Parašė Vit_as
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Griovius daro kad būtų pretekstas statyti metalinius atitvarus ir, kas galėtų paneigti, kad išplauti papildomą miliką.Parašė Vit_as Rodyti pranešimąSveiki, teko pavaikšioti palei rekonstruojamą A14 kelią ir pastebėjau, kad labai gilūs grioviai padaryti, sakyčiau kai kur 6-8 metrų gylio. Į tokį įpuolus su mašina pasekmės būtų labai liūdnos, Gal kas žino kodėl taip daroma? Gal yra kažkoks paaiškinimas?-
- 3 patinka
Comment
-
Jei nebūtų tokio gilaus griovio, vanduo ramiai nutekėtų išilgai kelio link žemesnės vietos (matosi tolumoje). Dabar stovės čia vanduo ir mirkys kelio pagrindą kad po keliu gruntas susilpnėtų.Parašė fiction Rodyti pranešimą
Atkreipk dėmesį į šlaitus už griovio. Kelias gaunasi duobėje natūralaus reljefo atžvilgiu, o dar aplink ir pelkėta arba šiaip gruntinis vanduo aukštai. Tai ir daro didelius griovius, kad kelias nepaskęstų ir po keliu gruntas nesusilpnėtų. Be to nemanau, kad paliks atvira - uždės atitvarus.-
- 1 patinka
Comment
-
Nuo to griovių kasimo lygioje vietoje sudaromas įspūdis, kad kelias A14 projektuojamas ne tam, kad būtų galima saugiai ir patogiai važiuoti, o tam, kad tam būtų kur pastatyti kuo daugiau atitvarų.Parašė gerietis Rodyti pranešimąGriovius daro kad būtų pretekstas statyti metalinius atitvarus ir, kas galėtų paneigti, kad išplauti papildomą miliką.
Gal čia nebus taip kaip Vabalninko aplinkkelyje . Tačiau visai tikėtina, kad pasikartos ta pati atitvarų istorija kaip ir A14 ruože tarp Molėtų ir Utenos
Taip lygumoje esanti stotelė (80 km) atrodė prieš kelio rekonstrukciją ir po jos
GSW foto 2023.08

80 km. Foto 2025.02

Beje, naujai įrengtos sankasos kraštai vietomis jau nuslinkę.
Šalia Europos centro (LRT videostop kadras)

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...t7lsiirQggV_L7
- 2 patinka
Comment
-
Niekaip neatsistebiu kaip dar "ant Lietuvos" nepasimoko su tais slenkančiais šlaitais visur.Parašė Romas Rodyti pranešimą...
Beje, naujai įrengtos sankasos kraštai vietomis jau nuslinkę.
Šalia Europos centro (LRT videostop kadras)

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...t7lsiirQggV_L7
Comment
-
Parašė Gintarinis Rodyti pranešimąMįslė A14 ekspertams: kas čia dabar bus? vieta - Europos centras.

Čia turbūt ne HISK p[roblema, o jau vėliau "priprojektuota lėtėjimo juosta.Parašė Gintarinis Rodyti pranešimąJei HISK kalbėtų, tai pasakytų, kad jau perdarinėja tai, kas buvo padaryta ir atrodė baigta
))) Prie Europos centro buvo numatytas tik vienos juostos tunelis, bet užteko sveiko proto suprasti, kad sekmadienio piko metu ten garantuoti bumčikai bandant įsukti į srautą be greitėjimo juostos. Tai dabar lipdoma ketvirta juosta, kad būtų lėtėjimas ir greitėjimas. FOTO dėjau praėjusią savaitę. Bet tikiuosi, kad čia dar ne viskas. Reaguojant į stiprią kritiką dėl panaikinto kairinio posūkio į Europos centrą atnaujintos diskusijos aukštu lygiu. Gal ir čia laimės protas prieš tą sėdmaišinį projektą, padarytą nematant realios situacijos...
LRT reportažas apie panaikintą kairįjį posūkį į Europos centrą bei gyventojų ir Vilniaus r. savivaldybės nepasitenkinimą.
Taip pat užsimenama apie eismo srautų matavimus 2021 spalį bei po proejkto peržiūros pastabų vėliau įrengiamą lėtėjimo juostą
LRT.lt 2025.11.27
Gyventojų pyktis dėl Molėtų plento rekonstrukcijos sprendimų: „Posūkio į namus nebeliko“
„LRT Girdi“ analizuoja sprendimą Molėtų plente naikinti posūkį prie gyventojų namų. Vietiniai skundžiasi didesnėmis išlaidomis (iki 300 eurų per metus šeimai) ir ilgesniais kelionės atstumais, o „Via Lietuva“ teigia, kad sprendimas priimtas dėl eismo saugumo ir atitinka galiojančias taisykles. Savivaldybė kritikuoja komunikacijos stoką ir pabrėžia, kad planuoja daugiau nei 6 mln. eurų investicijas į Europos geografinio centro parką – mokslo pastatą ir konferencijų centrą, kurių prieigą dabar riboja kelio rekonstrukcija



https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000569081/gyventoju-pyktis-del-moletu-plento-rekonstrukcijos-sprendimu-posukio-i-namus-nebeliko
- 3 patinka
Comment
-
Pirmoje nuotraukoje matosi pažymėtos vietos atitvarams.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąJei nebus atitvaro - suks dauguma per ištisinę.
- 1 patinka
Comment
-
Nesuks, nes dauguma laikosi. Plius "nupypsintų iš galo". Nesuks, nes nebus ženklo.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąJei nebus atitvaro - suks dauguma per ištisinę.
Bet nepatogu - galvok, apsisukinėk.
Srautų matavimai spalį irgi juokinga. Šitas kelias daugiausiai atidirba "gegužę-rugsėjį". Po to viskas keičiasi.
Čia kaip "Smiltynės perkėla" darbą matuot spalį
))
- 4 patinka
Comment
-
Ruošiasi jau kurį laiką montuoti atitvarus, bet gal socdemai suvoks, kad gaus klizmą nuo gyventojų per rinkimus. Ministerija socdemų, rajono meras Duchnevičius socdemų, o Via Lietuva vadukas irgi jų, tai nepavyks atsifutbolinti. O gyventojai nuvarę apsisukt už 2,5 km grįš atgal tuneliu 30km/h greičiu ir gali "netyčia" sugesti, kad parodytų situacijos absurdiškumą. Nes Via Lietuva apsijuokė su viešinimu, su srautų matavimu, su projektavimu, o dabar siunčia kažkokį klapčiuką atsimušinėti. Žlugusi kontora.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Nesuks, nes dauguma laikosi. Plius "nupypsintų iš galo". Nesuks, nes nebus ženklo.
Bet nepatogu - galvok, apsisukinėk.
Srautų matavimai spalį irgi juokinga. Šitas kelias daugiausiai atidirba "gegužę-rugsėjį". Po to viskas keičiasi.
Čia kaip "Smiltynės perkėla" darbą matuot spalį
))
- 3 patinka
Comment
-
2,5 km iki apsisukimo yra niekas.
Tegu naikina nereikalingus kairius posūkius.
O kas vysto lankytinus objektus, tegu jungiasi ne į A14, o į privažiuojamuosius/kertančius kelius.
Iš 20 vietinių, 11 registruoti Vilniuje, iš likusių 9 prie balsadėžės nueis 4...gaus klizmą nuo gyventojų per rinkimus.
Dzin.
- 5 patinka
Comment
-
Via Lietuva pranešimas žiniasklaidai 2025.12.04
„Betonkės“ neliko, kelias Vilnius–Utena pasikeitė: kaip vairuotojai įvertins formulę 2+1
Atnaujinama ne tik nusidėvėjusi infrastruktūra – keičiasi ir viso kelio organizavimo logika, todėl visuomenėje netrūksta diskusijų dėl pasirinkto „2+1“ sprendimo bei sankryžų ir nuovažų skaičiaus. Kodėl priimti būtent tokie sprendimai, aiškina „Via Lietuva“ generalinis direktorius Martynas Gedaminskas. (...)
Didžiausias pokytis – čia atsiranda „2+1“ tipo magistralė, kurioje lenkimo juostos periodiškai keičiasi kas kelis kilometrus. Tai leidžia eismą valdyti tolygiau, mažina lėčiau važiuojančių automobilių keliamas spūstis ir didina bendrą kelio pralaidumą ir saugumą. (...)
Kritikai teigia, kad naujoji A14 struktūra gali būti per siaura ar nepatogi. Ką atsakytumėte?
Suprantu žmonių reakciją – A14 yra viena svarbiausių jungčių tarp Vilniaus ir Utenos, kuria kasdien naudojasi tūkstančiai vairuotojų. Natūralu, kad tokie pokyčiai sukelia emocijų ir klausimų. Tačiau labai svarbu pabrėžti faktus. Ruože nuo 21,5 iki 64,3 kilometro suplanuotas „2+1“ kelias atitinka Kelių techninio reglamento reikalavimus ir prognozuojamus transporto srautus šiame kelyje.
Noriu pabrėžti, kad atlikome 20 metų transporto srautų prognozę. Intensyviausioje vietoje prognozuojamas srautas 2042 m. sieks apie 11,5 tūkst. transporto priemonių per parą, kai tuo tarpu „2+1“ tipo magistralė pagal reglamentą gali praleisti iki 18 tūkst. transporto priemonių per parą. Tai reiškia, kad kelias ne tik nebus „per siauras“, bet turės aiškų rezervą ateities augimui.
Vairuotojai nerimauja, kad naujojoje sistemoje bus sunku lenkti. Kaip veikia „2+1“ realybėje?
Iš pradžių „2+1“ sistema gali pasirodyti neįprasta, tačiau būtent ji leidžia eismą valdyti saugiau ir tolygiau. Kas kelis kilometrus atsirandančios lenkimo juostos suteikia aiškiai numatytas vietas aplenkti lėčiau judančias transporto priemones. Dėl to „2+1“ kelias praleidžia 15–20 proc. daugiau transporto nei įprastas „1+1“. Švedijoje tokiais keliais kasdien važiuoja 8–15 tūkst. automobilių – gerokai daugiau, nei šiuo metu nuo Nemenčinės–Maišiagalos sankryžos iki Molėtų.
Be to, rekonstruojamuose ruožuose numatyta net 20 avarinio sustojimo įlankų – specialios vietos, skirtos saugiai sustoti sugedus transporto priemonei ar netikėto įvykio metu. (...)
Kaip padėsite vairuotojams greičiau priprasti prie naujos sistemos?
Didžiausią įtaką turi aiškus ir tikslus ženklinimas. Visame ruože pasirūpinsime, kad horizontalusis ir vertikalusis ženklinimas būtų itin aiškus, atitiktų ir Europos Sąjungos standartus, ir mūsų Kelių eismo taisykles. Vairuotojai labai greitai prie to pripranta – tą jau matėme ir kituose projektuose. (...)
Kokios papildomos priemonės diegiamos A14 magistralėje?
A14 magistralėje diegiame tikrai daug saugumo sprendimų, kad kelias būtų patogus ir vairuotojams, ir gyvūnams, ir gyventojams. Laukinių gyvūnų judėjimui numatėme penkias požemines perėjas, o visą kelią saugos apie 90 km apsauginės tinklo tvoros. Tai labai svarbu vietovėse, kuriose dažnai vyksta gyvūnų migracija.
Pačiame kelyje įrengiame beveik 96 km metalinių atitvarų, kurios saugo nuo susidūrimų, o prie gyvenviečių – 1,6 km triukšmo užtvarų, kad sumažintume transporto keliamą garsą. Pagalvojome ir apie viešojo transporto keleivius: magistralėje bus sutvakryta 20 naujų stotelių su laukimo paviljonais. Numatyta ir poilsio aikštelė – vieta, kur vairuotojai ir keleiviai galės sustoti, pailsėti. (...)
https://vialietuva.lt/naujienos/viln...kia-vairuotoju
https://www.15min.lt/verslas/naujien...1-1662-2577198
- 2 patinka
Comment
-
Info ne mano, radau FB vienoj iš Molėtų grupių:
12/04 Vilnius-Molėtai
5 šviesaforai
*Pirmas prie Nemenčinės “naujos atkarpos” pabaigos - manau kilnojamas, nes anksčiau nebuvo (Pranciškonys)
*du prie Dubingių viaduko (Rudokai)
*ketvirtas ties Smailiais
*penktas už Bijutiškio (Paškonys) jau kuris laikas čia.
Visų šviesaforų laikas buvo apie 1-5min
- 4 patinka
Comment

Comment