Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Kas nematė, tas ir toliau nematys.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąNa matai, kai kabo neįspūdingas mėlynas ženklas, tai 50% ir nemato (arba nenori matyti) pasikeitimų. Bet kai dar šviesoforo signaluose nurodyta eismo kryptis, tai suklysti gali 0,1%. Nors gali pabandyti - ot vožteltų koks 1G autobusas nuo santariškių pusės...
Comment
-
Taip, vietoj trijų liko du ciklai, o važiuojant nuo kuro aparatūros sankryžos link miesto visada dega žalia šviesa.Parašė kek Rodyti pranešimąTeisingai supratau, jog važiuojant iš šios gatvės, kai degs žalia šviesa, toks pat signalas degs ir važiuojantiems Kalvarijų gatve iš Santariškių pusės?
Ten neliko sąlygų taip lengvai pažeidinėti taisykles - ir niekam neįdomu, ar kas nors mato tą ženklą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas nematė, tas ir toliau nematys.
Kol degė posūkio į kairę režimas (nors posūkis ženklais buvo uždraustas), tai Kalvarijų gatvėje buvo stabdomas eismas. Kai to šviesoforo ciklo į kairę neliko, tai ne ženklas, o ištisinis srautas pagrindinėje gatvėje neleis pasukti į kairę.
Tik klausimas, kodėl nuo nurodomojo ženklo pastatymo iki šviesoforo sureguliavimo turėjo praeiti keli mėnesiai.
Comment
-
Ir vistiek bus žmonių, kurie norės pasukti. Bus. Kaip iki šiol yra norinčių sukti iš Geležinkelio gatvės link Aušros vartų, nors jau daug metų yra ne vienas tai draudžiantis ženklas ir mašinų srautas.Parašė Romas Rodyti pranešimąKol degė posūkio į kairę režimas (nors posūkis ženklais buvo uždraustas), tai Kalvarijų gatvėje buvo stabdomas eismas. Kai to šviesoforo ciklo į kairę neliko, tai ne ženklas, o ištisinis srautas pagrindinėje gatvėje neleis pasukti į kairę.
Comment
-
Situacijos skirtingos. Iš Geležinkelio g. posūkį atlieka kai dega žalia ir praleidus iš priekio atvažiuojančius. Šiuo atveju reikėtų važiuoti į kairę kai kertama gatve vyksta eismas (jiems dega žalias signalas). Tai tolygų tarsi važiuoti per raudoną, kai kertamoje gatvėje dega žalias ir ja važiuoja automobilių srautas - beprotybė.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr vistiek bus žmonių, kurie norės pasukti. Bus. Kaip iki šiol yra norinčių sukti iš Geležinkelio gatvės link Aušros vartų, nors jau daug metų yra ne vienas tai draudžiantis ženklas ir mašinų srautas.
Comment
-
Ir taip kalba idealusis vairuotojas, kuris teigia, kad "tas, kuris nepamato papildomos sekcijos, yra pats kaltas"?... Ir tas, kuris priešinasi atskiriems šviesoforams su rodyklėmis, nes papildomos sekcijos matomos neva visuomet idealiai... Paradoksas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas nematė, tas ir toliau nematys.
Comment
-
Kas žino, gal yra planuojamas šviesoforas Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžoje? Ten jis tikrai reikalingas, nes tiek nuo centro, tiek nuo Pavilnio, tiek nuo Šumsko pusės ten susikerta nemaži srautai ir važiuojant nuo Šumsko pusės kartais tenka palaukt ir 5min. kol pavyksta kirsti sankryžą (pagrindinis kelias yra važiuojantiems Tolimosios g. ir Juodojo kelio į miesto pusę kryptimis).
Comment
-
Kas nieko nemato, geriau tegu nevažiuoja į gatvę.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas nematė, tas ir toliau nematys.
Comment
-
Sutinku - kas nemato lentelės su žalia rodykle, ženklo "Duoti kelią" kertamame kelyje, papildomos šviesoforo sekcijos, tegul nevažiuoja į gatvę.Parašė dsanto Rodyti pranešimąKas nieko nemato, geriau tegu nevažiuoja į gatvę.
Comment
-
Šioje vietoje reikėtų šviesoforo ir Gurių g. -Juodasis kelias sankryžoje, tačiau jo veikimą reikėtų kaip nors sujungti su Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžos šviesoforu.Parašė spirit Rodyti pranešimąKas žino, gal yra planuojamas šviesoforas Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžoje? Ten jis tikrai reikalingas, nes tiek nuo centro, tiek nuo Pavilnio, tiek nuo Šumsko pusės ten susikerta nemaži srautai ir važiuojant nuo Šumsko pusės kartais tenka palaukt ir 5min. kol pavyksta kirsti sankryžą (pagrindinis kelias yra važiuojantiems Tolimosios g. ir Juodojo kelio į miesto pusę kryptimis).
Bet iš kitos pusės, susidarytų kamščiai ir Tolimojoje gatvėje.
Comment
-
Turime štai tokią šviesoforu reguliuojamą perėją Vilniuje, prie Parko ir Žvirblių g. sankryžos (https://goo.gl/maps/9u2MN)
Mėlyna - perėja, raudona - automobiliniai šviesoforai, žalia - pėsčiųjų šviesoforai.

Klausimai:
Kuo turi vadovautis sukantys iš Žvirblių g. kairėn?
Kur turi sustoti sukantys iš šios gatvė dešinėn?
Comment
-
Transporto šviesoforai numatyti tik Parko gatve važiuojantiems vairuotojams. Sukantys iš Žvirblių gatvės tiek į kairę, tiek į dešinę, turi praleisti pėsčiuosius. Bet praleidus galima važiuoti toliau, net ir sukant iš Parko gatvės į dešinę, nes šviesoforas, kurį mato sukantys į dešinę, yra dubliuojantis važiuojantiems Parko gatve, ir jis sukantiems iš Žvirblių gatvės į dešinę, negalioja, nebent yra Stop linija, ar Stop lentelė.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTurime štai tokią šviesoforu reguliuojamą perėją Vilniuje, prie Parko ir Žvirblių g. sankryžos (https://goo.gl/maps/9u2MN)
Mėlyna - perėja, raudona - automobiliniai šviesoforai, žalia - pėsčiųjų šviesoforai.
Atvaizdas
Klausimai:
Kuo turi vadovautis sukantys iš Žvirblių g. kairėn?
Kur turi sustoti sukantys iš šios gatvė dešinėn?
Comment
-
Pastebėjau, kad pastačius tvoras skiriamojoje juostoje Justiniškių g. (gal ir anksčiau), Spaudos rūmų sankryžoje (žemėlapis) pėstiesiems perreguliuotas šviesoforas. Seniau galima buvo pereiti pusę gatvės iki skiriamosios juostos (šiaurės kryptimi) ir toje mažytėje salelėje tekdavo laukti dar 1 ciklą, kol užsidegs žalia pereiti per kitą gatvės pusę. Savaime suprantama, jo niekas nelaukė ir visi ėjo per raudoną.
Dabar jau žalios reikia palaukti ilgiau, tačiau ji užsidega perėjimui iškart per visą gatvę, dėl ko labai džiaugiuosi
Belieka tikėtis, kad taip sureguliuos ir anksčiau mano minėtą Ukmergės-Ozo g. perėją (žemėlapis), kurios "saugumo" salelėje netelpa ne tik dviratis, bet ir vaiko vežimėlis.
Comment
-
Vilniuje Lukšio ir Kubiliaus gatvių sankryžoje nėra šviesoforų. Eismas ten gana chaotiškas, pėsčiųjų perėjos iš visų keturių pusių. Važiuojant šalutine Kubiliaus gatve sunku atlikti kairįjį posūkį į pagrintinę Lukšio gatvę. Net važiuojant pagrindine Lukšio gatve tenka gerokai pristabdyti ar net sustoti prieš sankryžą, nes ten nuolatinis susigrūdimas. Teko matyti ir eismo įvykių.
Kaip manote, ar šioje sankryžoje reiktų įrengti šviesoforus?Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.11, 22:34.
Comment
Comment