Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
- 7 patinka
-
Dar vienas pastebėjimas dėl ištisinių juostų - nebus taip, kad kažkuri (nemaža?) dalis ištisinių juostų padaryta todėl, kad palikta aibė šunkelių pajungtų tiesiai į kelią, kuriuos būtų galima atjungti nuo kelio, nes yra alternatyvos eismui tais šunkeliais?
Komentuoti:
-
Iš tiesų - vienas dalykas važiuoti siauroje erdvėje mieste kokiu 30-50 kmh greičiu, ir kitas dalykas važiuoti siauroje erdvėje 90-100 kmh greičiu. Kuomet pirmame ir antrame pavyzdyje išvažiuojama į priešpriešinę juostą dėl ar nuleistos padangos, ar neblaivumo, ar nualpimo, ar pasidarius silpna, ar sprogus sunkaus transporto padangai, ar slidžios dangos, ar išbėgusio gyvūno, ar dar ko - rezultatai bus skirtingi.
Ką daryti? per visą kelio ilgį - Vilnius-Utena - nutiesti 2+1 su fiziniu barjeru tarp priešingų eismo srautų, su kuo mažesniu fizinių barjerų kelkraščiuose kiekiu.
Klausimas - atkarpoje Molėtai-Utena kokio pločio buvo visas kelias ir ar nebuvo kelio pylimas susiaurintas darbų metu? Ar nebuvo tokio pločio, kad kelkraščių sąskaita išplatinus asfaltą iki 2+1 būtų dar ir pinigų sutaupyta kelkraščių darbams, nes būtų panaudotas jau esamas kelio pylimo plotis?Paskutinis taisė spekas; 2025.01.12, 21:27.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau bus ne viena tokia avarija, kaip prieš kelias dienas Vilniaus raj. Tik šiuo atveju atitvarai toje vietoje dėl tilto, o molėtų kelyje be reikalo pridaryti ištisuose ruožiuose lygumose esančiame kelyje...Policija skelbia, jog, įtariama, kad avarija įvyko todėl, kad dabar jau žuvęs lengvojo automobilio „Volvo“ vairuotojas išvažiavo į priešingą eismo juostą ir susidūrė su priešpriešiais važiavusiu vilkiku.
Volvo vairuotojas greičiausiai išsigando atitvarų ir dėl to išvažiavo į priešpriešinę. Tikrai ne dėl pervargimo/telefono/girtumo/sutrikusios sveikatos ar dar kažko. Gal jau baikim nusišnekėti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tilps ir ugniagesiai, ir policininkai. Džiaugiuosi, kad naujasis kelias yra saugus ir patogus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"Ištisinės linijos pailgintos tose vietose, kur buvo fiksuoti eismo įvykiai."
tokia logika vadovaujantis, jei visi laikysis ištisinių, sekančių kaktomušos eismo įvykių logiškai padaugės likusiuose punktyrinėse atkarpose. Tada per sekančius tvarkymus pabaigsim ir tas atkarpas ištisine užbrėžt. Geležinė logika.
Užteks durniui kilometro tiesiojoj sukelt auto įvykį ir gausim greičio ribojimą arba ištisinę, kurie niekuo nesusiję su kelio charakteristikomis. Va todėl ir oponuojantys nesugeba atsakyti kodėl konkrečiose vietose reikalingi ribojimai, nes jie dėliojami ne pagal kelio charakteristikas, bet "ale" fiksuotus įvykius.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąSiaurinimas ir saugumas ne visada teisingas, yra situacijų kuriuose pačiam teko atsidurti turint ilgameti vairavimo stažą pvz.važiuojant sumėto priešais važiuojanti automobili (slidi danga ,sprogus padangai ir taip toliau) nekarta teko sukti i šalikele kad išvengti susidūrimo visa laime kad buvo plačios šalikelės ir tai nebuvo situacijos kaip chuliganiškas vairavimas,ar greičio viršijimas.Dar viena blogybe siauru keliu važiavimas spec transporto (greitoji pagalbą,ugniagesių automobiliai)jiems sudaromas siauras koridorius esant judėjimui iš abiejų pusiu dėl to krenta ju greitis .
Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.12, 12:23.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Dar vienas straipsnis apie projektuotojų- siaurintojų ir užsakovo LAKD sugadintą kelią
LRT 2025.01.12
Džiugesį dėl „betonkės“ keičia nerimas: „Via Lietuva“ sako, kad viskas pagal reikalavimus
Naujai rekonstruota kelio Vilnius–Utena atkarpa piktina vairuotojus. Anot jų, kelkraščiai per siauri, o pailgėjusios ištisinės linijos sudarys kamščius. Kelio rekonstrukcijai vadovavusi įmonė tikina, kad viskas atlikta pagal reikalavimus. Utenos savivaldybė kai kurias atkarpas prašo peržiūrėti iš naujo.(...)
Ištisinės linijos pailgintos tose vietose, kur buvo fiksuoti eismo įvykiai. Utenos rajono savivaldybė prašo dar kartą peržiūrėti autoįvykių analizę ir sutrumpinti ištisines linijas.
„Kodėl to reikia, dėl to, kad, gal šaltuoju laiku ir nekyla tiek problemų, bet šiltuoju metų laiku, kai vilniečiai ypač patrauks į ežerų kraštą – Utenos, Molėtų pusę, į Zarasų, ar Anykščių šiuo keliu, tai, aišku, kelias užsikiš tikrai. Užteks tik, kad vienas vairuotojas lėčiau važiuos“, – kalba Utenos meras Marijus Kaukėnas.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-reikalavimus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Siaurinimas ir saugumas ne visada teisingas, yra situacijų kuriuose pačiam teko atsidurti turint ilgameti vairavimo stažą pvz.važiuojant sumėto priešais važiuojanti automobili (slidi danga ,sprogus padangai ir taip toliau) nekarta teko sukti i šalikele kad išvengti susidūrimo visa laime kad buvo plačios šalikelės ir tai nebuvo situacijos kaip chuliganiškas vairavimas,ar greičio viršijimas.Dar viena blogybe siauru keliu važiavimas spec transporto (greitoji pagalbą,ugniagesių automobiliai)jiems sudaromas siauras koridorius esant judėjimui iš abiejų pusiu dėl to krenta ju greitis .
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tada rašo toje pačioje žinutėje:
Akivaizdu, kad ten kur reikia, pavyzdžiui, autostradose, turi būti užtektinai eismo juostų. Bet niekada neturi atsirasti perteklinio asfalto ploto, sukuriančio plataus ir saugaus kelio iliuziją.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"50 ne taip smarkiai skiriasi nuo 70 - galima ir lėčiau pavažiuoti kelias dešimtis kilometrų, jeigu negalima lenkti".... tiek ir adekvatumo...
Parašė Romas Rodyti pranešimą
LAKD PiaRščikė šiandien LRt radijo laidoje išspaudė skaičių - 30 km 'rekonstruotame" ruože tarp Molėtų ir Utenos yra 10 km ištisinių linijų.
Ir tokie skaičiai tiesiame kelyje su puiku matomumu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąPuikus kelias, reiktų ir kitus taip susiaurinti..
Parašė eigh Rodyti pranešimą<...>nuo Vilniaus iki Molėtų turės tris eismo juostas <...> Jeigu taip, tai išvis puiku - bus galimybė saugiai apsilenkti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė wtme Rodyti pranešimąA14 yra magistralinis kelias, tad jo projektavimui galioja kelių techninis reglamentas KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai". Kad juo buvo vadovautasi, beje, parašyta ir viešai skelbtoje pirkimų dokumentacijoje (parengtame projekte).
Šio KTR 76 punkte nurodyta, kad aplenkimo sąlygos turi būti užtikrintos, o mažiausia aplenkimui tinkamų ruožų dalis, magistraliniuose keliuose, turi būti 70%. Taip pat nurodyta, kad kai tokių sąlygų nėra, aplenkimui reikėtų numatyti papildomas eismo juostas. Atkarpos su pakankamu aplenkimo matomumu turi būti kiek leidžia sąlygos tolygiai išdėstytos arba jų kitimas (mažėjimas, didėjimas) turi būti apytikriai tolygus.
Atsidariau ruožo nuo 64,332 iki 79,510 km projektą (susisiekimo dalį) ir jame esančius žiniaraščius.
Bendras ruožo ilgis yra 15.178 km. Pagal žiniaraščius galima surasti, koks numatytas bendras siaurų brūkšninių linijų metražas. Ir jis yra 3.149 km. [(...) Pagal dangų ir eismo organizavimo plano brėžinius suprantu, kad būtent šiomis linijomis pažymėtuose ruožuose galimas lenkimas. Vadinasi ruožų, kuriuose leidžiama lenkti dalis yra 3,149 / 15,178 * 100% = 20.8%. Galbūt dalies ruožų, kur galima lenkti, aš neįskaičiavau, tai padidinkime tą ruožų kiekį iki 25%. Na 25% niekaip nėra 70%.
Jeigu panaši proporcija išlaikyta ir kitame rekonstruotame ruože, man gana akivaizdu, kad kilęs nepasitenkinimas konkrečiai šiuo sprendiniu yra gana pagrįstas.
Ir tokie skaičiai tiesiame kelyje su puiku matomumu.
LRT radioteka 2025.01.10
Vairuotojai širsta dėl kelio Vilnius-Utena: per daug ištisinių linijų
https://www.lrt.lt/radioteka/irasas/...tisiniu-liniju
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tik tiek, kad nurodytas punktas yra iš matomumo skyriaus, o ne ženklinimo. Tiesiame ruože su daug sankryžų matomumas lenkti bus geras, tačiau lenkimai bus draudžiami dėl sankryžų.
Aš suprantu, kad jums norisi prieštarauti vardan prieštaravimo ir iš diskusijos išeiti nugalėtoju. Tegul taip būna ir šį kartą. Tik tokiems užsispyrėliams, kaip ir dirbantiems LAKD (mano nuomone, įstaigos pavadinimo pakeitimas neturi įtakos darbo kokybei), turiu vieną palinkėjimą: tegu nesugenda tame idealiai rekonstruotame kelyje transporto priemonė, kuria jus keliaujate.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaip kelio "susiaurinimas" (eismo juostų ir kelkraščių įrengimas pagal galiojančias normas) įtakoja galimybę lenkti?
Dėl važiavimo lėčiau, sutinku. STR pločius atitinkančiose juostose su arčiau esančiais atitvarais nėra malonu važiuoti 130 km/h.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKlausau per radiją, kaip vairuotojai piktinasi, kad rekonstruotoje kelio Vilnius-Utena atkarpoje nepadarė daugiau eismo juostų. Nes jie negalės lenkti, kur tik užsigeidę, o tvarkingai važiuoti leistinu greičiu jiems yra nuobodu. Akivaizdu, kad būtinai reikia taip susiaurinti visus užmiesčio kelius (...)
https://www.facebook.com/share/15jAEQDpfd/
Ten dalyvavo LAKD PiaR atstovė ir projektuotojo atstovas.
Tas "projektuotojas" yra labai savotiškas - svarbiausia projekte buvo susiaurinti kelią, kad nebūtų galima lenkti ir kad būtų važiuojama kuo lėčiau.
Dauguma, jei ne visi, klausytojų skambučiai buvo neigiami.
LRT radioteka 2025.01.10
Vairuotojai širsta dėl kelio Vilnius-Utena: per mažai juostų, per daug ištisinių linijų
https://www.lrt.lt/radioteka/irasas/...tisiniu-linijuPaskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 17:57.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė wtme Rodyti pranešimąSuprantu, kad čia nemaža dalis susirenka tik iš sportinio intereso "pasigalynėti" žodžiais už savo tiesas, bet norėčiau į diskusiją įnešti šiek tiek daugiau techninių dalykų, o konkrečiai apie lenkimui tinkamų ruožų skaičių. A14 yra magistralinis kelias, tad jo projektavimui galioja kelių techninis reglamentas KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai". Kad juo buvo vadovautasi, beje, parašyta ir viešai skelbtoje pirkimų dokumentacijoje (parengtame projekte).
Šio KTR 76 punkte nurodyta, kad aplenkimo sąlygos turi būti užtikrintos, o mažiausia aplenkimui tinkamų ruožų dalis, magistraliniuose keliuose, turi būti 70%. Taip pat nurodyta, kad kai tokių sąlygų nėra, aplenkimui reikėtų numatyti papildomas eismo juostas. Atkarpos su pakankamu aplenkimo matomumu turi būti kiek leidžia sąlygos tolygiai išdėstytos arba jų kitimas (mažėjimas, didėjimas) turi būti apytikriai tolygus. Atsidariau ruožo nuo 64,332 iki 79,510 projektą (susisiekimo dalį) ir jame esančius žiniaraščius. Bendras ruožo ilgis yra 15.178 km. Pagal žiniaraščius galima surasti, koks numatytas bendras siaurų brūkšninių linijų metražas. Ir jis yra 3.149 km. [skaičiavau dvi pozicijas: "siaura brūkšninė linija, kai brūkšnio ir tarpo santykis 3 m / 9 m" bei "siaura brūkšninė linija, kai brūkšnio ir tarpo santykis 6 m / 2 m"]. Pagal dangų ir eismo organizavimo plano brėžinius suprantu, kad būtent šiomis linijomis pažymėtuose ruožuose galimas lenkimas. Vadinasi ruožų, kuriuose leidžiama lenkti dalis yra 3,149 / 15,178 * 100% = 20.8%. Galbūt dalies ruožų, kur galima lenkti, aš neįskaičiavau, tai padidinkime tą ruožų kiekį iki 25%. Na 25% niekaip nėra 70%.
Jeigu panaši proporcija išlaikyta ir kitame rekonstruotame ruože, man gana akivaizdu, kad kilęs nepasitenkinimas konkrečiai šiuo sprendiniu yra gana pagrįstas.
Antra, jeigu jau ieškote tiesos, tai analizuokite ne tik KTR, bet ir projektavimo užduotį ir ekspertizės išvadas, kurių pagrindu buvo rengiama projektavimo užduotis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė wtme Rodyti pranešimąJeigu panaši proporcija išlaikyta ir kitame rekonstruotame ruože, man gana akivaizdu, kad kilęs nepasitenkinimas konkrečiai šiuo sprendiniu yra gana pagrįstas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pro Augustavą DK16 teko važiuot? Šiek tiek svarbesnis kelias, nei Molėtai–Utena, bet važiuojamoji dalis siaura ir šalikelėse sustot nėr kur. Kamščių už sugedusių vilkikų nelabai pastebima ar kada buvo pastebima.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: