Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.

    Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_21.png
Views:	1454
Size:	1,09 MB
ID:	2194723

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.

      Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
      Click image for larger version  Name:	Screenshot_21.png Views:	8 Size:	1,09 MB ID:	2194723
      Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.

      Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
      Paskutinis taisė abruo; 2025.04.09, 16:04.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.

        Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
        Ten problema, kad kai eismas gatvėje stovi, tai tie įsiliejantys įvažiuoja į gatvę ir skersi sustoja, bei blokuoja pravažiavimą kol eismas gatvėje nepajuda + atvažiuojančių nuo apačios srautas yra didžiausias ir jie užpildo gatvę. Todėl jeigu stotelė bus už įvažos, tai vis vien VT turės laukti kol iš įvažos įvažiavę automobiliai nuvažiuos tolyn. Mano variante tai VT iki stotelės atvažiuotų be trikdžių (nes ir ant tilto turėtų būti VT juosta, nes kitam transportui vienos per akis), o iš stotelės galėtų pajudėti tada kai eismas gatvėje pajuda, taip sutaupant laiko brovimuisi pro automobilius. Brėžinys tai labai grubus ir apačioje pravažiaimas turėtų būti tik vieno automobilio pločio.

        Comment


          Na taip, sutinku dėl to. Jūsų variante išloštume greitesnį VT judėjimą pro šitą stotelę ir galimybę joje pastoviniuoti atidarytomis durimis, kas pridėtų naudos VT keliaujantiems. Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
            Šiaip ten būtų pakankamai daug erdvės. Jeigu jau ruošiamės/norime turėti tramvajų, tai tramvajaus stotelių peronuose, kurie būna viduryje gatvės, dažnu atveju būna gerokai mažiau erdvės, t.y siauriau Būtų pirmoji stotelė pasipratinti prie tramvajaus.

            Comment


              Kažkokie nauji viaduko atramų įtvirtinimai lazdynuose. Jei tai VMS kovos su grafičiais priemonė - grafičiai atrodo estetiškiau, nei šitas briedas.


              Comment


                Aš galvoju čia apželdinimui. Užleis kokius vijoklius.

                Comment


                  Jo, panašu, kad čia vijokliams. Panašiai buvo ir keliose vietose ant požeminių perėjų.

                  Tinkamai įrengti lynai, aišku, vis tiek būtų geriau.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Jo, panašu, kad čia vijokliams. Panašiai buvo ir keliose vietose ant požeminių perėjų.

                    Tinkamai įrengti lynai, aišku, vis tiek būtų geriau.
                    Važiuodamas pro šalį atidžiau apžiūrėjau - nelabai ten yra kur augalams augti, aplink kolonas trinkelės. Be to - iš kur po viaduku rasis vanduo augalams augti?

                    Comment


                      Atrodo praeitamet buvo pajudinta GV/Didlaukio mintis. Bet taip ir nepaskelbti kol kas pirkimai - nebent pasislėpė po masiniai projektavimo pirkimais. (Tuo pačiu metu buvo Ragučio, Balsių ir Bubilo gatvių, atkarpų ir Tilto gatvės kapitalinio remonto planuojami pirkimai)

                      Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	860
Size:	54,7 kB
ID:	2198547
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Atrodo praeitamet buvo pajudinta GV/Didlaukio mintis. Bet taip ir nepaskelbti kol kas pirkimai - nebent pasislėpė po masiniai projektavimo pirkimais. (Tuo pačiu metu buvo Ragučio, Balsių ir Bubilo gatvių, atkarpų ir Tilto gatvės kapitalinio remonto planuojami pirkimai)

                        Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	56 Size:	54,7 kB ID:	2198547
                        Įdomu, kokį suprojektuos sprendimą, ar kažką panašaus kaip karoliniškėse po Laisvės pr., ar olandišką variantą labiau.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Kažkokie nauji viaduko atramų įtvirtinimai lazdynuose. Jei tai VMS kovos su grafičiais priemonė - grafičiai atrodo estetiškiau, nei šitas briedas.


                          Net nuotraukas tavo panaudojo:
                          https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...s-reikalingos/

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Įdomu, kokį suprojektuos sprendimą, ar kažką panašaus kaip karoliniškėse po Laisvės pr., ar olandišką variantą labiau.
                            Vien dėl reljefo „po“ atkrenta.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Įdomu, kokį suprojektuos sprendimą, ar kažką panašaus kaip karoliniškėse po Laisvės pr., ar olandišką variantą labiau.
                              Manau tokį vilnietišką variantą (kaip ir GV, Drujos g., VA): maps.google.com

                              Comment


                                Greičiausiai. Tačiau nors iš vakarinės pusės puikiausiai pavyktų tokį viaduką įtaisyti, lieka rimtas klausimas, kur nusileisti rytinėje. Bijau, kad padarys išvis tokį grožį, kad pėstiesiems ir ypač dviratininkams teks nusileisti zigzagais (kaip kokioje Nemėžio perėjoje – kur segmentai ir taip užima 35 metrus ilgio) į pievelę tarp GV ir Baltupio g. – tai reiškia, nusileidus iškart lauktų kitas šviesoforas... Alternatyvos būtų nebent perstumti visą pietinę Baltupio g. dalį arčiau GV (kas nepavyktų, nes prie pat sankryža (kuri ir taip pasižymi nelogiška erdve ir žymiai per staigiais posūkiais, o išvis geriausiai atrodytų perprojektuota į žieduką), arba atimti dalį parkingo iš Iki (abejoju), arba atimti vieną išvažiavimą iš Iki parkingo (mano manymu geriausias variantas, bet vis tiek keisokai turės užsisukti, ir vis tiek teks išpjauti Šimašiaus medelius), arba padaryti itin brangų ir ilgą viaduką iki kitos pusės.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                  Vieni juokauja, kad taip savivaldybė planuoja kovoti su vandalizmu, o kiti mano, kad tvoros yra skirtos vijokliams.
                                  Taprasme juokauja??? Čia gal jie juokauja prie nuotraukų net autoriaus nenurodydami? Parašiau piktą meilą

                                  UPDATE: susisiekė malonus vaikinas, į visus prašymus atsižvelgė
                                  Paskutinis taisė Nitro; 2025.05.05, 13:46.

                                  Comment


                                    Vakar gavo leidimą statybai vadinamasis Alberto tiltas prie Green Hall

                                    Comment


                                      Gal praleidau, kiek jis kainuoja? Įdomu žinoti kiek maždaug kainuoja tokie statiniai, nes pagal tai galima primesti kiek kainuoja pėsčiųjų viadukai (pvz man labai įdomu kiek kainuotų per GV ties Didlaukio g).

                                      Comment


                                        Kažkada šitam skelbta suma buvo 5 mln. Eur. Bet palyginimui Užvingio salos tiltas jau vertinamas 24 mln. Eur. Tai įtariu, kad šito tilto suma bus kažkur arčiau to.

                                        Bet tiltas nelygu viadukui.

                                        Comment


                                          Kelios dienos jau kaip atitverta viena juosta Liubarto tilto link Žvėryno, bet turbūt dar ne rekonstrukcija?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X