Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Konkretesnės naujienos ir dėl antrosios "Via Baltica" atkarpos.
    Tik šiek tiek primalta su datomis - atkarpos baigimo datomis nurodyta 2023.10.31, 2023.12.19 ir 2024.02.16 d.

    BNS 2022.12.14
    „Via Baltica“ ruožą už 66,7 mln. eurų rekonstruos „Kauno tiltai“
    „Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos už 66,7 mln. eurų (su PVM) rekonstruos AB „Kauno tiltai“.
    Sutartis su ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusia įmone pasirašyta gruodžio 2-ąją, įmonė laimėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) skelbtą magistralės nuo 79,0 iki 85,0 km rangovo konkursą, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale. (...)
    Laimėtoja dviejų eismo juostų kelią iki 2023 metų spalio pabaigos rekonstruos į keturių juostų magistralę, kuri atitiktų tarptautinius standartus. Cvpp.lt nurodoma, kad sutartis galioja iki 2024 metų vasario 16-osios, tačiau [Kelių] direkcija BNS patikslino, kad visi darbai turi būti baigti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo (vėliausiai – gruodžio 19 dieną) – tai yra iki 2023 metų spalio pabaigos.

    „Via Baltica“ ruožą nuo 72,5 iki 79,0 km rekonstruos UAB „Fegda“, su ja spalį LAKD pasirašė 55,8 mln. eurų vertės sutartį.
    Anot LAKD, baigus projektavimą,
    - dar šiemet ketinama paskelbti ruožo nuo 56,8 iki 72,5 km konkursą,
    - o ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85,0 iki 97,0 km konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje arba 2023 metų pradžioje.

    Visą daugiau kaip 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos planuojama rekonstruoti iki 2024 metų pabaigos.

    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=92024981
    Paskutinis taisė Romas; 2022.12.14, 20:43.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Kitą savaite kvepia naujienomis:
    Suwalki24.pl 2022.12.08
    Via Baltica na odcinku Suwałki - Budzisko już w przedświątecznym tygodniu, na Litwie wbiją łopaty
    Via Baltica ruožas Suvalkai - Budzisko bus atidarytas jau prieš Kalėdas, Lietuvos pusėje bus pradėti darbai
    https://www.suwalki24.pl/article/1,v...e-wbija-lopaty
    Būtų gerai nedėti plikų nuorodų ir išversti bent antraštę ar atpasakoti esmę.
    Ten kalbama apie "Via Baltica" abiejose sienso pusėse ir gana išsamiai pristatytas 40 km ruožo Lietuvoje rekonstravimas nuo Marijampolės Lenkijos sienos.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Kitą savaite kvepia naujienomis:
    https://www.suwalki24.pl/article/1,v...e-wbija-lopaty

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Kolkas panašu, kad žurnalistai keistai suformulavo sakinį, nes CVPP vis dar nėra skelbimo apie sutarties skyrimą (nebent paskelbiama "pavėluotai").
    LAKD pranešime oficialiame taip pat parašyta: "Šiomis dienomis jau pasirašyta kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rangos darbų sutartis" https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...travimo-darbai

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    https://www.vz.lt/transportas-logist...rekonstrukcija

    Yra ir naujos inforamcijos, kurios neteko matyti: "Ministerija praneša, kad šiomis dienomis jau pasirašyta kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rangos darbų sutartis."
    Kolkas panašu, kad žurnalistai keistai suformulavo sakinį, nes CVPP vis dar nėra skelbimo apie sutarties skyrimą (nebent paskelbiama "pavėluotai").

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Uždarė: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ia-787-1979096

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Šiandien iškilmintai atidarys darbus A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 72,50 iki 79 km.
    https://lakd.lt/naujienos/kvieciame-...zios-renginyje
    Beveik visa spauda patingėjo važiuoti per sniegus iki Kalvarijos savivaldtbės - pas daugumą įdėtas tik ministerijos PiaRinis pranešimas su vasariškai apsirengusio ministro nuotraukomis,
    BNS padarytų nuotraukų pavyko rasti tik portale diena.lt.

    Veiksmo vieta -kelio A5 76 km ties kryžkele į Valavičius

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    BNS 2022.12.09
    Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstrukcija
    Penktadienį oficialiai pradėta vieno avaringiausių ir intensyviausių šalies kelių – „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – rekonstrukcija. Iki 2024 metų pabaigos užbaigus darbus visas 40 kilometrų ruožas virs keturių eismo juostų magistrale.

    E.Ovčarenko / BNS nuotr/











    https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...ukcija-1105847

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ir vėl ta nuolat vėluojanti Susisiekimo ministerija seka pasakas apie "dviem metais anksčiau".
    Čia kaip nuolaidos prekybcentryje - pakelia kainą o paskui pritaiko "nuolaidą".
    Negi sunku prisižadėti kažką tolimoj ateityj, kai pats net neplanuoji taip ilgai užsisėdėti toje pačioje kėdėje. Niekad nežiūriu rimtai į jokius pažadus, jei jų vykdymo terminas viršyja bent vieną kadenciją po artimiausių rinkimų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ir vėl ta nuolat vėluojanti Susisiekimo ministerija seka pasakas apie "dviem metais anksčiau".
    Čia kaip nuolaidos prekybcentryje - pakelia kainą o paskui pritaiko "nuolaidą".

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Avaringą „Via Baltica“ kelio ruožą iki Lenkijos sienos rekonstruoti sieks dviem metais anksčiau

    https://structum.lt/avaringa-via-bal...tais-anksciau/

    ,,Iki 2030 m. visas 268 km ilgio „Via Baltica“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas, kad atitiktų TEN-T tinklo keliams keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus, skelbiama ministerijos pranešime.''

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    https://www.vz.lt/transportas-logist...rekonstrukcija

    Yra ir naujos inforamcijos, kurios neteko matyti: "Ministerija praneša, kad šiomis dienomis jau pasirašyta kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rangos darbų sutartis."
    Ko gero lengviausios atkarpos 72-85 km.
    Viso net 13 km (Lenkijos masteliu būtų 113 km )
    Geriau nei kai kurių nuogastavimai komentaruose dar iš 2015 m., kad lenkai dasibaigs iki sienos, o lietuviai nosį krapštys ir nieko nestatys gal net iki Kauno.

    Toliau sunkesnės atkarpos: nauja trasa link Lenkijos. Marijampolėje irgi yra darbų, pvz. sankryžos Marijampolė-šiaurė perstatymas, tam daug žemių išpirkta.
    Svarbu nesustoti, ir kuo greičiau pradėtų Lenkijos siena-Kalvarija ir Marijampolės aplinkkelį.
    Lenkijos siena-Kalvarija palyginti mažai trukdytų eismui, pagaliau prasidėtų to gėdingo Kalvarijos sienos perėjimo posto rekonstrukcija, tai tikrai galėtų greičiau, o Marijampolės aplinkkelis gali pradėti ir vėliau, pvz. iš karto kai pabaigs ruožą ties Kalvariją.
    Realiai matysim kaip bus visokie konkursai ir pan.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.09, 15:25.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    https://www.vz.lt/transportas-logist...rekonstrukcija

    Yra ir naujos inforamcijos, kurios neteko matyti: "Ministerija praneša, kad šiomis dienomis jau pasirašyta kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rangos darbų sutartis."

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Šiandien iškilmintai atidarys darbus A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 72,50 iki 79 km.
    https://lakd.lt/naujienos/kvieciame-...zios-renginyje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT 2022.11.27
    Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
    Spalį taip pat įsigaliojo ir Kelių direkcijos sutartis dėl magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo. Planuojama, kad šiame ruože statybos darbai bus baigti 2023-ųjų rudenį.

    Šiuo metu vyksta ir viešojo pirkimo procedūros kito „Via Baltica“ ruožo nuo 79 iki 85 km rekonstravimo darbams. Pabaigus projektavimą, dar 2022 m. ketinama paskelbti rangos darbų viešąjį pirkimą ir ruožui nuo 56,83 km iki 72,50 km.
    „Planuojama, kad ketvirtojo šios magistralės ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 m. pirmoje pusėje.

    Viso (apie 40 km) „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėnesį“, – detalizavo LAKD atstovas.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus
    Publikuotas tekstas vos ne 1:1 primena LAKD 2022.10.26 PiaRinį pranešimą
    https://lakd.lt/naujienos/sudaryta-p...-rekonstravimo

    Tikėkimės, kad per mėnesį neatsirado naujų trukdžių ar delsimų; konkursai bus paskelbti kaip planuota ir nebus įjungta ginčų teismuose karuselė.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Dar 11-15 buvo paskelbta rinkos konsultacija dėl ruožo 56,83-72,50 km.
    Terminas iki šio trečiadienio (11-30). Tikėkimės pirkimą paskelbs pirmosiomis gruodžio dienomis.

    Jei kas nežino kas ta rinkos konsultacija:
    Click image for larger version

Name:	2022-11-28_19-50-36.png
Views:	1392
Size:	72,1 kB
ID:	2014868

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai niekas tam ir pernelyg neprieštarauja. Klausimas tik, kokios klasės kelius mes norime turėti ir už juos mokėti.
    Gal kai kur geriau paprasčiau, bet kokybiškiau.
    Pvz.: likusi via Baltica nuo Sitkūnų iki Panevėžio, o gal ir toliau galėtų būti greitkelis be automagistralės įmantrybių.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Man atrodo, kad ten tas apsisukimas gadina reikalą.
    Tikėsimės kad gal kada nors jį panaikins.
    Dar, berods, yra neatskirtos stotelės.
    Ta atkarpa iki Mauručių nėra AM kategorijos, kalbame tik apie atkarpą su AM kategorija. Man, asmeniškai, kabinėjimasis prie šios atkarpos toks labiau kur kaimyno žolė žalesnė. Turim gerą atkarpą, kurioje, prisiminkit, kad eismo intensyvumas siekia tik ~15 000 per dieną. Palyginimui su Lenkijos ekspresowkomis tai tikrai nedidelis skaičius ir magistralės kokybė pilnai leidžia saugiai važiuoti 130 km/h. Pats tik pusė atkarpos važiavau, bet po Google street view atnaujinimo pravažiavau su juo likusią - taip kelios degalinės yra, bet nusukimo spinduliai, manau, būtų negeri tik jei nusukimai vyktų į didesnio intensyvumo kelius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    John, gal galima plačiau apie "Principe ir A5 iki autostrados netraukia. Bent jau lyginant su naujomis lenkų autostradomis ar net naujomis ekspresowkomis."? Kuo A5 nusileidžia ekspresowkoms?
    Spėju dėl aštrių posūkių spindulių išsukimuose/įvažiavimuose.
    Taip pat smulkių degalinių ir stovėjimo aikštelių šalia kelio.

    Manau tik A5 link Lenkijos rimčiau trauks pagal tarptautinius standartus. Išsukimai/įvažiavimai numatyti ne tokie staigūs didžiąja dalimi. Nebus visokių smulkių degalinių.
    Tiek, kad ši atkarpa bus tokia trumpa bendrame tinkle, kad esmės nekeis, o dar ir prielaida tokia, kad S61 ekspresovka niekur nedings ir liks tik ekspresovka. Visur ir taip būtų 120 km/h greitis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    John, gal galima plačiau apie "Principe ir A5 iki autostrados netraukia. Bent jau lyginant su naujomis lenkų autostradomis ar net naujomis ekspresowkomis."? Kuo A5 nusileidžia ekspresowkoms?
    Man atrodo, kad ten tas apsisukimas gadina reikalą.
    Tikėsimės kad gal kada nors jį panaikins.
    Dar, berods, yra neatskirtos stotelės.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    John, gal galima plačiau apie "Principe ir A5 iki autostrados netraukia. Bent jau lyginant su naujomis lenkų autostradomis ar net naujomis ekspresowkomis."? Kuo A5 nusileidžia ekspresowkoms?

    Komentuoti:

Working...
X