Parašė Romas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe, tokių daugiau, bet, kaip jau rašiau - koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku?
O kas jiems kitaip? Tas pats kas sakiniu aukščiau.
Ne, pagerėjo absoliučiai daugumai. Pabandykit tiesiog atvykti ir pasinaudoti visais įmanomais variantais (t.y. nuo abiejų stotelių eiti visomis galimomis kryptimis ir atvirkščiai) - pamatysite pats.
Pvz įmanomas pėsčiojo ar dviratininko maršrutas:
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPer kokius ~10 metų atsimenu ten 3 avarijas, visose buvo nustatyta pėsčiojo kaltė.
Na taip, tie kas eina į draustinį tikrai turi geresnį variantą nei prieš tai.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAbsoliučiai visiems geriau, ne tik einantiems į draustinį. Siūlau nueiti į vietą ir pažiūrėti srautus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTas viadukas smarkiai pagerino Karoliniškių draustinio pasiekiamumą krūvai žmonių.
O avarijų ten buvo ne viena per keletą metų. Aš bent du atvejus atsimenu, buvo viena avaringesnių vietų Vilniuje.
- 1 patinka
Comment
-
Ginčijamasi buvo dėl pasakymo "Apie perėjas virš gatvių LT galime pasimokyti narbuto gatvėje - nutrenkus iš telefono neišlindusią ir po mašina pačia palindusią merginą pastatė perėją viršuje dėl ko pablogėjo susisiekimas pėstiesiems ir VT varototjams ir pagerėjo automobiliams."
Tikiuosi, kad dauguma suprato, kad tai netiesa, ir kad daugiau diskusijų apie šią vietą nebebus.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O gal kirsti gatvę ir nelipti laiptais (pvz eiti toliau kita gatvės puse ar sėsti į VT?
Pvz įmanomas pėsčiojo ar dviratininko maršrutas:
Žmonių, kurie Narbuto gatve atvažiavo su VT iš vienos pusės, turi pereiti gatvę ir vėl važiuoti su VT jau į kitą pusę tikrai yra, bet jie tesudaro gal 20% visų ten einančių pėsčiųjų. Bet kuriomis kitomis kryptimis einančių pėsčiųjų susisiekimas niekaip nepablogėjo.
- 2 patinka
Comment
-
Aš irgi nelabai įžvelgčiau iš kur ten tie 20% galėtų atsirast. Vienintelė priežastis kodėl tai reikėtų apsigręžti ir grįžti būtų jeigu pravažiavai stotelę arba supratai, kad ne į tą pusę važiuoji. Kitu atveju išlipi Žvėryne ir persėdi. Ten visos 4 stotelės yra beveik vienoje vietoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš irgi nelabai įžvelgčiau iš kur ten tie 20% galėtų atsirast. Vienintelė priežastis kodėl tai reikėtų apsigręžti ir grįžti būtų jeigu pravažiavai stotelę arba supratai, kad ne į tą pusę važiuoji. Kitu atveju išlipi Žvėryne ir persėdi. Ten visos 4 stotelės yra beveik vienoje vietoje.
Iš Panoramos iš tiesų daug patogiau persėsti Žvėryno stotelėje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
O kodėl negalima kirsti Narbuto gatvės Laisvės pr./Pilaitės pr./T. Narbuto sankryžoje arba T. Narbuto/Sėlių sankryžoje? Nereikia jokių laiptų/pandusų, ir kelionė lygiai tokio pačio atstumo.
Žmonių, kurie Narbuto gatve atvažiavo su VT iš vienos pusės, turi pereiti gatvę ir vėl važiuoti su VT jau į kitą pusę tikrai yra, bet jie tesudaro gal 20% visų ten einančių pėsčiųjų. Bet kuriomis kitomis kryptimis einančių pėsčiųjų susisiekimas niekaip nepablogėjo.
Parašė VLR Rodyti pranešimąBeje, dėl BRT - kiek suprantu, jis dabar nėra statomas, nes "neužtenka srautų"? Gal kas nors žinote, kokie yra VMS nustatyti srautai, reikalingi pradėti BRT sistemos statymą ar bent jau rimtą planavimą (ir kuo jie paremti)?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kirsti ties laisvės prospektu reikėtu pereiti minimum 2 šviesaforus plius daryti lanką nes sankriža yra išsiplėtusi. Sėlių gatvių sankrižoje irgi yra šveisaforas, bet dabar tai yra patogesnis variantas nei viadukas.
Ir beje, tas jūsų minimas lankas tesiekia 50 metrų (matuota per maps.lt) lyginant su senąja perėja. Tikrai labai daug.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kokias problemas sukelia šviesoforas? Kaip tik šviesoforas tokioje gatvėje kaip Narbuto yra šimtą kartų saugiau, negu paprasta nereguliuojama perėja.
Ir beje, tas jūsų minimas lankas tesiekia 50 metrų (matuota per maps.lt) lyginant su senąja perėja. Tikrai labai daug.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSukelia problemas, kad reikia sustoti, netenkama pirmenybės.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąIr dar toks side effectas, kad neužmuša, einant per gatvę įsitikinus savo pirmenybe ir žiūrint į telefoną, kaip buvo Narbuto g. perėjoj.
Comment
-
Reikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
- 1 patinka
Comment
Comment