Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    nejau antradienio vakarą buvo atkimšti Jansono lašai?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Akivaizdu, kad permokės.

    Reikia pabarstyti druską 9,34 km ruože pirmyn-atgal.
    Kaip ir užtenka 1 barstytuvo. Bet jei jis suges, tai liks nebarstyta?

    Dialogas
    -"Laba diena, čia VIA Lietuva, nenušluoti lapai antrame aplinkkelio kilometre."
    -"Tai atleiskit, Vaclovas, mūsų kiemsargis, bilietą paėmė, nes buvo ketvirtadienį uošvienės jubiliejus. Bet kitą savaitę tikrai nupūs tuos lapus"

    Suprasčiau padaro 50 km 2+2. Tada ok. Pastato, po to paslaugos - masto ekonomija. Bet dadar - neviltis iš skurdo...

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Gali būti visokių priežasčių. Kad Lietuvoje stagnacija su jų įrengimu - faktas. Kad ir pvz su Trakų pietiniu aplinkkeliu - kiek jau metų smaukymasis - virš 10 berods? Tie vietiniai ir matomai nevietiniai biurokratai tokiu parazitizmu užsiima... Vietiniams biurokratams pvz nepabosta, kad per jų gyvenvietę eina tranzitinis? Ant tiek dėję skersą?
    O kodėl turi pabosti ? Dalis papildomai ir sustoja, palieka pinigus. Dėl to galima ir pakentėt vietiniams. Filmuko "Ratai" istorija

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
    Kartais susidaro vaizdas, jog mažesnių savivaldybių funkcionieriai nenori daryti tokių projektų, nes reiks dirbti arba "gi galima suklysti", tai ir laikosi tas status quo.
    Gali būti visokių priežasčių. Kad Lietuvoje stagnacija su jų įrengimu - faktas. Kad ir pvz su Trakų pietiniu aplinkkeliu - kiek jau metų smaukymasis - virš 10 berods? Tie vietiniai ir matomai nevietiniai biurokratai tokiu parazitizmu užsiima... Vietiniams biurokratams pvz nepabosta, kad per jų gyvenvietę eina tranzitinis? Ant tiek dėję skersą?

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia turi būti Lietuvos institucijų sprendimas.
    Zarasų ar kita savivaldybė neturi 60 959 886 EUR.
    Tai tikiuosi. Bet problema ta, jog vistiek vienaip ar kitaip dalyvaus ir tos savivaldybės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
    Kartais susidaro vaizdas, jog mažesnių savivaldybių funkcionieriai nenori daryti tokių projektų, nes reiks dirbti arba "gi galima suklysti", tai ir laikosi tas status quo.
    Čia turi būti Lietuvos institucijų sprendimas.
    Zarasų ar kita savivaldybė neturi 60 959 886 EUR.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Kartais susidaro vaizdas, jog mažesnių savivaldybių funkcionieriai nenori daryti tokių projektų, nes reiks dirbti arba "gi galima suklysti", tai ir laikosi tas status quo.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kad tik pajudėtų.

    Įdomu, ar kam nors ateina į galvą organizuoti aplinkkelių įrengimą visame ruože nuo Ukmergės iki Zarasų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkas nupūtė dulkes nuo Zarasų aplinkkelio projekto.

    ELTA 2024.03.18
    G.Nausėda: Turime viltį teikiančių ženklų dėl Zarasų aplinkkelio projekto
    Prezidentas Gitanas Nausėda teigia, kad Zarasų aplinkkelio projektas, kuris leistų didžiajai daliai sunkiosios technikos judėti ne per gyvenvietę, pajudėjo pirmyn. Šalies vadovas mano, kad projektas galėtų toliau būti įgyvendinamas viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės (PPP) pagalba.
    „Turime viltį teikiančių ženklų Zarasų savivaldybei, nes pirmyn pajudėjo aplinkkelio projektas. Ir iš tikrųjų yra padaryta nemažai namų darbų – paimta žemė aplinkkelio statybai, prasidėjęs investicinio projekto inicijavimas iš Susisiekimo ministerijos pusės. Ir manau, kad viešoji ir privačioji partnerystė, kurią esame išbandę kai kuriose kitose savivaldybėse, galėtų būti pritaikyta ir čia“, – pirmadienį lankydamasis Zarasuose kalbėjo G. Nausėda.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...jekto-96148849
    Tuo projektu domėjosi ir Zarasų r. savivaldybės taryboje
    Etaplius 2025.08.29
    Zarasų rajono tarybos posėdyje
    Rugpjūčio 28 d. įvyko 30-asis Zarasų rajono savivaldybės tarybos posėdis. (...) Posėdyje surengta ir Mažumos valanda, kurios metu opozicijos bei daugumos atstovai turėjo galimybę teikti klausimus Savivaldybės vadovams (...)
    Klausimų pateikė ir Ramūnas Keršys, kuris domėjosi aplinkkelio projekto įgyvendinimu(..). Jis teiravosi, kodėl iki šiol nepavyko įgyvendinti šio svarbaus infrastruktūrinio projekto.
    Atsakydama merė N. Guobienė paaiškino, kad koalicijos programoje nebuvo numatyta, jog aplinkkelis bus pastatytas būtent šios kadencijos metu. Pasak merės, šiuo metu aplinkkelio projektą vertina Centrinė projektų valdymo agentūra, jis kelis kartus buvo koreguotas, o atsakymo dėl finansavimo tikimasi artimiausiu metu.

    https://www.etaplius.lt/naujiena/zar...azaveje-380703
    CPVA 2025.10.10
    PPP projektas Zarasų aplinkkelio statyba ir eksploatacija
    Projektu siekiama suteikti teisę privačiam subjektui nutiesti III kategorijos magistralinį kelią nukreipiantį tranzitinį eismą aplink Zarasų miesto centrą (ilgis – 9,34 km., 2 eismo juostos), o paslaugų teikimo laikotarpiu vykdyti jų remontą, priežiūrą.
    Projektą įgyvendinanti institucijaAB “Via Lietuva”
    Partnerystės forma: Valdžios ir privataus subjektų partnerystė
    Trukmė25 metai (3 metai - darbai; 22 metai – paslaugos)
    Vertė 60 959 886 Eur (GDV su PVM)
    Privačios investicijos 54 827 570 Eur (realia verte su PVM)

    Privačiam subjektui perduodamų veiklų finansinio srauto vertė su rizika (su PVM) Realia verte
    3.1. Investicijos, iš viso - 54 827 570
    3.1.3. Statyba, rekonstravimas, kapitalinis remontas ir kiti darbai - 53 272 964 ,
    3.1.5. Projektavimo, techninės priežiūros ir kitos su investicijomis į ilgalaikį turtą susijusios paslaugos - 1 554 606
    3.4. Veiklos išlaidos, iš viso - 12 842 848

    Pagal VPSP skaičiuoklės 7.2 darbalapyje pateiktas prielaidas, privataus subjekto vidinė grąžos norma ~ 8,6 %, diskontuotas atsipirkimo laikotarpis ~ 21 metai. Prie esamų prielaidų, bei Viešajam subjektui mokant ~ 3 100 000 Eur metinį atlyginimą (realia verte), VPSP projekto grąža yra optimali ir privatiems subjektams dalyvauti tokio VPSP projekto privataus subjekto atrankoje galėtų būti patrauklu.

    2025 m. parengtas investicijų projektas.
    2025 m. rugsėjo 23 d. CPVA pateikė išvadą dėl partnerystės projekto įgyvendinimo tikslingumo (išvada (487.3 KB )) .

    https://www.ppplietuva.lt/lt/projekt...nkrlio-statyba

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dažnu atveju ten net Waze/Google maps veda per centrą.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ukmergės aplinkkelis turi daug problemų:
    1) Aplinkkelis turi būti pagridinio kelio tęsinys, kai važiuodamas tiesiai patenki į aplinkkelį, o ne į miesto senamiestį. Ne taip kaip dabar, kad į aplinkkelį turi kažkur išsukti.
    2) Tragiška dangos būklė.
    3) Greičio ribojimai. Dalis aplinkkelio yra gyvenvietės teritorijoje su ribojimu 50 km/h, kitoje dalyje yra 70 km/h. Tai koks čia aplinkkelis, kad juo reikia važiuoti taip pat, kaip ir miesto gatve.

    Jeigu danga būtų normalios būklės, aplinkkelis būtų realus miesto aplinkkelis (t.y. be važiavimo gyvenvietės režimu ant 50 km/h), tai tos kelios žiedinės sankryžos nesudarytų problemų. Tačiau elementari logika nurodo, kad kam išsukti į aplinkkelį, jei gali tiesiog važiuoti tiesiai į miestą ir važiuoti trumpesnį atstumą.
    Na vziuojant nuo Kedainiu puses i Vilniu, tai man niekad nekildavo mintis vaziuoti per Ukmerges centra, o visad vaziuodavau per aplinkeli. Danga baisi, bet yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Ukmergės aplinkkelis turi daug problemų:
    1) Aplinkkelis turi būti pagridinio kelio tęsinys, kai važiuodamas tiesiai patenki į aplinkkelį, o ne į miesto senamiestį. Ne taip kaip dabar, kad į aplinkkelį turi kažkur išsukti.
    2) Tragiška dangos būklė.
    3) Greičio ribojimai. Dalis aplinkkelio yra gyvenvietės teritorijoje su ribojimu 50 km/h, kitoje dalyje yra 70 km/h. Tai koks čia aplinkkelis, kad juo reikia važiuoti taip pat, kaip ir miesto gatve.

    Jeigu danga būtų normalios būklės, aplinkkelis būtų realus miesto aplinkkelis (t.y. be važiavimo gyvenvietės režimu ant 50 km/h), tai tos kelios žiedinės sankryžos nesudarytų problemų. Tačiau elementari logika nurodo, kad kam išsukti į aplinkkelį, jei gali tiesiog važiuoti tiesiai į miestą ir važiuoti trumpesnį atstumą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ukmergės aplinkkelyje ne žiedai problema, o tragiška kelio dangos būklė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Niekad neužmiršiu.

    XY šalyje YZ mieste padarė aplinkkelį. Bet su žiedais ne piko metu buvo lėčiau nei tiesiai per senamiestį.
    Panašu, kad mes einam šiuo keliu - kiekvienas aplinkkelis turi po seriją žiedų.
    Kiek Lietuvoje miestų su aplinkkeliu, kuris turi seriją žiedų, ir greitu pravažiavimu per senamiestį?
    Vilnius, Klaipėda, Kaunas lygtais ne.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Niekad neužmiršiu.

    XY šalyje YZ mieste padarė aplinkkelį. Bet su žiedais ne piko metu buvo lėčiau nei tiesiai per senamiestį.
    Panašu, kad mes einam šiuo keliu - kiekvienas aplinkkelis turi po seriją žiedų.
    Problema ne žiedai o tai kad per senamiesti nepadaryta kad lėčiau būtų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Čia apie Ukmergę?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Niekad neužmiršiu.

    XY šalyje YZ mieste padarė aplinkkelį. Bet su žiedais ne piko metu buvo lėčiau nei tiesiai per senamiestį.
    Panašu, kad mes einam šiuo keliu - kiekvienas aplinkkelis turi po seriją žiedų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Statybų naujienos 2025.09.16
    Parengtas Jonavos aplinkkelio II etapo 7 km ilgio ruožo projektas
    Baigtas rengti Jonavos pietrytinio aplinkkelio antro etapo techninis darbo projektas, pagal kurį numatyta nutiesti naują, beveik 7 km magistralinio kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožą. Planuojama, kad skyrus tikslinį finansavimą iš karinio mobilumo lėšų, darbai būtų pradėti jau kitais metais.

    Techniniame darbo projekte numatoma Jonavos pietrytinio aplinkkelio nauja statyba nuo magistralinio kelio Nr. A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis iki valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 143 Jonava-Žąsliai-Kalniniai-Mijaugonys sankryžos. Naujai tiesiamame ruože suplanuota įrengti dvi naujas žiedines sankryžas, du viadukus, tunelį po esamu geležinkeliu, požeminę pėsčiųjų perėją.
    Projekte suplanuota rekonstruoti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožą nuo 27,8 iki 29 km ir rajoninių kelių Nr. 1508 Aleksandrinė-Šveicarija ruožą nuo pradžios iki 0,2 km ir Nr. 1519 Jonava-Meškoniai nuo 0,3 iki 0,8 km. (...)

    Pietrytinis Jonavos aplinkkelis rytinėje pusėje prasidės nuo tilto per Nerį, ties Skaruliais, ir tęsis piečiau šio kelio maždaug iki Šveicarijos kaimo Jonavos rajone, kur vėl susijungs su magistraliniu keliu. (...)
    Jonavos aplinkkelis tiesiamas dviem etapais.
    Pirmojo statybų etapo metu buvo įrengtas dviejų eismo juostų kelias, rekonstruotas kelias Jonava-Žasliai-Kalniniai-Mijaugonys. Eismo pralaidumui užtikrinti, papildomai įrengtos dvi žiedinės sankryžos, kurias projektuojant buvo atsižvelgta į karinės technikos mobilumą bei didžiagabaričio transporto judėjimo maršrutus.

    https://www.statybunaujienos.lt/nauj...o-ruozas/25163

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    FB UAB "Eurovia Lietuva" 2024.11.13
    Jonavos aplinkkelio I etapo darbai



    https://www.facebook.com/watch/?v=1300032877580009

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Ar aš teisingai suprantu, kad dabar bus nutiesta 700 m atkarpa nuo tilto prie Achemos "į niekur", ir ji kol kas bus nenaudojama, o kiti aplinkkelio etapai dar projektuojami?
    Bus naudojama, nes įrengus naują kelią bus demontuota bebaigianti subyrėti 143 kelio atkarpa nuo sankryžos su A6 iki naujai įrengtos žiedinės aplinkkelio sankryžos.

    Komentuoti:

Working...
X