Vabalninko aplinkkelis
Šią savaitę pravažiavau pro Vabalninką į Biržus. Aplinkkelis kaip ir baigtas
Iš tolo žiba saulėje aplinkkelio atitvarai.

Google gatvės vaizdų (GSW) foto 2025.06
Vaizdas nuo plento 124 Kupiškis - Vabalninkas - Biržai į pietus.

https://maps.app.goo.gl/P6pypBiV7t4oyBy2A
Bandome juokauti
Panašu, kad pagrindinis šio aplinkkelio tikslas buvo beprasmiškai iššvaistyti kuo daugiau resursų - lygumose iškasti kuo daugiau griovių ir pastatyti kuo daugiau metalinių atitvarų.
Pagal Google 2025.06 gatvių vaizdus (GSW) ištisinė atitvarų siena tęsiasi nuo čia iki plento Nr. 124 Vabalninkas - Biržai apie 500 metrų

https://maps.app.goo.gl/Jk7qJNND1sSDe3fc6

https://maps.app.goo.gl/C4f9niRMDrkXLT737
Gal projektuotojams būtų naudinga išvažiuoti į kokią kalnuotą šalį ir projektuoti atitvarus tik tuomet, tuomet kai tai yra būtina.
Tačiau jei jie skatinami už suprojektuotų atitvarų metražą, tai nepadės ir pasidairymas po pasaulį.
O čia - lietuviškų kelių unikumas - šviežutėliai atitvarai ir duobėtas žvyrkelis

https://maps.app.goo.gl/P6pypBiV7t4oyBy2A
Suprojektuoti ir įrengti puskilometrį visiškai nereikalingų atitvarų Lietuvos kelininkai ir projektuotojai gali labai greitai - jiems niekas netrukdo, o iškart sujungti du asfaltuotus kelius be žvyrkelio intarpo negali - kažkas labai trukdo.

Šią savaitę pravažiavau pro Vabalninką į Biržus. Aplinkkelis kaip ir baigtas
Iš tolo žiba saulėje aplinkkelio atitvarai.

Google gatvės vaizdų (GSW) foto 2025.06
Vaizdas nuo plento 124 Kupiškis - Vabalninkas - Biržai į pietus.

https://maps.app.goo.gl/P6pypBiV7t4oyBy2A
Bandome juokauti
Panašu, kad pagrindinis šio aplinkkelio tikslas buvo beprasmiškai iššvaistyti kuo daugiau resursų - lygumose iškasti kuo daugiau griovių ir pastatyti kuo daugiau metalinių atitvarų.
Pagal Google 2025.06 gatvių vaizdus (GSW) ištisinė atitvarų siena tęsiasi nuo čia iki plento Nr. 124 Vabalninkas - Biržai apie 500 metrų

https://maps.app.goo.gl/Jk7qJNND1sSDe3fc6

https://maps.app.goo.gl/C4f9niRMDrkXLT737
Gal projektuotojams būtų naudinga išvažiuoti į kokią kalnuotą šalį ir projektuoti atitvarus tik tuomet, tuomet kai tai yra būtina.
Tačiau jei jie skatinami už suprojektuotų atitvarų metražą, tai nepadės ir pasidairymas po pasaulį.
O čia - lietuviškų kelių unikumas - šviežutėliai atitvarai ir duobėtas žvyrkelis

https://maps.app.goo.gl/P6pypBiV7t4oyBy2A
Suprojektuoti ir įrengti puskilometrį visiškai nereikalingų atitvarų Lietuvos kelininkai ir projektuotojai gali labai greitai - jiems niekas netrukdo, o iškart sujungti du asfaltuotus kelius be žvyrkelio intarpo negali - kažkas labai trukdo.

Comment