Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    O naujai trasai bus palikta 70km/h, kaip buvo kuris laikas ruožams ties Marijampole? Nes srautai gal pasiskirstyti tarp naujos ir senos trasos (kur 90 km/h), jeigu išvažiavimas į senąją trasą paliktas (kažkur išsukti tai tikrai bus galima, ne?).
    Esamas kelias tampa jungiamuoju keliu. Šiaip eismą perkelia, nes dabartiniame kelyje reikia įrengti žiedines sankryžas, kai kur pakeisti trasą. Taigi jei ir bus galima juo važiuoti, tai tikriausiai kaip akligatviu privažiavimui iki kai kurių objektų.

    Comment


      Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
      O naujai trasai bus palikta 70km/h, kaip buvo kuris laikas ruožams ties Marijampole? Nes srautai gal pasiskirstyti tarp naujos ir senos trasos (kur 90 km/h), jeigu išvažiavimas į senąją trasą paliktas (kažkur išsukti tai tikrai bus galima, ne?).
      Naujai atidaroma trasa bus naudojama tik vieną būsimos autostrados pusė kur ir toliau bus priešpriesinis eismas, tad greitis kolkas manau bus 50km/h. Kai bus atidarytos abi pusės ir jei vyks baigiamieji darbai šalutiniuose keliuose, tada gal pakels iki 70km/h.

      Comment


        Įdomu dabar įmanoma patekti į netoli sienos esančias Circle K ?

        Comment


          Jis dėmesiui dar vienas timelapse'as A5 statomo ruožo.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Jis dėmesiui dar vienas timelapse'as A5 statomo ruožo.
            https://www.youtube.com/watch?v=eTO0K9-dMoo&t=32s
            Čia dar senuoju keliu...

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
              Įdomu dabar įmanoma patekti į netoli sienos esančias Circle K ?
              į visas degalines įmanoma patekti

              Comment


                Circle K jau pirmadienį atsiuntė naujienlaiškį, kurio įdomiausia dalis yra viena eilutė:

                "Dėl sumažėjusio privažiavimo, degainė Kalvarija II bus laikinai uždaroma nuo Rugpjūčio 14 d."

                Ar man vienam atrodo, kad laikinai gali būti su visam? Nauja Circle K statosi šalia naujos trąsos. Vargu bau ar jiems reiks trijų degalinių šioje zonoje...

                Comment


                  Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                  Circle K jau pirmadienį atsiuntė naujienlaiškį, kurio įdomiausia dalis yra viena eilutė:

                  "Dėl sumažėjusio privažiavimo, degainė Kalvarija II bus laikinai uždaroma nuo Rugpjūčio 14 d."

                  Ar man vienam atrodo, kad laikinai gali būti su visam? Nauja Circle K statosi šalia naujos trąsos. Vargu bau ar jiems reiks trijų degalinių šioje zonoje...
                  Anksčiau ar vėliau tikrai uždarys.

                  Comment


                    Naujas Kauno tiltų video.

                    Nuvilnijo žinia apie A5 magistralės paskutiniojo ruožo - Marijampolė-Lenkijos pasienis - atidarymą eismui.
                    Kas raštu išguldyta - vienaip, kas drono akim užfiksuota - kitaip
                    Raginame praskrieti virš įstabiųjų kilometrų, kviečiančių įsikvėpti būsimoms saugioms, įdomioms kelionėms ir patirtims!
                    https://www.facebook.com/watch?v=782977870980979

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Čia dar senuoju keliu...
                      Nenorėjau sudaryti įspūdžio, kad čia naujasis maršrutas. Tiesiog kai pravažiavau, tada nufilmavau.

                      Comment


                        Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                        Circle K jau pirmadienį atsiuntė naujienlaiškį, kurio įdomiausia dalis yra viena eilutė:

                        "Dėl sumažėjusio privažiavimo, degainė Kalvarija II bus laikinai uždaroma nuo Rugpjūčio 14 d."

                        Ar man vienam atrodo, kad laikinai gali būti su visam? Nauja Circle K statosi šalia naujos trąsos. Vargu bau ar jiems reiks trijų degalinių šioje zonoje...
                        Cirkle K iškels abi degalines nuo seno kelio, atidarytame naujame ruože matosi antra Cirkle K degalinė jau su iškaba.

                        Stop kadras iš Kauno tiltų FB video 48 sekundę.
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_2025-08-17-23-07-11-863_com.facebook.katana-edit.jpg
Views:	878
Size:	172,9 kB
ID:	2215719

                        Comment


                          Atidaryta nauja stovėjimo aikštelė ties Marijampole.

                          Magistralėje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atidaryta moderni aikštelė visų tipų transportui!
                          Džiugi žinia keliaujantiems magistrale A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai – 64-ajame kilometre, Tarpučių kaime (Marijampolės sav.) atidaryta moderni ir visiems pritaikyta poilsio aikštelė!
                          Tai – pirmoji Lietuvoje sertifikuota poilsio ir stovėjimo aikštelė, atitinkanti visus Europos Sąjungos standartus.
                          354 stovėjimo vietos – lengviesiems automobiliams, sunkvežimiams, autobusams, kemperiams, elektromobiliams
                          Modernios sanitarinės patalpos – WC, dušai
                          Poilsio zonos su pavėsinėmis, stalais, suolais, stendais
                          Nemokamas Wi-Fi ir elektromobilių įkrovimo stotelės
                          Vaizdo stebėjimas ir apšvietimas visą parą
                          Ši aikštelė skirta VISŲ tipų transportui ir VISIEMS keliautojams – tiek vietiniams, tiek tarptautiniams maršrutams. Strategiškai patogi vieta netoli Lietuvos–Lenkijos sienos leis patogiai stabtelėti tiek vykstant į užsienį, tiek keliaujant po Suvalkiją ar visą Lietuvą.
                          O dar šiemet planuojame atidaryti ir antrą tokio tipo aikštelę ties 95-uoju kilometru!
                          Aplankykite ir išbandykite!

                          https://vialietuva.lt/naujienos/via-...-ir-kiti-patog

                          Comment


                            Pagaliau. Tik be galo įdomūs sprendiniai pritaikyti toje aikštelejė. Negana to, kad ji bereikalingai atitverta nuo kelio triukšmo sienutėmis ir jos paprasčiausiai nesimato, tai dar kažkodėl sunkvežimių ir lengvųjų automobilių stovėjimo vietos atitvertos tvora su spygliuota viela

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Pagaliau. Tik be galo įdomūs sprendiniai pritaikyti toje aikštelejė. Negana to, kad ji bereikalingai atitverta nuo kelio triukšmo sienutėmis ir jos paprasčiausiai nesimato, tai dar kažkodėl sunkvežimių ir lengvųjų automobilių stovėjimo vietos atitvertos tvora su spygliuota viela
                              Miegantys fūristai (kurie čia yra pagr. tikslinė grupė) manau bus patenkinti, kad toks sprendimas yra - visi navigacijas turi, pirmus kartus sunkiau bus susirasti, bet po to bus nuolatiniai 'klientai' kurie čia sustos. O dėl tvoros, gal kad žolės neišvaikščiotų.

                              Comment


                                Mačiau savo akim. Du niuansai (klausimai):
                                - Ar bus ten kažkokia degalinė ar kita kelyje aktualių paslaugų vieta? Gal kažkoks operatorius konkursuojamas ir pan?
                                - Kam reikėjo atitverti nuo kelio? Nu nesimato Nebent įkals kaip Lenkijoje kokių 30 metrų aukščio stulpą su logo

                                Comment


                                  Šioje aikštelėje kitų paslaugų neturėtų būti. Ir šiaip čia reikia ne stulpo su logo, bet apskritai ženklinime įvesti naują standartą (kelio ženklą) žymėti tokias poilsio zonas. Nes dabar viskas žymima tuo pačiu paslaugų ženklu su suoliuku ir pasvirusiu medžiu, kai vienur jis veda į ištrupėjusio asfalto aikšteles, kuriose ne tik tualeto, bet ir ženkle pavaizduoto suoliuko nėra, bei lygiai taip pat veda ir į tokias aikšteles, kuriose yra visos paslaugos.

                                  Comment


                                    Tiesiog vartotojo pastebėjimai ir klausimai: 1. Jei nebūčiau skaitęs, tai važiuojant pro šalį, net mintis nekiltų, jog čia užsukt galima. Arba akis ženklų atidžiai neieškojo, nes poreikio nebuvo. 2. Koks čia traukos taškas lengvųjų vairuotojams, kad tiek vietų reikėjo rezervuoti? Gal geriau mažesnes, bet dar kažkur pakeliui galima buvo įrengti? 3. San. mazgo niekaip neišėjo arčiau aikštelių vidurio įrengti? Aj sportas juk sveikata. 4. Viena pavėsinė 25-28 parkavimo vietoms akivaizdžiai kukliai. Fųristai apskritai vargšai su trimis pavėsinėmis. Nors gal ir gerai su mūsų orais nebus kada naudotis 5. Kodėl "galimai" žaidimų aikštelė, vėliau tikrai tam pinigų nieks nebeskirs.

                                    Comment


                                      Kavinė, vaikų žaidimo aikštelė, kad ir nakvynės namai, visa tai gali pastatyti privačiomis lėšomis, vietos tam palikta. Kad greitu metu ten atsiras kavinė, neabejoju, srautas ten garantuotas bent kavos ateinantiems fūristams.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                        3. San. mazgo niekaip neišėjo arčiau aikštelių vidurio įrengti? Aj sportas juk sveikata. 4. Viena pavėsinė 25-28 parkavimo vietoms akivaizdžiai kukliai. Fųristai apskritai vargšai su trimis pavėsinėmis. Nors gal ir gerai su mūsų orais nebus kada naudotis
                                        Atidžiau dabar pažiūrėjau į išplanavimą ir dar daugiau pastabų galima išsakyti dėl prasto projekto:
                                        a) Pritariu, kad labai blogai išdėliotos stovėjimo vietos. Neaišku kodėl dalis tų vietų nustumta tolyn ir įrengta prie pavėsinės. Juk žmonės norėdami nueiti į tas pavėsines, sustoja dar ir su tikslu pramankštinti kojas. Tai jau galėjo tikrai paeiti iki pavėsinės, kuri būtų atokiau stovėjimo aikštelės ir būtų tokioje maloniau prisėsti. Jeigu nori sustoti trumpam tik į tualetą, tai lengvajį automobilį turi pasistatyti belekur atokiai ir daug pėdinti, dėl to garantuotai bus stojančių lengvųjų automobilių tose autobusų stovėjimo vietose.
                                        b) Nesimato išskirtų vietų pavojingus krovinius vežantiems automobiliams, nors tokios atskiros vietos yra beveik visose naujesnėse aikštelėse Lenkijoje. Lygiai taip pat ir nėra pritaikyta stovėjimo vietų negabaritinius krovinius vežančiam transportui.
                                        O vietos viskam tvarkingai ir patogiai įrengti buvo daugiau nei pakankamai. Tik čia eilinį kartą nuspręsta "eiti savu-unikaliu keliu", o ne pasivadovauti kitų šalių patirtimi ir perimti geriausius pavyzdžius.

                                        Comment


                                          elektromobilių įkrovimo stotelės
                                          Click image for larger version

Name:	stoteles.PNG
Views:	350
Size:	180,8 kB
ID:	2216208

                                          Jei gerai suprantu iš Emsio arba pasienio perkėlė vieną 50 kW stotelę , na bent jau eilės nebus nes po 46 ct, kai Inbalance Grid Orlene prie Marijampolės 320 kW po 35 ct (šiuo metu 29)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X