Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Žinoma, jei per metus kelis kartus nuvažiuoji tik Vilnius - Kaunas tai taip, jokių išskirtinių situacijų nepamatysi. O man yra tekę ir mašinos ratą pravažiuojant keisti, ir gesintuvu pasinaudoti (padėjau kitiems).
Bet aš iš viso nesuprantu, kurioje čia vietoje gerai taip arti stovintys atitvarai. Kokie bendrai jų pliusai? Saugumo jie nedidina, nes greičio mažinti neskatina - kelias pakankamai platus. Kad kažkas trauksis į juos norėdamas praleisti erelius argumento nepriimu, nes per daugiau nei 10 metų aktyvaus važinėjimo po Lietuvą nei karto tokio atveju nemačiau, kad kažkas trauktųsi į neasfaltuotą kelkraštį, norėdamas kažką praleisti. O trūkumų krūva:
1) Žmogui bloga - nėra kur sustoti.
2) Eismo įvykis - nėra kur patraukti mašinų
3) Karo atveju užtenka pastatyti vieną mašiną skersai, kad visa evakuacija sustotų.
Taip, teoriškai tos vietos mašinai įkišti užtenka, bet praktinėm sąlygom toks atstumas yra beveik tas pats kas nieko - net durelių negali atsidaryti neiškišdamas jų į važiuojamąją dalį. Bet eikime toliau:
4) Pėsčiąjam palei kelią eiti ne taip komfortiška, nes teks eiti arčiau važiuojamosios dalies
5) Traktorius ar kita sunkesnė technika - nebus kur pasitraukti
6) Paslysi ant plikledžio, ir jei vienu atveju nulėktum į toliau stovintį atitvarą, tai dabar nuo jo atšoksi ir keliausi į priešpriešą. Afigienas saugumas.
Ir taip, mano atveju, eismo saugumas tikriausiai būtų laimėjęs (sarkazmas) jei dar 6 km važiuočiau iki artimiausios nuovažos, su galimai sprogusia padanga, žiemos sąlygomis, ant galimai slidaus kelio.
Žodžiu, sūliau arba neteisinti akivaizdžių feilų, arba pasitelkti kokius nors realius argumentus. Visokios pasakos apie Europą netinka, nes Europoje toli gražu ne visur tokie atitvarai. Ten, dažniausiai, jei kur nors tokia infrastruktūra įrengiama, tai su priežastim, o ne dėl kargo kulto.





genijaus pasiūlymas... koks tech. patikrinimas eliminuotų galimybę sugesti? 
Tuo keliu per golfo laukus ir miškeliu (kur planuojama asfaltuoti kelią) važinėjama į Šepečių kaimą ir kitus kaimus, kuriuose yra berods 5 sodų bendrijos, apie 400 sklypų, vis daugėja nuolatinių gyventojų, todėl vasarą sukančių į kairę srautai čia didesni nei žiede į Paberžę/Vyžulionis. Todėl labai keista, kad Via Lietuva ir HISK nesigilino į situaciją, nes papildomas kairinis posūkis 2+1 kelyje yra niekis. Aišku, kad daug kur kils pagalbinių kelių klausimas, bet jų vertę visi matom važiuodami iki Nemenčinėlės. Dėkingiausi yra riedutininkai ir dragininkai.
Komentuoti: