Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Lietuviškai(pakeičiant Maskvą Vilniumi):VŽAK-Vilniaus žiedinis automobilių kelias.Vadinkime papraščiau :žiedinis aplinkkelis.
    Prie ko čia Maskva iš viso?

    Comment


      #42
      Parašė Pilaitis
      Dar karta kartoju:vakarinis atliks MKAD'o funkcija.Tas GV viadukas sumažins kamščius ties Jasinskio-Gerulaičio sankryža,nes ten pasukti problematiška.
      Tiesos šiose žodžiuose yra. Miestas su normaliai išvystyta infrastruktūra turi turėti ir išorinius aplinkelius, ir miesto greitkelius (Tūkstantmečio gatvė labiau būtų miesto greitkelis). Išoriniai aplinkeliai reikalingi tam, kad tranzitinis transportas, kurio kelionės tikslas nėra Vilnius, išvis apvažiuotų jį iš išorės. O miesto greitkeliai reikalingi tam, kad būtų išvengta tranzitinio eismo kvartalinėse gatvėse. Šiuo atveju tranzitiniu yra laikomas eismas iš vieno miesto galo į kitą. Žinoma, neįmanoma visiškai išstumti tranzitinio transporto iš kokios Kalvarijų ar Antakalnio gatvių, bet reikia bent jau sunkųjį transportą iš ten stumti (važiuoti tik su leidimais). Silpnas Valakampių tiltas ir masės ribojimas ant jo- irgi kvailystė. Juk, logiškai tariant, šis tiltas ir buvo pastatytas tam, kad tranzitinis transportas į Švenčionių, Daugpilio pusę ir atvirkščiai aplenktų Žirmūnus ir Antakalnį. O realybė visiškai kitokia.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        #43
        SVeiki, daug nezinau apie aplinkelius Vilniuje, tad noriu paklaust, gal aks gali duoti nuoroda i koki zemelapi, kur butu pazymeti visi patvritinti/statomi aplinkeliai Vilniuje. Buciau labai dekinags

        Comment


          #44
          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          SVeiki, daug nezinau apie aplinkelius Vilniuje, tad noriu paklaust, gal aks gali duoti nuoroda i koki zemelapi, kur butu pazymeti visi patvritinti/statomi aplinkeliai Vilniuje. Buciau labai dekinags
          Vilniaus aplinkkeliai
          http://goo.gl/maps/leRqc

          Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.10.07, 20:14. Priežastis: Plika nuoroda - pridėtas pavadinimas
          Dear Sir,

          Comment


            #45
            šitą žemėlapį beveik į šiaip linksma temą galima būtų dėti dėl rajonų pavadinimų
            Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

            Comment


              #46
              O kas tie Novosiolki ir Zasciankis?

              Comment


                #47
                Dar buvo : Pameriai ir Čigoniškės. Dabar atrodo nėra.

                Comment


                  #48
                  turiu tokį klausimą, o ar yra planuojamas išorinis koks aplinkkelis?
                  Kuris Sujungtų A1 su A2 neįvažiuojant į Miestą?

                  Comment


                    #49
                    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                    turiu tokį klausimą, o ar yra planuojamas išorinis koks aplinkkelis?
                    Kuris Sujungtų A1 su A2 neįvažiuojant į Miestą?
                    Taip, bus III etapas aplinkkelio.
                    Beje, pločio Asanavičiūtės g. viadukui tai nepagailėjo, 6 juostos ir dar platūs šaligatviai, vos ne kaip Lazdynų tiltas iki atnaujinimo
                    Flickr

                    Comment


                      #50
                      aš ne apie šitą kelią kalbu, kad šitas eis iki ukmergės gatės tai žinau, turiu omeny ar yra koks planuojamas išorinis aplinkkelis, einantis ne per miesto teritoriją. Kaip yra Vokietijoje tarkim, važiuoji aplinkeliais kuriuose greitis toks pats kai autobanuose, arba Kaip Kaune aplinkkelis nelenda į miestą, o nutiestas jo pakraščiu.

                      Šitą kelią pavadinčiau vakariniu žiedu miesto, o ne aplinkkeliu.

                      Comment


                        #51
                        Kad kol kas nelabai yra prasmės tiesti visiškai išorinį aplinkkelį, kuomet jis jungtųsi su ta pačia Ukmergės g.

                        Beje, manyčiau, kad ir šiame aplinkkelyje galbūt bus didesnis leidžiamas greitis (100 koks), ar ne?
                        Paskutinis taisė Creatium; 2013.10.07, 11:09.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                          aš ne apie šitą kelią kalbu, kad šitas eis iki ukmergės gatės tai žinau, turiu omeny ar yra koks planuojamas išorinis aplinkkelis, einantis ne per miesto teritoriją. Kaip yra Vokietijoje tarkim, važiuoji aplinkeliais kuriuose greitis toks pats kai autobanuose, arba Kaip Kaune aplinkkelis nelenda į miestą, o nutiestas jo pakraščiu.

                          Šitą kelią pavadinčiau vakariniu žiedu miesto, o ne aplinkkeliu.
                          Tai ir taip yra kelias 108. Arčiau padaryti nelabai išeina, nes reikia statyti naują tiltą ir visiškai naują kelią. O aukščiau yra Neries regioninis parkas. Ties Grigiškėmis tiltas buvo planuotas, bet rajonas neleido projektuoti kelio link Pilaitės.
                          Beje, apie tai yra atskira diskusija:
                          http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5107&page=3

                          Comment


                            #53
                            108 žinau, čia berods nuo Vievio pro Sudervę ir Avižienius, šiaip jis gana apkrautas.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                              108 žinau, čia berods nuo Vievio pro Sudervę ir Avižienius, šiaip jis gana apkrautas.
                              (A1) Vievis-Dūkštos-Maišiagala (A2)

                              http://openmap.lt/#l=54.82859,24.96574,13,L

                              Comment


                                #55
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Beje, apie tai yra atskira diskusija:
                                http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5107&page=3
                                Gal baigiame off topic. Juk buvo nurodyta tinkama diskusija.
                                Tegul pirma pradeda/užbaigia vakarinio 3 etapą prieš tai išpirkę už savas lėšas žemes, tada galima bus svajoti apie 108'o platinimą ar dar kažką panašaus. Svarbiau netgi yra pietinio pratesimas iki Minsko krypties.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                  turiu tokį klausimą, o ar yra planuojamas išorinis koks aplinkkelis?
                                  Kuris Sujungtų A1 su A2 neįvažiuojant į Miestą?
                                  Būtų sunku įsivaizduoti tokio aplinkkelio prasmingumą ir finansinį pagrįstumą. Visgi Vilnius nėra toks didmiestis, kuriam reiktų kelių dubliuojančių aplinkkelių. O ir srautas ta kryptimi vargu ar būtų didelis. Tiesiog nėra ir tikriausiai niekada nebus tokių srautų. Net ir du Pietiniai aplinkkeliai iš esmės yra gana didelė prabanga ir realistiškai būtų galima puikiai išsiversti su vienu. Užbaigus visas šiuo metu statomas aplinkkelių jungtis, Vilnius iš esmės turės funkcionuojantį ir adekvatų aplinkkelių tinklą, kurio visiškai pakaks nenutrūkstamam tranzitiniam srautui visomis reikalingomis kryptymis.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Būtų sunku įsivaizduoti tokio aplinkkelio prasmingumą ir finansinį pagrįstumą. Visgi Vilnius nėra toks didmiestis, kuriam reiktų kelių dubliuojančių aplinkkelių. O ir srautas ta kryptimi vargu ar būtų didelis. Tiesiog nėra ir tikriausiai niekada nebus tokių srautų. Net ir du Pietiniai aplinkkeliai iš esmės yra gana didelė prabanga ir realistiškai būtų galima puikiai išsiversti su vienu. Užbaigus visas šiuo metu statomas aplinkkelių jungtis, Vilnius iš esmės turės funkcionuojantį ir adekvatų aplinkkelių tinklą, kurio visiškai pakaks nenutrūkstamam tranzitiniam srautui visomis reikalingomis kryptymis.
                                    Sunku sutikti - ypač dėl Pietryčių/Šiaurės krypties. Iš esmės juk čia nėra jokio alternatyvaus varianto nekertant miesto.

                                    Comment


                                      #58
                                      Man rodos pagal realų eismą, vienintelė kryptis kuria dar papildomai reikėtų normalaus greito eismo aplinkkelio bus A14 - A2 jungtis.

                                      Šiaurės rytų kryptimi man rodos kelių tinklas atitinka realius poreikius.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė tajus Rodyti pranešimą
                                        Man rodos pagal realų eismą, vienintelė kryptis kuria dar papildomai reikėtų normalaus greito eismo aplinkkelio bus A14 - A2 jungtis.

                                        Šiaurės rytų kryptimi man rodos kelių tinklas atitinka realius poreikius.
                                        Norėjau šitą minėti. Berods A2-A14 jungtis irgi yra bendrąjame plane? EDIT: kaip tik pasitikrinau plano schemą. Tokia jungtis ten iš tiesų pabraižyta. Nors neaišku, ar ten greitojo eismo gatvė ar šiaip gatvė. Bet net ir pastaruoju atveju, ko gero, viskas būtų gerai, nes kažkokių labai didelių srautų į A14 iš A1 ir iš A3 lyg ir nėra?

                                        O Vėko minimą Pietryčių (A3)-Šiaurės (A2?) kryptį irgi apgalvojau. Tik ji realiai nereikalinga. Tiksliau gal ir būtų neblogai, bet iš principo tą funkciją sėkmingai atlieka/atliks Pietinis+Vakarinis aplinkkeliai, nes iš A3 į A2 (ateityje ir į A14) eismas vyks būtent pro juos. Aišku, pastačius Pietryčių-Šiaurės aplinkkelį keliais km/keliomis minutėmis gal sutrumpėtų atstumas, bet tai nėra argumentas investuoti šimtus milijonų ar net visą milijardą pinigų. Tiesą sakant, tai būtų kvailystė. Kitaip tariant, atsižvelgiant į realią situaciją ir vadovaujantis elementariais adekvatumo ir sveiko proto kriterijais, tokia jungtis Vilniui yra nereikalinga. Apie ją būtų galima galvoti, jeigu Pietinis ir Vakarinis aplinkkeliai nebeatlaikytų srautų ir imtų kimštis. Tam tikriausiai reiktų bent kokių 70 000- 80 000 AADT (nors gal kas nors labiau kompetentingas galėtų pakomentuoti apie maksimalius srautus miesto greitkeliuose?). Bet net ir tokiub atveju, ko gero, būtų geriau galvoti apie esamų aplinkkelių upgreidinimą (visų pirma, tikriausiai, platinimą), nei naujos jungties statymą.


                                        Dar turėkim omeny, kad eismo srautai realiai tikriausiai kad nelabai augs arba augs lėtai ir stabiliai. Nebebus to "sprogimo", kuris vyko pastaruosius 20 metų. Tai ir kardinalios infrastruktūros plėtros tikriausiai nereikės dar labai ilgai.
                                        Paskutinis taisė John; 2013.10.08, 09:55.

                                        Comment


                                          #60
                                          Geriau daugiau

                                          Kuo daugiau turėsim magistarlinių aplinkelių, tuo bus geresnė padėtis mieste, nes nereikės bruktis per šviesoforus ir vieno lygio sankryžas, kas žymiai pagerins gyvenimo kokybę bei sutaupysime savo gyvenimo brangaus laiko ir nervų.
                                          Žodžiu, kol yra galimybė pasitvarkyt su ES pinigais, reikia tą ir padaryt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X