Parašė Gintarinis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Sutvarkė Via Baltiką "Valstybės siena-Kaunas" atkarpoje. Reik pažymėti, kad atkarpa Kaunas-Panevėžys tokia labiau ne Lietuvos gyventojams.
Dabar A14 bus labiausiai keikiamas kaip nevykęs kelias.
Ir projektuotojų choras "viskas pagal paskutinį KTU žodį" negelbės.
Žmogus, paprastas, net be didelio išsilavinimo, mato, kada gerai padaryta, o kada ne. Paaiškinti kaip daryti negali, nes daug specifikos, bet mato ir suvokia visumą.
- 2 patinka
Comment
-
Kodėl ir iš kur tokie teiginiai, kad ne Lietuvos gyventojams, tai kam jis bus skirtas, Čiurkoms?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSutvarkė Via Baltiką "Valstybės siena-Kaunas" atkarpoje. Reik pažymėti, kad atkarpa Kaunas-Panevėžys tokia labiau ne Lietuvos gyventojams.
Taip, žinau, kad ten daug tranzito, bet taigi ten centrinės Lietuvos kelias, o kuom gyventojai važiuoja/važiuos, žvyrkeliu??
Pats šalia VIA BALTICA ties Kėdainiais gyvenau n metų, todėl kelias Kaunas-Panevėžys tiek LT gyventomas (Nuo Panevėžio pusės) į Kauną palėkti, KNO oro uostas, apsipirkimai, paslaugos ir pan. Kaune, o Kaune gyvenantiems tai Panevėžio/Rygos kryptimi pavažiuoti į Latviją, Panevėžį ir pan.. Todėl teigti, kad kelias skirtas ne Lietuvos gyventojams nesutinku..
Dėl A14, tai viskas su juom gerai, reikia tik keliolika greičio 70 apribojimų nuimti Molėtai-Utena atkarpoje ir viskas bus GOODParašė Fulgur Rodyti pranešimąDabar A14 bus labiausiai keikiamas kaip nevykęs kelias.
- 3 patinka
Comment
-
Gal kas žinot kada žadama darbų pabaiga? Atrodo niekad nebaigs, net pačioje plento remonto pradžioje (prie stučkų medelyno) kur patys pirmi pradėjo, vis dar sugeba karts nuo karto ir vėl grąžinti šviesoforą su 10 minučių laukimo. Dar įdomu kaip kelias bus prižiūrimas žiemą, nes visur pristatyta kelio ženklinimo stulpelių, ar pravažiuos sniego valymo įranga, ar kelias išvis bus barstomas? Ar darbai bus tęsiami ir žiemos metu?Paskutinis taisė aquawille; 2025.11.14, 17:51.
Comment
-
Ar buvai bent nuvažiavęs pažiūrėt į A14? Net neabejoju, kad nebuvai. Aš reguliariai tuo keliu važiuoju - puikus kelias. Nėr ko lygint su buvusia betonke. Taip būtų geriau autobanas su nerbitu greičiu, bet būkim realistai - eismas tuo keliu ne pats didžiausias. Neskaitant penktadienio ir sekmadienio vakarų. O ir atstimas nuo Vilniaus iki Utenos ne toks didelis. Tai nuėmus 70 ribojimus išloši gal 10min.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSutvarkė Via Baltiką "Valstybės siena-Kaunas" atkarpoje. Reik pažymėti, kad atkarpa Kaunas-Panevėžys tokia labiau ne Lietuvos gyventojams.
Dabar A14 bus labiausiai keikiamas kaip nevykęs kelias.
Ir projektuotojų choras "viskas pagal paskutinį KTU žodį" negelbės.
Žmogus, paprastas, net be didelio išsilavinimo, mato, kada gerai padaryta, o kada ne. Paaiškinti kaip daryti negali, nes daug specifikos, bet mato ir suvokia visumą.Paskutinis taisė fiction; 2025.11.15, 17:42.
- 4 patinka
Comment
-
Pagal Eismoinfo, rašo, kad 12-15, bet tiksliau galima sužinoti pasiskambinus į HISK, darbų vadovui.Parašė aquawille Rodyti pranešimąGal kas žinot kada žadama darbų pabaiga? Atrodo niekad nebaigs, net pačioje plento remonto pradžioje (prie stučkų medelyno) kur patys pirmi pradėjo, vis dar sugeba karts nuo karto ir vėl grąžinti šviesoforą su 10 minučių laukimo. Dar įdomu kaip kelias bus prižiūrimas žiemą, nes visur pristatyta kelio ženklinimo stulpelių, ar pravažiuos sniego valymo įranga, ar kelias išvis bus barstomas? Ar darbai bus tęsiami ir žiemos metu?
Comment
-
Nors mėnesį nevažiavau a14 keliu , bet teko važiuoti šita savaitgalį 15d, tai per mėnesį labai daug nepasikeitė, pliusas tas, kad nereikia jau nusukti nuo kelio į žvyra kur buvo gyvunų pralaidos, prie degalinės apie 30 km nuo Vilniaus dar trūksta sluoksnių dangos, pats važiavimas man patinka nauja danga, kadangi vasara važiuoju kiekvieną savaitgalį tai betonkės duobės ir jų apvažiavimus atmintinai mokėjau, dabar kitas lygis man ir nuo moletų iki utenos viskas ok.
- 7 patinka
Comment
-
Dabar daug kas dantis sukandę važiuoja po 20 km toliau, bet per A2 arba pro Pabradę.Parašė fiction Rodyti pranešimą
Ar buvai bent nuvažiavęs pažiūrėt į A14? Net neabejoju, kad nebuvai. Aš reguliariai tuo keliu važiuoju - puikus kelias. Nėr ko lygint su buvusia betonke. Taip būtų geriau autobanas su nerbitu greičiu, bet būkim realistai - eismas tuo keliu ne pats didžiausias. Neskaitant penktadienio ir sekmadienio vakarų. O ir atstimas nuo Vilniaus iki Utenos ne toks didelis. Tai nuėmus 70 ribojimus išloši gal 10min.
Tai atnaujintoji dalis Molėtai-Utena neturi to srauto, kuris užgrius pabaigus darbus.
Kas kasdien į darbą važiuoja Vln-Utn ar Utn-Vln tai vienaip. Tokių nėra labai daug.
Bet kas važiuoja penktadienis-sekmadienis vasarą - nu tai bus labai nekomfortiškai.
70-80 km rekonstrukcija - kiek pastatė 2 lygių susikirtimų? Bent tokio lygmens https://maps.app.goo.gl/L2JXTPfmDP3KnxG2A
Prisidėjęs faktorius - apmokestintas "Pabradės plentas" vilkikams - dalis nenorėjusių mokėti už kelius, link Daugpilio, rinksis per Uteną, nes neliko nemokamos alternatyvos.
- 3 patinka
Comment
-
Jei HISK kalbėtų, tai pasakytų, kad jau perdarinėja tai, kas buvo padaryta ir atrodė baigtaParašė fiction Rodyti pranešimą
Pagal Eismoinfo, rašo, kad 12-15, bet tiksliau galima sužinoti pasiskambinus į HISK, darbų vadovui.
))) Prie Europos centro buvo numatytas tik vienos juostos tunelis, bet užteko sveiko proto suprasti, kad sekmadienio piko metu ten garantuoti bumčikai bandant įsukti į srautą be greitėjimo juostos. Tai dabar lipdoma ketvirta juosta, kad būtų lėtėjimas ir greitėjimas. FOTO dėjau praėjusią savaitę. Bet tikiuosi, kad čia dar ne viskas. Reaguojant į stiprią kritiką dėl panaikinto kairinio posūkio į Europos centrą atnaujintos diskusijos aukštu lygiu. Gal ir čia laimės protas prieš tą sėdmaišinį projektą, padarytą nematant realios situacijos...
- 1 patinka
Comment
Comment