Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Aplinkkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Švenčionių r. savivaldybė 2025.11.10
    Pabradėje tvarkomas kelias, kuriuo ateityje judės karinė technika, aplenkdama miestą
    Krašto apsaugos ministerija bendradarbiaudama su Švenčionių rajono savivaldybe pradėjo naujo kelio, kuris sujungs valstybinės reikšmės kelią Nr. 173 Pabradė–Molėtai su Generolo Silvestro Žukausko poligonu, tiesimą.
    2025 m. lapkričio 7 d.Švenčionių rajono savivaldybės meras Rimantas Klipčius, vicemeras Erikas Demidovas, savivaldybės administracijos Vietinio ūkio skyriaus Projektų koordinatorius Juozas Urbanavičius, Pabradės seniūnijos seniūnė Ana Zingerienė bei UAB „Švenčionių komunalinis centras“ direktorius Arnas Jacina apžiūrėjo, kaip vykdomi kelio tiesimo darbai


    Gyventojai ne kartą atkreipė dėmesį, kad karinė sunkioji technika, važiuodama Bajorėlių ir Vilniaus gatvėmis Pabradės mieste, gadina kelius ir kelia triukšmą. Į gyventojų pastabas buvo atsižvelgta, problema girdima ir sprendžiama.
    Vienas iš sprendimų – naujas aplinkkelis, kuriuo ateityje judės karinis transportas, aplenkdamas gyvenamąsias miesto teritorijas. Karinė technika bus nukreipiama šiuo keliu, kad nebevargintų miestelio gatvių ir gyventojų ramybės.

    https://svencionys.lt/2025/11/10/pab...nkdama-miesta/
    Būsimo Pabradės šiaurinio aplinkkelio jungtis su KK173 bus į pietus nuo Spenglo ežero, į pietus nuo Švenčionių ir Molėtų rajonų ribos

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Leiskime sau pasvajoti, kad būtų, jei neribotų resursai ir biurokratinės procedūros bei būtų politinė valia
    Papaišiau, kokie galėtų būti išoriniai Kauno aplinkkeliai

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Aplenkiant Kauną Iš Vakarų be A5 rekonstrukcijos 9ir ką ten veikti visą dešimtmetį) galimi du variantai
    1) nuo Cinkiškių (KK229 / A1 sankryža) link Vilkijos, kur būtų tiltas per Nemuną ir toliau link A5 ties KK189 sankryža.
    Šis variantas mažai realus, nes tie Vilkija yra sudėtingas reljefas, o Via Balticos trasa nuo Kėdainių yra link Sitkūnų, o ne Cinkiškių ar Babtų (buvo nagrinėjami įvairūs variantai apie 1993 - 1995 metus)
    2) Nuo Sitkūnų (A8/A1 sankryža) piečiau Babtų kertamas Nevėžio slėnis; toliau viršutine Nevėžio terasa daugmaž RK1922 Žemaitkiemis - Raudondvaris, aplenkiant Raudondvarį iš vakarų. Tiltas per Nemuną galėtų būti tarp Pyplių ir Kačerginės (trasa į vakarus nuo Kačerginės ties Netoniais mažiau tikėtina) ir toliau eitų daugmaž RK1932 Mitkūnai – Dievogala – Juragiai. Kadangi ši trasa yra arti miesto, tai būtų ne tik gamtinių ar techninių problemų, bet būtų ir daug protestų nuo Pyplių piliakalnio vizualinės taršos iki žemės savininkų nepasitenkinimo

    Aplenkiant Kauną iš šiaurės - šiaurės rytų yra du variantai
    1) Užmirštas A1 aplinkkelio projektas nuo Palemono iki Babtų su tiltu per Nerį ties Lapėmis
    2) Praleista proga panudoti "Rail Baltica" žemės išpirkimo galimybes ir šalia geležineklio tilto (ne kartu su juo 40 m aukštyje) pastatyti automobilių tiltą per Nerį į vakarus nuo Jonavos. Nuo A1 Vilnius - Kaunas iki tilto per Nerį aplinkkelio trasa būtų nuo Antakalnio ar Rumšiškių mazgų per Pravieniškių - Užusalių - Gaižiūnų miškus. Anoje Neries pusėje kelias būtų ėjęs kelių RK1915 Jonava – Preišiogalėlė – Vandžiogala bei RK1904 Vandžiogala – Babtai trasomis ar šalia jų.

    Aplenkiant Kauną iš rytų - pietryčių yra du variantai:
    1) Kažkada pabaigti KK139 ir padaryti, kad tarp Kauno HESo ir Garliavos būtų įmanomas bent 80 km/h greitis. Sutvarkyti ir pritaikyti tranzitui RK1919 tarp A6 Ramučių ir A1 ties Palemonu.
    2) Tolimoje ateityje planuoti tiltą per Darsūniškį ties Nemunu ties Darsūniškiu, dešiniajame Nemuno krante pritaikius keliu RK 1806 Žiežmariai - Kruonis bei 1803 Kruonis - Darsūniškis.

    Kaip matome, visi šie variantai yra sunkiai įgyvendinami, išskyrus KK139 pabaigimą.
    Tačiau jei nieko nebus daroma manevringumui padidinti, tai liks pigusis realistiškas variantas sėdėti kilometriniuose kamščiuose dėl menkiausios avarijos ar kelio remonto.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.11.10, 11:14.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė k13tas Rodyti pranešimą
    „Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis
    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...is-aplinkkelis
    Parašė SlGlS Rodyti pranešimą
    10metį teks kankintis spūstyse ne tik kauniečiams bet ir visam tranzitui. Mano manymu, geresnis variantas būtų naujo aplinkkelio statyba toliau į šoną, o dabartinis aplinkkelis jau beveik tapęs vidine miesto gatve, panašiai kaip Vilniaus vakarinis ir pietinis aplinkkeliai.
    Išties Kauno aplinkkeliai jau tapo vidinėmis miesto gatvėmis. Išplatintas iki 4*2 juostų Kleboniškio tiltas pagerino pralaidumą, tačiau jokios naudos nedavė manevringumui.
    Užtenka poros mašinų avarijų ties MEGA ir bus paralyžiuotas eismas A5 nuo Lampėdžių tilto per Nemuną iki IX forto, o A1 - nuo Senukų (Kumpių - Žemaitkimio mazgo)

    Gera proga padiskutuoti apie tikruosius Kauno aplinkkelius.

    Kauno apskrities 2007-2008 m. bendrajame plane (ir paskui Kauno rajono bendrajame plane) buvo tokių išorinių aplinkelių vizijos:


    Pietrytinio aplinkkelio vizija. Tiltas ties Darsūniškių leistų aplenkti iš pietryčių Kauną

    Deja, nuorodos jau neveikiančios

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Matau didelį poreikį ir labai laukiu aplinkkelių šioje atkarpoje, nes eismas vis auga ir jis eina per gyvenvietes, sunkiasvorio eismo ten važiuodamas nuo Leliūnų iki Ukmergės per kokį 30 min sutinku grubiai apie 30-60 fūrų... Gyvenvietėse išvis žiauru - vos ne nenutrūkstami karavanai... Tuo labiau, atkreipkite dėmesį, tai yra galima sakyti viena tokia susisiekimo arterija kokiu - 100 km spinduliu?:
    Ar nebus šitas augimas susijęs su Tverečiaus PKP uždarymu 2023 rugpjūtį? T. y. kadanors atidarys ir nustos per Latviją važiuoti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Matau didelį poreikį ir labai laukiu aplinkkelių šioje atkarpoje, nes eismas vis auga ir jis eina per gyvenvietes, sunkiasvorio eismo ten važiuodamas nuo Leliūnų iki Ukmergės per kokį 30 min sutinku grubiai apie 30-60 fūrų... Gyvenvietėse išvis žiauru - vos ne nenutrūkstami karavanai... Tuo labiau, atkreipkite dėmesį, tai yra galima sakyti viena tokia susisiekimo arterija kokiu - 100 km spinduliu?:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	2 Size:	55,1 kB ID:	2224058

    Aplinkkelių poreikis nuo Ukmergės iki Zarasų maždaug toks:

    01 Ukmergė - Staškūniškis:

    Click image for larger version  Name:	01 ukmerge staskuniskes.JPG Views:	2 Size:	75,8 kB ID:	2224059

    02 Leliūnai - Utena:

    Click image for larger version  Name:	02 leliunai utena.JPG Views:	2 Size:	60,7 kB ID:	2224060

    03 Vaikutėnai - Daugailiai:

    Click image for larger version  Name:	03 vaikutenai daugailiai.JPG Views:	2 Size:	42,2 kB ID:	2224061

    04 Degučiai - Zarasai:

    Click image for larger version  Name:	04 deguciai zarasai.JPG Views:	2 Size:	75,7 kB ID:	2224062
    Paskutinis taisė spekas; 2025.10.08, 22:18.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesiginčysim. Buvo 21, tegu lieka 16 (Radviliškis neišsibraukia).
    Kiek rankų reikia skaičiuojant pirštais?
    Jei esi aštunkojis - tai užteks 2 rankų...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Nežinau dėl Vievio ir Grigiškių. Pagal tokią logiką ir Vilnių reiktų įtraukti, iš Kauno į Minską važiuoji per miestą. Bet automagistralė per miesto kūną nėra tas pats kaip fūros per centrinę aikštę. Kaip NRW, visokie Leverkusenai ir Oberhausenai niekada negaus aplinkkelių, nes tai tiesiog automagistralių išvagota aglomeracija.

    Bet kokiu atveju, mano argumentas išlieka: Lietuvoj galim suskaičiuoti ant pirštų (kad ir 4 rankų), o Lenkijoj išsitraukus 2010 kelių atlasą panašiai galima skaičiuoti miestus, kurie turi aplinkkelius, o šalis keliolika kartų didesnė.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nesiginčysim. Buvo 21, tegu lieka 16 (Radviliškis neišsibraukia).
    Kiek rankų reikia skaičiuojant pirštais?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lenkiame pirštus, kur kelias eina per gyvenvietės centrą (vien tik magistraliniuose keliuose)
    Labai liberalų centro apibrėžimą naudoji.
    1. A1 Grigiškės - gyvenvietė pagrinde vienoje pusėje, kitoje pramonė ir sodai(?);
    2. A6 Ukmergė - turi aplinkkelį;
    3. A6 Utena - turi aplinkkelį;
    4. A7 Kybartai - nelabai įsivaizduoju, kaip ten be karo maskoliams paskelbimo ir kelių hektarų jų teritorijos užėmimo nutiesti aplinkkelį;
    5. A8 Ramygala - gyvenvietė pagrinde vienoje pusėje;
    6. A9 Radviliškis - Karčemos - Radviliškis sutinku, Karčemos - gyvenvietė pagrinde vienoje pusėje;

    Ir dar ženkli dalis, kur kelias praeina per gyvenvietę, bet iki centro ten toli gražu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pastebėjimai apie sovietmečiu nutiestus aplinkkelius yra neblogi.
    Tuo metu buvo kitos teisinės ir ekonominės sąlygos - žemė "nieko nekainavo", nebuvo derinimo su visuomene, tik iškraustomiems gyventojams ar įmonėms buvo sumokamos kompensacijos.
    Keliai buvo tiesiami tiesiai ir racionaliai vien pagal gamtos sąlygas (ypač tai matosi A14 pavyzdžiu, jei pažiūrėtume Lietuvos reljefo žemėlapį).
    Tačiau sovietmetis praėjo, grįžkime į mūsų laikus.

    Šios temos pradžioje dar 2008 metais buvo peržiūrėti visi miestai ir surašyta (subjektyviai, bet niekas perdaug nenuginčijo), kas kokius aplinkkelius turi ar neturi. Kaip tik tuo metu buvo teritorijų planavimo bumas ir apskritys, savivaldybės bei miestai bendruosiuose priplanavo daug aplinkkelių (kai kuriuose apskričių ir rajonų planuose jų trasos ėjo skirtingomis gyvenviečių pusėmis).
    Prie progos reikėtų peržiūrėti tą sąrašą.

    LAKD stategija-2019 m. numatė .
    - Per 16 metų iki 2033 - 2035 m . numatyta nutiesti 1 (vieną) aplinkkellį - A19 Vilniaus pietinį aplinkkelį pratęsti iki A3 Minsko plento ar bent iki A15 Lydos plento
    - Nurodytas 15 aplinkkelių poreikis su miglota data po 2035 metų:
    Magistraliniai (A) keliai
    1. A6 Karmėlavos aplinkkelis
    2. A6 Ukmergės pietrytinis aplinkkelis
    3. A6 Utenos aplinkkelis
    4. A6 Zarasų aplinkkelis
    5. A9 Karčemų (Radviliškio) aplinkkelis
    6. A16 Trakų aplinkkelis
    Krašto keliai
    1. KK122 Karsakiškio aplinkkelis
    2. KK131 Simno aplinkkelis
    3. KK137 Šakių vakarinis aplinkkelis (vienintelis, kuris neturėtų būti prioritetinis)
    4. KK141 Raudondvario aplinkkelis
    5. KK141 Priekulės aplinkkelio pabaigimas
    6. KK141 Klaipėdos pietinis aplinkkelis
    7. KK163 Mažeikių aplinkkelis
    8. KK164 Rietavo aplinkkelis
    9. KK166 Plungės vakarinis aplinkkelis
    https://www.miestai.net/forumas/foru...68#post1934768

    LAKD stategija-2021 nenumatė nė vieno aplinkkelio, gal su išlyga dėl numatomo greitkelio A9 tarp Radviliškio ir Šeduvos

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Ar daug Lietuvoj yra magistralinių trasų, kurios eina per miestų ar miestelių centrus? Galima ant pirštų išvardinti. (...)
    Lenkiame pirštus, kur kelias eina per gyvenvietės centrą (vien tik magistraliniuose keliuose):
    1. A1 Grigiškės
    2. A1 Vievis
    3. A6 Karmėlava
    4. A6 Ukmergė
    5. A6 Vidiškiai
    6. A6 Leliūnai
    7. A6 Utena
    8. A6 Zarasai
    9. A7 Virballis
    10. A7 Kybartai
    11. A8 Ramygala
    12. A9 Radviliškis - Karčemos
    13. A11 Kuršėnai
    14. A11 Kartena
    15. A11 Kretinga
    16. A12 Tauragė
    17. A15 Jašiūnai
    18. A16 Trakai
    19. A16 Aukštadvaris
    20. A16 Prienai
    21. A18 (A9-A11) Šiaulių šiaurrytinis aplinkkelis
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.07, 18:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusiją apie lietuviškus aplinkkelius geriau pratęsti lietuviškų aplinkkelių temoje

    Atkelta pora pranešimų iš diskusijų apie ką tik (beveik) baigtą Lomžos aplinkkelį Lenkijoje
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek neadekvatu "aplinkkeliu" kabutėse vadinti itin sudėtingose gamtinėse sąlygose pastatytą 20 km ilgio Lomžos aplinkkelį, kuris vos ne valanda sutrumpino kelionės trukmę iki Varšuvos.
    Geriau pažiūrėkime į save, kur per pastaruosius 20 metų bent iš dalies pastatyti vos 6 rimti aplinkkeliai (A9 Kairių apklinkkelis, A13 Palangos aplinkkelis, A18 Šiaulių aplinkkelis (nebaigtas), A19 Vilniaus Pietinis aplinkkelis, KK141 Priekulės aplinkkelis (nebaigtas) ir KK207 Joniškio aplinkkelis. ), o iki 2035 m. numatoma pastatyti "net "vieną ar du aplinkkelius.
    Daugiau mums tokių "aplinkkelių" kabutėse. (...)
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Ar daug Lietuvoj yra magistralinių trasų, kurios eina per miestų ar miestelių centrus? Galima ant pirštų išvardinti. Nuo sovietmečio keliai statyti taip, kad plentai aplenktų miestų centrus.
    Kada turėsim A14 Molėtų aplinkkelį, KK102 Nemenčinės aplinkkelį, A10 Pasvalio apliknkkelį? Jau turim daug dešimtmečių.
    Lenkijoj dar prieš 30 metų viskas buvo kardinaliai kitaip. Tranzitinės fūros bildėjo per Augustavą, Grajevą, Čenstakavą, Krokuvą, galima vardint ir vardint, tiek miestelius tiek didmiesčius. Nenuostabu, kad Lenkijoj yra aplinkkelių statymo bumas, o Lietuvoje tik vienas kitas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bandau spėti, kodėl mažo eismo intensyvumo lygumose esančiame Vabalninko aplinkkelyje (Biržų r.) suprojektuota apie 500 m ištisinių atitvarų.
    Žemėlapyje toje vietoje pažymėtas Gojaus upeliukas (net neaprašytas Vikipedijoje), kurį mūsų kelių projektuotojai įrėmino atitvarais kaip kokį kalnų skardį ar didžiulį hidroelektrinės tvenkinį

    Gojus
    Ilgis 3,2 km, nuolydis 69 cm/km, baseino plotas 3 km²
    Gojus – upelis Lietuvoje, Biržų rajone; Tatulos dešiniojo intako Vabalos dešinysis intakas (Mūšos baseinas). Upės kodas Lietuvos upių, ežerų ir tvenkinių kadastre 41011255. Prasideda Mockūnų kaimo šiauriniame pakraštyje stūksančiame miškelyje, 3,5 km į šiaurę nuo Vabalninko[1]. Ištakų altitudė 59,7 m. Teka į pietus dirbamais laukais per Mockūnų kaimą. Įteka į Vabalą 1,5 km nuo jos žiočių, Vabalninko šiaurvakariniame pakraštyje. Įtekėjimo altitudė 57,5 m. Visa vaga sureguliuota.

    https://lietuvai.lt/wiki/Gojus_(Vabala)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vabalninko aplinkkelis

    Šią savaitę pravažiavau pro Vabalninką į Biržus. Aplinkkelis kaip ir baigtas
    Iš tolo žiba saulėje aplinkkelio atitvarai.



    Google gatvės vaizdų (GSW) foto 2025.06
    Vaizdas nuo plento 124 Kupiškis - Vabalninkas - Biržai į pietus.

    https://maps.app.goo.gl/P6pypBiV7t4oyBy2A

    Bandome juokauti
    Panašu, kad pagrindinis šio aplinkkelio tikslas buvo beprasmiškai iššvaistyti kuo daugiau resursų - lygumose iškasti kuo daugiau griovių ir pastatyti kuo daugiau metalinių atitvarų.

    Pagal Google 2025.06 gatvių vaizdus (GSW) ištisinė atitvarų siena tęsiasi nuo čia iki plento Nr. 124 Vabalninkas - Biržai apie 500 metrų

    https://maps.app.goo.gl/Jk7qJNND1sSDe3fc6


    https://maps.app.goo.gl/C4f9niRMDrkXLT737

    Gal projektuotojams būtų naudinga išvažiuoti į kokią kalnuotą šalį ir projektuoti atitvarus tik tuomet, tuomet kai tai yra būtina.
    Tačiau jei jie skatinami už suprojektuotų atitvarų metražą, tai nepadės ir pasidairymas po pasaulį.

    O čia - lietuviškų kelių unikumas - šviežutėliai atitvarai ir duobėtas žvyrkelis

    https://maps.app.goo.gl/P6pypBiV7t4oyBy2A

    Suprojektuoti ir įrengti puskilometrį visiškai nereikalingų atitvarų Lietuvos kelininkai ir projektuotojai gali labai greitai - jiems niekas netrukdo, o iškart sujungti du asfaltuotus kelius be žvyrkelio intarpo negali - kažkas labai trukdo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiaurės rytai 2025.08.08
    Kodėl Vabalninko aplinkkelyje liko žvyruota atkarpa
    Vabalninko miesto aplinkkelio darbai jau baigti. Šiuo metu atliekami dokumentų rengimo baigiamieji darbai.
    Tačiau vabalninkiečiams ir kitiems pro aplinkkelį važiuojantiems žmonėms kyla įvairių klausimų. Eismo dalyviai mato, kad nuo kelio Biržai – Vabalninkas iki apvažiavime pakloto naujo asfalto palikta keliolika metrų žvyrkelio.


    „Tai jeigu darė, reikėjo pabaigti iki galo. Šitokias lėšas skyrė aplinkkelio remontui, o gabalėliui asfalto pritrūko. Juk buvo atliekama daugybė derinimų, vyko projekto priežiūra, tai negi nebuvo galima iš karto visko padaryti“, – stebėjosi vabalninkiečiai.
    Biržų rajono savivaldybės Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Giedrius Neviera sakė, kad ir jį stebina tokie dalykai.
    „Atrodytų, ėmei, padarei viską kartu, ir viskas“, – sakė jis.

    Tačiau, anot vedėjo, esanti tokia situacija, kai reikia dirbti pagal šiuo metu galiojančias taisykles. Keliai yra valstybinės reikšmės. Nuovažos nuo aplinkkelio patenka į „Via Lietuva“ priklausančių kelių sklypo dalį. Tam, kad būtų galima tas nuovažas asfaltuoti „Via Lietuva“ sklype, reikia atskirų projektų. (...)

    Pasak valdininko, parengus projektą bus asfaltuojama likusi aplinkkelio dalis ir įrengiama pagal „Via Lietuva“ reikalavimus.
    Vabalninko miesto šiaurinio aplinkkelio kapitalinio remonto darbai prasidėjo praėjusių metų pavasarį, baigti šiais metais.
    Aplinkkelis buvo išasfaltuotas, atlikti vandens nuvedimo ir drenažo sistemos įrengimo darbai.
    Bendra projekto vertė – daugiau kaip 1,173 mln. eurų. Bendras rekonstruojamo kelio ilgis 1,706 km. Kelio rekonstravimo darbus atliko AB „HISK“.

    https://siaure.lt/kodel-aplinkkelyje...ruota-atkarpa/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkaip buvo praleistas kovo mėnesio pranešimas, kad suprojektuotas Ukmergės pietvakarinis aplinkkelis su tiltu per Šventosios upę
    FB AB HISK 2025.03.13
    Užbaigėme Ukmergės aplinkkelio projektavimo darbus. Naujasis kelias su asfaltbetonio danga sujungs krašto kelią Vytinė–Vaitkuškis–Ukmergė su Kauno–Žiedo gatvių susikirtimu Ukmergės mieste.​ ​Projekte numatyta: ​
    4,2 km ilgio dviejų juostų automobilių kelias; ​ 5,6 km pėsčiųjų ir dviračių takų; ​
    210 m ilgio dviejų eismo juostų, kurio didžiausias tarpatramis – 80 m automobilių tiltas per Šventosios upę; ​
    1 nauja žiedinė sankryža; ​
    52 m tunelinis pravažiavimas perspektyvinei Ukmergės miesto gatvei; ​
    3 autobusų stotelės. ​

    https://www.facebook.com/HISKinfra/p...4917081301180/
    Gimtoji žemė 2025.03.19
    Baigtas pietinio Ukmergės aplinkkelio projektavimas
    „Projektavimo darbai baigti, statybos leidimas išduotas. Dabar visas jėgas esame sutelkę statybai reikalingų lėšų paieškoms. Šiuo klausimu kartu su Ukmergėje išrinkta Seimo nare Indre Kižiene glaudžiai bendraujame su Vyriausybe, buvome susitikę su premjeru, susisiekimo ministru, taip pat bendravome su Seimo pirmininku“, – kalbėjo meras.
    Išsprendus objekto finansavimo klausimą, bus galima skelbti rangos konkursą. Preliminariais skaičiavimais projektas galėtų būti įgyvendintas per 2–3 metus.

    Galima prisiminti, kad pietinio miesto aplinkkelio ir naujo tilto per Šventąją projektas buvo paruoštas 2006 metais. Tuomet buvo skaičiuojama, kad jam įgyvendinti reikėtų maždaug 36 milijonų litų. Tačiau parengti dokumentai nugulė stalčiuose, o viltis Ukmergei turėti naują tiltą nusikėlė į tolimą ateitį.
    Reikalai pajudėjo 2019 metų rudenį, kai rajono Savivaldybės taryba pritarė Ukmergės rajono savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos bendradarbiavimo sutarčiai. Jos pagrindu abi pusės įsipareigojo įgyvendinti kelis projektus: tuometė Kelių direkcija – „Ukmergės miesto pietvakarinio aplinkkelio nauja statyba“ ir „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 115 Ukmergė–Molėtai ruožo 0,377–0,826 km ir tilto per Šventosios upę kapitalinis remontas“; savivaldybė – „Ukmergės m. Kauno–Žiedo gatvių sankryžos rekonstravimas į žiedinę“ ir „Ukmergės miesto Linų gatvės rekonstravimas“.

    Sutarties šalys taip pat susitarė dėl minėtiems projektams įgyvendinti reikalingų šalių įnašų ir atsakomybių. (...)
    Rajono Taryba 2023 m. rugsėjo 28 d. priėmė dar vieną sprendimą – dėl miško žemės pavertimo kitomis naudmenomis, kurio pagrindu patikslintos kertamo miško teritorijos. Atlikus šias procedūras, savivaldybė įvykdė Kelių direkcijai duotą įsipareigojimą suformuoti žemės sklypus, reikalingus aplinkkelio projektavimui ir statybai.
    Aplinkkelio statybos techninį projektą rengė ir teritorijos inžinerinius geologinius tyrinėjimus atliko Kelių direkcijos viešųjų pirkimų būdu parinktas rengėjas – AB ,,HISK“.

    https://www.facebook.com/HISKinfra/p...4917081301180/

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Trakų pietinis aplinkkelis, jei ką, sudaro apie 5-6 km. Įdomu kas likę km?
    Ai, dar Vilniaus pietinio trūkstama dalis grubiai apie 17 km...
    Strateginėse gairėse įvardinti kiti magistraliniuose keliuose esantys aplinkkeliai:
    • Karmėlavos
    • Jonavos (jau statomas, bet gairės rengtos 2022)
    • Utenos rytinis
    • Zarasų
    • Šiaulių
    • Klaipėdos pietinis
    • Karčemų (Radviliškio)
    Nuoroda į strategines gaires, 30 psl.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dar vienas projektas iš tolimos ateities - šiaurinis Anykščių aplinkeklis su tiltu per Šventąją. Jis lyg ir reikalingas norint Anykščiams turėti kurorto statusą

    Kaip suprantu eitu prieš ~30 metų pradėto statyti Panevežys - Utena geležinkelio trasa nuo upės iki Gojaus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas projektas iš tolimos ateities - šiaurinis Anykščių aplinkeklis su tiltu per Šventąją. Jis lyg ir reikalingas norint Anykščiams turėti kurorto statusą

    Temainfo 2014.08.28
    Ar turės anykštėnai aplinkkelį?
    Ar turės anykštėnai aplinkkelį? Kurorto statuso siekiančio Anykščių rajono vadovas Sigutis Obelevičius nė neabejoja – turės. Apie aplinkkelį jau kalbama nuo 2007-ųjų, ir tik iš šalies vertinant gali atrodyti, kad nieko šiuo klausimu nepadaryta. (...)

    Aplinkkelis bus. Tuo meras neabejoja. Tiesa, prieš keletą dienų Anykščiuose lankęsis susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius anykštėnams priminė, labai greitai nieko nebus. Štai Vilniaus aplinkkelio statybos kaštus smarkiai didina vien privačios žemės išpirkimas – apie 50 mln. litų. Tiek užtektų Anykščių 7 km aplinkkeliui pastatyti. Tačiau strategiškai planuojantys anykštėnai jau prieš 7 metus žinojo kaip eis aplinkkelis ir išsaugojo neprivatizuotą didžiąją dalį reikiamų 28 ha.
    Aplinkkelis planuojamas per kartodromą, kirstų Ukmergės gatvę už „Anykščių kvarco“ gamyklos, ties posūkiu į Lašinius suktų į Niūronis ir išlįstų ties Elmininkais. Prieš pusmetį UAB „Taem urbanistai“ baigė rengti „Anykščių miesto šiaurinio aplinkkelio specialųjį planą“; atlikta esamos būklės analizė, parengta koncepcija. (...)

    "Aplinkkelio statybos darbų finansavimo galimybės planuojamos po 2020-ųjų. Prasidės naujas finansinis laikotarpis, mes būsime jam pasiruošę", – sakė Anykščių rajono meras.
    2014 m. patvirtinta Applinkelio PAV programa, , metų gale parengtas ir patvirtintas Anykščių miesto šiaurinio aplinkkelio specialusis planas.
    Anykščių r. savivaldybės tarybos 2024.12.18 sprendimas Nr. 1-TS-437
    Pora brėžinių orientacijai



    https://tpdr.planuojustatau.lt/tpdr-...EditFormPublic
    TPD registracijos Nr. T00074464

    Po 10 metų vėl prisimintas šis projektas.

    Nykščiai 2020.07.20
    Anykščių aplinkkelio klausimas kabo ore
    Jau bene antrą dešimtmetį sklando kalbos, kad Anykščių miestui reikia aplinkkelio, tad „Nykščiai“ teiravosi kandidatės į ateinančios kadencijos merus S. Veršelienės, ar mūsų miestui, turinčiam kurortinės vietovės statusą, tikrai reikia aplinkkelio?
    „Aplinkkelio reikia vienareikšmiškai. Miestą upė dalina į dvi dalis. Kai dabar tokia pasaulyje situacija, kuomet kyla karo grėsmė, aplinkkelis reikalingas ir saugumo sumetimais. (...) Finansinis klausimas dėl miesto aplinkkelio turi būti įtrauktas į valstybės investicijų planą, turi būti aptartas aukščiausiu lygiu. Tikiuosi, kad buvusių kadencijų ir dabartiniai rajono vadovai dirba šiuo klausimu“,

    https://nyksciai.lt/anyksciu-aplinkk...simas-kabo-ore
    Anykšta 2024.04.17
    Savivaldybė aptars tilto per Šventosios upę statybos galimybes
    Anykščių rajono savivaldybė svarsto per Šventosios upę statyti tiltą, kuris tarnautų kaip aplinkkelis.
    Kaip „Anykštą“ informavo savivaldybė, nutarta išsiaiškinti tilto per Šventosios upę statybos galimybes, surengiant susitikimą su AB „Via Lietuva” vadovu.
    Aplinkkelis yra viena iš sąlygų, Anykščiams siekiant gauti kurorto statusą.

    https://www.anyksta.lt/savivaldybe-a...bos-galimybes/
    Anykšta.lt 2024.08.19
    Apie tiltą per Šventosios upę nediskutuos
    Šią savaitę Anykščių rajono savivaldybės vadovai susitiks su „Via Lietuva“ atstovais. (...)
    Kurorto statuso siekianti Anykščių rajono savivaldybė šį pavasarį prakalbo apie galimybės per Šventosios upę statyti tiltą, kuris tarnautų kaip aplinkkelis, tačiau, kaip matyti iš redakcijai pateiktos informacijos, dabar su „Via Lietuva“ atstovais jokių pokalbių apie tiltą nenumatoma.

    https://www.anyksta.lt/apie-tilta-pe...e-nediskutuos/
    Anykšta 2024.08.22
    Kalbėjosi apie aplinkkelio įrengimo galimybes
    Rugpjūčio 21 dieną Anykščių rajono savivaldybės vadovai susitiko su akcinės bendrovės „VIA Lietuva“ atstovais. Kaip skelbiama Anykščių rajono savivaldybės pranešime, susitikimo metu su svečiais kalbėtasi ir apie aplinkkelio įrengimą.
    „Apvažiuojamoji gatvė prasidėtų ties autobusų stoties sankryža, tęstųsi Gegužės gatve, būtų projektuojama nauja gatvė, reikalinga naujo tilto per Šventosios upę statyba ir toliau apvažiuojamoji gatvė įsijungtų į sankryžą ties posūkiu į Niūronis.

    Šios gatvės idėjos įgyvendinimui lauktų eilė atitinkamų veiksmų, kuriuos pavyktų įgyvendinti tik per keletą metų, gavus VIA Lietuva vadovybės pritarimą“, – rašoma pranešime.

    https://www.anyksta.lt/kalbejosi-api...imo-galimybes/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pora užsilikusių Vabalninko aplinkkelio nuotraukų
    Vaizdas nuo kelio KK124 Biržai - Vabalninkas
    Foto 2024.07


    Paskutinis taisė Romas; 2024.09.28, 12:12.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2024.07.02
    Bus išasfaltuotas Biržų rajono Vabalninko aplinkkelis
    Panaudojant valstybės teikiamą pagalbą šį pavasarį prasidėjo Biržų rajono Vabalninko miesto šiaurinio aplinkkelio kapitalinio remonto darbai.

    Šiam valstybei svarbiam vietinės reikšmės kelių projektui 2024 m. skirta daugiau kaip 262 tūkst. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų šių metų išlaidoms dengti. Likusią dalį finansuoja Biržų rajono savivaldybė, rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime.

    Ministro vizito Biržų rajono savivaldybėje metu praėjusių metų rudenį šis kelias buvo įvardytas kaip vienas iš prioritetų, tartasi dėl jo tvarkymo galimybių.
    Vabalninko aplinkkelis ne tik bus išasfaltuotas, bet ir bus atlikti vandens nuvedimo darbai. Bendra šio projekto vertė – beveik 1,2 mln. eurų. Vabalninko šiaurinio aplinkkelio rekonstrukcijos darbus planuojama baigti 2025 m. rudenį.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...is-aplinkkelis
    Biržų r. savivaldybė 2024.09.09
    Vabalninko miesto aplinkkelio kapitalinio remonto darbai
    Pavasarį prasidėjo vietinės reikšmės kelio Nr. V-043 – Vabalninko miesto šiaurinio aplinkkelio kapitalinio remonto darbai. (...) Šiuo metu vykdomi kelio sankasos važiuojamosios dalies konstrukcijos įrengimo darbai. Rekonstrukcijos darbus planuojama baigti 2025 m. rudenį.

    Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2024 m. sausio 17 d. nutarimu Nr. 59 „Dėl kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo 2024–2026 metų sąmatos patvirtinimo“ Biržų rajono savivaldybės objektui „Biržų rajono savivaldybei susisiekimo komunikacijoms vietinės reikšmės kelyje Nr. 043 (Vabalninko šiaurinis aplinkkelis) kapitališkai remontuoti“ skirta 262,1 tūkst. Eur. Iš Jų 74,2 tūkst. Eur šiuo metu yra panaudota



    https://www.birzai.lt/gyventojams/na...to-darbai:5557

    Komentuoti:

Working...
X