Aš diskusiją pasukčiau taip.
Plati sankasa turėjo lemti ne 1+1 su kelkraščiais "grybauti", "man SMS atėjo", "aš sustojau, nes pagalvojau, gal perdegė galinių gabaritų dešinė lemputė" ir kitiem paaiškinimams.
Plati sankasa turėjo virsti 1+2.
Visus tuos, "aš sekmadienio pavakare sustojau nes norėjau atsigerti vandens" noriu paklausti. Kokiu būdu įsilieti į nenutrūkstamą 80 km/h kas 25-40 m judančių mašinų srautą iš žvyrinio kelkraščio? Kaip mandagiai pagreitėti??? Kaip pradėti važiuoti? Užkišti? Pvz. ties Purnuškėmis link Vilniaus.
Atgyvena tas Jūsų žvyrinis kelkraštis - po to iš jo žvyras pakliūna ant asfalto ir daužo priekinius stiklus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Esmė tame, kad projektuojant kelią reikėtų numatyti ir tokius retus atvejus. Ypač jei jų sprendimas praktiškai nieko papildomai nekainuoja. Čia kaip avarinės laiptinės namuose - galima būtų analogiškai klausti, kaip dažnai tie namai užsidega. Bet jos kažkodėl statomos.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
Žinoma, jei per metus kelis kartus nuvažiuoji tik Vilnius - Kaunas tai taip, jokių išskirtinių situacijų nepamatysi. O man yra tekę ir mašinos ratą pravažiuojant keisti, ir gesintuvu pasinaudoti (padėjau kitiems).
Bet aš iš viso nesuprantu, kurioje čia vietoje gerai taip arti stovintys atitvarai. Kokie bendrai jų pliusai? Saugumo jie nedidina, nes greičio mažinti neskatina - kelias pakankamai platus. Kad kažkas trauksis į juos norėdamas praleisti erelius argumento nepriimu, nes per daugiau nei 10 metų aktyvaus važinėjimo po Lietuvą nei karto tokio atveju nemačiau, kad kažkas trauktųsi į neasfaltuotą kelkraštį, norėdamas kažką praleisti. O trūkumų krūva:
1) Žmogui bloga - nėra kur sustoti.
2) Eismo įvykis - nėra kur patraukti mašinų
3) Karo atveju užtenka pastatyti vieną mašiną skersai, kad visa evakuacija sustotų.
Taip, teoriškai tos vietos mašinai įkišti užtenka, bet praktinėm sąlygom toks atstumas yra beveik tas pats kas nieko - net durelių negali atsidaryti neiškišdamas jų į važiuojamąją dalį. Bet eikime toliau:
4) Pėsčiąjam palei kelią eiti ne taip komfortiška, nes teks eiti arčiau važiuojamosios dalies
5) Traktorius ar kita sunkesnė technika - nebus kur pasitraukti
6) Paslysi ant plikledžio, ir jei vienu atveju nulėktum į toliau stovintį atitvarą, tai dabar nuo jo atšoksi ir keliausi į priešpriešą. Afigienas saugumas.
Ir taip, mano atveju, eismo saugumas tikriausiai būtų laimėjęs (sarkazmas) jei dar 6 km važiuočiau iki artimiausios nuovažos, su galimai sprogusia padanga, žiemos sąlygomis, ant galimai slidaus kelio.
Žodžiu, sūliau arba neteisinti akivaizdžių feilų, arba pasitelkti kokius nors realius argumentus. Visokios pasakos apie Europą netinka, nes Europoje toli gražu ne visur tokie atitvarai. Ten, dažniausiai, jei kur nors tokia infrastruktūra įrengiama, tai su priežastim, o ne dėl kargo kulto.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.01.30, 22:46.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tech apžiūra atsarginio rato nereikalauja.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Man nė karto neteko kankintis Vilniaus viešajame transporte... o dabar bėgam išsiverk Vilniaus VT temoje kaip ten viskas blogai. Galėsiu tokiais išvartymais ten viską pateisint
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
O gesintuvo reikalauja, nes gesintuvu lobistai prasimušė įstatymą. Kad per viena TA ciklą pasikeistum 2 gesintuvus.
Automobilio techninė būklė nei nuo ats. rato, nei nuo gesintuvo nepriklauso.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Stop kadrai iš reporto su kelkraščiais dabar, po kelio "rekonstravimo" ir dar nerekonstruotame A14 ruože anapus MolėtųParašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTaip, situacija pasitaiko retai, bet kelias buvo tiesiamas f'cking nuo nulio, tai kam tiesti kelią taip, kad sustojus nebūtų vietos net durelių atsidaryti, neiškišant jų į važiuojamąją dalį? Čia tipo sumažinus tuo pusmetriu saugumas kažką laimi?
Įdomu, kur saugiau - anksčiau ar dabar "rekonstruotame" ruože?

Dabar - atitvarai + kelkraštis + ištisinė linija sukelia avarines situacijas (anot LAKD PiaRčikių - didina "saugumo jausmą")

Palyginimui - kelkraščio plotis sename "betonkės" ruože

https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man nė karto neteko kankintis Vilniaus viešajame transporte... o dabar bėgam išsiverk Vilniaus VT temoje kaip ten viskas blogai. Galėsiu tokiais išvartymais ten viską pateisintParašė alga Rodyti pranešimą
Kiek kartų pačiam teko sustoti plento šalikelėje negalint tęsti kelionės? Man – neteko niekada.
Žinok per belekiek metų nei atsarginiu ratu, nei gesintuvu neteko pasinaudoti... tai kokio velnio tech. apžiūra reikalauja ane?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kiek kartų pačiam teko sustoti plento šalikelėje negalint tęsti kelionės? Man – neteko niekada.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti?
priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot 8D
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nežinia koks turi būti gedimas, kad nesugebėtum pavažiuoti ar nuriedėti iki nuovažos.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti?
priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot 8D
Komentuoti:
-
Puikus eksperimentas, parodantis, kad kelias yra tinkamas ir sustoti vietos yra. Reikia kuo skubiau siaurinti ir kitus panašius kelius, kad būtų saugu ir europietiška važiuoti.Parašė Romas Rodyti pranešimąAlfa.lt / Etaplius.lt 2025.01.29
Eksperimentas. Ar tikrai Molėtų - Utenos plento rekonstrukcija – tragiška, o gal „Via Lietuva“ meluoja?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Aš niekaip nesuprantu, kodėl kai kurių forumiečių yra ginami akivaizdžiai feiliniai sprendimai. Kažkaip stebint iš šalies susidaro įspūdis kad rašoma iš užsilikusių nuoskaudų, su piktdžiuga, ale "aha automarozai, dabar bus jums nepatogu, ha ha ha", ignoruojant visus argumentus. Ar tikrai buvo tokia problema atitraukti tuos atitvarus papildomai per pusmetrį, kad atsitikus ekstriniam atvejui būtų galima saugiai sustoti? Ir ar tikrai ten jų tiek daug reikėjo, trečdalyje viso vieno tiesiausių kelių Lietuvoje? Man prieš pora savaičių kelionėje padangų slėgio daviklis pradėjo rodyti klaidas, tai ar labai eismo saugumas nukentėjo, kad šviesiu paros metu trumpam sustojau ir jas patikrinau?
Taip, situacija pasitaiko retai, bet kelias buvo tiesiamas f'cking nuo nulio, tai kam tiesti kelią taip, kad sustojus nebūtų vietos net durelių atsidaryti, neiškišant jų į važiuojamąją dalį? Čia tipo sumažinus tuo pusmetriu saugumas kažką laimi?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai gal vertėtų griežtinti techninės apžiūros tvarką, kad nieks nevažinėtų su triperiais, kurie bet kada gali staigiai sustot.
genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti?
priimsiu tai kaip eilinį desperatišką skiedalą, neturint ką argumentuot 8D
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ko Jums ten stoti reikia į tą kelkraštį? Grybaut?Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom pažiūrėti filmuką - įdėtas kelkraščių palyginimas senoje ir naujoje atkarpoje.
Naujame "rekonstruotame" (t.y., sugadintame) kelyje net Opel Corsa vietos ne itin daug - sustoti dar galima, o atidaryti durų ir išlipti nepakliuvus po mašina - jau nelabai.
Ten vietos sustoti pakaktų nebent kokiam motociklui, motoroleriui ar BoltoWolto paspirtukui.
Tačiau ar dviratininkams ten saugu važiuoti -bus matyti.
Labai baisu žiūrėt, kai žmonės daro tokius video, o tuo labiau, kurie, tokius video dalinasi, kaip "geru eksperimentu".
Būtų gerai pirma susipažinti su kelio elementais ir kur jie yra.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal vertėtų griežtinti techninės apžiūros tvarką, kad nieks nevažinėtų su triperiais, kurie bet kada gali staigiai sustot.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na na ant tiek artimas nuliui, kad mokamame A8 pastoviai su avariniais trikampiais sutiksi.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSunkvežimių sustojimas išvis artimas nuliui - kelias mokamas, reiškia kledarai atkrenta nes gaili tų keliolikos Eurų. Be to, vairuotojas turi 95 kodą ir Lietuvoje labai dažnai tikrinama jo sveikata.
O kas trukdo pradėti mąstyti galva?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKas trukdo sustoti nuovažoje?
Jei tiesiog nori sustoti, visada davažiuosi ir sustosi nuovažoje. Kitais atvejais automobilis ne arklys, net ir šlubčiodamas iki nuovažos nenueis. Bet kam gilintis, geriau demagogijom užsiiminėti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
90 kmh kelias neskirtas SUSTOTI. Nes susidūrimo atveju greičių skirtumas sukeltų pasekmes, kurios nesuderinamos su gyvybe.
Aš esu baisus priešininkas A14 rekonstrukcijos.
Bet net aš atmetu poreikį stovėti A14. Mano idealas - atvažiuoja firma, nutempia, stato sąskaitą 300-500 Eur. Nes nėra blogiau kai A1 sustoja "nes kas čia tokio" - pas mus dar yra taip įpratusių. Niekur Vokietojoje, Austrijoje to nepamatysi. Kam neaišku - skaitykite paryškintą argumentą. Jei baigėsi aušinimo skystis per 7 km bus sankryža, išvažiavimas arba P. Jei lemputė tik tik užsidegė - mašinai dar nieko neatsitiks.
Sunkvežimių sustojimas išvis artimas nuliui - kelias mokamas, reiškia kledarai atkrenta nes gaili tų keliolikos Eurų. Be to, vairuotojas turi 95 kodą ir Lietuvoje labai dažnai tikrinama jo sveikata.
Visi, kas sako - mano antra pusė nori nusifotografuoti rapsų lauke ir priprašo sustoti - yra beviltiški hipsteriai. Kas sustoja, nes spaudžia "po baliaus" - marozai...
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Prašom pažiūrėti filmuką - įdėtas kelkraščių palyginimas senoje ir naujoje atkarpoje.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąAha, tai žurnalistinis tyrimas parodė, kad visgi kelkraštyje sustoti vietos yra
Naujame "rekonstruotame" (t.y., sugadintame) kelyje net Opel Corsa vietos ne itin daug - sustoti dar galima, o atidaryti durų ir išlipti nepakliuvus po mašina - jau nelabai.
Ten vietos sustoti pakaktų nebent kokiam motociklui, motoroleriui ar BoltoWolto paspirtukui.
Tačiau ar dviratininkams ten saugu važiuoti -bus matyti.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.30, 00:30.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei tik būtų bent viena nuovaža, kur galėtum saugiai sustot pasikeist ratą... Ai pala, yra - visos 108 nuovažos tarp Molėtų ir Utenos.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąAha, tai žurnalistinis tyrimas parodė, kad visgi kelkraštyje sustoti vietos yra, tad teko sugalvoti naują problemą - čia baugu užsiimti automobilio remontu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Aha, tai žurnalistinis tyrimas parodė, kad visgi kelkraštyje sustoti vietos yra, tad teko sugalvoti naują problemą - čia baugu užsiimti automobilio remontu.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
O kaip reikės lenkti aštuonių automobilių su pasibaigusiu benzinu koloną??
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Alfa.lt / Etaplius.lt 2025.01.29
Eksperimentas. Ar tikrai Molėtų - Utenos plento rekonstrukcija – tragiška, o gal „Via Lietuva“ meluoja?
Vizualiai vaizdas išties toks, kad vilniečiai šiame kelyje gali pasijusti kaip buvusio sostinės mero Remigijaus Šimašiaus valdose – kur galėta, ten susiaurinta. Ir nors ne viskas atrodo blogai, kai kurios vietos šioje atkarpoje tikrai kelia klausimų – kelkraščiuose stovi atitvarai, už jų – gan statoka nuokalnė (...).
Tačiau „Via Lietuva“, valdanti visus valstybinės reikšmės kelius, jau anksčiau portalui teigė, kad kelias nėra siauras ir vietos kelkraščiuose – pakankamai (...)
Kadangi tokie klausimai nedavė ramybės, paskutinio apsilankymo Utenoje metu teko pasiimti matavimo ruletę, sėsti į automobilį ir išvažiuoti į per visą Lietuvą skambantį kelią, sustoti, pažiūrėti, pamatuoti, kiek išties vietos yra šiame kelyje ir jo pakraščiuose.
Tenka pripažinti – net vairuojant vieną iš mažesnių automobilių, „Opel Corsa“, sustoti siauresnėse kelio vietose, kur stovi atitvarai, nesinori. Automobilis čia tilps, bet išlipti iš jo gali būti baugu, kad kas pravažiuojantis neužkabintų.
Išmatavus atstumą nuo kelio iki atitvarų aiškėja, kad „Via Lietuva“ nemelavo – tikrai yra 1,5 metro plotis, gal net dešimčia centimetrų daugiau. Tačiau nejučia kyla klausimas, ką reiktų daryti, jei tokioje kelio vietoje nuleistų padangą. Jeigu ratą nuleistų iš vairuotojo pusės, tektų rizikuoti gyvybe, mat keisti šį ratą tektų pačiam stovint važiuojamojoje kelio dalyje. O jei padanga būtų nuleista iš keleivio pusės, tuomet, aišku, saugiau, tačiau paties automobilio jau neitų prispausti prie atitvaro (...)
Ir tik pravažiavus Molėtus, kur kelias dar nerekonstruotas, galima išvysti tikrąjį kontrastą – čia vis dar tenka dardėti betoniniais blokais, tačiau vietos kelkraštyje kone tris kartus daugiau, atrodo, kad šalia vieną kito gali sustatyti du automobilius ir dar liks erdvės
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
https://www.etaplius.lt/naujiena/ar-...meluoja-341551
Komentuoti:
Komentuoti: