Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Straipsnio autorius nežino kas yra greitkelis?
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Iš straipsnio galima pagalvoti, kad iki Klaipėdos nėra automagistralės, o tarp Kauno ir Vilniaus seniausiai greitkelis, nuo pat 1970. Žiauru.

      Comment


        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Iš straipsnio galima pagalvoti, kad iki Klaipėdos nėra automagistralės, o tarp Kauno ir Vilniaus seniausiai greitkelis, nuo pat 1970. Žiauru.
        Iš kurios straipsnio vietos tokias išvadas padaryti galima?
        N N N

        Comment


          Ir kas iš tokios rekonstrukcijos gero? Kauno miesto automobilių srautas iš viso neturėtų važiuoti A1. O dabar bus tik įrengta daugiau juostų, bet srautai neatskirti...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ir kas iš tokios rekonstrukcijos gero? Kauno miesto automobilių srautas iš viso neturėtų važiuoti A1. O dabar bus tik įrengta daugiau juostų, bet srautai neatskirti...
            Siūlai įrengti dubliuojantį kelią skirtą vien Kauno miesto automobilių srautui?

            Comment


              „Greitkelis Vilnius–Kaunas buvo atidarytas 1970 m. lapkritį, tai buvo viena moderniausių magistralių Sovietų Sąjungoje.“
              „Greitkelio ruožas nuo 94-ojo iki 107-ojo kilometro – vienas intensyviausių Lietuvoje“
              „Jau baigtas rengti greitkelio Vilnius–Klaipėda rekonstrukcijos ties Kaunu planas. “
              „greitkelio ruožas nuo Biruliškių iki Sargėnų sankryžų yra virtęs Kauno gatve, jungiančia Savanorių prospektą su Šilainiais, Vytėnais, Sargėnais bei prekybos centru „Mega”
              Nors A1 nuo Neries Vilniuje iki Grigiškių tėra „greita miesto gatvė“ (Geležinio Vilko g., vėliau Savanorių pr.), greitkelis nuo Grigiškių iki Karčiupio, paskui vėl „greita miesto gatvė“ (Islandijos pl.) ir nuo Kauno (už sankryžos su A5 ir 222) pavirsta automagistrale, ir tęsiasi iki Klaipėdos, paskui eina paprastu Baltijos pr.

              Šitiems žurnalistpalaikiams atrodo, kad kiekvienas kelias su skiriamąja juosta yra greitkelis.

              Comment


                Tai tau atrodo, kad jiems atrodo.
                N N N

                Comment


                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Tai tau atrodo, kad jiems atrodo.
                  Teisingai. Svarbu kad man gerai atrodo, o jiems - ne.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Ir kas iš tokios rekonstrukcijos gero? Kauno miesto automobilių srautas iš viso neturėtų važiuoti A1. O dabar bus tik įrengta daugiau juostų, bet srautai neatskirti...
                    Na jau. Kaip tik yra teigiamas dalykas, kad šalia miesto praeinantis kelias yra integruotas į miesto susisiekimo sistemą. Pernelyg didelė prabanga būtu, jei visiems srautams reiktu tiesti atskirus kelius. Juo labiau transporto srautai nėra tokie dideli, kad su jais nesusitvarkytu šešių eismo juostų kelias.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Na jau. Kaip tik yra teigiamas dalykas, kad šalia miesto praeinantis kelias yra integruotas į miesto susisiekimo sistemą. Pernelyg didelė prabanga būtu, jei visiems srautams reiktu tiesti atskirus kelius. Juo labiau transporto srautai nėra tokie dideli, kad su jais nesusitvarkytu šešių eismo juostų kelias.
                      Beabejo, JAV "aplinkkeliai" eina netgi per miesto centrus kartais. Beto miestas plečiasi, tad natūraliai aplinkkelis tampa miesto gatve. Vilniuje ar Klaipėdoje su aplinkkeliais ta pati situacija.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                        Siūlai įrengti dubliuojantį kelią skirtą vien Kauno miesto automobilių srautui?
                        Taip.

                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Na jau. Kaip tik yra teigiamas dalykas, kad šalia miesto praeinantis kelias yra integruotas į miesto susisiekimo sistemą. Pernelyg didelė prabanga būtu, jei visiems srautams reiktu tiesti atskirus kelius. Juo labiau transporto srautai nėra tokie dideli, kad su jais nesusitvarkytu šešių eismo juostų kelias.
                        Nieko gero, kai tranzitinis kelias imamas naudoti miesto vidaus susisiekimui.
                        Ne per didelė prabanga. Srautai yra dideli. Anksčiau ar vėliau tai padaryti vis tiek reikės, nes Kaunas į tą pusę plėsis.

                        Comment


                          Butu gerai jei platinant iki šešių, rezervuotu ateičiai iki aštuonių...
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Mano nuomone, gerai būtų rekonstruoti ir sujungti šiaurines miesto gatves panašią kaip Baltų prospektas ir pastatyt estakadą virš Panerių g., Neries ir Jonavos g.:

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nieko gero, kai tranzitinis kelias imamas naudoti miesto vidaus susisiekimui.
                              Ne per didelė prabanga. Srautai yra dideli. Anksčiau ar vėliau tai padaryti vis tiek reikės, nes Kaunas į tą pusę plėsis.
                              Tai yra gerai, nes "vienu šūviu nušaunami du zuikiai":
                              - miesto gatvėse sumažėja transporto srautai ir pagerėja eismo saugumo situacija;
                              - miesto gyventojai turi galimybę greičiau ir patogiau nuvykti į kitą miesto pusę;
                              - mažėja tarša, nes labiausiai teršiama stoviniuojant ir pajudant nuo šviesoforų, sankryžų.
                              Tuo pačiu labiau išnaudojamas aukštos kategorijos kelias. Jei skaičiuojant jo eksploatacines, tiesimo ir kt. išlaidas vienam naudotojui (automobiliui), jos gaunasi gerokai mažesnės. Taip sumažėja atsiperkamumo laikotarpis ir gaunama geresnė ekonominė, bei strateginė nauda.
                              Infrastruktūra reikia išnaudoti kaip galima optimaliau.

                              Kitas variantas. Jeigu nutiesiam atskirą kelią tik važiuojantiems Vilnius-Klaipėda kryptimi be galimybės patekti į Kauną keliose vietose (t.y. tik vienoje vietoje įvažiavimas/išvažiavimas iš Kauno), tai turime pakankamai nedidelius transporto srautus jame. Arba gauname nelabai aukštos kategorijos kelią, arba aukštos kategorijos kelią su didelėmis išlaidomis.

                              Comment


                                Nereikia jokio naujo kelio magistraliniam eismui. Tiesiog iš esamo turi būti eliminuotas miesto srautas. Ir jam turi būti panaudotos tiek esamos gatvės, tiek ir naujai nutiestos jų dalys. Žinoma, ir naujas tiltas per Nerį. Ten nėra toks tankus užstatymas, daug senų pavienių lūšnų, taip kad nei eismo saugumas nei tarša nėra aktualios ir šviesoforų nereikia.

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                  Siūlai įrengti dubliuojantį kelią skirtą vien Kauno miesto automobilių srautui?
                                  Idealiausia būtų visą A1 patraukti šiaurėn. Tuo pačiu ir su "Via Baltica" gal nebesidubliuos.

                                  Comment


                                    Eliminuoti srauto neįmanoma. Galima vairuotojams pasiūlyti alternatyvų kelią, tačiau juk nepastatysi po pareigūną prie kiekvieno įvažiavimo į A1 ir neklausi kur žmogus važiuoja. Net sujungus visas gatves einančias šalia magistralinio kelio, jos vis tiek nebus tokios patrauklios.
                                    Kur geriau važiuoti, ar aukštos kategorijos keliu su leistinu 100 km/h (ar didesniu) greičiu, ar miesto gatvėmis su daugybe sankryžų, pėsčiųjų perėjų, įvažiavimų į gretimas teritorijas, visuomeniniu transportu ir t.t. ?

                                    Comment


                                      Šiek tiek į ateitį. Bendruosiuose planuose eismo srautas, kuris juda Vilnius-Klaipėda tai nuo nnn metų plane yra pažymėtas, kad naujas magistralinis kelias suksis nuo Ateities pl. per Ramučius, Lapes ir išlys ties Babtais. Dar viena tokia svajonė yra pastatyti tiltą Žeimenos g.-Baltų pr. tai būtų labai didelė atsvara dabartiniam magistraliniam tiltui. Bet ar tai bus padaryta didelis klausimas.

                                      Comment


                                        Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                        Šiek tiek į ateitį. Bendruosiuose planuose eismo srautas, kuris juda Vilnius-Klaipėda tai nuo nnn metų plane yra pažymėtas, kad naujas magistralinis kelias suksis nuo Ateities pl. per Ramučius, Lapes ir išlys ties Babtais. Dar viena tokia svajonė yra pastatyti tiltą Žeimenos g.-Baltų pr. tai būtų labai didelė atsvara dabartiniam magistraliniam tiltui. Bet ar tai bus padaryta didelis klausimas.
                                        O kam į tą siaurutę Žeimenos gatvę?
                                        Daug geriau būtų į Šiaurės prospektą.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          IX fortas - Sitkūnai 3+3 irgi gerai būtų. Bet ten vėl begalė žemvaldžių įsikiš.
                                          Ar ten reikalingas toks platus kelias ? Bent jau pagal 2010 m. VMPEI duomenis, ten per parą pravažiuoja apie 23 tūkst. automobilių. Pagal Kelių techninį reglamentą (KTR) 3+3 juostų automagistralė statoma tik esant >45000 aut./parą. Ir šiaip praktiškai tokios plačios atkarpos prasmę turi tik ties didesniais miestais, kai kelias naudojamas ir kaip miesto aplinkkelis t.y. įsilieja daug vietinio transporto. Aišku dar gali būti poros intensyvių kelių susiliejimai, bet Lietuvos atveju tai negresia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X