Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia labai tinka sparrnuota frazė "kas gali paneigti, kad kažkas kažką"

    Man asmeniškai būtent šiuo atveju viskas aišku. Kas per kompanija buvo (yra?) Siemens, ir kokia jos verslo darymo kultūra - pakankamai aišku (http://en.wikipedia.org/wiki/Siemens#Bribery_case). Dėl kitų konsorciumo narių wikipedijos straipsnių nėra. Bet kadangi kažkiek žinau šitą sektorių..kažkaip nenuostabu, kad tik golfukas...

    Reziuomuojant - gaila... Ir kaltų "nėra".

    Comment


      /\ Ir kas su šita kompanija negerai? Beje, kas domisi Hi-FI garso technika, tai galiu pasigirti jau Vintage laikomu Siemens R-777 serijos komplektu. Su eismo valdymo sistemomis kogero neplayginama Nors šeip Siemens elektronikos komponentai yra vertinami visame pasaulyje. Šiuo atveju kogero tiesiog Vilniaus valdžia pasinaudojo Siemenso Išpardavimu
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Nu tai parašiau, kas su ja negerai. Galima susieškot pakankamai informacijos. Ir tik naivuolis galėtų tikėti, kad tai tik ne pati ledkalnio viršūnėlė.

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Taigi, kaip veikia tas mūsų golfiukas už mercedeso kainą:
          On-line reagavimo nėra. Teoriškai lyg ir įmanoma, bet tada turbūt šviesoforai veiktų individualiai. Ir tam nėra galimybės tik perjungti kitą režimą, tam reikia perprogramuoti, o resursų matyt nėra.
          .

          Dar viena bėda, daug šviesoforų yra be pėsčiųjų mygtukų, tad jie junginėjasi ištisai, nes galbūt atėjo pėstysis. Konkurso rengėjų, bei Siemenso vokietukų problema - kam jiem statyt mygtuką jei jie neprivalo. Kodėl neprivalo? Reik klausti pas konkurso rengėjus

          .

          Jei kažką supainiojau pataisysite.
          Nieko tu nesupainiojai. As cia kazkada buvau viesai pasisoves nufilmuoti kaip vienisos masinos stovi prie raudonos sviesos. Bet sekancia diena ,pravaziaves anksti ryte,pamaciau,kad nei vienas sviesoforas nereaguoja i esama situacija sankryzoje...ir nuleidau rankas. Supratau,kad tai tik durniu ieskojimas tiems,kurie nori irodyti ,kad ju sviesoforu sistema veikia. Dabar ,kai pats sakia,kad on-line reguliavimo nera-tai viskas kaip ir aisku.Niekas ten pas juos neveikia. O veikdami sviesoforai individualiai ,reaguodami i tuos savo eismo srauto daviklius ,butu daug efektyvesni, nei yra dabar.
          Pesciuju sviesoforai pas juos irgi persijungia nustatytu rezimu ir nesvarbu yra ten norinciu pereiti zmoniu ar ne. Dar butu bent gerai,kad jie kazkaip butu sudubliuoti nors su sekanciu sviesoforu sankryzoje ,bet net ir to nera. Konkretus pavyzdys: vaziuojant nuo ''satrijos'' i centro puse ir leidziantis nuo kalno yra pesciuju sviesoforas. Ir kai tu matai,kai apacioje sankryzoje dega zalia sviesa, tas pesciuju sviesoforas ,tuscioje sankryzoje ijungia raudona ir sustabdo visa eisma. Po to kai perejoje uzsidega zalias,tada jau sankryzoje uz 300 metru buna raudonas:-))) Ir taip deja yra daugelyje vilniaus vietu.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            ...Konkretus pavyzdys: vaziuojant nuo ''satrijos'' i centro puse ir leidziantis nuo kalno yra pesciuju sviesoforas. Ir kai tu matai,kai apacioje sankryzoje dega zalia sviesa, tas pesciuju sviesoforas ,tuscioje sankryzoje ijungia raudona ir sustabdo visa eisma. Po to kai perejoje uzsidega zalias,tada jau sankryzoje uz 300 metru buna raudonas:-))) Ir taip deja yra daugelyje vilniaus vietu.
            A vat tokie dalykai yra tinginių pėsčiųjų/dviratininkų pasekmė. Ateina, nuspaudžia "laukti" ir pamatę, kad nėra mašinų pereina.pervažiuoja gatvę. Atvažiuoji prie šviesoforo ir tau raudona, o pėstieji jau ~50m. nuo perėjos sau šaligatviu žingsniuoja Ir taip kiekvienoje šviesoforinėje perėjoje. Įdomumo dėlėi siūlau prei kiekvienos pasižvalgyti ir pasakičiuoti kiek tokių žmonių būna per 30min. Elgiasi ne kaip šviesoforinėje, o kaip paprastoje perėjoje. Bent jau mane tai erzina tokie veiksmai...

            O pati sistema matosi, kad yra pataupyta. Tikėjausi kažko geresnio, tuo labiau atsimenu, kad bandymai ją diegiant buvo daugelyje sankryžų visai neblogi. Dabar labiausiai patinkanti yra tik Savanorių pr. ir Gerosios Vilties g. sankryža. Jei neveikia On-Line, tai tada nesuprantu kaip paaiškinti tai, kad kai Gerosios Vilties g. dingsta mašinos be jokių laukimų Savanorių pr. iškart degama žalia šviesa
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              A vat tokie dalykai yra tinginių pėsčiųjų/dviratininkų pasekmė. Ateina, nuspaudžia "laukti" ir pamatę, kad nėra mašinų pereina.pervažiuoja gatvę. Atvažiuoji prie šviesoforo ir tau raudona, o pėstieji jau ~50m. nuo perėjos sau šaligatviu žingsniuoja Ir taip kiekvienoje šviesoforinėje perėjoje. Įdomumo dėlėi siūlau prei kiekvienos pasižvalgyti ir pasakičiuoti kiek tokių žmonių būna per 30min. Elgiasi ne kaip šviesoforinėje, o kaip paprastoje perėjoje. Bent jau mane tai erzina tokie veiksmai...

              Taip daznai buna ir taip ,bet tik ne siuo konkreciu atveju. Stovi autobusu stoteleje 15 minuciu, matai,kad prie perejos nebuvo net priartejes joks zmogus, bet sviesoforas ,kas kiek laiko vis jungia raudona sviesa ir stabdo visa eisma.As nesuprantu kam taip padaryta,bet matosi,kad sviesoforu sistema diege tikri ''genijai''.

              Comment


                Matyt gerosios Vilties sankryžoje tiesiog pataikyta su veikimo režimu.
                Bet štai tolėliau, Savanorių sankryžose su Vilkpėdės ir Riovonių g. nusigrybauta. Dėl to neaiškūs laukimai neesančių mašinų iš šalutinių gatvių ir mistinių pėsčiųjų. Velniam tos kameros, jeigu per pusmetį jokių pokyčių nepastebėjau?
                Gerai, kad uždraudė kairyjį posūkį į Vilkpėdės gatvę, bet tai ne sistemos nuopelnas.
                Tiesos dėlei, pastebėjau, kad trasoje Oro uostas - Centras režimai sureguliuoti tikrai neblogai (pagrindiniam srautui).
                Lauksim rugsėjo 1-osios...
                Paskutinis taisė Sula; 2010.06.10, 08:08.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Taip daznai buna ir taip ,bet tik ne siuo konkreciu atveju. Stovi autobusu stoteleje 15 minuciu, matai,kad prie perejos nebuvo net priartejes joks zmogus, bet sviesoforas ,kas kiek laiko vis jungia raudona sviesa ir stabdo visa eisma.As nesuprantu kam taip padaryta,bet matosi,kad sviesoforu sistema diege tikri ''genijai''.
                  Buvo taip kažkada Stanevičiaus g. prie "Jovaro", bet poto perreaguliavo ir pėstieji žalią gauna tik pasapudę mygtuką. Tas pats berods ir Gelvonų buvo. O dabar kur čia tokia protinga perėja?
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Gerai, kad uždraudė kairyjį posūkį į Vilkpėdės gatvę, bet tai ne sistemos nuopelnas.
                    Kam gerai, o kam ir ne. Jei kas dieną tau tektų papildomus kelis šimtus metrų pravažiuoti vien tik dėl to, kad kažkam nepatiko kairysis posūkis, taip nerašytum...

                    Aš manau, jei jau keliasdešimt metų buvo tas posūkis, tai jis turėtų ir likti. O tai dabar reikia važiuot iki sankryžos su Riovonių g., apsisukinėt ir tada daryt dešinįjį posūkį... Nesąmonė!

                    Comment


                      Parašė Bakennon Rodyti pranešimą
                      Kam gerai, o kam ir ne. Jei kas dieną tau tektų papildomus kelis šimtus metrų pravažiuoti vien tik dėl to, kad kažkam nepatiko kairysis posūkis, taip nerašytum...

                      Aš manau, jei jau keliasdešimt metų buvo tas posūkis, tai jis turėtų ir likti. O tai dabar reikia važiuot iki sankryžos su Riovonių g., apsisukinėt ir tada daryt dešinįjį posūkį... Nesąmonė!
                      Ten tas draudimas sukti kairėn sprendžiant pagal ženklinimą panaikintas tiktai laikinai, kol bus užbaigta Lazdynų tilto ir Oslo g. rekonstrukcija. Kadangi nuo tilto sunkusis transportas yra nukreiptas Savanorių pr., tai ryšium su padidėjusiu transporto srautu ir panaikintas šis posūkis. Tuo pačiu ir leidžiamas eismas Savanorių pr. buvusiomis viešojo transporto juostomis, tačiau jau tiek laiko, visomis juostomis gali važiuoti visi, bet iki šiol pirma juosta juda greičiausiai, nes paprastai ja beveik niekas nevažiuoja.

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        A vat tokie dalykai yra tinginių pėsčiųjų/dviratininkų pasekmė. Ateina, nuspaudžia "laukti" ir pamatę, kad nėra mašinų pereina.pervažiuoja gatvę. Atvažiuoji prie šviesoforo ir tau raudona, o pėstieji jau ~50m. nuo perėjos sau šaligatviu žingsniuoja Ir taip kiekvienoje šviesoforinėje perėjoje. Įdomumo dėlėi siūlau prei kiekvienos pasižvalgyti ir pasakičiuoti kiek tokių žmonių būna per 30min. Elgiasi ne kaip šviesoforinėje, o kaip paprastoje perėjoje. Bent jau mane tai erzina tokie veiksmai...
                        Deja, bet tai ne pėsčiųjų, o neišmanėlių projektuotojų problema. Visa ta šviesoforų sistema yra sukurta automobilistų automobilistams, ir visai neatsižvelgta, kad jie miesto sraute sudaro tik 50%. Pėstieji palikti ant ledo.
                        Normaliems eismo planuotojams turėtų būti žinoma, kad nesant intensyvaus automobilių eismo statistinis pėstysis nelauks ilgiau kaip 40 sekundžių ir eis per raudoną. Chrestomatinis to pavyzdys yra perėja prie Vilnelės per Kosciuškos gatvę, kur pėstiesiems raudona būna 45–90 sekundžių nuo mygtuko paspaudimo. Tą vietą specialiai filmavau ir siunčiau lpept ir savivaldybei, bet atsakymas vienas – tas šviesoforas yra tinklo dalis, todėl nieko nekeisime. O ten kokie 60% pėsčiųjų eina per raudoną.
                        Planuoju prie šviesoforo pakabinti lapus parašams rinkti, kad tą šviesoforą perderintų, nes labai nervuoja kiekvieną dieną važiuojant dviračiu. Tai, turbūt, judriausia į darbą važiuojančių dviratininkų atkarpa Antakalnis-centras.

                        Taip pat pastebėjau, kad nustojau naudotis šviesoforu ties Antakalnio-Tramvajų sankryža, o paeinu iki automobilinės Šilo–Antakalnio sankryžos, nes ten bene dvigubai greičiau galima sulaukti žalios.
                        Miestas tampa ne žmonių, o metalinių dėžučių namais...

                        Comment


                          Parašė Bakennon Rodyti pranešimą
                          Aš manau, jei jau keliasdešimt metų buvo tas posūkis, tai jis turėtų ir likti. O tai dabar reikia važiuot iki sankryžos su Riovonių g., apsisukinėt ir tada daryt dešinįjį posūkį... Nesąmonė!
                          Aš važiuoju per viršų, pvz. Mokvežon, tranzitiniams Vilkpėdės g. dabar nebūtina važiuoti.

                          Comment


                            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                            Deja, bet tai ne pėsčiųjų, o neišmanėlių projektuotojų problema. Visa ta šviesoforų sistema yra sukurta automobilistų automobilistams, ir visai neatsižvelgta, kad jie miesto sraute sudaro tik 50%. Pėstieji palikti ant ledo.
                            Normaliems eismo planuotojams turėtų būti žinoma, kad nesant intensyvaus automobilių eismo statistinis pėstysis nelauks ilgiau kaip 40 sekundžių ir eis per raudoną. Chrestomatinis to pavyzdys yra perėja prie Vilnelės per Kosciuškos gatvę, kur pėstiesiems raudona būna 45–90 sekundžių nuo mygtuko paspaudimo. Tą vietą specialiai filmavau ir siunčiau lpept ir savivaldybei, bet atsakymas vienas – tas šviesoforas yra tinklo dalis, todėl nieko nekeisime. O ten kokie 60% pėsčiųjų eina per raudoną.
                            Planuoju prie šviesoforo pakabinti lapus parašams rinkti, kad tą šviesoforą perderintų, nes labai nervuoja kiekvieną dieną važiuojant dviračiu. Tai, turbūt, judriausia į darbą važiuojančių dviratininkų atkarpa Antakalnis-centras.

                            Taip pat pastebėjau, kad nustojau naudotis šviesoforu ties Antakalnio-Tramvajų sankryža, o paeinu iki automobilinės Šilo–Antakalnio sankryžos, nes ten bene dvigubai greičiau galima sulaukti žalios.
                            Miestas tampa ne žmonių, o metalinių dėžučių namais...
                            Niekas netrukdo persikleti į mažesnį miestelį. Ir NT ten pigesnis, ir problemų mažiau O jei rimtai, tai čia tikrai yra pėsčiųjų ir dviratininkų nekantrumas. Kodėl aš laukiu žalio signalo ir nesinervuoju, o kiti labai skuba? Dar neikada pats asmeniškai nesisikundžiau dėl perėjų. Išskyrus,, tai kad dviratininkai kaip chamai nežinodami taisyklių nesiveda o važiuja dviračiu per perją ir kai pėsčiųjų srautas yra didelis. O policijai tikrąją ta žodžio prasme "DZIN". Prieš gerus metus teko kalbėtis su vienu komisaru, tai atsakė maždayg taip, kad "dviratininkų pažeidžiančių taisykles nesugaudysi". O tai kodėl vairuotojus sugaudo? Ir čia kogero daugiau problema yra ne savivaldybėje, o pačiuose miesto gyventojuose. Važiuoju kur noriu, einu kur noriu, bet savivaldybė kalta, kad mano kieme blogas šviesoforas...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              A vat tokie dalykai yra tinginių pėsčiųjų/dviratininkų pasekmė. Ateina, nuspaudžia "laukti" ir pamatę, kad nėra mašinų pereina.pervažiuoja gatvę. Atvažiuoji prie šviesoforo ir tau raudona, o pėstieji jau ~50m. nuo perėjos sau šaligatviu žingsniuoja <...>
                              Tai vat čia konkreti sistemė sistemos klaida

                              Jei pėstysis ėjo per gatvę nesulaukęs, reiškia GATVĖ BUVO TUŠČIA.
                              O jei mygtuko paspaudimo metu būtų automobilių paketas, tai pėstysis tikrai nelįstų į gatvę.
                              Tai kurių galų "protingai" sistemai LAUKTI ir nepaleisti pėsčiojo iškart, kol tuščia gatvė? Ne... suprojektuota sistema tokia "protinga", kad palagins ir panervuos pėstijį ir palauks kol tamsta atvažiuosite su mašina prie šviesoforo ir tada jum uždegs raudoną
                              Paskutinis taisė Rimas_OK; 2010.06.11, 09:40.

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Prieš gerus metus teko kalbėtis su vienu komisaru, tai atsakė maždayg taip, kad "dviratininkų pažeidžiančių taisykles nesugaudysi". O tai kodėl vairuotojus sugaudo?
                                todel,kad vairuotojai vazineja tik gatvemis ir galima juos pasivyti. O dviratininkai vazineja saligatviais ,takeliais, laiptais,persimeta dvirati per dekoratyvine tvorele ir mina toliau. Ar noretum,kad ir policininkas taip lakstytu per kliutis su dviraciu po pazastimi? Tai gal tada paprasciau butu jiems leisti saudyti i begancius dviratininkus-tada tikrai sulaikytu.:-)

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Tai vat čia konkreti sistemė sistemos klaida

                                  Jei pėstysis ėjo per gatvę nesulaukęs, reiškia GATVĖ BUVO TUŠČIA.
                                  O jei mygtuko paspaudimo metu būtų automobilių paketas, tai pėstysis tikrai nelįstų į gatvę.
                                  Tai kurių galų "protingai" sistemai LAUKTI ir nepaleisti pėsčiojo iškart, kol tuščia gatvė? Ne... suprojektuota sistema tokia "protinga", kad palagins ir panervuos pėstijį ir palauks kol tamsta atvažiuosite su mašina prie šviesoforo ir tada jum uždegs raudoną
                                  Cia pasakyta tiksliai i desimtuka tiems,kurie tvirtina ,kad ten veikia kazkokia ju super duper sistema:-)

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Tai vat čia konkreti sistemė sistemos klaida

                                    Jei pėstysis ėjo per gatvę nesulaukęs, reiškia GATVĖ BUVO TUŠČIA.
                                    O jei mygtuko paspaudimo metu būtų automobilių paketas, tai pėstysis tikrai nelįstų į gatvę.
                                    Tai kurių galų "protingai" sistemai LAUKTI ir nepaleisti pėsčiojo iškart, kol tuščia gatvė? Ne... suprojektuota sistema tokia "protinga", kad palagins ir panervuos pėstijį ir palauks kol tamsta atvažiuosite su mašina prie šviesoforo ir tada jum uždegs raudoną
                                    Toli gražu. Čia man vienas iš retesnių atvejų. Dažniausiai tenka pipsenti einatiems per raudoną, nes išlenda praktiškai prieš nosį Čia jau asmeninis pėsčio reikalas, ar saugiai pereiti sulaukus signalo, ar geriau rizikuoti ir lįsti po mašina. Bet suitinku su tavim, kad šviesoforai pėsčiųjų atžvilgiu veikia visai "naabarot". Aš isšvis pasisakau už tai, kad automobilių ir pėščiųjų srautai nesikirstų viename lygyje. Bet mums iki vakarų lygio dar toloka.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      todel,kad vairuotojai vazineja tik gatvemis ir galima juos pasivyti. O dviratininkai vazineja saligatviais ,takeliais, laiptais,persimeta dvirati per dekoratyvine tvorele ir mina toliau. Ar noretum,kad ir policininkas taip lakstytu per kliutis su dviraciu po pazastimi? Tai gal tada paprasciau butu jiems leisti saudyti i begancius dviratininkus-tada tikrai sulaikytu.:-)
                                      Ir tegul šaudo. Yapč perėjose. Eina žmonės per perėjas, o ereliai praskrenda pro minia. Ne vieną sykį mačiau kaip tokie "dviratininkai" užsikabina už moteriškų rankinių ir pan. O tada gridis žodžiai "Atsiprašau". Lyg nežinotų, kad dviratį reikia vestis perėjoje. Šeip viskas suprantama, Vilnius šiuo atžvilgiu yra labai prastas. Dviratininkais nepasirūpinta. Bet manau net ir nesant sąlygoms reikėtų laikytis kažkokių taisyklių bent jau minimaliai. O nėra net ir to. Ir čia jokie šviesoforai nepadės.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Cia pasakyta tiksliai i desimtuka tiems,kurie tvirtina ,kad ten veikia kazkokia ju super duper sistema:-)
                                        Bėda ta, kad dabar jau niekas taip net netvirtina
                                        Čia tik kai buvo kuriama sistema buvo pranešimai spaudai apie padvigubintas pinigų sumas skiriamas šiam ypatingam projektui.

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Ir tegul šaudo. Yapč perėjose. Eina žmonės per perėjas, o ereliai praskrenda pro minia. Ne vieną sykį mačiau kaip tokie "dviratininkai" užsikabina už moteriškų rankinių ir pan. O tada gridis žodžiai "Atsiprašau". Lyg nežinotų, kad dviratį reikia vestis perėjoje. Šeip viskas suprantama, Vilnius šiuo atžvilgiu yra labai prastas. Dviratininkais nepasirūpinta. Bet manau net ir nesant sąlygoms reikėtų laikytis kažkokių taisyklių bent jau minimaliai. O nėra net ir to. Ir čia jokie šviesoforai nepadės.
                                          Įtariu pats nevažinėji dviračiu? Aišku, jei kliūna už rankinių, tai dažniausiai dviratininkas nevykęs.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X