Žvėryną perskyrusios judrios T. Narbuto gatvės apačioje, tarp pėsčiųjų takų Elnių ir Danielių gatvėse, planuojama nauja jungtis keliaujantiems po miestą be automobilio.
Kad planuojamas jis ten jau nežinia kiek dešimtmečių. Labai abejoju, ar bus statomas artimiausiu laiku. Be to, logiška būtų pirma įgyvendinti projektą su VT juostomis per visą Narbuto g. (buvo vizualizacijos), nes po šituo viaduku keistųsi gatvės plotis ir būtų įrengiamos atraminės sienelės šlaitui. Tai pirma statyti šitą viaduką, o VT juostų įrengimą palikti ateičiai atrodo labai neprotinga.
Kad planuojamas jis ten jau nežinia kiek dešimtmečių. Labai abejoju, ar bus statomas artimiausiu laiku. Be to, logiška būtų pirma įgyvendinti projektą su VT juostomis per visą Narbuto g. (buvo vizualizacijos), nes po šituo viaduku keistųsi gatvės plotis ir būtų įrengiamos atraminės sienelės šlaitui. Tai pirma statyti šitą viaduką, o VT juostų įrengimą palikti ateičiai atrodo labai neprotinga.
Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
Abejoju, ar greičiau, per Molėtų plentą važiuojant beveik niekur nereikia stoti ir greitis žymiai didesnis, o per Kareivių g. kamščius ir susiaurintą Valakampių tiltą tikrai būtų lėčiau, plius ir šviesoforų daugiau.
Reikia pritarti, kad iš Nemenčinės pusės į Vilniaus šiaurinę dalį dažnai patogiai važiuoti 108-A14. Taip yra dėl rekonstruoti A14 Molėtų plento nuo miesto ribos iki 21 kilometro.
O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti. Kol kas aišku to tiek, kad trasos per KK 102 Nemenčinės plentą patrauklumas sumažėjo.
Reikia pritarti, kad iš Nemenčinės pusės į Vilniaus šiaurinę dalį dažnai patogiai važiuoti 108-A14. Taip yra dėl rekonstruoti A14 Molėtų plento nuo miesto ribos iki 21 kilometro.
O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti. Kol kas aišku to tiek, kad trasos per KK 102 Nemenčinės plentą patrauklumas sumažėjo.
Tiltas susiaurintas dėl to, kad yra avarinės būklės, kad nesugriūtų nuo apkrovos.
Ne, tokių daugiau, bet, kaip jau rašiau - koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku?
O kas jiems kitaip? Tas pats kas sakiniu aukščiau.
Ne, pagerėjo absoliučiai daugumai. Pabandykit tiesiog atvykti ir pasinaudoti visais įmanomais variantais (t.y. nuo abiejų stotelių eiti visomis galimomis kryptimis ir atvirkščiai) - pamatysite pats.
O gal kirsti gatvę ir nelipti laiptais (pvz eiti toliau kita gatvės puse ar sėsti į VT?
Taip, čia antras variantas, kuriuo naudojasi nykstamai mažas kiekis žmonių. Be to, žymiai patogiau važiuoti už Narbuto viaduko Vaitkaus (ex Mėnulio) gatve, o ne palei Narbuto gatvę.
Tai nekeičia fakto, kad 99.99% žmonių dabar yra žymiai patogiau.
Ginčijamasi buvo dėl pasakymo "Apie perėjas virš gatvių LT galime pasimokyti narbuto gatvėje - nutrenkus iš telefono neišlindusią ir po mašina pačia palindusią merginą pastatė perėją viršuje dėl ko pablogėjo susisiekimas pėstiesiems ir VT varototjams ir pagerėjo automobiliams."
Tikiuosi, kad dauguma suprato, kad tai netiesa, ir kad daugiau diskusijų apie šią vietą nebebus.
O gal kirsti gatvę ir nelipti laiptais (pvz eiti toliau kita gatvės puse ar sėsti į VT?
Pvz įmanomas pėsčiojo ar dviratininko maršrutas:
O kodėl negalima kirsti Narbuto gatvės Laisvės pr./Pilaitės pr./T. Narbuto sankryžoje arba T. Narbuto/Sėlių sankryžoje? Nereikia jokių laiptų/pandusų, ir kelionė lygiai tokio pačio atstumo.
Žmonių, kurie Narbuto gatve atvažiavo su VT iš vienos pusės, turi pereiti gatvę ir vėl važiuoti su VT jau į kitą pusę tikrai yra, bet jie tesudaro gal 20% visų ten einančių pėsčiųjų. Bet kuriomis kitomis kryptimis einančių pėsčiųjų susisiekimas niekaip nepablogėjo.
Comment