Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir kame čia tas jūsų "bullshit"? Nieko nepaneigėt. Taip ir neatsakėt kodėl būtent nerūdijantis plienas reikalingas, kame čia fetišas?Parašė evil Rodyti pranešimą
Geriausia iliustracija šiems teiginiams:
Kad ir su labai ribotom žiniom iš univero apie medžiagų atsparumą ir lydinius plius šiokia tokia patirtim dirbant su metalo gaminių tiekimu, bet šitai skaitant akys kraujuoja. Tikrai nepravesiu viso kurso apie plieno lydinius, bet labai rekomenduočiau pačiam pasiskaityti kažkiek mokslinę literatūrą vietoj rėmimosi alchemikų nuomone ir pradėti nuo to kas nerūdijantį plieną daro nerūdijnančiu ir kodėl jis kartais rūdija. Tada galima paanalizuoti kokie lydiniai egzistuoja ir ką ten gali veikti Titanas (spoiler alert: ne dėl nerūdijimo jis ten). Tada galima pasiskaityti ir apie tokio plieno apdirbimą ir dėl to atsirandančius defektus, kurie gali sukelti rūdijimą bei metodus kaip tą rūdijimą sustabdyti ir kas yra nerūdijančio plieno pasyvavimas. Pabaigai galima pasiskaityti ir kaip paruošti nerūdijantį plieną dažymui (nuvilsiu, bet tai nėra sudėtingiau nei "paprastą" plieną).
Mano pagrindinis teiginys, kad nerūdijantis plienas, nėra vienareikšmiškai tiek kokybiškas, kaip galėtų atrodyti.
Jis yra brangesnis.
Paprastas plienas, cinkuotas ir dažytas gali būti ganėtinai kokybiškas ir ilgaamžis.
Iš kur tiek agresijos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia tikrai ne agresija, o siūlymas prieš klaidinant kitus forumo dalyvius, šiek tiek investuoti laiko ir pasitikrinti informacijos teisingumą. Kad nerūdijantis plienas yra sprendimas visiems gyvenimo atvejams tikrai niekad nesakiau, kaip ir neteigiau jo jį reikėtų naudoti tiltų statybai. Tai yra daugiau skonio/piniginės/praktiškumo pasirinkimas. Dėl kokybės tai čia toks pritemptas atvejis, kad nežinau iš kur tokio nekokybiško nerūdijančio plieno gauti, kad jis taip žiauriai neatitiktų specifikacijų jog būtų labiau neatsparus korozijai už kitas plieno rūšis. Daugiau teorinis nei realiai įmanomas variantas.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Ir kame čia tas jūsų "bullshit"? Nieko nepaneigėt. Taip ir neatsakėt kodėl būtent nerūdijantis plienas reikalingas, kame čia fetišas?
Mano pagrindinis teiginys, kad nerūdijantis plienas, nėra vienareikšmiškai tiek kokybiškas, kaip galėtų atrodyti.
Jis yra brangesnis.
Paprastas plienas, cinkuotas ir dažytas gali būti ganėtinai kokybiškas ir ilgaamžis.
Iš kur tiek agresijos
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu va tai ir matome, kad nerūdijančio plieno konstrukcija būtų tik maždaug dvigubai brangesnė. O jei lyginti su cinkuotu ir dažytu - net mažiau nei dvigubai brangesnė.Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąPo ranka buvo 2015 m "Montuotojo" įkainiai.
O čia palyginimas svorių:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje rekonstruos Bruklino vardu pavadintą tiltą: 5 milijonai eurų jį pakeis neatpažįstamai
Bus rekonstruojamas Vilniaus Elektrinės tiltas prie Bukčių miško, vilniečių pramintas Bruklino vardu. Jis sujungs kairėje upės pusėje projektuojamus takus palei Eigulių ir Elektrinės gatves – su Miškinių gatve ir Lazdynų rajonu dešinėje pusėje.
Iki šiol naudotas tik inžineriniams tinklams, po rekonstrukcijos tiltas bus patogus pėstiesiems ir dviratininkams.
Rekonstruojant bus siekiama atkurti pirminį tilto dizainą paliekant lynus, tačiau buvusios metalinės konstrukcijos dėl korozijos bus pakeistos naujomis. Taip pat bus platinamos atramos, įrengiama platesnė perdanga.
184 m ilgio ant atramų kabantis tiltas buvo pastatytas prieš daugiau nei pusę amžiaus – 1957 m. Dėl nekokybiškų statybos darbų bei nukrypimų nuo projekto, tiltas nebuvo priduotas eksploatacijai ir tarnavo tik kaip atrama inžinerinėms komunikacijoms. Jis nebuvo skirtas pėstiesiems.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
deja, tai pats nereikalingiausias tiltas per Nerį koks gali dabar būti...
ves iš vieno užkampio, į kitą (aplink nėra traukos nei centrų, šalia nei dviračių nei pėsčiųjų takų).
viliuosi statys privačiomis lėšomis?
o daug svarbesnis ir reikalingesnis mano nuomone būtų užvingio salos tiltas (tarp Vingio parko ir Litexpo), kuris tikrai būtų labai aktyviai naudojamas...
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Stalčiuj. Per daug vargo ir per mažai galimo piar'o. Nebent Darnu pramuš, kurie ten krūvas daugiabučių planuoja tam krante ir tiltas galimai butų vertę dar pakeltų.Parašė taimis Rodyti pranešimąKaip su tilto tarp Vingio parko ir LITEXPO statybomis?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pramuš tai patys prafinansuos ir pastatys? Ar pateps kažkam, kad miesto pinigais pagerintų jų projekto vertę?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Stalčiuj. Per daug vargo ir per mažai galimo piar'o. Nebent Darnu pramuš, kurie ten krūvas daugiabučių planuoja tam krante ir tiltas galimai butų vertę dar pakeltų.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man tinka abu variantaiParašė mantasm Rodyti pranešimą
Pramuš tai patys prafinansuos ir pastatys? Ar pateps kažkam, kad miesto pinigais pagerintų jų projekto vertę?
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Konkursus surengė, pasigyrė ir pamiršo – dviejų tiltų artimiausiu metu Vilniuje neišvysime
Iš Vingio parko į „Litexpo“ parodų centrą vedančio Užvingio tilto, kuriuo taip gyrėsi savivaldybė, projektinių pasiūlymų svarstymas vyko dar 2019 metų rudenį, tačiau iki šiol nebaigtos detaliojo plano rengimo procedūros.
Savivaldybės atstovas Gabrielius Grubinskas tvirtino, kad Užvingio tilto techninio projekto ekspertizė atlikta, ekspertai projektui pastabų neturėjo.
Taip pat apie projektą jau informuota ir visuomenė. Tačiau bėda, kad su Užvingio tilto projektu susijusio detaliojo plano rengimo ir žemės paskirties keitimo procedūros nėra baigtos. O dėl žemės sklypų suformavimo ir paskirties būtų sprendžiama tik užbaigus teritorijų planavimo dokumentus, jei toks poreikis būtų.
Paklaustas, kada bus skelbiamas statybos rangos darbų konkursas, G.Grubinskas aiškino, kad šiuo metu rengiami teritorijų planavimo dokumentai. Juos parengus bus kreipiamasi dėl statybos leidimo išdavimo.Kito pėsčiųjų tilto per Nerį nuo A.Goštauto gatvės iki Upės gatvės projektą šiuo metu vertina ekspertai. Anot G.Grubinsko, gavus jų išvadą bus kreipiamasi dėl statybos leidimo, tada sprendžiama dėl projekto įgyvendinimo laiko ir finansavimo.
Seimo kanceliarija neskuba parengti dokumentų, nuo kurių priklauso ne tik tilto likimas, bet ir tunelio po Seimu remonto darbai.
- 2 patinka
 
Comment
 
							
						
Comment