Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Aplinkkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
    Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".
    Sakyčiau Priekulės aplinkelis. Kuris nenukreipė Drevervos/Ventės srautų, kurie sezono metu gana nemaži. Klausimas ar srautų nukreipimo reikia, kai miestelyje yra vietinių verslų, kurie iš to srauto gyvena. Be to į Šilutę/Pagėgius iš Klaipėdos eina geležinkelis prie kurio pakelės gyvenvietės yra gerai prigludusios (išskyrus Vilkyčius). Gal geriau vietoj aplinkelio reikėjo investuoti į geležinkelį (greičių ir dažnių didinimas, intergracija su Klaipėdos VT, nauja stotelė prie Lypkių g. Klaipėdoje ir tt.).

    Jis taip seniai stovi pusiau baigtas statyti, kad baigiamas užmiršti. Kai A21 buvo statomas, dar nebuvo santykių su Rusija pablogėjimo ir sankcijų Rusijai. Tokių dalykų niekas negalėjo numatyti.
    Jei vyktų normalus eismas (net ir be esminio santykių pagerėjimo), padidėjęs automobilių srautas paskatintų daugiau kalbėti apie A12 Tauragės aplinkkekį.
    Ir kaip tas srautas galėjo padidėti be santykių atšilimo? Sakai Panemunės aplinkelis galėjo perimti dalį A7 srautų? Srautai galėjo padidėti jei nebūtu prasidėjusi pandemija ir karas.
    Paskutinis taisė acetonas; 2024.06.12, 09:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar yra Panemunės aplinkkelis, kuris iš esmės nenaudojamas.
    Jis taip seniai stovi pusiau baigtas statyti, kad baigiamas užmiršti. Kai A21 buvo statomas, dar nebuvo santykių su Rusija pablogėjimo ir sankcijų Rusijai. Tokių dalykų niekas negalėjo numatyti.
    Jei vyktų normalus eismas (net ir be esminio santykių pagerėjimo), padidėjęs automobilių srautas paskatintų daugiau kalbėti apie A12 Tauragės aplinkkekį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
    Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Per 34 metus Lietuvoje, neskaitant "Via Balticos", nutiesti vos 4 (keturi) rimti aplinkeliai:
    A9 Kairių aplinkkelis;
    A13 Palangis aplinkkelis;
    A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis;
    KK141 Priekulės aplinkkelis.
    Plius keli fragmentai ar esamų aplinkkelių charakteristikų gerinimas.
    Daugiausia jų buvo nutiesta apie 2010 - 2014 metus.
    Iki 2035 metų net nebuvo planuojama jokių naujų aplinkkelių, tik karinis mobilumas leido pradėti nedidelį Jonavos aplinkkelio "posmą".
    Užmiršot A17 - Panevėžio aplinkkelis.
    Su A5 kartu pastatytas Marijampolės aplinkkelis.
    Dar yra Panemunės aplinkkelis, kuris iš esmės nenaudojamas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Iš realistinių projektų, mąstyčiau apie šiuos aplinkkelius kaip reikalingiausius:

    E272:
    A18 Šiaulių rytinis aplinkkelis - reikalingas sklandus E272 (rytai-vakarai) tęsinys ir susijungimas su keliu E77 (šiaurė-pietūs).
    A11 Kuršėnų aplinkkelis - susijęs su sklandžiu E272 tęsiniu Šiaulių regione.

    131 Simno aplinkkelis - gerėtų jungtis tarp Alytaus ir Via Baltica autostrados, viena iš alternatyvų Vilnius-Lenkija maršrutui.
    Komplikuočiausias yra kelias per Alytų, bet gatvė neina per patį Centrą, kur daugiau judėjimo, tik mažesnėje atkarpos dalyje eina per gyvenamuosius namus. Duočiau vienintelį trūkumą, kad nėra tikro aplinkkelio privalumų su 90 km/h greičiu.

    Kol kas krašto keliais per Alytų būtų sklandesnė jungtis Lenkija-Vilnius nei dabar esama A16/E28 jungtis tarp Marijampolės ir Vilniaus. Kol kas pirmumą duočiau Simno aplinkkeliui negu A16 aplinkkelių plėtrai, kuri reikalautų daugiau investicijų. Plius, ar tikrai bus sklandu su Birštono-Prienų aplinkkeliu per Nemuno kilpų regioniniu parku? Birštonas ir taip neturi tranzitinio srauto, praktiškai tik Prienuose problema, bet yra ir Aukštadvaris, Trakai. Tačiau Trakus kelias aplenkia atokesnėje pietinėje dalyje. Kol santykiai su Rusija ir Baltarusija nėra tokie geri, kol kas prioritetus reiktų teikti ryšiams su Latvija ir Lenkija.

    Mano nuomone, nesakyčiau, kad yra didelis trūkumas aplinkkelių Lietuvoje. Daug miestelių ir miestų jau turi svarbiausius aplinkkelius. Suprantu jei būtų Via Baltica lygio srautai, bet tokie dažniausiai nėra. Iš tokių nice to have aplinkkelių tai galėtų būti Zarasai, kad labiau įtvirtintų kurorto statusą ir neitų tiesiai E262 tranzitas.

    Gal tikrai, net nesiūlau tiest daug aplinkkelių šiuo metu, nebent labai pagerės biudžeto surenkamumas (ir naudojimas). Geriau rimtai VT gerinimas Lietuvoje, tų pačių keleivių vežimo kokybės gerinimas tiek keliais, tiek geležinkeliu, aišku, nepamirštant tais pačiais autobusais pervežti kuo lygesniais esamais keliais su tinkamu paženklinimu krypčių į miestelius ir į stotis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pacituotas praneśimas iś RB-II temos.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ES bandė su šaukštu sušerti šitą projektą čiabuviams praktiškai už dyką, bet tie ir to nesugebėjo sukramtyti ir nuryti.
    Panašu, kad tai yra sunkiau nei remontuoti kelius ir tiesti neaiškaus reikalingumo aplinkkelius su neaiškaus skaidrumo vietinėmis kompanijomis, turinčiomis milžinišką lobizmo galią Lietuvoje. Tai, panašu, sugeba net ir visiški kaušai.
    ​​​​​Galima geležinkelius aklai mylėti, bet tai nėra priežastis nušokti nuo bėgių ir pyktis su faktais.

    Per 34 metus Lietuvoje, neskaitant "Via Balticos", nutiesti vos 4 (keturi) rimti aplinkeliai:
    A9 Kairių aplinkkelis;
    A13 Palangis aplinkkelis;
    A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis;
    KK141 Priekulės aplinkkelis.
    Plius keli fragmentai ar esamų aplinkkelių charakteristikų gerinimas.
    Daugiausia jų buvo nutiesta apie 2010 - 2014 metus.
    Iki 2035 metų net nebuvo planuojama jokių naujų aplinkkelių, tik karinis mobilumas leido pradėti nedidelį Jonavos aplinkkelio "posmą".

    VLR
    Būtų labai įdomu sužinoti, kuris iš tų aplinkkelių yra "abejotino reikalingumo"
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.12, 00:44.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Zarasų aplinkkelis

    Įdomu ar tik politiniai lozungai ar vis gi pajudės?

    ,,Susitikimo metu Susisiekimo ministerija pristatė „Via Lietuvos“ sprendimą rengti Zarasų kraštui itin svarbų Zarasų aplinkkelio investicinį projektą.''

    https://structum.lt/prezidentas-zara...entoju-juduma/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelių tinklas Lietuvoje kelis dešimtmečius nėra plėtojamas, netiesiami nauji aplinkkeliai.
    Dabar Kauno šiauriniame aplinkkelyje A1 į vieną srautą sugrūdamos kelios tranzitinės kryptys (Vilnius - Klaipėda, Vilnius - Marijampolė - Kaliningradas, Utena - Marijampolė - Lenkija) sugrūdamos kartu su Kauno miesto srautais. Nuo to, kad pastatomi trys tiltai ir bus 2*4 juostos kažkiek padidės pralidumas, tačiau visas srautas koncentruojamas vienoje vietoje.
    Gerai, kad bent pajudėjo KK139 Pietrytinio Kauno aplinkkelio statybos.

    VIsiškai nepateisinama, kai buvo sėkmingai rezervuotos teritorijos Rail Baltica statybai ir tiltui per Nerį.
    Tačiau besigiriant koks didžiausias, ilgiausias ir kitoks "-iausias:" tiltas, nebuvo numatyta galimybė ateityje ten tiesti automobilinį tiltą.

    Lietuvos Respublikos, apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo nemažai aplinkkelių su tiltais vizijų:
    1. Ukmergės pietinis aplinkkelis su tiltu per Šventąją
    2. Kauno tikrasis šiaurinis aplinkkelis Palemonas - Lapės - Babtai su tiltu per Nerį
    3. Kauno tolimasis pietrytinis aplinkkelis Žiežmariai - Kruonis - Darsūniškis su tiltu per Nemuną.
    4. Prienų pietinis aplinkkelis su tiltu per Nemuną.
    5. Prienų pietinis aplinkkelis su tiltu per Nemuną.

    Žemėlapio pagrindas -iš LR BP (2021) https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...zervavimas.pdf

    Kelių tinklo manevringumą ir mobilumą didinantiems aplinkkelių projektams su tiltais laikas tik tuomet, kai dėl kokių nors priežasčių ilgam užsikimš Islandijos plentas / Kauno šiaurinis "aplinkkelis".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A16 / E28. Pietinis Prienų aplinkkelis
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Reikia aplinkkelio.
    Galbūt maždaug čia?:
    Žemėlapyje Prienų aplinkkelis atrodo labai gražiai, ir kelias sutrumpėtų keliais kilometrais.

    Tačiau šis projektas dabar yra nerealus - tiestį kelią per Prienų šilą nepadės net karinis mobilumas.

    2009 metų Kauno apskrites bendrajame (generalinime) plane jis buvo numatytas
    6 lentelė. Automobilių kelių transporto infrastruktūros plėtros ir modernizavimo prioritetai
    16. Birštono ir Prienų aplinkkelis // II rango, naujas; reikia tilto per Nemuną /// po 2017 metų

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=w5ecrvyqo
    ​​
    Rengėjas - "Kauno planas" http://www.kaunoplanas.lt/ (nuoroda neveikia)

    Dabartiniame Prienų rajono bendrajame plane (2023.03.09) apie šį aplinkklį neužsimenama
    ​​
    https://www.prienai.lt/gyventojams/t...drieji-planai/

    Lietuvos 2021 m. bendrajame plane ([https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...bbc1b08701c7f8[LRV 2021.09.29 nutarimas Nr. 789[/ur]]) apie jį tekste (1 priedas) irgi neužsimenama, tačiau LR BP 8 priede "Kompleksine-infrastruktura-ir-rezervavimas" nupaišyta trasa galima rezervavimui
    ​​
    https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...zervavimas.pdf
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.19, 17:04. Priežastis: Atkurtas rodymas be "Photobucket" ženklų

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Beveik kaip svarstyti ar reikalinga Tokijo mikrorajono dydžio Vilniuje tiek daug tranzitinių gatvių.
    Tame ir esmė, kad Viniuje daug tranzitinio srauto, o Alytuje tos plačios gatvės pagrinde tik vietiniam eismui skirtos.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Man kiek teko važinėti Alytuje toks klausimas iškilo, ar reikalinga Vilniaus Verkių seniūnijos (kur tik viena 4 juostų gatvė) dydžio miestui per visą miestą einanti 6 juostų gatvė ir dar gal kokios 3-4 keturių eismo juostų gatvės, trys tiltai, dabar dar vieną planuoja?
    Beveik kaip svarstyti ar reikalinga Tokijo mikrorajono dydžio Vilniuje tiek daug tranzitinių gatvių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jei ir bus koks nors proveržis Lietuvoje su aplinkekliais - tai tik po karinio mobilumo vėliava.
    Gal pajudės bent Jonavos aplinkkelis, o Ukmergės ar Alytaus - tai tik gražios svajonės.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    as sutinku kad infrastrukturos reikia, bet ar jos reikia butent Alytuje toje vietoje... bus iskirsti senieji miskai, milziniski pinigai... ir tt TIKRAI yra geresniu vietu kur galima isleist tuos pinigus kad ir tam paciam kariniam mobilumui.

    Tad velgi as noriu pamatyt naudos kastu analize o ne as noriu, taip atrodo geriau ir tt . elementariai bent masinu pravaziuojanciu kieki apzvelgt ir naujas geopolitines realijas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    ^ pasakos, investicijos butu milziniskos
    Visa ši tema apie aplinkkelius Lietuvoje yra 20 metų trunkanti pasaka, kai beveik nieko nėra daroma juos tiesiant.

    Išimtis prieš 10-15 metų bent iš dalies nutiesti 4 aplinkkeliai: A9 Kairių aplinkelis, A13 Palangos aplinkkelis, A19 Vilniaus Pietinis aplinkkellis (nebaigtas), KK 141 Priekulės aplinkkelis (nebaigtas)
    Dar šiek tiek anksčiaus buvo nutiesti A18 Šiaulių aplinkkelis (nebaigtas), A12/ KK 207 Joniškio aplinkeklis A6 Utenos aplinkkelio pratęsimas.
    Buvo ir įiokių tokių patobulinimų miestų viduje: Alytuje, Vilniuje, Šiauliuose, Kaune.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Man kiek teko važinėti Alytuje toks klausimas iškilo, ar reikalinga Vilniaus Verkių seniūnijos (kur tik viena 4 juostų gatvė) dydžio miestui per visą miestą einanti 6 juostų gatvė ir dar gal kokios 3-4 keturių eismo juostų gatvės, trys tiltai, dabar dar vieną planuoja?
    Dėl tiltų, tai gal labiau Verkių seniūnijai reiktų bent 2-3 papildomų tiltų. Ir apsitvarkyt pvz Žaliųjų ežerų gatvę. Plius reiktų priskaičiuot geležiaką praeinantį seniūnijos pakraščiu. Ir Mokslininkų gatvė yra seniūnijos ribose su 2+2

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    ^ pasakos, investicijos butu milziniskos
    Man kiek teko važinėti Alytuje toks klausimas iškilo, ar reikalinga Vilniaus Verkių seniūnijos (kur tik viena 4 juostų gatvė) dydžio miestui per visą miestą einanti 6 juostų gatvė ir dar gal kokios 3-4 keturių eismo juostų gatvės, trys tiltai, dabar dar vieną planuoja?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    ^ pasakos, investicijos butu milziniskos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pernai prasidėjo kalbos apie Alytaus aplinkkelį - galbūt ir su nauju titu per Nemuną.
    Tačiau dabr apie tai nieko nesigirdi

    Parašė Sklansky 2023.06.01 Rodyti pranešimą
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    O apie kokį aplinkkelį čia kalba?
    Alytus.lt 2023,.06.02
    Alytuje – susitikimas dėl karinio mobilumo ir naujo miesto aplinkkelio
    Planuojama, kad Alytus turės dar vieną apvažiavimą. Jis Alytaus rajono teritorijoje nuo Talokių į dešinę driektųsi per Radžiūnų ir Sudvajų miškus ir su link Vilniaus vedančiu keliu susijungtų ties Kaniūkais.
    Kariškius ir kelininkus domino principinė Alytaus miesto bei Alytaus rajono pozicija dėl tokio aplinkkelio. Pasak Alytaus miesto savivaldybės mero Nerijaus Cesiulio, naujam apvažiavimui savivaldybė tikrai pritaria, juolab, kad dar viena transporto arterija pagreitintų gyventojų susisiekimą su priemiestinėmis Alytaus gyvenvietėmis, sumažintų transporto srautus ir taršą mieste.

    Pasak kariškių, karinio mobilumo klausimus Kauno kryptimi nuo Suvalkų koridoriaus išsprendžia Via Baltica magistralė, būtinas antras kelias link greta Vilniaus statomo Rudininkų poligono, tad Lazdijų-Alytaus-Valkininkų-Vilniaus kryptimi einantis krašto kelias tokiu ir tampa. Jame bus stiprinami tiltai, kelio danga, pritaikant naują infrastruktūrą karinės technikos judėjimui.

    Kadangi, kaip kelininkai sakė, aplinkkelio projektas būtų pradedamas nuo balto lapo, projektavimo ir derinimo procedūros, pats kelio įrengimas užtruktų ne vienus metus. Pats optimistiškiausias terminas – aštuoneri metai. Ir pats aplinkkelis, ir visas kelias nuo Augustavo iki Vilniaus taptų tarptautinio europinio kelių tinklo dalimi, tad jo įrengimui būtų skiriamos ir Europos Sąjungos lėšos.
    Apytikrė trasos kryptis tarp KK 132 ties Talokiais ir KK 128 ties Kaniūkais būtų tokia:

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ukmergės žinios 2023.09.27
    Suplanuotą Ukmergės aplinkkelį tiesti pasiruošta, bet yra ir abejonių
    Prieš du dešimtmečius suplanuoto naujojo aplinkkelio su tiltu per Šventąją kontūrai jau nubrėžti – iškirstas platus miško ruožas, žymintis kelio vietą. Jis įsirėžia į kelią Vytinė–Vaitkuškis–Ukmergė ties Pivonijos šilu.
    Kelias drieksis per mišką, kirs Linų gatvę Ukmergėje ir už daugiau nei keturių kilometrų, ties sankryža, jungsis su Kauno ir Žiedo gatvėmis.

    Nors vieta, kur bus naujojo kelio pradžia, aiški, tolesnis automobilių srautas kelia abejonių.
    „Automobilių srautas toliau judės keliu Nr. 231 Vytinė–Vaitkuškis–Ukmergė iki magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys“, – informavo projekto LAKD komunikacijos vadybininkė N. Černiauskaitė.

    Tačiau šis kelias prastos būklės. Gal jau numatytas jo remontas?
    Pasak direkcijos atstovės, pagal parengtą remontuotinų krašto kelių ruožų prioritetinę eilę minėtas kelio ruožas pažymėtas 614, 622, 966 ir 1 165 numeriais. Remontas čia vyks ne anksčiau kaip po 7-erių metų. Tiesa, panašu, kad ir pats aplinkkelis vargu ar iki to laiko atsiras..

    Kelių direkcijos atstovė taip pat teigė, kad aplinkkelis skirtas tranzitinio transporto eliminavimui iš miesto centro.(...)
    Tiesa, kol kas tik iškirstas miškas. Apie kelio tiesimo darbus kalba dar neina. Žvelgiant į tai, ką apie šį projektą esame rašę prieš 4-erius metus, kyla liūdnų minčių, kad planai dėl aplinkkelio toli gražu neatitinka realybės.

    Ukmergės žinios 2019 m. lapkritis:
    "Kelių direkcija suprojektuos ir pastatys Ukmergės miesto pietvakarinį aplinkkelį su tiltu per Šventosios upę bei suremontuos valstybinės reikšmės krašto kelio Ukmergė–Molėtai 0,377–0,826 km ruožą ir esamą tiltą per Šventosios upę. Kelių direkcija įsipareigoja finansuoti aplinkkelio statybą ir tilto per Šventąją Vilniaus gatvėje remontą Kelių priežiūros ir plėtros programos bei kitomis lėšomis.

    Savivaldybė perims nuosavybės teise valstybinės reikšmės krašto kelių ruožus – Antakalnio, Vilniaus ir Gedimino gatves iki miesto ribos, rekonstruos Ukmergės miesto Kauno–Žiedo gatvių sankryžą į žiedinę bei Ukmergės miesto Linų gatvę. Savivaldybė įsipareigoja finansuoti Kauno–Žiedo gatvių sankryžos į žiedinę bei Linų gatvės rekonstravimą savivaldybės biudžeto bei kitomis lėšomis."


    https://www.ukzinios.lt/politika/sav...ra-ir-abejoniu

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kažkiek keista, kad buvo suplanuota nuo Žiedo, o ne Gerseniškių g., bet veikiausiai taip yra dėl kur kas didesnių privačių sklypų išpirkimo problemų.

    Komentuoti:

Working...
X