Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Ar galit kažkas paaiškint, kokią problemą spręs Jonavos aplinkkelis? Dabartinė Taurostos g. yra kaip aplinkkelis (na gal nebent ties Maxima nevisai), kuo kito kelio, kelių šimtų metrų atstumu nutiesimas yra toks reikšmingas?

    Gal vertėtų pradėti nuo tikrai reikalingų aplinkkelių, pvz Zarasų, kur visas tranzitas važiuoja per patį miesto centrą?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ar Jonavos pietrytinio aplinkkelio I etapas būtų šioje vietoje?
    Tikėtina, kad taip. Teko skaityt, kad numato dvi žiedines sankryžas.

    Nors gal aš pesimistas ir bus įgyvendintas visas Jonavos aplinkkelis, nes Ruklos reikšmė išaugusi.
    Jei tikėt regia.lt, žemės jau išpirktos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.31, 09:17.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar Jonavos pietrytinio aplinkkelio I etapas būtų šioje vietoje?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal kalbama apie naują jungtį tarp esamos A6/143 sankryžos ir sankryžos su Achema?
    Jonavos pietrytinio aplinkkelio dalis.

    Jei atmintis nemeluoja, netgi info teko skaityti, kad I etapas bus ties Achema, o likusi atkarpa būtų pats aplinkkelis.

    Tiesa nenustebintų, jei įgyvendins tik I etapą, o vėliau darys tunelinį pravažiavimą po žiedine sankryža į Jonavą (A6/144 sankryža).
    Taurostos gatvė jau ir taip funkcionuoja kaip aplinkkelis, aplink beveik nėra pastatų, išskyrus tik ties tuo žiedu su Ermitažu/Maxima.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ELTA / LTR.lt 2022.10.28
    Kitų metų biudžete prašoma skirti 15 mln. eurų Jonavos aplinkkeliui
    Kažkaip įtartinai maža suma, ten visai netrumpas atstumas gaunasi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA / LTR.lt 2022.10.28
    Kitų metų biudžete prašoma skirti 15 mln. eurų Jonavos aplinkkeliui
    Tokį pasiūlymą įregistravo Seimo socialdemokratų frakcijos seniūno pavaduotojas Eugenijus Sabutis kartu su parlamentarų grupe. Pasak E. Sabučio, dvigubos paskirties Jonavos pietrytinio aplinkkelio įgyvendinimui būtų pasitelktas valstybės biudžeto ir Europos Sąjungos Karinio mobilumo fondo finansavimas. (...)
    „Jonavos rajone esantys Lietuvos kariuomenės kariniai padaliniai ir prie jų prijungtos NATO priešakinių pajėgų kovinės grupės šiuo metu naudojasi vieninteliu keliu į Ruklą, kuris neatitinka jokių vakarietiškų standartų, todėl labai svarbu pradėti aplinkkelio tiesimą, leisiantį užtikrinti karinių pajėgų mobilumą, taip pat paspartinsiantį planą Lietuvoje pilnai dislokuoti Vokietijos brigadą“, – pastebi parlamentaras

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-aplinkkeliui

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dėl pasikeitusių infrastruktūros projektų prioritetų kažkas pažadėta dėl Jonavos pietrytinio aplinkeklio
    Dalį projektų – jau pradėtą „Via Baltica“ plėtrą, Jonavos aplinkkelį ir Kleboniškio tilto kelyje Vilnius-Kaunas rekonstrukciją – planuojama pabaigti iki 2024 metų

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uru-56-1687164

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ačiū.

    ,,Kelprojekto" atstovas Audrius Stonius pabrėžė, kad vienas pagrindinių šios jungties aspektų yra sumažinti eismo intensyvumą Ramučių gyvenvietėje. 2020 m. duomenimis, šią gyvenvietę per parą kerta 9–10 tūkst. automobilių, iš jų 600–700 – krovininis transportas.''

    Oho.
    Paskutinis taisė spekas; 2022.10.30, 13:40.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Ar nevertėtų kažką tokio padaryti, turint mintyje, kad vyksta Kauno pietrytinio aplinkkelio tiesimas? Ir iš Vilniaus patekimas į aerouostą būtų geresnis.

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	189,7 kB ID:	1982153
    Regia nuoroda
    Planuoja ten kažkokią 1980-aisiais dvelkiančią keturių juostų gatvę, 90 laipsnių kampais aplenkiančią Ramučius.
    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...romiso-1020634

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Iš temos "Aplinkkeliai Lietuvoje" padarytas screenshot'as.
    Click image for larger version Name:	karmelavos_aplinkkelis.jpg Views:	126 Size:	71,5 kB ID:	1930279
    Ar nevertėtų kažką tokio padaryti, turint mintyje, kad vyksta Kauno pietrytinio aplinkkelio tiesimas? Ir iš Vilniaus patekimas į aerouostą būtų geresnis.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	189,7 kB ID:	1982153
    Regia nuoroda
    Paskutinis taisė spekas; 2022.07.31, 12:26.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten, kur kitose šalyse būtų nutiesti normalūs aplinkkeliai, pas mus vien statomi greičio ribojimo kalneliai. Vienas kalnelis (Antalgėje ar Jasonyse) yra toks aukštas ir kampuotas, kad galima susilankstyti kėbulą net važiuojant minimaliu greičiu.
    Su taip kaip ten viskas paženklinta ir su tais visais kalneliais, tai A6 kelyje yra didelis fail'as/falšas/klaida. Geriau jau kelio pavinguriavimai kiek telpa ir kažkiek pasiaurinta juosta (3-3,25 m pločio, kad būtų išlaikomas saugus greitis).

    Geriausia aplinkkeliai būtų, aišku. Vidiškių aplinkkelį gana sunku įtalpinti iš akies, trukdo karjeras ir Šventoji iš abejų pusių. Pvz. Leliūnų aplinkkelį tikrai būtų nesunku ir gal net nebrangu nutiesti.

    Apie didesnius miestelius nešneku, nes jau yra planai arba nutiesti aplinkkeliai. Galima tik diskutuoti variantus. Man pačiam sunku pasakyti ar gerai turėti tik Jonavos vidinį aplinkkelį (nes vis tiek aplinkkelis). Galbūt užtektų padaryti tunelį ties tankiau apgyvendinta teritorija ir žiedu į Jonavą.

    Zarasų aplinkkelis ilgalaikėje perspektyvoje tikrai galėtų būti nutiestas, nes miestelis yra kurortinis. Dauguma kurortų ar perspektyvių kurortų jau turi svarbesnių kelių aplinkkelius, išskyrus Anykščius ir Zarasus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.28, 18:26.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Krovininio eismas per gyvenvietes, kurios išsidėsčiusios abipus Utenos, man kelia tam tikrą šiurpą.
    Šiuo metu A6 / E262 yra Jonavos (vidinis) aplinkkelis, Ukmergės pusiau aplinkeklis ir ne visai baigtas Utenos aplinkkeliai.
    Yra numatyti, bet nepradėti Karmėlavos pietrytinis, Jonavos pietrytinis ir Zarasų aplinkkleliai. Nėra baigiama likusi Utenos aplinkkelio atkarpa nuo Tauragnų kelio link Zarasų.

    Yra kelios nemažos gyvenvietės - Vidiškiai, Leliūnai, Antalgė, Jasonys, Degučiai, kur krovininio transporto srautas eina per šių miestelių ir kaimų vidurį, nėra planuojami jokie aplinkkeliai. Tai, kad Vidiškių aplinkkelis buvo paminėtas Vilniaus apskrities bendrame plane, nesiskaito.

    Ten, kur kitose šalyse būtų nutiesti normalūs aplinkkeliai, pas mus vien statomi greičio ribojimo kalneliai. Vienas kalnelis (Antalgėje ar Jasonyse) yra toks aukštas ir kampuotas, kad galima susilankstyti kėbulą net važiuojant minimaliu greičiu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Aš irgi n metų važinėju atkarpa nuo Ukmergės plento iki Utenos tad gan gerai žinau situaciją. Tai pat mano matoma situacija su krovininiu, aprašyta VNS, beveik sutampa pilnai. Krovininio eismas per gyvenvietes, kurios išsidėsčiusios abipus Utenos, man kelia tam tikrą šiurpą.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Dažnai važinėju šiuo keliu iki sodybos Anykščių rajone. Tipinis tranzitinis kelias. Daug krovininio transporto, nemažai lengvojo - savaitgaliais ypač. Prieš lenkiant kokią fūrą, dažnai užmetų akį ir į numerius dėl įdomumo. Tai tame kelyje LT, LV, RUS,PL CZ, SK, RO, neretai SRB, H, netgi GR.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Sakyčiau A6 tarnauja tik transportui važiuojančiam iš Lenkijos ar Kaliningrado St. PB kryptimi (ir atvirkščiai). Nuo Klaipėdos atvažiuojančios fūros Obeliuose suka Subatėn ir toliau Daugpilin važiuoja Latvijos keliais, A6 nenaudoja.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas
    Reikia papildyti, kad per Rusijos - Baltarusijos sieną trečiųjų šalių krovininis autotreanportas negali vykti, nes tarp tų šalių nėra muitinės.
    Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.
    Visgi reiktų tai paneigti, nes didžioji dauguma transporto (tame tarpe trečiųjų šalių) vis gi vyksta per Baltarusijos-Rusijos sieną. Stacionarios muitinės ten nėra. Jie yra muitų sąjungoje ir keičiasi duomenimis.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas
    Reikia papildyti, kad per Rusijos - Baltarusijos sieną trečiųjų šalių krovininis autotreanportas negali vykti, nes tarp tų šalių nėra muitinės.
    Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.
    Esu nusiteikęs, kad šis dalykas dar gali išsispręsti. Nesu nurašęs pvz. visiškos BY-RU unifikacijos, na arba (švelnesnis variantas) normaliai susitars, kad BY-RU "Šengenas" ir bus kokia nors viena "Sąjungos valstybės viza". Dabartinė situacija ilgam gali likti nebent jei Baltarusija tikrai pradėtų judėti link Vakarų pagal opozicijos vizijas.

    Jei nelieka visų politikų ir sienų. A6 nuo Lietuvos pusės labai mažai naudingas Maskvos pusei, gal tik gyvenantiems Šiaurės Rytų Lietuvoje, o likusiai Lietuvai tik Peterburgo kryptis būtų aktuali.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Daugpilis irgi nepanašu, kad patiria renesansą, o srautas į Maskvą, Peterburgą nedidelis. Šiaip toje vietoje būtų perspektyvinis kelias Vilnius-Sankt Peterburgas, bet abejoju, kad ten tiek srauto bus net prie geriausių sąlygų.
    Reikia papildyti, kad per Rusijos - Baltarusijos sieną trečiųjų šalių krovininis autotransportas negali vykti, nes tarp tų šalių nėra muitinės.
    Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Aha, nežinojau apie šiuos du projektus, kurie, atrodo, išspręs tranzitinio eismo klausimą ties Ramučiais ir Karmėlava. Geros žinios.

    Turiu platesnį klausimą. Į situaciją nesu įsigilinęs.
    O kaip yra su kelio atkarpa nuo Kauno iki sienos su Latvija - su jo pralaidumu, krovininiu transportu ir tt..? Kaip suprantu, greitai akį užmetęs į maps lt, važiuojant nuo Kauno iki Latvijos sienos tenka kirsti daug gyvenviečių, tokių kaip Jonava, Ukmergė, daug miestelių palei Uteną, Zarasus. Ar nėra poreikio greito eismo keliui (kad bent 90 kmh būtų galima važiuoti nesiraunant ant daugybės perėjų, šviesoforų, nedrebinant gyvenviečių su krovininiu transportu) šioje atkarpoje? Jei yra poreikis - gal yra kokių planų tokiam keliui? Iš anksto dėkoju už atsakymus.
    Jonava tokį kaip aplinkkelį turi. Buvo galvojama apie dar vieną išorinį aplinkkelį, bet kol kas nieko negirdėt. Svarstomas Jonavos žiedinės sankryžos tunelio variantas.
    Ukmergė turi šiaurinį aplinkkelį, bet labai jau nepatogiai pravesta trasa su daug žiedų. Ilgai buvo danga nerenovuota, gal net dabar nekažkas pasikeitę.
    Utena turi prastą aplinkkelį, kuris turbūt nėra labai populiarus tarp lengvųjų važiuojant A6.
    Zarasai planuoja rimtą aplinkkelį, bet neaišku kiek metų praeis, Daugpilis irgi nepanašu, kad patiria renesansą, o srautas į Maskvą, Peterburgą nedidelis. Šiaip toje vietoje būtų perspektyvinis kelias Vilnius-Sankt Peterburgas, bet abejoju, kad ten tiek srauto bus net prie geriausių sąlygų. Statytų nebent dėl sunkiasvorio transporto, bet šalyje turime svarbesnių projektų ir mažėjantį gyventojų skaičių provincijoje.

    Per gyvenvietes kelias atrodo gana tragiškai: ženklų "Pagrindinis kelias", "Mokykla" ir susivėlusių krypčių jūra, akomponuota greičio mažinimo kalnelių, kuriuos ženklina tarp ženklų pasislėpę įspėjamieji ženklai. Verčiau jau apsieitų su kelio kreivinimu tokiose Leliūnuose, Vidiškiuose ir pan. gyvenvietėse. Tokioje Utenoje taip pat reikalinga pagrindinio kelio rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Aha, nežinojau apie šiuos du projektus, kurie, atrodo, išspręs tranzitinio eismo klausimą ties Ramučiais ir Karmėlava. Geros žinios.

    Turiu platesnį klausimą. Į situaciją nesu įsigilinęs.
    O kaip yra su kelio atkarpa nuo Kauno iki sienos su Latvija - su jo pralaidumu, krovininiu transportu ir tt..? Kaip suprantu, greitai akį užmetęs į maps lt, važiuojant nuo Kauno iki Latvijos sienos tenka kirsti daug gyvenviečių, tokių kaip Jonava, Ukmergė, daug miestelių palei Uteną, Zarasus. Ar nėra poreikio greito eismo keliui (kad bent 90 kmh būtų galima važiuoti nesiraunant ant daugybės perėjų, šviesoforų, nedrebinant gyvenviečių su krovininiu transportu) šioje atkarpoje? Jei yra poreikis - gal yra kokių planų tokiam keliui? Iš anksto dėkoju už atsakymus.

    Komentuoti:

Working...
X