Beje, gal apsimokėtų ir kažką tokio padaryti?:
- nutiesti baltas atkarpas
- panaikinti arčiau Trakų esantį viaduką (nereikalautų remonto išlaidų), paliekant dešiniuosius posūkius?
kažkada planas buvo turėt žiedą,o ne nuvažiavimą, gerai kad persigalvojo..
Specialusis planas buvo rengtas, kai dar nebuvo galvojama apie 4 juostų kelią iki Trakų, o dviejų lygių sankryža, mano manymu, su 2 juostų keliais yra perteklinė.
P. S. Reikia pabrėžti, kad čia yra priešprojektiniai sprendiniai, tai dar turės būti paruoštas specialusis planas, dėl kurio dar gali daug keistis.
tai lygtai žada 4 juostų kelią nuo pat Trakų Vokės.. sutinku, kad visvien prie Trakų susidarytų butelio kakliukas nes pačiam mieste nėra ką platinti iki 4 juostų..
4 juostos gal ir logiška iki senojo kelio viaduko prieš Trakus.
Aš tik nelabai suprantu, kam reikalingas 4 juostų įvažiavimas į Trakus, jei iki jo eismas bus nukreipiamas per aplinkkelį. Gal ten kokius dviračių takus planuoja?
tai lygtai žada 4 juostų kelią nuo pat Trakų Vokės.. sutinku, kad visvien prie Trakų susidarytų butelio kakliukas nes pačiam mieste nėra ką platinti iki 4 juostų..
Aš tik nelabai suprantu, kam reikalingas 4 juostų įvažiavimas į Trakus, jei iki jo eismas bus nukreipiamas per aplinkkelį. Gal ten kokius dviračių takus planuoja?
Tačiau įdomu yra ne pats rekonstravimo faktas, o sprendiniai. Kadangi viadukas blogos būklės, jis bus perstatomas, tačiau atsižvelgiant į A16 rekonstravimo tarp Vilniaus ir Trakų priešprojektinius sprendinius.
Taigi, viadukas bus perstatomas gerokai platesnis, dešinėje (viršutinėje) pusėje paliekant 2,5 m saugos juostą būsimam 4 juostų keliui. Dar matosi ir pėsčiųjų takas, tačiau jis kurį laiką panašu liks prie nieko neprijungtas.
Pagal ką sprendžiu kad bus 4 juostos? Pagal projekte pridėtą iškarpą iš rekonstravimo priešprojektinių sprendinių.
Taip pat įdomi vieta ir ten, kur prasidės būsimasis Trakų aplinkkelis.
Va čia pasimato žmogaus kaip padaro yda - jį keistis skatina (neapsiribojant, bet kaip vienas iš sakyčiau pagrindinių elementų)... skausmas... Tad, ironiška, bet karo pliusai tokie, kad paskatina žmogų keistis. Apie ką aš jei kas ''nepagavo'' minties? Apie tai, kad karas paskatino kelių infrastruktūros vystymą. Taip neturėtų būti, bet yra.
Eksperimentas. Ar tikrai Molėtų - Utenos plento rekonstrukcija – tragiška, o gal „Via Lietuva“ meluoja? https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...eluoja/347207/
Puikus eksperimentas, parodantis, kad kelias [A14] yra tinkamas ir sustoti vietos yra. Reikia kuo skubiau siaurinti ir kitus panašius kelius, kad būtų saugu ir europietiška važiuoti.
Trakų r. savivaldybė 2025.01.28 Trakų rajono meras kartu su visų Lietuvos savivaldybių merais dalyvavo susitikime su Ministru Pirmininku Gintautu Palucku.
Susitikimo metu Trakų r. meras A. Šatevičius akcentavo ir dar kartą nacionaliniu lygiu iškėlė svarbų klausimą dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 (Vilnius–Trakai) keturių eismo juostų projekto.
Meras A. Šatevičius pabrėžė, kad keturjuostis kelias tenkintų karinio mobilumo poreikius ir būtų reikšminga tarptautinių tranzitinių pervežimų ir evakuacijos maršrutų dalis dienos X ar Astravo AE avarijos atveju, taip pat jis ne tik spręstų augančio transporto srauto problemą, bet ir sustiprintų nacionalinę bei regioninę infrastruktūrą, užtikrintų saugų susisiekimą, didintų transporto mobilumą. Meras teigė sieksiąs, kad keturių juostų kelio Vilnius–Trakai projektas būtų įtrauktas į Lietuvos Respublikos ypatingos svarbos infrastruktūros objektų sąrašą.
Susitikimo metu iškeltą klausimą Ministras Pirmininkas išgirdo, o meras savo ruožtu pažadėjo projektą laikyti prioritetiniu ir šį klausimą kelti tiek, kiek reikės, nes jis liečia ne tik transporto mobilumą Trakų rajone, bet ir viso Vilniaus regiono saugumą.
Pvz Trakų pietinis aplinkkelis jau pradėtas prieš kokius 20 ar kiek ten metų... Kiek dar reikia metų susivokti kad žemę reikia paimti? 40 užteks? Čia ne pinigų esmė ir manau tą žinote.
,,Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir modernizuotos eismo gatvės
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
Tai jie tik dabar pradės paiminėti žemes?? Ką jie veikė iki tol?
Projektuojama bus lyiagrečiai žemių paėmimui ar tik tada kai paims žemes? Jei kai paims - kodėl nepradėjus iškart ir projektuoti - tuomet tikėtina kai gautum žemes galėtum iškart pradėti statybas?
1. Manau, kad tau labiau skauda jog kai kurie žmonės maišosi ar neskiria kas yra tiltas, o kas yra viadukas, nes jau tikslini juos keliuose postuose.
O nepikta, kad viaduką statė "Tilsta", neturėjo statyti kokia "Viaduksta"?
2. Matau nežinojai jog keitėsi projektas ir vietoje rekonstrukcijos buvo keičiama į naujo statybą.
3. Nesu ekspertas, bet iš kelių pavyzdžių matau, kad pilnai įvertinti viaduko ar tilto būklės negalima ar neturima tam tinkamos technikos, priemonių ir tikroji būklė pamatoma tik nuardžius dalį konstrukcijų.
Bet ne sąmokslo teorijos, banda, šaika ir PR geriau skamba
1. Netiesa. Man nusibodo kai keli forumiečiai patys maišydami sąvokas, iškraipydami mano žodžius, darydami elementarias logines klaidas, pripaišydami man ko nesakiau, bando man klijuoti visokias etiketes, elementariai nesitvardo ir nemoka ar nenori palaikyti bent minimalaus diskutavimo etiketo, aklai atkartodami didelės dalies valdžios ir senosios medijos propagandą net nemato kaip jie elgiasi, kaip, atvirai sakant, nusišneka, bet problema, matai, anot jų, esu aš su savo prokremliniais, konspiraciniais, antivakseriškais naratyvais... Na, dėl manęs, galite taip elgtis, bet aš nežaisiu šių žaidimų. TIkroji problema tai, kad jie yra bailiai ir galbūt menkystos, kurie bijo nepriklaisomai mąstyti, aiškintis, ieškoti ar informacija atitinka tai kas teigiama, bijo nepritapti prie visuomenės, bijo pastovėti už tiesą (nesakau, kad esu neklystantis - jokiu būdu) ir teisybę (pvz Rusijos žmonių dehumanizavimas. Ir tegu tik kas pabando teigti, kad aš pro-rusiškas) ir taip toliau. Galėčiau ilgai tęsti, bet - kam?..
2. Nors šis punktas yra geras ir vertas diskusijos, šiuo pasakymu būtent tik patvirtinate mano argumentą, kad šioje vietoje vykdomas pravalas ir nekompetencija ir dar nežinia kas, o jūs, man atrodo, užsiimate racionalizacijomis kaip pateisinti visą šitą pravalą.
3. Va čia ir matome vieną iš logikos klaidų apie kurias vis šneku (ir man, vėl sakau, tuomet prikaištaujama, kai žmonės darantys elementarias logines klaidas užuot atkreipę dėmesį į logines klaidas ir kėlę klausimus kodėl galai nesueina, ima švaistytis epitetais, kaltinimais, pila tulžį, iškraipo žodžius ir taip toliau).
,,Bet ne sąmokslo teorijos, banda, šaika ir PR geriau skamba''
- Ačiū kad patvirtinote tai ką sakau : ). Jūs gerai jaučiatės? Jūs bent matote kaip atrodote iš šalies su tokiais vėmalais (mano tolerancija tokiems akių draskymams ir purvo pylimams baigėsi - dabar ir aš pavarysiu ant tų kurie ant manęs varo).
Žinot kas yra tikrieji sąmokslų teoretininkai? - tie kurie aklai tiki valdžios ir medijos naratyvais.
Lyg ir turėtų būti akivaizdu, bet jei jau taip gražiai prašai, tai paaiškinsiu. Žmogus parašė "Dėl A16, tai sutinku, kad dramatiškų sprendimų nereikėjo, užteko apylankų, tikiuosi gyvenimai dėl to nesugriuvo". Į tai parašiau, kad "Romui truputį pagriuvo", kas yra akivaizdu paskaičius tamstos paskutines žinutes šioje temoje, pvz.:
Gigantiška rekonstrukcija truko n+k mėnesių nuo 2023 m. kovo ir šio unikalaus inžinerinės minties šedevro rekonstruksija, anot LAKD PiaRščikų bus užbaigta JAU iki 2024 metų pabaigos.
Girdint, kad Vokietijoje su jų ekonomika "griūva"/"byra" viadukai tai po to ne taip norisi dramatizuoti mūsų situacijos, kai ekonomika menkesnė ir šalies dydis ne tas.
Vokietija pavydėtų mums kai kurių objektų statybų tempų, pvz. A5.
Dėl A16, tai sutinku, kad dramatiškų sprendimų nereikėjo, užteko apylankų, tikiuosi gyvenimai dėl to nesugriuvo.
Komentuoti: