Ten juostos virš 4 metrų pločio... Viskas tilptų ir be naikinimo.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pranešime taip rašo:
Dėl šios priežasties svarstoma galimybė atsisakyti mažai naudojamos važiuojamosios juostos Žvėryno kryptimi. Šiuo metu iš Naujamiesčio pusės automobiliai ant tilto patenka tik viena važiuojamąja juosta, kuri ant tilto išsišakoja į dvi. Įgyvendinus sprendimą, būtų palikta tik viena juosta šia kryptimi, o likusi erdvė panaudota pėsčiųjų takui įrengti.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai iš Naujamiesčio pusės gal patenka kaip 1+A, bet patampa tiesiog 2, gal palikt juostų skaičių (jei reikia, sumažinus jų plotį), bet ir ant tilto kad būtų 1+A, o ne tiesiog 2 ?Parašė gangstarr Rodyti pranešimąPranešime taip rašo:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klausimas ar tam yra poreikis. Neteko matyti kamščių ta kryptimi. Pagrindinė problema toj vietoj yra nusukimas „žemyn“ link Neries. Kartais būna avarinių situacijų kai iš antros juostos kerta pirmą/A juostą prieš pat nosį viešam transportui.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O tai iš Naujamiesčio pusės gal patenka kaip 1+A, bet patampa tiesiog 2, gal palikt juostų skaičių (jei reikia, sumažinus jų plotį), bet ir ant tilto kad būtų 1+A, o ne tiesiog 2 ?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakarinio piko metu sankryžoje su Vytenio g. (nuo centro pusės) prisigrūda sukantys automobiliai, tai kartais blokuoja tiesiai važiuojantį VT. Jei azartiškas vadyla, tai per ištisines apvažiuoja ir per geltoną šviesoforą gali pravaryt, bet tvarkingai, užsidirba +1 ciklą palaukt.
Dėl Liubarto dviratistų prieš pusmetį dar kitaip čiulbėjo: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/375632
Nors ne pirmą kartą man taip: kelių el. stulpų sakė nestatys, bet po poros metų 1 pastatė, perlūžusį laiptą suremontavo po 4–5 m., ir dar kažkoks atvejis buvo su pertraukėle ir pasakymu, kad tikrai nedarys.Informuojame, kad šiuo vyksta Liubarto g., dalyje Jasinskio g. gatvės tik dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Dviračių trasų planavime dviračių judėjimas bendrame sraute su automobiliais numatytas tik A. Mickevičiaus g., nuoroda: https://maps.vilnius.lt/transportas, kitomis gatvėmis dviratininkai gali taip pat naudotis bet privalu laikytis KET reikalavimų. Papildomai informuojame, kad Liubarto g., Jasinskio g., tilte per upę, Jasinskio g., iki V. Kudirkos g., naujo dviračio tako įrengimas ar juostos pažymėjimas šiuo metu nėra numatytas.
Reziumuojant, tikrai matyt nebus tako tęsinio Jasinskio g. (nes siaura), bet reikia, kad kilpą padarytų žemyn pajungiant į Goštauto g. dvirtakį vedantį į Verslo trikampį, tai tada takas bus naudingas. Dar link Kęstučio g. paturbint būtų gerai, bet tikriausiai bus "už projekto ribų". Jei kas siųsit siūlymus, tai galit prašyti pratęsti darbų vykdymo ribą (kartą pratęsė Dariaus ir Girėno g. dvirtakio projekte ir Laisvės pr. Žemynos gimnazijos stadijono tvoros kampą ties dvirtakiu padarė permatomą nors nepatėko į tvarkomo skvero ribas).♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t
Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal judumo veiksmų planą (beje patvirtintą Gruodį, t.y. mažiau nei prieš 5 mėnesius) Užvingio tiltas numatytas 2027 metais, o Alberto tiltas išvis nepaminėtas (įkelė kažkokią liniją dviračių takui iki 2030). Va tokia ir nauda iš tų JUDU planų ir apskritai VMS požiūris į planavimą.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal vystytojai iš abiejų pusių dalinai finansuos šitą tiltą? Realiai savivaldybė turėtų planuoti pėsčiųjų tiltą maždaug ties estrada, kad pagerintų susisiekimą karoliniškių/lazdynų su miesto centru.Parašė Laure23 Rodyti pranešimąDėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t
Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Va siūlomi sprendiniai. Reik pasakyt, kad pristatymo metu buvo kritikos. Vienas žmogus pasiūlė (ir pateikė brėžinį), kad senuoju Žvėryno tiltu būtų uždraustas eismas, o užvažiavimas ant Liubarto tilto būtų organizuojamas nuo Goštauto g. su užsukimais.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPlanuoja šiemet pertvarkyti Liubarto tiltą, susiaurinti, įrengti dviračių ir pėsčiųjų takus.
Vyks pristatymas.
https://vilnius.lt/naujienos/pasiras...niu-sprendiniu
Įdomu ar atsižvelgs, priėmė lyg ir neutraliai.
							
						
- 16 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.
Iš STR
37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
(papildoma ištrauka iš lentelės: gali būti įrengiama arba neįrengiama priklausomai nuo poreikio)Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.04.09, 16:07.
- 10 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad nebūtų rėkimo "Juostas siaurina! Neina pravažiuot!".Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąO koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.
Iš STR
Šiaip liūdna, kad visai nesprendžiamos problemos su Jasinskio VT stotelėm. Ten labai nepatogu – vienoj pusėj įvažiuoti ir išvažiuoti, o kitoj pusėj – išvažiuot link Žvėryno. Ir kam tiek daug nenaudojamo ploto ant viaduko per Geležinio Vilko g.? Realiai jį galima dvigubai susiaurinti – nuvažiavimai link Goštauto g. galėtų atsišakoti žymiai arčiau Neries. Žodžiu. Kaip visada, lyg ir kažkas į gera, bet ne iki galo.Lietuva visiems.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.
Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.Parašė sleader Rodyti pranešimąTen stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.
Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
							
						Paskutinis taisė abruo; 2025.04.09, 17:04.Lietuva visiems.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten problema, kad kai eismas gatvėje stovi, tai tie įsiliejantys įvažiuoja į gatvę ir skersi sustoja, bei blokuoja pravažiavimą kol eismas gatvėje nepajuda + atvažiuojančių nuo apačios srautas yra didžiausias ir jie užpildo gatvę. Todėl jeigu stotelė bus už įvažos, tai vis vien VT turės laukti kol iš įvažos įvažiavę automobiliai nuvažiuos tolyn. Mano variante tai VT iki stotelės atvažiuotų be trikdžių (nes ir ant tilto turėtų būti VT juosta, nes kitam transportui vienos per akis), o iš stotelės galėtų pajudėti tada kai eismas gatvėje pajuda, taip sutaupant laiko brovimuisi pro automobilius. Brėžinys tai labai grubus ir apačioje pravažiaimas turėtų būti tik vieno automobilio pločio.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.
Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip, sutinku dėl to. Jūsų variante išloštume greitesnį VT judėjimą pro šitą stotelę ir galimybę joje pastoviniuoti atidarytomis durimis, kas pridėtų naudos VT keliaujantiems. Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.Lietuva visiems.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip ten būtų pakankamai daug erdvės. Jeigu jau ruošiamės/norime turėti tramvajų, tai tramvajaus stotelių peronuose, kurie būna viduryje gatvės, dažnu atveju būna gerokai mažiau erdvės, t.y siauriauParašė abruo Rodyti pranešimąKita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
 Būtų pirmoji stotelė pasipratinti prie tramvajaus.
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 
Comment