FB AB HISK 2025.03.13
Užbaigėme Ukmergės aplinkkelio projektavimo darbus. Naujasis kelias su asfaltbetonio danga sujungs krašto kelią Vytinė–Vaitkuškis–Ukmergė su Kauno–Žiedo gatvių susikirtimu Ukmergės mieste. Projekte numatyta:
4,2 km ilgio dviejų juostų automobilių kelias; 5,6 km pėsčiųjų ir dviračių takų;
210 m ilgio dviejų eismo juostų, kurio didžiausias tarpatramis – 80 m automobilių tiltas per Šventosios upę;
1 nauja žiedinė sankryža;
52 m tunelinis pravažiavimas perspektyvinei Ukmergės miesto gatvei;
3 autobusų stotelės.

https://www.facebook.com/HISKinfra/p...4917081301180/






https://www.facebook.com/HISKinfra/p...4917081301180/
Baigtas pietinio Ukmergės aplinkkelio projektavimas
„Projektavimo darbai baigti, statybos leidimas išduotas. Dabar visas jėgas esame sutelkę statybai reikalingų lėšų paieškoms. Šiuo klausimu kartu su Ukmergėje išrinkta Seimo nare Indre Kižiene glaudžiai bendraujame su Vyriausybe, buvome susitikę su premjeru, susisiekimo ministru, taip pat bendravome su Seimo pirmininku“, – kalbėjo meras.
Išsprendus objekto finansavimo klausimą, bus galima skelbti rangos konkursą. Preliminariais skaičiavimais projektas galėtų būti įgyvendintas per 2–3 metus.
Galima prisiminti, kad pietinio miesto aplinkkelio ir naujo tilto per Šventąją projektas buvo paruoštas 2006 metais. Tuomet buvo skaičiuojama, kad jam įgyvendinti reikėtų maždaug 36 milijonų litų. Tačiau parengti dokumentai nugulė stalčiuose, o viltis Ukmergei turėti naują tiltą nusikėlė į tolimą ateitį.
Reikalai pajudėjo 2019 metų rudenį, kai rajono Savivaldybės taryba pritarė Ukmergės rajono savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos bendradarbiavimo sutarčiai. Jos pagrindu abi pusės įsipareigojo įgyvendinti kelis projektus: tuometė Kelių direkcija – „Ukmergės miesto pietvakarinio aplinkkelio nauja statyba“ ir „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 115 Ukmergė–Molėtai ruožo 0,377–0,826 km ir tilto per Šventosios upę kapitalinis remontas“; savivaldybė – „Ukmergės m. Kauno–Žiedo gatvių sankryžos rekonstravimas į žiedinę“ ir „Ukmergės miesto Linų gatvės rekonstravimas“.
Sutarties šalys taip pat susitarė dėl minėtiems projektams įgyvendinti reikalingų šalių įnašų ir atsakomybių. (...)
Rajono Taryba 2023 m. rugsėjo 28 d. priėmė dar vieną sprendimą – dėl miško žemės pavertimo kitomis naudmenomis, kurio pagrindu patikslintos kertamo miško teritorijos. Atlikus šias procedūras, savivaldybė įvykdė Kelių direkcijai duotą įsipareigojimą suformuoti žemės sklypus, reikalingus aplinkkelio projektavimui ir statybai.
Aplinkkelio statybos techninį projektą rengė ir teritorijos inžinerinius geologinius tyrinėjimus atliko Kelių direkcijos viešųjų pirkimų būdu parinktas rengėjas – AB ,,HISK“.
https://www.facebook.com/HISKinfra/p...4917081301180/
Išsprendus objekto finansavimo klausimą, bus galima skelbti rangos konkursą. Preliminariais skaičiavimais projektas galėtų būti įgyvendintas per 2–3 metus.
Galima prisiminti, kad pietinio miesto aplinkkelio ir naujo tilto per Šventąją projektas buvo paruoštas 2006 metais. Tuomet buvo skaičiuojama, kad jam įgyvendinti reikėtų maždaug 36 milijonų litų. Tačiau parengti dokumentai nugulė stalčiuose, o viltis Ukmergei turėti naują tiltą nusikėlė į tolimą ateitį.
Reikalai pajudėjo 2019 metų rudenį, kai rajono Savivaldybės taryba pritarė Ukmergės rajono savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos bendradarbiavimo sutarčiai. Jos pagrindu abi pusės įsipareigojo įgyvendinti kelis projektus: tuometė Kelių direkcija – „Ukmergės miesto pietvakarinio aplinkkelio nauja statyba“ ir „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 115 Ukmergė–Molėtai ruožo 0,377–0,826 km ir tilto per Šventosios upę kapitalinis remontas“; savivaldybė – „Ukmergės m. Kauno–Žiedo gatvių sankryžos rekonstravimas į žiedinę“ ir „Ukmergės miesto Linų gatvės rekonstravimas“.
Sutarties šalys taip pat susitarė dėl minėtiems projektams įgyvendinti reikalingų šalių įnašų ir atsakomybių. (...)
Rajono Taryba 2023 m. rugsėjo 28 d. priėmė dar vieną sprendimą – dėl miško žemės pavertimo kitomis naudmenomis, kurio pagrindu patikslintos kertamo miško teritorijos. Atlikus šias procedūras, savivaldybė įvykdė Kelių direkcijai duotą įsipareigojimą suformuoti žemės sklypus, reikalingus aplinkkelio projektavimui ir statybai.
Aplinkkelio statybos techninį projektą rengė ir teritorijos inžinerinius geologinius tyrinėjimus atliko Kelių direkcijos viešųjų pirkimų būdu parinktas rengėjas – AB ,,HISK“.
https://www.facebook.com/HISKinfra/p...4917081301180/
Komentuoti: