Parašė Laure23
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąO naujai trasai bus palikta 70km/h, kaip buvo kuris laikas ruožams ties Marijampole? Nes srautai gal pasiskirstyti tarp naujos ir senos trasos (kur 90 km/h), jeigu išvažiavimas į senąją trasą paliktas (kažkur išsukti tai tikrai bus galima, ne?).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąJis dėmesiui dar vienas timelapse'as A5 statomo ruožo.
https://www.youtube.com/watch?v=eTO0K9-dMoo&t=32s
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąĮdomu dabar įmanoma patekti į netoli sienos esančias Circle K ?
Comment
-
Circle K jau pirmadienį atsiuntė naujienlaiškį, kurio įdomiausia dalis yra viena eilutė:
"Dėl sumažėjusio privažiavimo, degainė Kalvarija II bus laikinai uždaroma nuo Rugpjūčio 14 d."
Ar man vienam atrodo, kad laikinai gali būti su visam? Nauja Circle K statosi šalia naujos trąsos. Vargu bau ar jiems reiks trijų degalinių šioje zonoje...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąCircle K jau pirmadienį atsiuntė naujienlaiškį, kurio įdomiausia dalis yra viena eilutė:
"Dėl sumažėjusio privažiavimo, degainė Kalvarija II bus laikinai uždaroma nuo Rugpjūčio 14 d."
Ar man vienam atrodo, kad laikinai gali būti su visam? Nauja Circle K statosi šalia naujos trąsos. Vargu bau ar jiems reiks trijų degalinių šioje zonoje...
Comment
-
Naujas Kauno tiltų video.
Nuvilnijo žinia apie A5 magistralės paskutiniojo ruožo - Marijampolė-Lenkijos pasienis - atidarymą eismui.
Kas raštu išguldyta - vienaip, kas drono akim užfiksuota - kitaip
Raginame praskrieti virš įstabiųjų kilometrų, kviečiančių įsikvėpti būsimoms saugioms, įdomioms kelionėms ir patirtims!
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia dar senuoju keliu...
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąCircle K jau pirmadienį atsiuntė naujienlaiškį, kurio įdomiausia dalis yra viena eilutė:
"Dėl sumažėjusio privažiavimo, degainė Kalvarija II bus laikinai uždaroma nuo Rugpjūčio 14 d."
Ar man vienam atrodo, kad laikinai gali būti su visam? Nauja Circle K statosi šalia naujos trąsos. Vargu bau ar jiems reiks trijų degalinių šioje zonoje...
Stop kadras iš Kauno tiltų FB video 48 sekundę.
- 2 patinka
Comment
-
Atidaryta nauja stovėjimo aikštelė ties Marijampole.
Magistralėje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atidaryta moderni aikštelė visų tipų transportui!
Džiugi žinia keliaujantiems magistrale A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai – 64-ajame kilometre, Tarpučių kaime (Marijampolės sav.) atidaryta moderni ir visiems pritaikyta poilsio aikštelė!
Tai – pirmoji Lietuvoje sertifikuota poilsio ir stovėjimo aikštelė, atitinkanti visus Europos Sąjungos standartus.
354 stovėjimo vietos – lengviesiems automobiliams, sunkvežimiams, autobusams, kemperiams, elektromobiliams
Modernios sanitarinės patalpos – WC, dušai
Poilsio zonos su pavėsinėmis, stalais, suolais, stendais
Nemokamas Wi-Fi ir elektromobilių įkrovimo stotelės
Vaizdo stebėjimas ir apšvietimas visą parą
Ši aikštelė skirta VISŲ tipų transportui ir VISIEMS keliautojams – tiek vietiniams, tiek tarptautiniams maršrutams. Strategiškai patogi vieta netoli Lietuvos–Lenkijos sienos leis patogiai stabtelėti tiek vykstant į užsienį, tiek keliaujant po Suvalkiją ar visą Lietuvą.
O dar šiemet planuojame atidaryti ir antrą tokio tipo aikštelę ties 95-uoju kilometru!
Aplankykite ir išbandykite!
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...-ir-kiti-patog
- 9 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPagaliau. Tik be galo įdomūs sprendiniai pritaikyti toje aikštelejė. Negana to, kad ji bereikalingai atitverta nuo kelio triukšmo sienutėmis ir jos paprasčiausiai nesimato, tai dar kažkodėl sunkvežimių ir lengvųjų automobilių stovėjimo vietos atitvertos tvora su spygliuota viela
- 1 patinka
Comment
-
Šioje aikštelėje kitų paslaugų neturėtų būti. Ir šiaip čia reikia ne stulpo su logo, bet apskritai ženklinime įvesti naują standartą (kelio ženklą) žymėti tokias poilsio zonas. Nes dabar viskas žymima tuo pačiu paslaugų ženklu su suoliuku ir pasvirusiu medžiu, kai vienur jis veda į ištrupėjusio asfalto aikšteles, kuriose ne tik tualeto, bet ir ženkle pavaizduoto suoliuko nėra, bei lygiai taip pat veda ir į tokias aikšteles, kuriose yra visos paslaugos.
- 7 patinka
Comment
-
Tiesiog vartotojo pastebėjimai ir klausimai: 1. Jei nebūčiau skaitęs, tai važiuojant pro šalį, net mintis nekiltų, jog čia užsukt galima. Arba akis ženklų atidžiai neieškojo, nes poreikio nebuvo. 2. Koks čia traukos taškas lengvųjų vairuotojams, kad tiek vietų reikėjo rezervuoti? Gal geriau mažesnes, bet dar kažkur pakeliui galima buvo įrengti? 3. San. mazgo niekaip neišėjo arčiau aikštelių vidurio įrengti? Aj sportas juk sveikata. 4. Viena pavėsinė 25-28 parkavimo vietoms akivaizdžiai kukliai. Fųristai apskritai vargšai su trimis pavėsinėmis. Nors gal ir gerai su mūsų orais nebus kada naudotis5. Kodėl "galimai" žaidimų aikštelė, vėliau tikrai tam pinigų nieks nebeskirs.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą3. San. mazgo niekaip neišėjo arčiau aikštelių vidurio įrengti? Aj sportas juk sveikata. 4. Viena pavėsinė 25-28 parkavimo vietoms akivaizdžiai kukliai. Fųristai apskritai vargšai su trimis pavėsinėmis. Nors gal ir gerai su mūsų orais nebus kada naudotis
a) Pritariu, kad labai blogai išdėliotos stovėjimo vietos. Neaišku kodėl dalis tų vietų nustumta tolyn ir įrengta prie pavėsinės. Juk žmonės norėdami nueiti į tas pavėsines, sustoja dar ir su tikslu pramankštinti kojas. Tai jau galėjo tikrai paeiti iki pavėsinės, kuri būtų atokiau stovėjimo aikštelės ir būtų tokioje maloniau prisėsti. Jeigu nori sustoti trumpam tik į tualetą, tai lengvajį automobilį turi pasistatyti belekur atokiai ir daug pėdinti, dėl to garantuotai bus stojančių lengvųjų automobilių tose autobusų stovėjimo vietose.
b) Nesimato išskirtų vietų pavojingus krovinius vežantiems automobiliams, nors tokios atskiros vietos yra beveik visose naujesnėse aikštelėse Lenkijoje. Lygiai taip pat ir nėra pritaikyta stovėjimo vietų negabaritinius krovinius vežančiam transportui.
O vietos viskam tvarkingai ir patogiai įrengti buvo daugiau nei pakankamai. Tik čia eilinį kartą nuspręsta "eiti savu-unikaliu keliu", o ne pasivadovauti kitų šalių patirtimi ir perimti geriausius pavyzdžius.
- 5 patinka
Comment
Comment