Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Įtariu pats nevažinėji dviračiu? Aišku, jei kliūna už rankinių, tai dažniausiai dviratininkas nevykęs.
    Nevažinėju jau kokius 5 metus, nes nematau sąlygų tam. Kodėl turėčiau važinėti pėsčiųjų takais, nes nėra padorių dviratininkų takų, o KET važinėti pėščiųjų zonomis draudžia? Čia jau nukrypimas nuo temos. Pats esu 3jų gan rimtų incidentų liudininkas, kai dviratininkai pėsčiųjų take yra sužaloję žmones ir vienu atveju teko net parodymus duoti. Pats nuo panašių "dviratininkų" vos nesu nukentėjęs ir paaiškinimai, kad KET'as turi skyrių "reikalavimai dviračių vairuotojams" neduoda jokių rezultatų. Pasisgirsta atsakymai "Užsičiaupk, durniau, neraliuotas". Vat kokia kultūra. Tiesą pasakius, einant per pėrėjas dar nesu turėjęs rimtų susidurimų su automobilių vairuotojais, kiek jau yra tekę koliotis su dviratininkais. Ir eilinį kartą kyla klausimas prei ko čia šviesoforai, jei dauguma net kultūros eementarios neturi. Šviesoforas kultūros neišmokys
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Suprantama, kad su automobiliais mažiau koliojimosi, nes nereikia dalintis vienu keliu. O štai jei pavaikščiotum Gedimino pr. ar pilies g. važiuojamojoje dalyje (ten kol kas dar pėsčiųjų zona pagal taisykles), tai paaiškėtų, kad ir su vairuotojais yra problemų.

      Dabar grįžtant prie temos, vakar įdomus atvejis buvo, Žalgirio/Rinktinės g. sankryžoje ėmė ir nustojo veikti žalia rodyklė į kairę Palaukėm 3 ciklus ir tada visi tvarkingai nusukom kairėn per žalią be rodyklės.

      Comment


        Sios dienos pastebejimas. Vilniuje , pylimo-pamenkalnio gatviu sankryzoje ,kuri laika neveike sviesoforai. Vairuotojai is pradziu buvo kaip ir pasimete. Netrukus visi pradejo vadovautis zenklais ir sankryza DIENOS METU tapo visiskai tuscia . Visi spejo ir pravaziuoti ir pestieji praeiti...tiesiog tuscia sankryza, Kas atvaziuoja,viens du ja prasoka ir vel tuscia. Kai tik po valandeles vel ijunge tuos sviesoforus-masinu kamstis net nuo kalinausko gatves...stai jums ir isgirtoji sviesoforu sistema ,kuri reaguoja atseit i kazkokius mistinius daviklius, ir tie patys ''eismo valdymo specai'' neaisku uz ka gaunantys atlyginimus. Kol neveike sviesoforai-visas eismas susitvarke ir buvo spartus. Tik sviesoforus ijunge-is karto visam eismui stop.Aiskiai per daug prikaisiota visur sviesoforu. Didesnese gatvese jie aisku butini,bet kaip rodo gyvenimo pavyzdziai,tai labai daug kur ju ir nereikia,o tai tik parodo eismo valdymo specialistu nekompetencija.

        Comment


          Manau, kad taip ir turi būti. Labai dažnai šviesaforai juk dėl saugumo. Įsivaizduokite kokiame Delyje sviesaforus kiekvienoj sankryžoj - kas ten pasidarytų?

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Sios dienos pastebejimas. Vilniuje , pylimo-pamenkalnio gatviu sankryzoje ,kuri laika neveike sviesoforai. Vairuotojai is pradziu buvo kaip ir pasimete. Netrukus visi pradejo vadovautis zenklais ir sankryza DIENOS METU tapo visiskai tuscia .
            Šis šviesoforas greičiausiai dėl saugumo. Net mano pažįstama šioje sankryžoje sudaužė mašiną. Reikėtų dar žinoti eismo įvykių statistiką prieš darant toli einančias išvadas...

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Šis šviesoforas greičiausiai dėl saugumo. Net mano pažįstama šioje sankryžoje sudaužė mašiną. Reikėtų dar žinoti eismo įvykių statistiką prieš darant toli einančias išvadas...
              Pritariu. Nenoriu gilintis į detales, bet šiame forume yra "labai daug išmanančių" apie šviesoforų valdymo sistemas, kurie vienpusiškai vertindami atskiras sankryžas, jaučiasi dideliais visažiniais. Pėstysis perbėgo gatvę degant raudonam signalui - kalta šviesoforų valdymo sistema; prieš nosį užsidegė raudona - vėl gi kalta ji. Tai apie kokią konstruktyvią diskusiją galima kalbėti.

              Comment


                Įdomiai čia, šią savaitę ir ozo-kalvarijų gatvėj sugedęs šviesoforas buvo, tai kamštis jau nuo akropolio buvo, o eismą sankryžoje reguliavo policininkas

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Pritariu. Nenoriu gilintis į detales, bet šiame forume yra "labai daug išmanančių" apie šviesoforų valdymo sistemas, kurie vienpusiškai vertindami atskiras sankryžas, jaučiasi dideliais visažiniais. Pėstysis perbėgo gatvę degant raudonam signalui - kalta šviesoforų valdymo sistema; prieš nosį užsidegė raudona - vėl gi kalta ji. Tai apie kokią konstruktyvią diskusiją galima kalbėti.
                  prie ko cia pestysis perbego ir sviesoforu sistema?

                  Comment


                    Parašė mag Rodyti pranešimą
                    Įdomiai čia, šią savaitę ir ozo-kalvarijų gatvėj sugedęs šviesoforas buvo, tai kamštis jau nuo akropolio buvo, o eismą sankryžoje reguliavo policininkas
                    Kamštis tada buvo turbūt didžiausias per pastaruosius du mėnesius, bet šviesoforas ne sugedęs buvo. Džipas vieną šviesoforą nunešė.
                    P.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Pritariu. Nenoriu gilintis į detales, bet šiame forume yra "labai daug išmanančių" apie šviesoforų valdymo sistemas, kurie vienpusiškai vertindami atskiras sankryžas, jaučiasi dideliais visažiniais. Pėstysis perbėgo gatvę degant raudonam signalui - kalta šviesoforų valdymo sistema; prieš nosį užsidegė raudona - vėl gi kalta ji. Tai apie kokią konstruktyvią diskusiją galima kalbėti.
                      Tai kodėl gi pėstieji laksto per raudoną, kai gali sulaukti žalio signalo ir saugiau pereiti gatvę? Kodėl aš turiu per dieną kelioliką kartų pipsenti nedrausmingiems pėstiesėms ir dviratininkams, jei jiems yra sudarytos salygos kirsti važiuojamąją daly saugiai? Mane labiau erzina, nes prieš nosį užsidegusi raudona, o pėstieji, kurie nuspaudžia signalo laukimo mygtuką ir nesulaukę signalo pereiną gatvę. Aš jau sakiau, ne šviesoforuose čia esmė...
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Tai kodėl gi pėstieji laksto per raudoną, kai gali sulaukti žalio signalo ir saugiau pereiti gatvę? Kodėl aš turiu per dieną kelioliką kartų pipsenti nedrausmingiems pėstiesėms ir dviratininkams, jei jiems yra sudarytos salygos kirsti važiuojamąją daly saugiai? Mane labiau erzina, nes prieš nosį užsidegusi raudona, o pėstieji, kurie nuspaudžia signalo laukimo mygtuką ir nesulaukę signalo pereiną gatvę. Aš jau sakiau, ne šviesoforuose čia esmė...
                        esme sitoje sistemoje,nes sviesoforai nereaguoja i jokius eismo srauto daviklius. Kad tusciai nesneketum nieku,nuvaziuok i santariskes ir pasiziurek kaip veikia sviesoforas prie vaiku ligonines. Ten visiskai pofik yra pesciju ar masinu ar ne,jis per tam tikra laika jungia raudona ir... Visi stovi nesuprasdami ko. Ar taip turi buti,sukisus i sistema simtus milijonu?

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          esme sitoje sistemoje,nes sviesoforai nereaguoja i jokius eismo srauto daviklius. Kad tusciai nesneketum nieku,nuvaziuok i santariskes ir pasiziurek kaip veikia sviesoforas prie vaiku ligonines. Ten visiskai pofik yra pesciju ar masinu ar ne,jis per tam tikra laika jungia raudona ir... Visi stovi nesuprasdami ko. Ar taip turi buti,sukisus i sistema simtus milijonu?
                          Minutėlę. Ką bendro turi nedrausmingi pėstieji, Santariškės ir šviesoforų sistema? Na, nebent tik tiek, kad jei netyčia eisi per raudoną ir vairuotojas bus prieš nosį, tada galėsi Santariškių paslaugom pasinaudoti Tu bent perskaitei ką aš parašiau?
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            esme sitoje sistemoje,nes sviesoforai nereaguoja i jokius eismo srauto daviklius. Kad tusciai nesneketum nieku,nuvaziuok i santariskes ir pasiziurek kaip veikia sviesoforas prie vaiku ligonines. Ten visiskai pofik yra pesciju ar masinu ar ne,jis per tam tikra laika jungia raudona ir... Visi stovi nesuprasdami ko. Ar taip turi buti,sukisus i sistema simtus milijonu?

                            Ech praeivi... o tu pabandyk ten vaziuoti nevirsydamas leistino greicio... (beje, kai bandysi, isitikink kad niekas is priesais nevaziuotu virsydamas greicio )
                            Si pereja neturi nieko bendro su sviesoforu valdymo sistema... Virsijus leistina greiti sviesoforine sankryza veikia taip pat lyg butu nuspaustas pesciuju iskvietimo signalas...
                            Buk geras, pries rasydamas briedus pasistenk bent isigilinti kas kaip.. nes tu vienintelis matau sitam visam forume (visu sriciu ASU ASAS) sugebi skleisti "erezijas" negadink bent vieno normalaus, idomaus forumo savo sapalionemis...

                            Comment


                              Parašė EVC Rodyti pranešimą
                              Ech praeivi... o tu pabandyk ten vaziuoti nevirsydamas leistino greicio... (beje, kai bandysi, isitikink kad niekas is priesais nevaziuotu virsydamas greicio )
                              Si pereja neturi nieko bendro su sviesoforu valdymo sistema... Virsijus leistina greiti sviesoforine sankryza veikia taip pat lyg butu nuspaustas pesciuju iskvietimo signalas...
                              Buk geras, pries rasydamas briedus pasistenk bent isigilinti kas kaip.. nes tu vienintelis matau sitam visam forume (visu sriciu ASU ASAS) sugebi skleisti "erezijas" negadink bent vieno normalaus, idomaus forumo savo sapalionemis...
                              Aš apie tai ir kalbu. Kai kurie forumo dalyviai vienpusiškai vertina konkrečias sankryžas, nežinodami visų niuansų. Ir kas kaltas? Žinoma, šviesoforų valdymo sistema

                              Comment


                                Apie valdymo sistemas, tiems kas domis

                                http://www.ercim.eu/publication/Erci...3/wiering.html

                                http://mjcs.fsktm.um.edu.my/document...ileName=13.pdf

                                http://www.doc.ic.ac.uk/~nd/surprise...ort.traff.html

                                Elektronikos megėjams:



                                O štai ir Siemenso Simatic



                                Amerikonų cheat'eriai. Gal ir pas mus įmanoma

                                Paskutinis taisė digital; 2023.07.24, 22:48.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė EVC Rodyti pranešimą
                                  Ech praeivi... o tu pabandyk ten vaziuoti nevirsydamas leistino greicio... (beje, kai bandysi, isitikink kad niekas is priesais nevaziuotu virsydamas greicio )
                                  Si pereja neturi nieko bendro su sviesoforu valdymo sistema... Virsijus leistina greiti sviesoforine sankryza veikia taip pat lyg butu nuspaustas pesciuju iskvietimo signalas...
                                  Buk geras, pries rasydamas briedus pasistenk bent isigilinti kas kaip.. nes tu vienintelis matau sitam visam forume (visu sriciu ASU ASAS) sugebi skleisti "erezijas" negadink bent vieno normalaus, idomaus forumo savo sapalionemis...
                                  Na bet tu ir durnas,atleisk man uz tiesiogini fakto ivardijima. Nieko bendro tas sviesoforas su greicio virsijimu neturi.Jis tiesiog dirba tam tikru jam nustatytu laiko intervalu. Is kur jusu toku ''profesoriu'' ir atsiranda ,kurie bando pasneketi bet kokias nesamones,kad tik ju butu virsus:-) Nuvaziuok,pasiziurek ir tik po to snekek savo ''briedus''. siaubas bus jei pats kada nors issimusi i valdininkus,nuo kuriu sprendimu priklausys kitu zmoniu gyvenimas. As nezinau kaip apsaugoti valdzios strukturas nuo tokiu ''genijju'' kaip pats:-)

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Minutėlę. Ką bendro turi nedrausmingi pėstieji, Santariškės ir šviesoforų sistema? Na, nebent tik tiek, kad jei netyčia eisi per raudoną ir vairuotojas bus prieš nosį, tada galėsi Santariškių paslaugom pasinaudoti Tu bent perskaitei ką aš parašiau?
                                    Pakartoju tau paprastai ir dviem zodziais. Tas sviesoforas veikia tam tikru laiko intervalu,nepriklausomai nuo to yra perejoje pestieji ar ne. Nezinau kaip dar aiskiau tau paaiskinti,kad pajegtum suprasti.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Pakartoju tau paprastai ir dviem zodziais. Tas sviesoforas veikia tam tikru laiko intervalu,nepriklausomai nuo to yra perejoje pestieji ar ne. Nezinau kaip dar aiskiau tau paaiskinti,kad pajegtum suprasti.
                                      Bet ką tai turi bendro su nedrausmingu pėsčiuoju, kuris nesilaiko KET? KET'e skyrelyje pėstiesėms apie jokius šviesoforų intervalus nerašoma. Ten yra konkrečiai pasakyta, kad pėstysis įžengti į važiuojamąją daly gali tik užsidegus žaliam signalui. Prie ko čia intervalai?
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Na bet tu ir durnas,atleisk man uz tiesiogini fakto ivardijima. Nieko bendro tas sviesoforas su greicio virsijimu neturi.Jis tiesiog dirba tam tikru jam nustatytu laiko intervalu. Is kur jusu toku ''profesoriu'' ir atsiranda ,kurie bando pasneketi bet kokias nesamones,kad tik ju butu virsus:-) Nuvaziuok,pasiziurek ir tik po to snekek savo ''briedus''. siaubas bus jei pats kada nors issimusi i valdininkus,nuo kuriu sprendimu priklausys kitu zmoniu gyvenimas. As nezinau kaip apsaugoti valdzios strukturas nuo tokiu ''genijju'' kaip pats:-)
                                        Na, mokslo guze, tada paaiskink man, kas yra ~40 m pries ta pesciuju pereja is abieju pusiu, virs vaziuojamosios dalies, ant antramos, salia video detektoriu ?
                                        P.s. Tave reikia izoliuoti nuo visuomenes... arba bent interneta atjungti...

                                        Comment


                                          Parašė EVC Rodyti pranešimą
                                          Virsijus leistina greiti sviesoforine sankryza veikia taip pat lyg butu nuspaustas pesciuju iskvietimo signalas...
                                          Tai kiek suprantu, kai kurie šviesoforai turi greičio matavimo įrangą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X