gera, bet ne iki galo.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.

          Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
          Click image for larger version

Name:	Screenshot_21.png
Views:	1425
Size:	1,09 MB
ID:	2194723

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.

            Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
            Click image for larger version  Name:	Screenshot_21.png Views:	8 Size:	1,09 MB ID:	2194723
            Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.

            Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
            Paskutinis taisė abruo; 2025.04.09, 16:04.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.

              Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
              Ten problema, kad kai eismas gatvėje stovi, tai tie įsiliejantys įvažiuoja į gatvę ir skersi sustoja, bei blokuoja pravažiavimą kol eismas gatvėje nepajuda + atvažiuojančių nuo apačios srautas yra didžiausias ir jie užpildo gatvę. Todėl jeigu stotelė bus už įvažos, tai vis vien VT turės laukti kol iš įvažos įvažiavę automobiliai nuvažiuos tolyn. Mano variante tai VT iki stotelės atvažiuotų be trikdžių (nes ir ant tilto turėtų būti VT juosta, nes kitam transportui vienos per akis), o iš stotelės galėtų pajudėti tada kai eismas gatvėje pajuda, taip sutaupant laiko brovimuisi pro automobilius. Brėžinys tai labai grubus ir apačioje pravažiaimas turėtų būti tik vieno automobilio pločio.

              Comment


                Na taip, sutinku dėl to. Jūsų variante išloštume greitesnį VT judėjimą pro šitą stotelę ir galimybę joje pastoviniuoti atidarytomis durimis, kas pridėtų naudos VT keliaujantiems. Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
                  Šiaip ten būtų pakankamai daug erdvės. Jeigu jau ruošiamės/norime turėti tramvajų, tai tramvajaus stotelių peronuose, kurie būna viduryje gatvės, dažnu atveju būna gerokai mažiau erdvės, t.y siauriau Būtų pirmoji stotelė pasipratinti prie tramvajaus.

                  Comment


                    Kažkokie nauji viaduko atramų įtvirtinimai lazdynuose. Jei tai VMS kovos su grafičiais priemonė - grafičiai atrodo estetiškiau, nei šitas briedas.


                    Comment


                      Aš galvoju čia apželdinimui. Užleis kokius vijoklius.

                      Comment


                        Jo, panašu, kad čia vijokliams. Panašiai buvo ir keliose vietose ant požeminių perėjų.

                        Tinkamai įrengti lynai, aišku, vis tiek būtų geriau.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Jo, panašu, kad čia vijokliams. Panašiai buvo ir keliose vietose ant požeminių perėjų.

                          Tinkamai įrengti lynai, aišku, vis tiek būtų geriau.
                          Važiuodamas pro šalį atidžiau apžiūrėjau - nelabai ten yra kur augalams augti, aplink kolonas trinkelės. Be to - iš kur po viaduku rasis vanduo augalams augti?

                          Comment


                            Atrodo praeitamet buvo pajudinta GV/Didlaukio mintis. Bet taip ir nepaskelbti kol kas pirkimai - nebent pasislėpė po masiniai projektavimo pirkimais. (Tuo pačiu metu buvo Ragučio, Balsių ir Bubilo gatvių, atkarpų ir Tilto gatvės kapitalinio remonto planuojami pirkimai)

                            Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	829
Size:	54,7 kB
ID:	2198547
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Atrodo praeitamet buvo pajudinta GV/Didlaukio mintis. Bet taip ir nepaskelbti kol kas pirkimai - nebent pasislėpė po masiniai projektavimo pirkimais. (Tuo pačiu metu buvo Ragučio, Balsių ir Bubilo gatvių, atkarpų ir Tilto gatvės kapitalinio remonto planuojami pirkimai)

                              Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	56 Size:	54,7 kB ID:	2198547
                              Įdomu, kokį suprojektuos sprendimą, ar kažką panašaus kaip karoliniškėse po Laisvės pr., ar olandišką variantą labiau.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                Kažkokie nauji viaduko atramų įtvirtinimai lazdynuose. Jei tai VMS kovos su grafičiais priemonė - grafičiai atrodo estetiškiau, nei šitas briedas.


                                Net nuotraukas tavo panaudojo:
                                https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...s-reikalingos/

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Įdomu, kokį suprojektuos sprendimą, ar kažką panašaus kaip karoliniškėse po Laisvės pr., ar olandišką variantą labiau.
                                  Vien dėl reljefo „po“ atkrenta.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Įdomu, kokį suprojektuos sprendimą, ar kažką panašaus kaip karoliniškėse po Laisvės pr., ar olandišką variantą labiau.
                                    Manau tokį vilnietišką variantą (kaip ir GV, Drujos g., VA): maps.google.com

                                    Comment


                                      Greičiausiai. Tačiau nors iš vakarinės pusės puikiausiai pavyktų tokį viaduką įtaisyti, lieka rimtas klausimas, kur nusileisti rytinėje. Bijau, kad padarys išvis tokį grožį, kad pėstiesiems ir ypač dviratininkams teks nusileisti zigzagais (kaip kokioje Nemėžio perėjoje – kur segmentai ir taip užima 35 metrus ilgio) į pievelę tarp GV ir Baltupio g. – tai reiškia, nusileidus iškart lauktų kitas šviesoforas... Alternatyvos būtų nebent perstumti visą pietinę Baltupio g. dalį arčiau GV (kas nepavyktų, nes prie pat sankryža (kuri ir taip pasižymi nelogiška erdve ir žymiai per staigiais posūkiais, o išvis geriausiai atrodytų perprojektuota į žieduką), arba atimti dalį parkingo iš Iki (abejoju), arba atimti vieną išvažiavimą iš Iki parkingo (mano manymu geriausias variantas, bet vis tiek keisokai turės užsisukti, ir vis tiek teks išpjauti Šimašiaus medelius), arba padaryti itin brangų ir ilgą viaduką iki kitos pusės.

                                      Comment


                                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                        Vieni juokauja, kad taip savivaldybė planuoja kovoti su vandalizmu, o kiti mano, kad tvoros yra skirtos vijokliams.
                                        Taprasme juokauja??? Čia gal jie juokauja prie nuotraukų net autoriaus nenurodydami? Parašiau piktą meilą

                                        UPDATE: susisiekė malonus vaikinas, į visus prašymus atsižvelgė
                                        Paskutinis taisė Nitro; 2025.05.05, 13:46.

                                        Comment


                                          Vakar gavo leidimą statybai vadinamasis Alberto tiltas prie Green Hall

                                          Comment

                                          Working...
                                          X