Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiekvienas traukiat antklodę į savo pusę. Geriau nestatyt tilto ten, kur jo nėra, o pastatyt ten, kur ir taip galima pereit gatvę...

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Kiekvienas traukiat antklodę į savo pusę. Geriau nestatyt tilto ten, kur jo nėra, o pastatyt ten, kur ir taip galima pereit gatvę...
      Kam pėsčiajam tiltas, jei jis negalės sėsti į automobilį ir tuo tiltu pervažiuoti?

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą

        Pilnai pritariu - visiškas pinigų švaistymas. (Bet prisiminkit - nėra pinigų šaligatviams! Nu Nėra. Kas dar neaišku?)

        Vietoje to, geriau pvz čia per GV permestų:

        Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	227,1 kB ID:	1897291

        https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...tify=allLayers
        Kazkada, kol nebuvo GV gatves, Didlaukio gatve cia nebuvo perkirsta ir buvo patogu, todel viadukas sioje vietoje duotu naudos visam rajonui.

        Comment


          Parašė Iron w Rodyti pranešimą
          Kazkada, kol nebuvo GV gatves, Didlaukio gatve cia nebuvo perkirsta ir buvo patogu, todel viadukas sioje vietoje duotu naudos visam rajonui.
          Buvo VMSA skelbtas projektas šioje vietoje viadukui su atskiru pestiesiems, dviračiams gal prieš kokius 7 metus.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Buvo VMSA skelbtas projektas šioje vietoje viadukui su atskiru pestiesiems, dviračiams gal prieš kokius 7 metus.
            Jis ten visada buvo suplanuotas pagal buvusį BP. O naujajame plane jo nebėra?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Jis ten visada buvo suplanuotas pagal buvusį BP. O naujajame plane jo nebėra?
              Yra.

              Click image for larger version

Name:	GV.png
Views:	702
Size:	142,1 kB
ID:	1897640

              Comment


                Parašė Iron w Rodyti pranešimą
                viadukas sioje vietoje duotu naudos visam rajonui.
                Naudos būtų tik jei kalba eina apie pėsčiųjų viaduką. Automobilinis paverstų Didlaukio g. į tranzitinę, kas vienareikšmiškai yra blogai. Bet tokiam viadukui ten mažokai vietos. Pirmuosiuose rajono planuose "Iki" parduotuvės vietoje turėjo būti 2 devynaukščiai, o naujesniame plane, kuris atsižvelgia į Geležinio Vilko g. egzistavimą, parduotuvės vietoje turėjo būti nuovaža ir keistos formos sankryža. T.y. dabar ten vargu ar pavyktų kažką įgrūsti negriaunant "Iki".

                Click image for larger version

Name:	didl.png
Views:	1530
Size:	1,05 MB
ID:	1897650
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Kitoj Didlaukio g. pusėj galėtų tiesti pėstiesiems. Net reljefas aukštėja prie kolegijos pastato. Gaila tik lieka dviračių takas pietuose, bet ten statyti viaduką ir dar apačioj palikti šaligatvį ir dvirtakį, matyt, tikrai nebūtų pakankamai vietos. Tektų kirsti medžius prie tų daugiabučių šiaurėj, iššūkis būtų kompensuot taršą ir garsą nuo gatvių. Visgi, kažką sugalvotų, kad ir su tais pačiais želdyniais įrengiant naujus ir brandžius, gal kokias apželdintas konstrukcijas, kad bent nebūtų blogiau nei yra dabar.
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment


                    arba galėtu kažkurioje pusėje pervadint Didlaukio gatvę,

                    Comment


                      Parašė sunkis Rodyti pranešimą
                      arba galėtu kažkurioje pusėje pervadint Didlaukio gatvę,
                      Taip, šitai seniai reikėjo padaryti. Neturi būti perkirstų gatvių, ypač tokių, į kurių kitą dalį reikia važiuoti darant didžiulį lankstą. Ozo g. galą pervadino į Šešuolių, o čia niekaip nepervadina.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Naudos būtų tik jei kalba eina apie pėsčiųjų viaduką. Automobilinis paverstų Didlaukio g. į tranzitinę, kas vienareikšmiškai yra blogai. Bet tokiam viadukui ten mažokai vietos. Pirmuosiuose rajono planuose "Iki" parduotuvės vietoje turėjo būti 2 devynaukščiai, o naujesniame plane, kuris atsižvelgia į Geležinio Vilko g. egzistavimą, parduotuvės vietoje turėjo būti nuovaža ir keistos formos sankryža. T.y. dabar ten vargu ar pavyktų kažką įgrūsti negriaunant "Iki".

                        Click image for larger version  Name:	didl.png Views:	347 Size:	1,05 MB ID:	1897650
                        Taip, tai būtų tik pėsčiųjų ir dviratininkų.

                        PS.
                        Nebebūtų stabdomas IR autotransportas. GV yra tranzitinė gatvė - tokias jos funkcija turėtų būti puoselėjama.
                        Paskutinis taisė spekas; 2021.07.09, 15:49.

                        Comment


                          Įrenginėjamas pėsčiųjų tiltas per Vilnelę ant esamų metalo konstrukcijų Paupyje

                          Sena nuotrauka:



                          https://www.facebook.com/GyventojuAs...45023536926368

                          Comment


                            Žvėryną perskyrusios judrios T. Narbuto gatvės apačioje, tarp pėsčiųjų takų Elnių ir Danielių gatvėse, planuojama nauja jungtis keliaujantiems po miestą be automobilio.

                            Comment


                              Kad planuojamas jis ten jau nežinia kiek dešimtmečių. Labai abejoju, ar bus statomas artimiausiu laiku. Be to, logiška būtų pirma įgyvendinti projektą su VT juostomis per visą Narbuto g. (buvo vizualizacijos), nes po šituo viaduku keistųsi gatvės plotis ir būtų įrengiamos atraminės sienelės šlaitui. Tai pirma statyti šitą viaduką, o VT juostų įrengimą palikti ateičiai atrodo labai neprotinga.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                Kad planuojamas jis ten jau nežinia kiek dešimtmečių. Labai abejoju, ar bus statomas artimiausiu laiku. Be to, logiška būtų pirma įgyvendinti projektą su VT juostomis per visą Narbuto g. (buvo vizualizacijos), nes po šituo viaduku keistųsi gatvės plotis ir būtų įrengiamos atraminės sienelės šlaitui. Tai pirma statyti šitą viaduką, o VT juostų įrengimą palikti ateičiai atrodo labai neprotinga.
                                Iš brėžinių:


                                Click image for larger version

Name:	schema.png
Views:	886
Size:	410,6 kB
ID:	1904785

                                Click image for larger version

Name:	pastabos.png
Views:	872
Size:	212,4 kB
ID:	1904786

                                Comment


                                  Parašė Eddy Rodyti pranešimą
                                  Įrenginėjamas pėsčiųjų tiltas per Vilnelę ant esamų metalo konstrukcijų Paupyje

                                  Sena nuotrauka:



                                  https://www.facebook.com/GyventojuAs...45023536926368
                                  Jau kaip ir baigė

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
                                    Abejoju, ar greičiau, per Molėtų plentą važiuojant beveik niekur nereikia stoti ir greitis žymiai didesnis, o per Kareivių g. kamščius ir susiaurintą Valakampių tiltą tikrai būtų lėčiau, plius ir šviesoforų daugiau.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Reikia pritarti, kad iš Nemenčinės pusės į Vilniaus šiaurinę dalį dažnai patogiai važiuoti 108-A14. Taip yra dėl rekonstruoti A14 Molėtų plento nuo miesto ribos iki 21 kilometro.
                                      O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti. Kol kas aišku to tiek, kad trasos per KK 102 Nemenčinės plentą patrauklumas sumažėjo.

                                      Comment


                                        Parašė Romas
                                        O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti.
                                        Kažkur buvo rašyta - tai padaryta tam, kad sumažėtų apkrova tiltui.

                                        Comment


                                          Vienas iš akivaizdžiausių pliusų, tai sumažėjęs greitis. Mažiau greičio=ma=iau triukšmo. Mažiau pusgalvių, nardančių po juostas savo dūmijančiais BMW.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X