Tik šiek tiek primalta su datomis - atkarpos baigimo datomis nurodyta 2023.10.31, 2023.12.19 ir 2024.02.16 d.
BNS 2022.12.14
„Via Baltica“ ruožą už 66,7 mln. eurų rekonstruos „Kauno tiltai“
„Via Baltica“ ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos už 66,7 mln. eurų (su PVM) rekonstruos AB „Kauno tiltai“.
Sutartis su ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusia įmone pasirašyta gruodžio 2-ąją, įmonė laimėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) skelbtą magistralės nuo 79,0 iki 85,0 km rangovo konkursą, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale. (...)
Laimėtoja dviejų eismo juostų kelią iki 2023 metų spalio pabaigos rekonstruos į keturių juostų magistralę, kuri atitiktų tarptautinius standartus. Cvpp.lt nurodoma, kad sutartis galioja iki 2024 metų vasario 16-osios, tačiau [Kelių] direkcija BNS patikslino, kad visi darbai turi būti baigti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo (vėliausiai – gruodžio 19 dieną) – tai yra iki 2023 metų spalio pabaigos.
„Via Baltica“ ruožą nuo 72,5 iki 79,0 km rekonstruos UAB „Fegda“, su ja spalį LAKD pasirašė 55,8 mln. eurų vertės sutartį.
Anot LAKD, baigus projektavimą,
- dar šiemet ketinama paskelbti ruožo nuo 56,8 iki 72,5 km konkursą,
- o ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85,0 iki 97,0 km konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje arba 2023 metų pradžioje.
Visą daugiau kaip 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos planuojama rekonstruoti iki 2024 metų pabaigos.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=92024981
Sutartis su ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusia įmone pasirašyta gruodžio 2-ąją, įmonė laimėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) skelbtą magistralės nuo 79,0 iki 85,0 km rangovo konkursą, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale. (...)
Laimėtoja dviejų eismo juostų kelią iki 2023 metų spalio pabaigos rekonstruos į keturių juostų magistralę, kuri atitiktų tarptautinius standartus. Cvpp.lt nurodoma, kad sutartis galioja iki 2024 metų vasario 16-osios, tačiau [Kelių] direkcija BNS patikslino, kad visi darbai turi būti baigti per 10 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo (vėliausiai – gruodžio 19 dieną) – tai yra iki 2023 metų spalio pabaigos.
„Via Baltica“ ruožą nuo 72,5 iki 79,0 km rekonstruos UAB „Fegda“, su ja spalį LAKD pasirašė 55,8 mln. eurų vertės sutartį.
Anot LAKD, baigus projektavimą,
- dar šiemet ketinama paskelbti ruožo nuo 56,8 iki 72,5 km konkursą,
- o ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85,0 iki 97,0 km konkursas turėtų būti paskelbtas šių metų pabaigoje arba 2023 metų pradžioje.
Visą daugiau kaip 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos planuojama rekonstruoti iki 2024 metų pabaigos.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=92024981
Komentuoti: