Ar aš teisingai suprantu, kad dabar bus nutiesta 700 m atkarpa nuo tilto prie Achemos "į niekur", ir ji kol kas bus nenaudojama, o kiti aplinkkelio etapai dar projektuojami?
Bus naudojama, nes įrengus naują kelią bus demontuota bebaigianti subyrėti 143 kelio atkarpa nuo sankryžos su A6 iki naujai įrengtos žiedinės aplinkkelio sankryžos.
BNS 2024.06.12 Prasidėjo Jonavos aplinkkelio statybos
Ar aš teisingai suprantu, kad dabar bus nutiesta 700 m atkarpa nuo tilto prie Achemos "į niekur", ir ji kol kas bus nenaudojama, o kiti aplinkkelio etapai dar projektuojami?
BNS 2024.06.12 Prasidėjo Jonavos aplinkkelio statybos
Kelių tiesimo bendrovė „Eurovia Lietuva“ trečiadienį oficialiai pradėjo kariniam mobilumui ir tranzitiniam eismui svarbaus Jonavos aplinkkelio šalia Gaižiūnų poligono Rukloje statybas, eismą juo paleisti planuojama iki metų pabaigos. (...)
Nauja apylanka sujungs magistralinį kelią nuo Bazilionų tilto per Nerį iki Šveicarijos kaimo, kur įsilies į magistralę Kaunas–Zarasai. Pirmuoju darbų etapu bus nutiesta 700 metrų naujo kelio, taip pat tvarkoma 1,3 kilometro esamų privažiuojamųjų kelių danga, įrengiamos dvi žiedinės sankryžos
Plovyklai kaži ar pora metų suėjo... ir pist vietoj jos Lidl Belieka tikėtis, kad Lidl nepralenks Jonavos apvažiavimo, atsidarys kai visas tranzitas jau lėks Lidl'ui už nugaros. Nors sunku tuo tikėti, tokie objektai pastatomi žaibiškai, lyginant su valstybinių kelių tiesimu...
Jonavoje gi sugalvojo naują Lidl pastatyti prie A6 kelio. Neužtenka Maximos ir Ermitažo sukeliamų kamščių važiuojant nuo Kauno, tai dabar dar ir link Kauno bus smagu. Kolkas tai ten tik numatyta papildomą liniją padaryti sukant į kairę, koks jos ilgis neaišku, bet matant kiek eismo sugeneruoja Maxima, manau niekaip jos neužteks nesvarbu kokio ilgio ji bus, piko metu tragedija bus.
Visuomenės informavimo straipsnis buvo čia: https://www.jonavoszinios.lt/naujien...dar-viena-lidl
Nuorodos iš straipsnio: Pranešimas - Projektiniai pasiūlymai
Per Vidiškius tenka gana dažnai važiuoti, nieko dramatiško tuose kalneliuose nematau. Bent jau tikrai geriau nei per kaimą ant 90 km/h važiuojančios fūros.
Lyg tie "papai" būtų vienintelė panacėja nuo fūrų ir 90kmh O kad nematot tai tamstos problema.
Per Vidiškius tenka gana dažnai važiuoti, nieko dramatiško tuose kalneliuose nematau. Bent jau tikrai geriau nei per kaimą ant 90 km/h važiuojančios fūros.
Vertinant Eismoinfo.lt pateiktą informaciją, magistralinio kelio A6 atkarpa nuo A2 magistralės iki KK120 (išsišakojimas į Anykščius) eismas vyksta gana lėtai. Pagrindinė to priežastis - didelis intensyvumas ir greičio lėtinimas per Vidiškes. Anykščiai pastaraisiais metais sulaukia vis didesnio populiarumo tarp poilsiautojų. Via Lietuva būtinai turi pradėti galvoti apie Vidiškių aplinkkelį.
Vidiškių papai labai šlykštūs, ypač dauboje atvažiuojant nuo Ukmergės. Gal ateis ir jų eilė?
Per Vidiškius tenka gana dažnai važiuoti, nieko dramatiško tuose kalneliuose nematau. Bent jau tikrai geriau nei per kaimą ant 90 km/h važiuojančios fūros.
Šiandien važiavau A6 Utena - Ukmergė. Intensyvus sunkiasvoris eismas, kuris, atrodo, metai iš metų intensyvėja. Važiuoji 90 tai per visokias gyvenvietes ir panašiai vis 50 -60 stabdymų n. Bei sunkiasvoris varo per gyvenvietes. Ir šis A6 kelias yra bene vienintelis toks stambesnis, kuris jungia Lenkija - Kaunas - Utena - Latvija (pažiūrėkite žemėlapį - kokiu 100 km spinduliu alternatyvų šiam keliui nematau).
Reikia greičiau tiesti gyvenviečių apvažiavimus, kad visu keliu nuo Lenkijos iki Latvijos būtų galima bent 90 važiuoti ir nukrauti eismą nuo gyvenviečių.
Įdedu kelias iškarpas (Ukmergė - Utena), kuriose pavaizdavau apvažiavimų poreikį. Visų net nenagrinėjau per visą kelio atstumą.
Pagaliau susiprotėjo.
Tarp Utenos ir Leliūnų vienoje gyvenvietėje (Antalgėje ar Jasonyse) irgi buvo dugną braukiantys kalnai-kalneliai - net važiuojant antra ar trečia pavara.
Antalgėje, nuo Ukmergės atvažiuojant pirmasis buvo ypatingai status ir reikalaujanti per jį šliaužti... O Jasonys netikėtai "pasitraukė" nuo A6 - prieš pusmetį nuimti miesto pradžią ir pabaigą žymintys ženklai, leistas greitis 70kmh. "Papų" Jasonyse nebuvo niekada.
Vidiškių papai labai šlykštūs, ypač dauboje atvažiuojant nuo Ukmergės. Gal ateis ir jų eilė?
Vakar Leliūnuose frezavo "papus" - tas nevykusias vertikalias greičio mažinimo priemones! Tik neaišku, ar išasfaltavus A6 per miestelį (nes išfrezuota ne tik papai bet ir susidėvėjusi kelio danga) naujai tie papai bus atkurti, ar kažkas dasiprotėjo, kad tokia nesąmonė yra kelianti daugiau problemų nei duodanti naudos...
Pagaliau susiprotėjo.
Tarp Utenos ir Leliūnų vienoje gyvenvietėje (Antalgėje ar Jasonyse) irgi buvo dugną braukiantys kalnai-kalneliai - net važiuojant antra ar trečia pavara.
Vakar Leliūnuose frezavo "papus" - tas nevykusias vertikalias greičio mažinimo priemones! Tik neaišku, ar išasfaltavus A6 per miestelį (nes išfrezuota ne tik papai bet ir susidėvėjusi kelio danga) naujai tie papai bus atkurti, ar kažkas dasiprotėjo, kad tokia nesąmonė yra kelianti daugiau problemų nei duodanti naudos...
„Via Lietuva“ pradeda Jonavos aplinkkelio I etapo statybos darbus
Jau birželio pradžioje, bus pradėti įgyvendinti Jonavos aplinkkelio statybų I etapo ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo rangos darbai. Jonavos aplinkkelis papildys magistralinį kelią Kaunas–Zarasai–Daugpilis, bus itin svarbus karinėms reikmėms ir padės užtikrinti didesnį eismo saugumą.
„Via Lietuva“ sutartį dėl Jonavos aplinkkelio I etapo statybų ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo pasirašė su skelbtą viešąjį konkursą laimėjusia akcine bendrove „Eurovia Lietuva“. Rangos darbus planuojama baigti per 8 mėn., darbų vertė – 4,8 mln. Eur su PVM.
Įgyvendinant Jonavos pietrytinio aplinkkelio projekto I etapą, bus įrengtas dviejų eismo juostų kelias, rekonstruojamas kelias Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys. Eismo pralaidumui užtikrinti, papildomai bus įrengtos 2 žiedinės sankryžos, kurias projektuojant buvo atsižvelgta į karinės technikos mobilumą bei didžiagabaritinio transporto judėjimo maršrutus. Vykdomų darbu metu bus rekonstruotas ir dešinėje pusėje esantis pėsčiųjų ir dviračių takas.
Primename, kad šiuo metu, pagal praėjusių metų spalio mėn. įsigaliojusią sutartį, vykdomi Jonavos aplinkkelio II etapo projektavimo darbai. Baigus projektavimą, planuojami rangos darbai, kurių metu numatyta nutiesti naują, beveik 7 km magistralinio kelio Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožą. Jame suplanuota įrengti 2 naujas žiedines sankryžas, viadukus, tunelinį viaduką po esamu geležinkeliu, pralaidas, požeminę pėsčiųjų perėją.
Vėl prisimenamas 19 metų nestatomas Zarasų aplinkkelis.
BNS/ VZ.lt 2024.04.18 Klaipėdos, Zarasų aplinkkelius būtų galima tiesti PPP būdu
Lietuvoje trūkstant lėšų keliams, bent keturi dideli jų tiesimo ar rekonstrukcijos projektai galėtų būti įgyvendinti viešojo ir privataus sektoriaus partnerytės (angl. „public private partnership“, PPP) būdu, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Matau keturis objektus, kur būtų taip daroma – Klaipėdos ir Zarasų aplinkkeliai, kelio Kaunas–Prienai dvi atkarpos, kurios yra projektuojamos, Kaune taip pat yra darbų nuo „Megos“ važiuojant iki Marijampolės – yra labai didelės spūstys“, – antradienį Seimo „valstiečių“ frakcijoje teigė M. Skuodis. (...)
M. Skuodžio teigimu, apie PPP galvojama dėl lėšų stygiaus. Ministras mano, kad, pavyzdžiui, Zarasų aplinkkelio statybos išlaidas būtų galima padengti laikinai apmokestinus sunkųjį transportą.
Staškūniškis (Anykščių r.) - buvusi arklių pašto stotis tarp Utenos ir Ukmergės
Nuo 2022 m. lapkričio čia veikia kavinė ir motelis
Kas investavo ir renovavo šiuos pastatus - pagarba! Prieš keletą metų atrodė apverktinai. Bet... krovininę auto gali pasistatyti tik kelkrašty - minusas. O kas bandė ir ragavo - kainos ne kavininės, labiau restoraninės. Tai ir neaišku, ar privažiuos ten bagotų miesčionių, ar išsilaikys maitinimo įstaiga... šiaip nuo Utenos iki Kauno beveik nebeliko jokių maitinimo įstaigų. Beveik.
Komentuoti: