Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jeigu kalbant apie patirtį būtent tokios sankryžos projektavime, tai sutiksiu, kad tikriausiai nei vienas diskusijų dalyvis tokios patirties neturi. Tačiau projektavimas iš savęs irgi neduoda supratimo kaip viskas veiks ir ar bus gerai. Galima projektuojant aišku skaičiuoti ir teorinį pralaidumą, bet lygiai taip pat galima paimti iš užsienio praktikos jau apskaičiuotą praktinį pralaidumą, kuris analogiškoje sankryžoje (eismo juostų skaičius, leistinas greitis ir pan.) niekuom nesiskirs ir pas mus.
    Ar daug Europoje yra tokių sankryžų su kuriomis būtų galima palyginti?
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Čia matau problemą, kad vyrauja požiūris: jeigu atkarpoje A-B, prie B esančio šviesoforo susidaro spūstis, tai dagumai atrodo jog pristačius atkarpoje daugiau šviesoforų kamštis prie kiekvieno bus toks, koks yra dabar prie B. Nors tai nėra tiesa. Šiuo atveju kelio atkarpoje yra vienas šviesoforas, kuris atlieka "butelio kakliuko" vaidmenį. Kadangi kelio/gatvės ruožo skerspjūvis yra gerokai pralaidesnis nei sankryža, tai visi be kliūčių privažiavę sankryžą (taške B) prie jos stovi pakankamai ilgai. Ir jeigu jie stovi ilgiau nei vienas šviesoforo ciklas, vadinasi srautas yra netolygiai pasiskirstęs, nes iki sankryžos atvažiuoja daugiau, nei gali pro ją pravažiuoti.
    Dėl šios priežasties atkarpos viduryje galima įrengti dar vieną reguliuojamą sankryža, kuri ne tik suteiks galimybę atlikti reikiamus posūkius joje, tačiau labiau išskirstys srautą. T.y. pastovėjus prie pastarojo šviesoforo, teks trumpiau stovėti prie šviesoforo B. Taip gali būti du variantai: bendras laukimo laikas nepasikeis, arba dėl tolygesnio srauto pasiskirstymo gali laukimo laikas netgi sutrumpėti.

    Aš visada norėjau pasakyti, kad greičiau atvažiuoti iki spūsties, kurioje teks ilgai stovėti, nėra jokia vertybė. Ir tai tikrai nėra didesnių (poros viadukų kainos) investicijų vertas tikslas.
    Spūstis būna tik viena kryptimi. Kita kryptimi spūsties nebūna. Bet jai bus pastatytas šviesoforas spūstis atsiras ir kita kryptimi (t.y. iš miesto pusės).
    Dabar visoje atkarpoje vyksta persirikiavimas tarp juostų, įvedus papildomą šviesoforinę sankryžą persirikiavimui skirtas atstumas sumažėtų, ir taptų sunkiau tai padaryti, o tai papildomai "kimštų" sankryžą.
    Aš nenoriu eksperimentų, aš noriu išbandytų ir užtikrintų priemonių eismo srautams valdyti. Nors ir sa lyginai nedaug teko keliauti po Europą, nieko gudriau ir paprasčiau už viadukus nemačiau, todėl toks pasirinkimas man kelia nepasitikėjimą. Jei norima eksperimentuoti tai galima daryti ne tokioje atsakingoje vietoje kur paskui po rekonstrukcijos nepasiteisinus šiai sankryžai kentėti teks visiems miestiečiams, o tokią klaidą ištaisyti tuomet kainuos kur kas brangiau.

    Comment


      Šalia trijų milijonų krepšinio teisėjų Lietuva turi ir tris milijonus infrastruktūros specialistų
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Šalia trijų milijonų krepšinio teisėjų Lietuva turi ir tris milijonus infrastruktūros specialistų
        Niekada nekritikuoju krepšininkų žaidimo (stresas gali sugriauti ir geriausiai paruoštus planus), tačiau paskutiniu metu tikrai tenka matyti daug nevykusių infrastruktūros sprendimų, kurie ypač liečia naujas šviesoforines sankryžas. Kauniečiai labai kentėjo, kol buvo iki galo sutvarkyta Birželio 23-osios - Savanorių sankryža, taigi, visai suprantamas pasipiktinimas Savanorių pr. tęsinyje norint įvaryti dar vieną sankryžą lygioje vietoje, kur jos niekada nebuvo.
        Toks sprendimas tikrai keistas ir ekologijos, ir saugumo požiūriu. Juk visada atsiranda tokių, kas sankryžoje nepastebi raudonos. O papildomai išdegintas kuras - a, bet čia jau piliečių , kurie sumoka akcizą, pinigai, taigi valstybei labiau apsimoka pristatyti kuo daugiau šviesoforų, kad bendros kuro sąnaudos tik didėtų.

        Comment


          Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
          Ar daug Europoje yra tokių sankryžų su kuriomis būtų galima palyginti?
          Viena tokia prie Versalio:

          https://www.google.com/maps/place/48.../data=!3m1!1e3

          Comment


            Manau deimantas yra gerai prie nelabai didelių transprto srautų. A1/A6 deimantas šiek tiek ne vietoje. Mano nuomone vienintelė ir aiški priežastis kodėl taip daroma - nereikės platinti A1 viaduko, t.y. piniginis faktorius čia, matyt, svarbiausias.

            Comment


              Parašė agnette
              Magistralės A1 ties Kaunu laukia grandiozinės permainos

              Po rekonstrukcijos eismo juostų skaičius greitkelyje ties Kaunu turėtų padidėti iki 3, o Kleboniškio tiltai išplatės iki 4 eismo juostų. Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu.
              2011-ų straipsnis. Kas realiai padaryta per tuos 5 metus, apart kalbų?

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                2011-ų straipsnis. Kas realiai padaryta per tuos 5 metus, apart kalbų?
                Šis bei tas padaryta. Parengtas specialusis planas, pagal jį pradėtas rengti žemės paėmimo visuomenės poreikiams paėmimo projektas, taip pat parengtas PAV (poveikio aplinkai vertinimas)

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Manau deimantas yra gerai prie nelabai didelių transprto srautų. A1/A6 deimantas šiek tiek ne vietoje. Mano nuomone vienintelė ir aiški priežastis kodėl taip daroma - nereikės platinti A1 viaduko, t.y. piniginis faktorius čia, matyt, svarbiausias.
                  Darymas del darymo, kad isisavinti finansavima? O po keliu metu vel naujas projektas spresti problema del sumazinto pralaidumo Kaunas Jonava? Tai yra gan intensyvus kelias, kodel daroma bele daryt ir siekiant tik pagerint situacija autostradoj, bet sugadinant ja kaunieciams ir kauno raj. gyventojams? Kazkodel nematau, kad Vilniaus aplinkelyj i oro uosta butu taip iskastrave viena krypti tam, kad padidint pralaiduma kitoj

                  Comment


                    Ar kas nors atkreipė dėmesį į tai ? Man kyla klausimas dėl A1/A6 viadukų neplatinimo, nes nemanau, kad ten tilps trys juostos ir pakankamai ilga greitėjimo juosta iš apjungiamojo kelio ir "būsimo Akropolio".

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Ar kas nors atkreipė dėmesį į tai ? Man kyla klausimas dėl A1/A6 viadukų neplatinimo, nes nemanau, kad ten tilps trys juostos ir pakankamai ilga greitėjimo juosta iš apjungiamojo kelio ir "būsimo Akropolio".

                      Atvaizdas
                      Viadukas turės būt platinamas (bent jau link Klaipėdos tai tikrai), nes trys juostos prasidės už sankryžos link Vilniaus.

                      Man tik įdomu dėl stotelės tame apjungiamąjame kelyje. Tas apjungiamasis kelias nepadės pasiekti Savanorių pr., o veda tiesiai link autostrados į Klaipėdą. Ar autobusams bus nebereikalingas Kalniečių sustojimas?

                      Comment


                        Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                        Bet jai bus pastatytas šviesoforas spūstis atsiras ir kita kryptimi (t.y. iš miesto pusės).
                        A6 kelyje yra šviesoforinė sankryža ties Ramučiais (šalia IKI parduotuvės). Kokia situacija su spūstimis ir šios sankryžos įveikimu piko metu? Kadangi +/- srautas naujoje aptariamoje sankryžoje bus panašus, galima apytiksliai įvertinti pagal analogiją su jau esančia sankryža, kuri ne piko metu nesukelia jokių išskirtinių nepatogumų.

                        Comment


                          Parašė sleader:
                          Čia matau problemą, kad vyrauja požiūris: jeigu atkarpoje A-B, prie B esančio šviesoforo susidaro spūstis, tai dagumai atrodo jog pristačius atkarpoje daugiau šviesoforų kamštis prie kiekvieno bus toks, koks yra dabar prie B.

                          Nevisiškai tame problema: tai nėra paprastas papildomų šviesoforų pridėliojimas atkarpoje, kaip bandoma teigti, bet dviejų didžiulių srautų supriešinimas 2 vietose: sumazgymas ir atmazgymas. Va kur problema. Muravos sankryža srautų nesupriešina, nors ten nuolatinis kamštis iš Jonavos pusės tik dėl kairio posūkio, taigi tik dalis srauto turi kirsti kitą srautą. O čia bus visas srautas ir du kartus kirs vienas kitą.

                          Panašus atvejis buvo nutikęs, kai srautus supriešino po Vytauto Didžiojo tilto remonto. Kamštis prasidėjo ties Lituanikos žiedu ir Aleksoto turgumi.... Poto staigiai per kelias dienas perprojektavo visą sankryžą (turėjo kelios galvos skrist pas projektuotojus).

                          Pabandykit tokią sankryžą įsivaizduoti kur nors Geležinio Vilko g. Vilniuje, srautas A6 ties Kaunu panašus, jei ne didesnis.

                          Įdomu, ar Matijošaitis žino apie šį planą? Nereikia čia didelių transporto studijų, kad matyt kuo viskas baigsis.
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Nu niekaip nesuprantu kas čia per "deimantinė" nesąmonė Kas čia per vieno lygio susikirtimai? Tipo važiuojant į Jonavą reikės sustoti praleisti iš priekio važiuojančius? Artėjam link Vilniaus akibrokštų, kai po viadukais statomi šviesoforai

                            Comment


                              Aš tik matau kad kur nėra problemos ten ji planuoja atsirasti - kur nėra vieno lygio susikirtimų ten jie bus! Gal ko nesuprantu? Ar mes pirksim problemą? Fck!

                              Ar apskritai ta dvieju lygiu sankryža problematiška šiuo metu? Nes transportas viename lygyje dabar nesikerta. O kai kirsis tai bus geriau? Koks tikslas padaryt susikirtimus kur ju nėra?

                              Suprantu kodel prie Versalio yra tokia butent. Ogi todėl kad ten nėra vietos būti tokiai kokia yra prie Kauno. Ten nėra vietos dobilo formos sankryzai.
                              Paskutinis taisė evvt; 2016.02.24, 00:04.

                              Comment


                                Koks tikslas jau buvo atsakyta - kad nereikėtų platinti viaduko.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Koks tikslas jau buvo atsakyta - kad nereikėtų platinti viaduko.
                                  ar yra žinoma "ant kiek" tai pigiau?

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    A6 kelyje yra šviesoforinė sankryža ties Ramučiais (šalia IKI parduotuvės). Kokia situacija su spūstimis ir šios sankryžos įveikimu piko metu? Kadangi +/- srautas naujoje aptariamoje sankryžoje bus panašus, galima apytiksliai įvertinti pagal analogiją su jau esančia sankryža, kuri ne piko metu nesukelia jokių išskirtinių nepatogumų.
                                    Tikrai ne. Tarp Kauno ir Ramučių yra LEZas. Tenai yra jau šiuo metu daug veikiančių didelių įmonių, o jai skaičiuojant perspektyvą į 20 metų tai jų ten turėtų būti kur kas daugiau. Be darbuotojų yra ir sunkiasvoris transportas kuris turi vienintelį patekimą į A1 per šią sankryžą. Tad jai pridėjus dar ir krovininį transportą kuris turės įveikti šiuos "zigzagus" eismas tikrai bus stabdomas, o palyginimas su Ramučių šviesoforu yra netinkamas, net ten eismas nesipriešina ir dėl to žymiai lėčiau atkarpa nėra įveikiama dėl keleto staigių manevrų. Augant Kauno oro uostui gali būti ir Ramučių šviesoforas taps labai problematišku, jau nekalbu apie "perlą" ties Kaunu. Tad lyginti su Ramučių šviesoforu negalima.

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                      Aš tik matau kad kur nėra problemos ten ji planuoja atsirasti - kur nėra vieno lygio susikirtimų ten jie bus! Gal ko nesuprantu? Ar mes pirksim problemą? Fck!
                                      Vieno lygio susikirtimai dabar yra ant viaduko - tai didelis dobilo lapo sankryžos minusas. Na, jau daug kartų buvo sakyt čia.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Vieno lygio susikirtimai dabar yra ant viaduko - tai didelis dobilo lapo sankryžos minusas. Na, jau daug kartų buvo sakyt čia.
                                        Bet iki šiol tai lyg ir nebuvo problema? Nesu didelis žinovas, bet kiek tenka ten važinėti, tai kemšasi visai kitur. Aišku, jeigu platins iki 3 justų, tai vietos greitėjimui lėtėjimui nebelieka. Tai ir yra logiškas šio sprendinio paaiškinimas.

                                        Greitėjimo/lėtėjimo juostos ir važiavimas jomis yra Lietuvos problema aplamai. Nors tai jau visai kita tema.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Bet iki šiol tai lyg ir nebuvo problema? Nesu didelis žinovas, bet kiek tenka ten važinėti, tai kemšasi visai kitur. Aišku, jeigu platins iki 3 justų, tai vietos greitėjimui lėtėjimui nebelieka. Tai ir yra logiškas šio sprendinio paaiškinimas.

                                          Greitėjimo/lėtėjimo juostos ir važiavimas jomis yra Lietuvos problema aplamai. Nors tai jau visai kita tema.
                                          Tai iki šiol buvo ir yra problema visose tokio tipo sankryžose. Dėl to spūstis nesusidaro, tačiau dėl to yra būtina riboti važiavimo greitį. Paliekant tokias persirikiavimo juostas, kokios ten yra, teks palikti ir greičio apribojimą iki 80 km/h.
                                          O pakankamai ilgų persirikiavimo (tokiu atveju greitėjimo ir lėtėjimo) juostų padaryti mūsiškoje dobilo lapo sankryžos schemoje nėra galimybių, nes sankryža taptų neprotingai didelė ir užimtų milžiniška plotą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X