Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Valstybinė paslaptisParašė Garbanius Rodyti pranešimąĮdomu būtų pamatyt rekonstrukcijos/humanizacijos projektą.
- 2 patinka
Comment
-
Ne.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr dėl siaurumo susidaro papildomi kamščiai?
Vienintelis nesusipratimas tai stotelės J.Jasinskio. Geras pasiūlymas buvo įrengti jas fiktyviai “ant tilto”, kad galima būtų panaikinti tą nesusipratimą, kuris yra padarytas link Islandijos st., o bet tačiau kam to reikia, kai galima palikti nepatogų sustojimą 50° kampu, kur reikia prasibrauti pro mašinas iš Verslo trikampio ir GV.
- 4 patinka
Comment
-
Nemanau, kad 20-30 metrų skirtumas turi didelę įtaką traukos taškams. Pavėsį galima lengvai sukurti uždengus stotelės stogą ir galinę dalį augalais, kaip tai daroma kitur Europoje. Ir čia tas stotelės perstūmimas liestų tik vieną pusę (link Islandijos st.), nes kitoje gatvės pusėje stotelė stovi ganėtinai normaliai, bet net jeigu ir ją trauktume ant tilto, tai 123 liktų su stotelės ženklu ir viskas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAnt tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.
- 1 patinka
Comment
-
Na, ten yra požeminė perėja po viaduku per Geležinio vilko g., tai nematau didelės problemos su tuo. Gal geriau yra sklandesnis ir greitesnis troleibusų eismas, negu kad paeiti papildomus 20 metrų.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAnt tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.Lietuva visiems.
Comment
-
Įdomiausia, kad net tos laikinos juostos nupieštos per plačiai. Drąsiai galima buvo dar 1-1,5m uždaryti ir viskas tilptų ir darbai greičiau įvyktų.Parašė abruo Rodyti pranešimąEina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
- 6 patinka
Comment
-
Faktas. Čia puikiai tilptų platus šalitiltis vienoje pusėje su dviračių taku ir šaligatviu ir keturios eismo juostos (viena iš jų A juosta). Bei labai sėkmingai pavyktų perkeltį stotelę į tą vietą kur dabar prasideda išfrezuotas asfaltas, taip išvengian poreikio VT rikiuotis ir kirstis su srautu atvažiuojančiu nuo GV ir Goštauto g.Parašė abruo Rodyti pranešimąEina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
Nors ir dabartinis projektas neblogas, tik gaila, kad nesugebėta stotelės perkelti.Paskutinis taisė sleader; 2025.09.07, 12:06.
- 2 patinka
Comment
-
Per daug neseku šios temos, bet įdomumo dėlei pamatavau Google Maps Kauno Vileišio tiltą, kur oficialiai tik 2 juostos, tačiau visas miestas su autobusais, sunkvežimiais ir t.t. sutelpa į keturias - 11.41m, t.y. 2.85m juostaiParašė abruo Rodyti pranešimąEina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
Liubarto tiltas - 16.81m, t.y. 4.2m juostai
Proporcingai gaunas, kad tilptų 5.9 juostos.
- 6 patinka
Comment
-
Taip, bet nezinau ar esate mate sita tilta kai vaziuoja eismas. Niekada neesu mates taip stipriai siubuojancio gelzbetoninio tilto.Parašė abruo Rodyti pranešimąEina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
Comment
-
Oj ne, aš ir nesiūlau 6 juostų daryti, jokiu būdu. Manau, čia užtektų 3 juostų, iš kurių viena – VT juosta centro kryptimi. Ir platūs šalitilčiai su pėsčiųjų ir dviračių takais.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Taip, bet nezinau ar esate mate sita tilta kai vaziuoja eismas. Niekada neesu mates taip stipriai siubuojancio gelzbetoninio tilto.Lietuva visiems.
Comment
-
Del to, kad jis ne gelzbetoninis, o metalinis. Visa vasara vyksta jo konstrukciju smeliavimo ir dazymo darbai.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Taip, bet nezinau ar esate mate sita tilta kai vaziuoja eismas. Niekada neesu mates taip stipriai siubuojancio gelzbetoninio tilto.
Del paties tilto plocio. Tiltas buvo statytas tikintis, jog viena diena Kestucio g. bus praplatinta iki 6 juostu, ir kirsdama Neri susijungs su Gelezinio Vilko g. Todel buvo planuojama, kad ir J.Jasinskio g. ir Pamenkalnio g. taps magistraline gatve. Tai, kaip zinome, nenutiko. (Idedu iskarpa is 1981m. Vilniaus Miesto gen. plano, paimta is sito straipsnio https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...u-1634-1460448)
Siaip paciam butu idomu pamatyt ir daugiau planu, kaip butu bandoma is Kestucio g. padaryti magistralini kelia. Kazkada teko matyt ir maketo nuotraukas, bei eskizus, bet niekur ju neberandu.
- 5 patinka
Comment
Comment