Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
    Kad išvažiavimas tik Klaipėdos kryptimi dar ko gero ne pats blogiausias dalykas, sudėtingiausia yra patekti tenai atvažiuojant nuo Klaipėdos. Reikia lysti Ateities pl. ir ten apsisukinėti..
    Arba pavaziuoti 700metru lysti i palemono nuvaziavima po viaduku ir apsisukti normaliai

    Comment


      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
      darosi ten baisi vietelė - limedikos sandėliai, lietuvos pašto terminalas ir lidl'o sandėliai, o išvažiavimas tik klaipėdos kryptimi. įdomu, kodėl grupuojant tokius objektus nepagalvota apie išaugsiančius transporto srautus?
      http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2952
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Ir reikia jungiamųjų kelių palei A1, nes labai daug visokių nuvažiavimų/įvažiavimų tame ruože.

        Comment


          Iš europinių lėšų bus rekonstruojama magistralė ties IX fortu
          Vykdant automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atkarpos ties IX fortu rekonstrukciją leista visuomenės poreikiams paimti privačius žemės sklypus, esančius greta kelio.
          Tokį nutarimą pirmadienio posėdyje priėmė Vyriausybė.
          Rimantas Sinkevičius, susisiekimo ministras, VŽ informavo, kad „per Vyriausybės posėdį leista pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūrą pagal Kauno rajono savivaldybės tarybos 2013–2014 m. priimtus sprendimus dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 94 iki 107 km rekonstravimo“.
          Priimtuoju nutarimu nustatyta, kad Susisiekimo ministerija iki 2018 m. sausio 1 d. įgyvendins sklypų, reikalingų kelio rekonstrukcijai atlikti, paėmimo procedūrą. Už juos savininkams bus atlyginta pagal galiojančius įstatymus.
          „Tai ypatingos svarbos projektas, kurį įgyvendinus magistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda ties IX fortu bus atliktas nemenko ruožo rekonstravimas – pastatytas tunelis, praplatintas pats kelias, gerokai padidintas jo saugumas, sumažintas triukšmas“, – sakė p. Sinkevičius.
          Jis negalėjo konkretizuoti, kiek kainuos sklypų paėmimas ir pati rekonstrukcija.
          Ministras taip pat nekomentavo, kiek laiko ji užtruks, tik atkreipė dėmesį, kad techniniai sprendimai „yra rengiami paraleliai, tad bus galima darbus pradėti tuoj po to, kai bus užbaigtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesas“. Esą tam bus panaudotos Europos Sąjungos fondų lėšos iš 2014-2020 m. finansinės perspektyvos. Šios perspektyvos Lietuvai skiriamus pinigus galima naudoti iki 2022 m., bet visi projektai turi būti parengti iki 2020-ųjų.
          Todėl, pasak ministro, numatoma, kad rekonstrukcijos darbai ties IX fortu užtruks ne daugiau kaip kelerius metus.
          http://vz.lt/article/2015/3/30/is-es...-ties-ix-fortu
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Nesuprantu, tris metus vykdys paėmimo procedūrą?

            Comment


              Tai matyt, kad pinigų kol kas nėra. Rekonstrukcija užplanuota už kelių metų. Bet žinant, kiek kartais trunka paėmimas, geriau pradėti iš anksto.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai matyt, kad pinigų kol kas nėra. Rekonstrukcija užplanuota už kelių metų. Bet žinant, kiek kartais trunka paėmimas, geriau pradėti iš anksto.
                Tikrai taip. Pvz.: Grigiškių aplinkkelis užstrigo, nors paėmimas lygtais nuo 2006 m. vyksta. Tik pernai į metų galą leido apeliacinis teismas. Tiesa, dar nebuvo supaprastinto paėmimo tvarkos.

                Comment


                  taip noretusi, kad tokie projektai greiciau prasidetu, bet...

                  Comment


                    Magistralę ties Kaunu remontuos tam, kad sumažintų greičio ribojimus

                    Comment


                      Šiek tiek naujos informacijos. Svarstymams teikiami jau gana išsamus Kauno aplinkkelio projektas. Visas projektas padalintas į du etapus. Pirmasis, nuo taip vadinamos Muravos sankryžos, jos neįtraukiant iki nuvažiavimo link Marijampolės, ties Mega. Į pirmąjį etapą neįtraukti nuvažiavimai į Kleboniškio, Panerių gatves, tačiau bus pertvarkytas nuvažiavimas į Megą ir įrengtas nuvažiavimas į Šiaurės pr. prie troleibusų parko. Kelyje numatomas 110 km/h greitis.
                      Oranžine spalva I-asis darbų etapas. Atsiprašau už dydį, tai ir taip stipriai sumažinta.





                      Pirmą kartą sužinojau, kad šis sklypas priklauso Akropoliui. Matyt kažkada planuose buvo čia numatytas.


                      Comment


                        Ne į temą, bet kas per akropolio teritorija?

                        Comment


                          Tai griaus dobilus ir statys šviesoforus?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Tai griaus dobilus ir statys šviesoforus?
                            Taip.

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Taip.
                              Planuojama be šviesoforų. Kadangi ši sankryža priklauso II etapui, tai ji ankstesniuose paveikslėliuose nedetalizuota.

                              Comment


                                Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                Planuojama be šviesoforų. Kadangi ši sankryža priklauso II etapui, tai ji ankstesniuose paveikslėliuose nedetalizuota.
                                Atvaizdas
                                Anksčiau buvo kalbama, kad dobilas bus rekonstruotas į deimantinę šviesoforinę sankryžą. Kažkas pasikeitė ?

                                Comment


                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Anksčiau buvo kalbama, kad dobilas bus rekonstruotas į deimantinę šviesoforinę sankryžą. Kažkas pasikeitė ?
                                  Mano žiniomis, jau nuo pat pradžių skelbiama, kad bus įrengta unikali sankryža su juostu susikeitimu. Ir kitokių brėžinių niekad ir matęs nesu, kaip šitas variantas. Be to, manau šviesoforai būtų išties prastas sprendimas tokio lygio kelių sankirtoje.

                                  Comment


                                    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                    Mano žiniomis, jau nuo pat pradžių skelbiama, kad bus įrengta unikali sankryža su juostu susikeitimu. Ir kitokių brėžinių niekad ir matęs nesu, kaip šitas variantas. Be to, manau šviesoforai būtų išties prastas sprendimas tokio lygio kelių sankirtoje.
                                    Neįsivaizduoju, kaip juostų sukeitimas gali būti realizuotas be šviesoforų. Nebent naujais viadukais, bet jų ten niekas tikrai nestatys.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                      Mano žiniomis, jau nuo pat pradžių skelbiama, kad bus įrengta unikali sankryža su juostu susikeitimu. Ir kitokių brėžinių niekad ir matęs nesu, kaip šitas variantas. Be to, manau šviesoforai būtų išties prastas sprendimas tokio lygio kelių sankirtoje.
                                      Taip, atsimenu, kad buvo teigiama, kad tai bus unikali sankryža, deimantinė ("diverging diamond"). Kitokių brėžinių ir aš nesu matęs, bet norite pasakyti, kad ten nebus šviesoforų ? Visuose tokios sankryžos pavyzdžiuose, kuriuos randu internete, yra matomi šviesoforai.

                                      Comment


                                        Visada galvojau, kad ten planuojamas juostų susikeitimas pasinaudojant estakadomis. Atidžiau pažiūrėjęs brėžinius dabar matau nupaišytas STOP linijas, šviesoforus, tad išties bus įrengta sankryža, primityviai panaudojus šviesoforus, o ne estakadas. Įdomus sprendimas. Na, bent jau pigus, tačiau kažin ar bus geriau, nei yra dabar.

                                        Comment


                                          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                          Visada galvojau, kad ten planuojamas juostų susikeitimas pasinaudojant estakadomis. Atidžiau pažiūrėjęs brėžinius dabar matau nupaišytas STOP linijas, šviesoforus, tad išties bus įrengta sankryža, primityviai panaudojus šviesoforus, o ne estakadas. Įdomus sprendimas. Na, bent jau pigus, tačiau kažin ar bus geriau, nei yra dabar.
                                          Anoks čia ir primityvumas. Sankryža rekonstruojama su tikslu ne kažką kažkaip pagerinti, o norint išplatinti kelią iki šešių eismo juostų, bet neplatinant viadukų (naikinant greitėjimo/lėtėjimo juostas ant viaduko, kurios būtinos "dobilo lapo" sankryžai). Jau tada pigiau ir efektyviau būtų išplatinti viadukus, nei statyti kažkokias papildomas estakadas. O tokia "deimantinė" (diverging diamond) schema pasirinkta todėl, kad joje srautai kertasi tik statmenai ir šviesoforinėse sankryžose išvengiama ciklų skirtų kairiesiems ar dešiniesiems posūkiams. Taigi ir laidumas jos gerokai didesnis nei įprastų šviesoforinių sankryžų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X