Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai labai abejoju, kad 20%, nes taip beveik niekas nevažinėja.

    Comment


      Aš irgi nelabai įžvelgčiau iš kur ten tie 20% galėtų atsirast. Vienintelė priežastis kodėl tai reikėtų apsigręžti ir grįžti būtų jeigu pravažiavai stotelę arba supratai, kad ne į tą pusę važiuoji. Kitu atveju išlipi Žvėryne ir persėdi. Ten visos 4 stotelės yra beveik vienoje vietoje.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Aš irgi nelabai įžvelgčiau iš kur ten tie 20% galėtų atsirast. Vienintelė priežastis kodėl tai reikėtų apsigręžti ir grįžti būtų jeigu pravažiavai stotelę arba supratai, kad ne į tą pusę važiuoji. Kitu atveju išlipi Žvėryne ir persėdi. Ten visos 4 stotelės yra beveik vienoje vietoje.
        Labiau turėjau omenyje važiuojant T1/T3/T9/Lazdynų autobusais ir persėdant pvz į 7 troleibusą arba 4G. Tokių žmonių tikrai yra ir pakankamai nemažai (kai pvz neapsimoka ilgai laukti 7 arba 55 autobuso Lazdynuose). Čia dėl tam tikro infrastruktūrinio netobulumo - Narbuto gatvėje nėra Sietyno stotelės.

        Iš Panoramos iš tiesų daug patogiau persėsti Žvėryno stotelėje.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          O kodėl negalima kirsti Narbuto gatvės Laisvės pr./Pilaitės pr./T. Narbuto sankryžoje arba T. Narbuto/Sėlių sankryžoje? Nereikia jokių laiptų/pandusų, ir kelionė lygiai tokio pačio atstumo.

          Žmonių, kurie Narbuto gatve atvažiavo su VT iš vienos pusės, turi pereiti gatvę ir vėl važiuoti su VT jau į kitą pusę tikrai yra, bet jie tesudaro gal 20% visų ten einančių pėsčiųjų. Bet kuriomis kitomis kryptimis einančių pėsčiųjų susisiekimas niekaip nepablogėjo.
          Kirsti ties laisvės prospektu reikėtu pereiti minimum 2 šviesaforus plius daryti lanką nes sankriža yra išsiplėtusi. Sėlių gatvių sankrižoje irgi yra šveisaforas, bet dabar tai yra patogesnis variantas nei viadukas.
          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Beje, dėl BRT - kiek suprantu, jis dabar nėra statomas, nes "neužtenka srautų"? Gal kas nors žinote, kokie yra VMS nustatyti srautai, reikalingi pradėti BRT sistemos statymą ar bent jau rimtą planavimą (ir kuo jie paremti)?
          Lygtais tramvajaus temoje rašė kad 6000 į vieną pusę, bet kad jau dabar pagal judu ataskaitą du troleibusai viršija tokius srautus.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Kirsti ties laisvės prospektu reikėtu pereiti minimum 2 šviesaforus plius daryti lanką nes sankriža yra išsiplėtusi. Sėlių gatvių sankrižoje irgi yra šveisaforas, bet dabar tai yra patogesnis variantas nei viadukas.
            O kokias problemas sukelia šviesoforas? Kaip tik šviesoforas tokioje gatvėje kaip Narbuto yra šimtą kartų saugiau, negu paprasta nereguliuojama perėja.

            Ir beje, tas jūsų minimas lankas tesiekia 50 metrų (matuota per maps.lt) lyginant su senąja perėja. Tikrai labai daug.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              O kokias problemas sukelia šviesoforas? Kaip tik šviesoforas tokioje gatvėje kaip Narbuto yra šimtą kartų saugiau, negu paprasta nereguliuojama perėja.

              Ir beje, tas jūsų minimas lankas tesiekia 50 metrų (matuota per maps.lt) lyginant su senąja perėja. Tikrai labai daug.
              Sukelia problemas, kad reikia sustoti, netenkama pirmenybės.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Sukelia problemas, kad reikia sustoti, netenkama pirmenybės.
                Ir dar toks side effectas, kad neužmuša, einant per gatvę įsitikinus savo pirmenybe ir žiūrint į telefoną, kaip buvo Narbuto g. perėjoj.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Ir dar toks side effectas, kad neužmuša, einant per gatvę įsitikinus savo pirmenybe ir žiūrint į telefoną, kaip buvo Narbuto g. perėjoj.
                  Taip, šiu atveju užmuša bėgančius per raudoną.

                  Comment


                    Reikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.

                    https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15

                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2163
Size:	107,2 kB
ID:	1958656

                    Comment


                      Šiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:


                      Užvingio salos tiltas

                      Click image for larger version

Name:	Citify-Litexpo-pesciuju-tiltas-26.jpg
Views:	731
Size:	151,0 kB
ID:	1960989


                      Žadėjo pastatyt 2022 III, realiai net nepradėjo statybų.

                      Žvėryno pėsčiųjų tiltas

                      Click image for larger version

Name:	Citify-Pesciuju-tiltas-per-Neri-ties-Green-Hall-07.jpg
Views:	699
Size:	171,8 kB
ID:	1960990

                      2019 metų rudenį žadėjo, kad pėsčiųjų tiltas bus pastatytas per ateinančius ketverius metus, tai gaunas, kad vėliausiai kitų metų rudenį tiltas jau turėtų būt pastatytas, nors realiai statybos dar neprasidėjo ir iki jų pradžios yra dar labai toli.

                      Baltojo tilto pėsčiųjų viadukas

                      Click image for larger version

Name:	Citify-Baltojo-tilto-pesciuju-viadukas-12.jpg
Views:	689
Size:	275,1 kB
ID:	1960991

                      Iš pradžių žadėjo pastatyt dar 2020 pabaigoje, paskui žadėjo 2022 pabaigoje. Realiai jokių statybų neprasidėjo.

                      Na ir dar praeitų metų vasarą buvo toks labiau komiškas pabandymas prižadėt ant tiek nerealistiškų dalykų, kuriuos net sunku būtų vertinti rimtai, na bet juk ne kažkoks rajono kvailelis apie tai kalba, o pati VMS, tad:

                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Iš savivaldybės protokolų keli įdomūs dalykai išlindo:

                      1. Balsių - Nemenčinės tiltas. Iki 2022 m. vasaros turi būti suprojektuotas ir pastatytas pėsčiųjų tiltas per Nerį. Automobilių tilto neplanuojama bent artimiausius 10 metų.

                      2. Žirmūnai - Antakalnis pėsčiųjų ir dviračių tiltas. Bus atliekami tyrimai, ieškoma geriausios konstrukcijos. Rašo, kad "pasirinkta pirmoji vieta", bet neaišku kuri tiksliai. Pagal BP tai turėtų būti čia:

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-06-29 122242.jpg
Views:	1925
Size:	111,4 kB
ID:	1896381

                      Comment


                        Dėl Užvingio tilto kažką esu girdėjęs, kad lyg tai įstrigo su detaliuoju planu. Kažkuri įstaiga nenori praleisti. O tech. projektas kaip ir baigtas.

                        * čia aš ne teisinu, o dalinuosi ką teko girdėt

                        Comment


                          Įtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
                          Šiaip tai logikos tame yra.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Įtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
                            Šiaip tai logikos tame yra.
                            Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektas

                            Comment


                              Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

                              Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektas
                              Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
                                Praturtėjo miesto gyventojai, bet miesto biudžetas šiaip gana skurdus. Manau procentaliai pagal tuometines žmonių ir miesto pajamas, tai dabar tas skirtumas lyginant su tarybiniais laikais yra smarkiai miesto nenaudai.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
                                  Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. Piguva

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. Piguva
                                    Nu prie ko cia? Jei nemokat kritikos issakyti, tai gal geriau nerasinet bet ko ir nedaryt sau gedos. Tilta statyt tai ne nama laukuose sumuryt. Konstrukcija stovi desimtmeciais ar net simtmeciais, reikalinga nuolatine prieziura ir dar reik, kad ji butu prijungta prie infrastrukturos pilnai. Dar ypac su dabartine zaliavu situacija irgi ne pyragai inzinerines infrastrukturos statybai.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
                                      meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
                                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                      - George W. Bush President of the USA

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        Šiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:
                                        Turėtų savivaldybė tiksliau komunikuoti ir sakyti kad čia yra ne planuojama pastatymo data, o anksčiausia įmanoma data jeigu visi procesai eis sklandžiai ir bus finansavimas. Net jeigu viskas sklandžiai vyksta ir turi paruoštą projektą nesi garantuotas kad pavyks biudžete pasitvirtint, o su covid, karu, infliacija ir pan turbūt apskritai išeina žadėti tik metams į priekį, nes kai trūksta lėšų lengviausia nukirpti didesnius projektus - iš kart daug pinigų atlaisvini netikėtiems poreikiams padengti. Tik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.

                                        Comment


                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                          Tik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.
                                          Logiška vertinti pažadus tada, kai objektas yra statomas ir jau atrėja terminas, arba kai statybos dar net neprasidėjo ir yra aišku, kad iki žadėto termino jau niekaip nespės. Taip pat logiška, kad žmonės dažnai kalba apie tam tikrus atvejus, kai VMS laiko miestiečius idiotais ir kasmet žada įgyvendint tą patį projektą, kaip pvz Narbuto dvirtakis, Neries krantinės ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X