Tačiau ten elementariai nereikia 2+2 juostų. Iš centro pusės užtenka vienos, o link centro reikėtų 1 + A juosta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Pranešime taip rašo:
Dėl šios priežasties svarstoma galimybė atsisakyti mažai naudojamos važiuojamosios juostos Žvėryno kryptimi. Šiuo metu iš Naujamiesčio pusės automobiliai ant tilto patenka tik viena važiuojamąja juosta, kuri ant tilto išsišakoja į dvi. Įgyvendinus sprendimą, būtų palikta tik viena juosta šia kryptimi, o likusi erdvė panaudota pėsčiųjų takui įrengti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąPranešime taip rašo:
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O tai iš Naujamiesčio pusės gal patenka kaip 1+A, bet patampa tiesiog 2, gal palikt juostų skaičių (jei reikia, sumažinus jų plotį), bet ir ant tilto kad būtų 1+A, o ne tiesiog 2 ?
- 2 patinka
Comment
-
Vakarinio piko metu sankryžoje su Vytenio g. (nuo centro pusės) prisigrūda sukantys automobiliai, tai kartais blokuoja tiesiai važiuojantį VT. Jei azartiškas vadyla, tai per ištisines apvažiuoja ir per geltoną šviesoforą gali pravaryt, bet tvarkingai, užsidirba +1 ciklą palaukt.
Dėl Liubarto dviratistų prieš pusmetį dar kitaip čiulbėjo: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/375632
Informuojame, kad šiuo vyksta Liubarto g., dalyje Jasinskio g. gatvės tik dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Dviračių trasų planavime dviračių judėjimas bendrame sraute su automobiliais numatytas tik A. Mickevičiaus g., nuoroda: https://maps.vilnius.lt/transportas, kitomis gatvėmis dviratininkai gali taip pat naudotis bet privalu laikytis KET reikalavimų. Papildomai informuojame, kad Liubarto g., Jasinskio g., tilte per upę, Jasinskio g., iki V. Kudirkos g., naujo dviračio tako įrengimas ar juostos pažymėjimas šiuo metu nėra numatytas.
Reziumuojant, tikrai matyt nebus tako tęsinio Jasinskio g. (nes siaura), bet reikia, kad kilpą padarytų žemyn pajungiant į Goštauto g. dvirtakį vedantį į Verslo trikampį, tai tada takas bus naudingas. Dar link Kęstučio g. paturbint būtų gerai, bet tikriausiai bus "už projekto ribų". Jei kas siųsit siūlymus, tai galit prašyti pratęsti darbų vykdymo ribą (kartą pratęsė Dariaus ir Girėno g. dvirtakio projekte ir Laisvės pr. Žemynos gimnazijos stadijono tvoros kampą ties dvirtakiu padarė permatomą nors nepatėko į tvarkomo skvero ribas).♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
<...>
Alberto tilto, jungsiančio A. Goštauto ir Upės g., statybos turėtų prasidėti dar 2025-aisiais, Užvingio tilto, jungsiančio Vingio parką su „Litexpo“ teritorija, statybos leidimą tikimasi gauti taip pat šiemet. Šių metų pabaigoje ar kitų metų pradžioje turėtų prasidėti ir viaduko bei požeminės perėjos statybos Ukmergės g., ties būsimu Daugiafunkciu kompleksu.
<...>
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMano statymas, kad "2025" realybėje reiškia ne anksčiau 2030. Jei visgi tikrai pradės tiltą statyti 2025, šausiu šompaną (arba kokį gerą alų) į Benkunsko ir Bužinsko sveikatą.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąJau praėjo 1/4 metų, statybos darbais dar net nekvepia, nėra jokių konkursų, nieko. Jeigu iki metų galo kokį projektavimo konkursą paskelbs, bus pasiekimas.
- 2 patinka
Comment
-
Dėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t
Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
Comment
-
Pagal judumo veiksmų planą (beje patvirtintą Gruodį, t.y. mažiau nei prieš 5 mėnesius) Užvingio tiltas numatytas 2027 metais, o Alberto tiltas išvis nepaminėtas (įkelė kažkokią liniją dviračių takui iki 2030). Va tokia ir nauda iš tų JUDU planų ir apskritai VMS požiūris į planavimą.
- 4 patinka
Comment
-
Alberto tiltui skelbia viešojo pirkimo konsultaciją: https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...urceId=2018509
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąDėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t
Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPlanuoja šiemet pertvarkyti Liubarto tiltą, susiaurinti, įrengti dviračių ir pėsčiųjų takus.
Vyks pristatymas.
https://vilnius.lt/naujienos/pasiras...niu-sprendiniu
Įdomu ar atsižvelgs, priėmė lyg ir neutraliai.
- 16 patinka
Comment
-
O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.
Iš STR
37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
(papildoma ištrauka iš lentelės: gali būti įrengiama arba neįrengiama priklausomai nuo poreikio)Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.04.09, 15:07.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąO koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.
Iš STR
Šiaip liūdna, kad visai nesprendžiamos problemos su Jasinskio VT stotelėm. Ten labai nepatogu – vienoj pusėj įvažiuoti ir išvažiuoti, o kitoj pusėj – išvažiuot link Žvėryno. Ir kam tiek daug nenaudojamo ploto ant viaduko per Geležinio Vilko g.? Realiai jį galima dvigubai susiaurinti – nuvažiavimai link Goštauto g. galėtų atsišakoti žymiai arčiau Neries. Žodžiu. Kaip visada, lyg ir kažkas į gera, bet ne iki galo.Lietuva visiems.
- 8 patinka
Comment
Comment