O ar yra kur nors šnekama apie realių darbų pradžią ir pabaigą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Ar iš kur nors būtų galima atsisiųsti šiuos brėžinius ?Parašė Komandoras Rodyti pranešimąŠiek tiek naujos informacijos. Svarstymams teikiami jau gana išsamus Kauno aplinkkelio projektas. Visas projektas padalintas į du etapus. Pirmasis, nuo taip vadinamos Muravos sankryžos, jos neįtraukiant iki nuvažiavimo link Marijampolės, ties Mega. Į pirmąjį etapą neįtraukti nuvažiavimai į Kleboniškio, Panerių gatves, tačiau bus pertvarkytas nuvažiavimas į Megą ir įrengtas nuvažiavimas į Šiaurės pr. prie troleibusų parko. Kelyje numatomas 110 km/h greitis.
Oranžine spalva I-asis darbų etapas. Atsiprašau už dydį, tai ir taip stipriai sumažinta.
Atvaizdas
Atvaizdas
Pirmą kartą sužinojau, kad šis sklypas priklauso Akropoliui. Matyt kažkada planuose buvo čia numatytas.
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Gal ir bus kada, kol kas tai neaktulau, yra problematiškesnių vietų. Kad ir viadukas ties Giraite su privažiuojamaisiais keliais, pėsčiųjų požeminė perėja ar tiltas ties Biruliškėmis ir ties Ateities pl. bei A1 sankryža (ties autobusų stotelėmis).Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąTas siauras tiltas per Kruna upelį su <80> ties buvusiu Bajorkiemiu, įdomu ar ten nusimato kada praplatėti?
Comment
-
94-107 km kelio rekonstrukcija - II etapas. Viskas bus tada ir padarytaParašė Al1 Rodyti pranešimąGal ir bus kada, kol kas tai neaktulau, yra problematiškesnių vietų. Kad ir viadukas ties Giraite su privažiuojamaisiais keliais, pėsčiųjų požeminė perėja ar tiltas ties Biruliškėmis ir ties Ateities pl. bei A1 sankryža (ties autobusų stotelėmis).
Tik ties Ateities pl. kitas projektas, tai neaišku.
Comment
-
Taip. Šioje temoje galima rasti post'us, kur pateikti žemėlapiai kur bus vykdomas I etapas, o kur II. Biruliškės ir Giraitė bus rekonstruojama vienu metu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGairaitė ir Biruliškės?
Nebent dar bus kokių pasikeitimų.
Comment
-
Šviesoforai didelio eismo autostradoje yra baisiau negu baisu. O čia dar 2 toj pačioj sankryžoj. Baisūs kamščiai bus. Juk užtektų tiesiog palikti dobilo formos sankryžą tiesiog praplatinant viadukus toje vietoje. Bus panašiai kaip su Jakų žiedu
Ala didino pralaidumą, padarė viską labai mandriai, pristatė visokių estakadų, bet susiaurino įvažiavimą į žiedą iš apatinio lygio ir padarė milžiniškus kamščius
Comment
-
Kamščiai Savanorių/Pramonės sankryžoj susidaro tik vienai valandai (gal net ir trumpiau) ryte ir vakare, bei po švenčių ir ypatingų savaitgalių.Parašė Garbanele Rodyti pranešimąŠviesoforai didelio eismo autostradoje yra baisiau negu baisu. O čia dar 2 toj pačioj sankryžoj. Baisūs kamščiai bus. Juk užtektų tiesiog palikti dobilo formos sankryžą tiesiog praplatinant viadukus toje vietoje. Bus panašiai kaip su Jakų žiedu
Ala didino pralaidumą, padarė viską labai mandriai, pristatė visokių estakadų, bet susiaurino įvažiavimą į žiedą iš apatinio lygio ir padarė milžiniškus kamščius 
Tai ir ten bus tas pats
Vistiek bus geriau: saugiau pėstiesiems/dviratininkams kelyje link Jonavos ir saugesnis įsiliejimas į autostradą.
Comment
-
Autostradoj (lietuviškai automagistralė) jokių šviesoforų nebus. Šviesoforai bus kitame kelyje, kuriame už 800 m įvažiavus į miesto teritoriją ir taip jau yra šviesoforas, kuris fatalinių problemų nesukelia. Tarp kitko šioje esamoje sankryžoje eismo intensyvumas didesnis, nei bus naujojoje "deimanto" formos sankryžoje.Parašė Garbanele Rodyti pranešimąŠviesoforai didelio eismo autostradoje yra baisiau negu baisu. O čia dar 2 toj pačioj sankryžoj. Baisūs kamščiai bus. Juk užtektų tiesiog palikti dobilo formos sankryžą tiesiog praplatinant viadukus toje vietoje. Bus panašiai kaip su Jakų žiedu
Ala didino pralaidumą, padarė viską labai mandriai, pristatė visokių estakadų, bet susiaurino įvažiavimą į žiedą iš apatinio lygio ir padarė milžiniškus kamščius 
Nesuprantu kokia prasmė būtų už didelius pinigus įrengtą sankryžą pravažiuoti greičiau, jei už 800 m vis vien reikės sustoti.
O jei kalbant apie "keturlapio dobilo" tipo sankryžos išsaugojimą, tai tokio intensyvumo transporto mazge neturėtu būti persirikiavimui skirtų juostų ant viaduko, o juo labiau tokių trumpų, kurios neatitinka net lėtėjimo ar greitėjimo juostoms keliamo ilgio reikalavimų. Paliekant tokias persirikiavimo juostas, reikėtų įrengti dar po vieną lygiagrečią juostą, kuri nuo pagrindinio srauto būtų fiziškai atskirta, kad ties persirikiavimais būtų galima taikyti gerokai mažesnį leistiną greitį (žr. foto žemiau). O tam reikėtų iš abiejų pusių pristatyti dar du viadukus po 2 eismo juostas.
Comment
-
Parašė mayro Rodyti pranešimąo kam rinkti, tik laiko reikia, išnyks savaime..
Welcome to eastern Europe
Comment
-
Užkampis tas tiltas, ne kokia ne kokios glubinkos centrinė dalisParašė ViR2 Rodyti pranešimą
Welcome to eastern Europe
Tai dar normaliai
Comment
-
Lietuvos automobilių kelių direkcijaiParašė disident Rodyti pranešimąKlausimas ne itin susijęs su infrastruktūra, tačiau kokiai tarnybai reikia pranešti, kad surinktų nuo Kleboniškio tilto šaligatvio negyvą šunį? Neatrodo, kad tie šaligatviai kada nors iš viso valomi.
Jie pasakys kur toliau kreiptis (jei tai ne jų sritis)
Comment
-
Aišku yra - tai vadinama 94-107 km ruožo rekonstrukcija. Melskimes, kad pradėtų bent jau 2018 m.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąGal žinot, ar yra kokie planai tiesti 3 juostas per Kauną nuo kelio į Jonavą per Miškinio tiltą iki IX forto? Antrą kartą per pusantro mėnesio tenka penktadienį stovėt po 20 min., ateityje turėtų būt tik blogyn.
Comment
-
Pastraipa iš straipsnio apie Lidl:
Ramučiuose, šalia magistralės Vilnius-Kaunas, besiplėtojančiame Kauno logistikos parke jau veikia Lietuvos pašto ir
„Gintarinės vaistinės“ rūšiavimo-paskirstymo sandėliai, planuoja kurtis kitos kompanijos. Atsižvelgdama į didėjančius sunkiasvorio transporto srautus, Automobilių kelių direkcija šioje vietoje projektuoja naują viaduką. Planuojama sutvarkyti ir kai kurias Ramučių gatves.
Comment
-
/\
Daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę Vilniuje - ten kiekvienai parduotuvei po šviesoforą; vietoj to, kad būtų atskirti vietiniai ir tranzitiniai srautai.
Nelabai vykęs sprendimas, kai intensyvaus vietinio susisiekimo miesto gatvę bandoma suderinti su greitkeliu.
Jei būtų tiesiamas bendruosiuose planuose numatytas tikrasis Kauno aplinkkelis nuo Palemono iki Babtų, tokio interesų konflikto nekiltų. Tik neaišku, ar kada nors jis bus statomas- tiltui per Nerį pinigų turbūt neatsiras.
Comment
-
Ties ta vieta bus statomi nebent jungiamieji keliai. Kažkuriam straipsny buvo nuotrauka, kur matėsi nufotografuoti brėžiniai, kur matėsi, kad kažkas panašaus į tunelinį viaduką projektuojama ties ta vieta, kur yra VT stotelės ties Lytagros degaline. Ir tas tunelinis viadukas matyt bus skirtas susisiekimui su Martinavos gyvenviete, ir taip pat pėsčiųjų/dviratininkų saugiam perėjimui per automagistralę.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\
Daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę Vilniuje - ten kiekvienai parduotuvei po šviesoforą; vietoj to, kad būtų atskirti vietiniai ir tranzitiniai srautai.
Nelabai vykęs sprendimas, kai intensyvaus vietinio susisiekimo miesto gatvę bandoma suderinti su greitkeliu.
Jei būtų tiesiamas bendruosiuose planuose numatytas tikrasis Kauno aplinkkelis nuo Palemono iki Babtų, tokio interesų konflikto nekiltų. Tik neaišku, ar kada nors jis bus statomas- tiltui per Nerį pinigų turbūt neatsiras.
Comment
Comment