Niekas iki 2x2 lyg ir nesiruošia platinti.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskutinis taisė Romas; 2019.11.20, 20:45. Priežastis: Didesnis žemėlapis pakeistas į kompaktiškesnį (4,2 MB neužsikrauna)
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki,
 
 Jau praėjo labai daug laiko nuo šios minties apie aplinkkelį, bandant ieškoti detalesnės informacijos ar planų nieko nerandu, apart šį forumą.
 
 Žiurint per regia matosi, kad toks kelias turi būti, bet sunku suprasti ar ten yra tikslios ribos ar preliminarios ir gali būti netiksliai nurodyta kelio vieta.
 
 Gal kas nors turi informacijos apie šio rytinio aplinkelio padėtį, planus ar patį projektą ?
 
 
 
 
 Parašė Maxas Rodyti pranešimąStai kaip galetu atrodyti sis aplinkkelis.
 
  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąProjektas atidėtas neribotai ateičiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas kas matosi plane realiai niekad ir neturėjo būti pilnavertis aplinkkelis, o tik gatvių tinklas apvažiavimui - trasa eina per esamas gatves, kurias daugumoj vietų ne tik nebūtų įmanoma, bet ir nebūtų verta rekonstruoti į kažką bent iš tolo primenantį normalų aplinkkelį. Beje iki plano įgyvendinimo trūksta tik 2km gatvės Naujoj Vilnioj, bet ir be tos gatvės apvažiavimas egzistuoja per Šiaurės g.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!
 
 Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai nelabai juokinga. Kalba eina apie išorinį aplinkkelį (kurio iš esmės nėra ir vargiai nusimato).Parašė themanual Rodyti pranešimą
 
 Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė 
 Žiedinio nelabai įsivaizduoju, ypač šiaurės-rytinėje dalyje.
 Duok Dieve, kažkada pastatys bent A19 tęsinį.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vis pagalvoju, pažiūrėjęs kelis kartus https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf ir man kirba galvoje klausimas - ar visgi verta tiesti likusią Pietinio aplinkkelio dalį ten kur preliminariai numatyta... Kelios priežastys dėl ko abejoju:
 1. didelės investicijos. Panašu, kad tai bene didelis trikdis, kuris nukelia kelio tiesimą nenumatytai ateičiai.
 2. ja naudosis, atrodo, daugiausia tranzitas (tarpmiestinis / tarpvalstybinis?). Labiau vietinės reikšmės transportas kaip ir kitų kelių ieškosis.
 3. papildomos / atskiros investicijos, ta prasme, kad Bendrajame plane matau arčiau miesto planuojamą tiesti dar vieną kelią, kuris kaip ir taipogi atliks miesto žiedo funkciją. Jei apjungti Pietinio kelio likusios dalies tiesimą su arčiau miesto planuojamu keliu, būtų netik, mano manymu, sutaupyta daug pinigų, bet ir keliu tada naudotųsi ne tik visai tranzitinis transportas (tarpmiestinis?), bet ir kiek lokalesnis eismas. Tuo pačiu, eksploatavimo išlaidos irgi sumažėtų dėl pakankamai nemažai sutaupytų kelio kilometrų.
 
 
 (Planuojami (bet neaišku kada) tiesti keliai Bendrajame plane vaizduojami pilka linija. Nemažai kur žalią liniją brėžiau greta pilkosios, kad matytųsi kur ir taip planuojama tiesti kelią. Tose atkarpose nereiškia, kad siūlau tiesti lygiagretų papildomą kelią ) )
 
 
 
 https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
 
 
 
 https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
 
 
 
 https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
 
 Paskutinis taisė spekas; 2020.05.09, 21:22.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jei nebūtų aplinkkelio?Parašė Sula Rodyti pranešimąEišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar 2008 metais buvo parengtas Vilniaus apskrities bendrasis planas.
 Per tą laiką apskritys išnyko, ją kažkiek pavaduoja pusiau visuomeninės regionų tarybos. Senos nuorodos veikia; tik apskrities administracijos puslapį www.apskritis.lt nusipirko kažkokia elektroninė parduotuvė, kuri siųla kažkokius ajurvedinius oroduktus.
 Nauja nuoroda į Vailnaius apskritires BP (be brėžinių): https://www.lietuvosregionai.lt/uplo...s%20planas.pdf
 
 Tame plane buvo Vilniaus miesto vidurinio aplinkkelio vizija - tarp "vidinio" beveik mieste esančio aplinkkelio (Mykolo Lietuvio gatvė) ir išorinio (KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė)
  
 
 Išdidintas fragmentas. Vidurinis šiaurinis aplinkkelis pažymėta žaliai
  
 
 Šiuo metu yra asfaltuojamas kelias tarp A-2 ir Senojo Ukmergės plento Galinė - Mažoji Riešė
  
 
  
 
  
 Daugiau nuotraukų - temoje "Žvyrkelių asfaltavimas" http://www.miestai.net/forumas/forum...tavimas/page32
 
 Baigus šį ruožą atsiras "stichinis" šiaurinis aplinkkelis, kuris ne tik leis Senojo Ukmergės plento gyvenviečių gyventojams lengviau patekti į autostradą A2, bet ir sujungs Molėtų bei Sudervės (Kauno) kryptis. Jo trasa iš esmės sutampa su Vilniaus apskrities BP numatytu viduriniu aplinkkeliu.
 Be minėto kol kas uždaryto ruožo Galinė - M.Riešė šiuo metu dar yra rekonstruojamas kelio RK 5210 ruožas Riešė - Kalinas..
 
 Jau dabar renkantis maršrutą Sakalnės žiedas - Sudervė navigacija pateikia pagrindinę alternatyvą per Riešę
  
 
 Užklausus tą patį maršrutą per Galinę trasa atrodo taip:
  
 Žemėlapiai iš www.mapy.cz
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.Parašė mantasm Rodyti pranešimąPusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aplink Nemenčinės plentą daug prabangių individualių namų kvartalų ir turtingų gyventojų, kurie tikrai nenori, kad Nemenčinės pl. atsirastų verkių sodininkų tranzitas.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
 Comment


.jpg)




Comment