Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Kad pagerinti susisiekimą tarp Karaliaučiaus ir rusiško Daugpilio - Pskovo?
    Kariniu požiūriu Lietuvai Zarasuose reikėtų blokais kelią užkrauti. Kaip ir Karaliaučiaus pusėje bei užminuoti.
    1. Per kur karinė NATO technika ir kiti logistiniai reikalai pasiektų Utenos, Daugpilio apylinkes?

    2. Kelias pagrinde naudojamas taikos laikotarpiu. Jei mąstant, kad kažkokia infrastruktūros dalis, kuri ir taip be galo reikalinga gyvenant kasdieninį gyvenimą, gali būti panaudota prieš mus konflikto atveju ir dėl to infrastruktūros iš vis nereikia gerinti, tuomet su tuo nesutinku, nes akcentas turi būti dedamas ties gyvenimu, o ne baime. PVZ.: netiesi kelio ir visą gyvenimą, ačiū Dievui, neįvyksta konfliktas - tai ar verta paaukoti visą gyvenimą, jo teikiamas galimybes, ekonominį skatinimą ir visas kitas galimybes dėl to, kad kažkas tau gali pakenkti? Taip mąstant tuomet ir į gatvę pvz su grynaisiais kišenėje nereikia eiti, nes kažkas gali apvogti. Šitaip ''mąstant'', o tiksliau - paranojinant, potencialus priešas laimi net nesiėmęs veiksmų prieš tave, nes jis tave įvarė į neveiksnumo būseną vien savo kumščio grūmojimu. Automatinis pralaimėjimas mums ir automatinis laimėjimas jiems.

    3. Kalba eina apie vidinius šalies kelius, o ne jungtis su išore (kitomis valstybėmis, ne NATO šalimis)

    4. Gera logistika nuo Lenkijos pasienio, su Lietuvos kitais miestais, palei Lietuvos rytinę sieną, su Utena, Zarasais, Latvijos rytinėmis žemėmis nereikalinga? Kategoriškai prieštarauju, nes mum kaip tik reikia kuo geresnio susisiekimo. Vat kas, tikėtina, vengtina tai ryšiai su išoriniu pasauliu, kuris kelia grėsmę, o to aš čia ir nesiūlau. Siūlau priešingus dalykus. Tad siūlau pergalvoti ką sakote.

    5. O kodėl tada pvz. neprieštaraujate kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijai?.. Via Baltikos rekonstrukcijai?.. Viadukų/tunelių statymui kelyje Minskas Vilnius Gariūnai?.. Ką dar pridėti?..

    PS.
    Ir šie argumentai viršuje yra vien žiūrint iš karinio taško. Pagrinde juk geri infrastruktūros ryšiais tarnautų mums kasdien ir daug dešimtmečių. Į tai būtina koncentruotis.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.12.31, 18:38.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vienas kitam neprieštarauja.
    Dėl karinio saugumo, kaip buvo parašyta pradiniame poste geras kelias su Zarasais tikrai nereikalingas. Geriau ten blogas iš esmės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Vienas kitam neprieštarauja.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pagalvojau, turi nedelsiant būti nutiesta atkarpa Kaunas-Zarasai su aplinkkeliais ir viadukais/tuneliais vien dėl karinio saugumo. Yra visai netoleruotina, kad tai vienintelis keliukas einantis per visokius sodžius su 50 km limitais ir kita galybe trukdžių.
    Kad pagerinti susisiekimą tarp Karaliaučiaus ir rusiško Daugpilio - Pskovo?
    Kariniu požiūriu Lietuvai Zarasuose reikėtų blokais kelią užkrauti. Kaip ir Karaliaučiaus pusėje bei užminuoti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pagalvojau, turi nedelsiant būti nutiesta atkarpa Kaunas-Zarasai su aplinkkeliais ir viadukais/tuneliais vien dėl karinio saugumo. Yra visai netoleruotina, kad tai vienintelis keliukas einantis per visokius sodžius su 50 km limitais ir kita galybe trukdžių.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	636
Size:	60,5 kB
ID:	2100494

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jonavos pietrytinio aplinkkelio I etapas turėtų pajudėti

    Kauno alėja 2023.12.05
    Seimui priėmus 2024 metų valstybės biudžetą, aiškėja, kad Jonavos pietrytinio aplinkkelio įgyvendinimui bus skirta 11 mln. eurų.
    Valstybės biudžeto projektui pasiekus plenarinių posėdžių salę, parlamentaras E.Sabutis registravo pasiūlymus, kuriais Vyriausybės buvo prašoma užtikrinti finansavimą dvigubos paskirties Jonavos aplinkkelio projektui. Pristatydamas savo pataisas, Seimo narys akcentavo šio objekto svarbą visam Lietuvos nacionaliniam saugumui. „Jonavos aplinkkelis visiškai atitinka dvigubos paskirties ir karinio mobilumo kriterijus, todėl jo finansavimo pagrindu turi tapti lėšos, gautos iš bankams taikomo solidarumo mokesčio”, – pabrėžė parlamentaras.

    Savo ruožtu finansų ministrė Gintarė Skaistė užtikrino, kad aplinkkelio pirmojo etapo statybos darbams kitų metų valstybės biudžete yra numatyta reikiama suma – viso 11 mln. eurų. „Projektas įtraukiamas į vystomų objektų sąrašą, taigi ir garantuojamos lėšos jam”, teigė finansų ministrė.
    Seimo narys įsitikinęs, kad šiandien Seime pagaliau pasiektas esminis lūžis projekto įgyvendinime. „Finansų ministerija buvo priversta ieškoti papildomų lėšų ir jų rasti. Šiandien matome, kad šalia tokių projektų kaip magistralė „Via Baltica” ar kelio „Vilnius-Utena”, atsiranda ir kitas strateginis kelių objektas – Jonavos aplinkkelis”, – sako E. Sabutis. (...)

    Aplinkkelis bus tiesiamas dviem etapais. I etapo statybos darbai turėtų prasidėti 2024 metų kovo mėnesį.

    https://kaunoaleja.lt/priimtame-kitu...mln-euru/2023/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Įdomu gal būtų galima tokios atkarpos bent jau kaip Ukmergės-Latvijos pasienio kelio rekonstravimą ir aplinkkelių statymą pakišti po kariniu saugumu? Juk tai vienintelis kelias (rimtesnis) šia kryptimi, o alternatyvų nėra maždaug 100 km spinduliu. Galima ir daugiau kriterijų sugalvoti. Tų pačių RRF pinigų (palei 2 mlrd) dalį gal būtų galima kaip nors įkišti į čia?

    Šiaip visa atkarpa nuo Lenkijos sienos turėtų būti su aplinkkeliais, kur reikia viadukais ir panašiai.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1219
Size:	145,8 kB
ID:	2086680
    Paskutinis taisė spekas; 2023.11.01, 14:38.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš biudžeto tvirtinimą atsiranda iniciatyvų didinti išlaidas.

    ELTA 2023.10.20
    Jonavos aplinkkelio finansavimui siūloma skirti 35 mln. eurų iš bankų solidarumo mokesčio
    Parlamentaro E.Sabučio įregistruotame pasiūlyme prašoma iš valstybės biudžeto „skirti 35 mln. Eur. Jonavos pietrytinio aplinkkelio ir jungiamųjų kelių tiesimo bei sankryžų įrengimo (Kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožas 27,866-34,595 km.) pirmojo ir antro etapo darbams“.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...escio-94850363

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Paskelbtas pirkimas projektuoti Jonavos aplinkkelio II etapą
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.07.16, 19:25.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šiandien važiavau A6 Utena - Ukmergė. Intensyvus sunkiasvoris eismas, kuris, atrodo, metai iš metų intensyvėja. Važiuoji 90 tai per visokias gyvenvietes ir panašiai vis 50 -60 stabdymų n. Bei sunkiasvoris varo per gyvenvietes. Ir šis A6 kelias yra bene vienintelis toks stambesnis, kuris jungia Lenkija - Kaunas - Utena - Latvija (pažiūrėkite žemėlapį - kokiu 100 km spinduliu alternatyvų šiam keliui nematau).
    Reikia greičiau tiesti gyvenviečių apvažiavimus, kad visu keliu nuo Lenkijos iki Latvijos būtų galima bent 90 važiuoti ir nukrauti eismą nuo gyvenviečių.

    Įdedu kelias iškarpas (Ukmergė - Utena), kuriose pavaizdavau apvažiavimų poreikį. Visų net nenagrinėjau per visą kelio atstumą.
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2023.05.29, 21:07.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Paskelbta „Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 27,866 iki 34,595 KM (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) naujos statybos techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra“ rinkos konsultacija.

    Prie dokumentų pridėtas dar 2016 metais parengtas I etapo techninis projektas ir 2012 parengti viso ruožo projektiniai eskizai. Galbūt pridėsiu eskizus į projektų žemėlapį.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Paskirtas pietrytinio Jonavos aplinkkelio projektuotojas (I etapo koregavimas):
    Kelių A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ir Nr.143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo bei Jonavos pietrytinio aplinkkelio statybos (I etapas) projekto koregavimas ir projekto vykdymo prie[žiūra]
    V dalis: Sutarties skyrimas
    V.2.1) Sutarties sudarymo data
    2023-04-24
    V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
    UAB „Kelprojektas“

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nu va, pas mus karo pavojaus reikia, kad būtų pradėta tiesti gyvybiškai svarbi infra. Tai galioja Lietuvos mastu.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Geros naujienos.

    Rengiamasi tiesti tranzitiniam eismui ir kariniam mobilumui svarbų Jonavos pietrytinį aplinkkelį

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/re...jn8tLsVc-NfnsU

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Šiek tiek į temą: ta sankryža ties Išorais greitu metu bus modernizuojama.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą
    Šiandien eilinį kartą ties Išorų gyvenviete šviesoforas grybauja. Visuomet rodo raudoną norintiems įvažiuoti į A6, taip praktiškai atkirsdamas gyvenvientę nuo pasaulio, nes norint išvažiuoti iš jos, reikia kirsti sankryžą degant raudonam šviesoforo signalui (ką visi ir daro), o sankryža ir taip jau juodas taškas. Man įdomu, gal kas žino kur galima būtų apie tokius šviesoforų gedimus pranešti?
    Paskambini į 112 ir ten užregistruoji arba jie pasako, kas atsakingas.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Šiandien eilinį kartą ties Išorų gyvenviete šviesoforas grybauja. Visuomet rodo raudoną norintiems įvažiuoti į A6, taip praktiškai atkirsdamas gyvenvientę nuo pasaulio, nes norint išvažiuoti iš jos, reikia kirsti sankryžą degant raudonam šviesoforo signalui (ką visi ir daro), o sankryža ir taip jau juodas taškas. Man įdomu, gal kas žino kur galima būtų apie tokius šviesoforų gedimus pranešti?

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Svarstė Jonavos savivaldybė prieš kelis metus apie atskiros juostos nuvažiavimą važiuojant nuo Kauno link Rūklos, panašiai kaip dabar yra iš Jonavos važiuojant link Kauno, eina juosta neliečianti žiedo. Bet tuo metu kelių direkcija žadėjo apvažiavimą, tai nusprendė, kad nieko nereikia daryti. Neužilgo paskelbė direkcija, kad nebedarys apvažiavimo ir darys tik vieną per visą Lietuvą, būtent dėl Jonavos apvažiavimo buvo kritikuojama savivaldybė dėl leidimo statyti Maxima prie tokios sankryžos, tai nuo tada taip ir liko niekas nepaliesta, o situacija tik blogėja.

    Ar apvažiavimas pakeistų situaciją, tai visokių svarstymų būta, aišku priklausytu ir nuo to kiek nesąmoningų sprendimų priimtu. Gal užtektų ir tunelinio nuvažiavimo nuo Kauno link Jonavos, atlaisvintų žiedą, bet net tuometiniais skaičiavimais tų 15 milijonų nebūtų užtekę.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Jei problema tik viena žiedinė sankryža, kaži ar aplinkkelio tiesimas yra racionalus sprendimas. Ne faktas, kad nutiesus aplinkkelį kamščiai nesiformuos naujuose žieduose (kurių numatomi bent du pagal forumo postus).
    Gal paprastesnis variantas būtų tiesiog pertvarkyti tą Maximos žiedą? Vietos lyg ir yra pagal streetview padaryti turbožiedą.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Ar galit kažkas paaiškint, kokią problemą spręs Jonavos aplinkkelis? Dabartinė Taurostos g. yra kaip aplinkkelis (na gal nebent ties Maxima nevisai), kuo kito kelio, kelių šimtų metrų atstumu nutiesimas yra toks reikšmingas?

    Gal vertėtų pradėti nuo tikrai reikalingų aplinkkelių, pvz Zarasų, kur visas tranzitas važiuoja per patį miesto centrą?
    Pagrindinė probleminė vieta ir yra būtent tas žiedukas ties Maxima. Kiekvieną dieną piko metu ir netik, susidaro kamščiai nuo Jonavos iki Šveicarijos posukio ir net toliau, juda labai lėtai. Daug vietinių bando apvažiuoti kamštį pasukdami link Šveicarijos > Aleksandrynės g. > Ąžuolų g. > Gaižiūnų g., išlenda prie žiedo iš kitos pusės, bet ir ten susidaro ilgiausi kamščiai, nes dauguma paskui suką į kairę link Jonavos. Bendrai tai čia pusvalandį ir net valandą gali užtrukti kol pravažiuosi tą žiedą.

    Komentuoti:

Working...
X